Morjes. Elikkäs mulla on sellaista ongelmaa mopossa, että se sammuu kesken ajon. Muutenkin tuntuun tosi laiskalta. Kaikki alkoi kun kerran ajon aikana sammui ylämäen päälle. Siinä hetken sitä ihmeteltyä koitin käynnistää ja lähtikin käyntiin ykkösellä. Siitä jatkoin matkaa ja ei mitään ongelmia. Pari päivää ja noin 100km myöhemmin mopo sammui taas eikä lähtenyt käyntiin. No vaihdoin tulpan ja lähti ensimmäisellä käyntiin, toimi noin kilometrin ja sammui. Siitä sitten vaihdoin taas tulpan, mutta ei edes yrittänyt käyntiin, ei edes työntämällä. Kotona koitin vielä polkea ja yhtäkkiä kiksi jumittui. Nyt lähtee jo käyntiin, mutta mopo sammuu aina noin kilometrin ajon jälkeen. Lähtee kuitenkin aina ensimmäisellä käyntiin. Missä voisi olla vika? Nopealla googlauksella kampuran stefat saattaisivat olla syynä? Kaasari on putsattu, imukaula vaihdettu vuotamisen takia uuteen. Sylinteri ja mäntä vaihdettu 300km sitten uusiin. Tuskin nekään ovat väljistyneet. Mopo on fantic 2018 casa 50cc gianellin putki cdi b5 johto katkaistu. Olisiko arvon tietäjillä vinkkejä?
Mopo sammuu kesken ajon
Anonyymi
3
593
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on sama, mutta vain fantic 2021. Onko ongelmaa löydetty?
- Anonyymi
Sama vika. Kellään ideaa mistä johtuu?
- Anonyymi
Katkokaa lisää johtoja ja raportoikaa tuloksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374