Eli taas lähtee... Olen siis 11v tyttö, menossa 5lk. Vieläkin pitäisi käyttää ulkkateita. Ollaan lähdössä piakkoin niitä ostamaan. Ei siis vielä, mutta talvella pitäisi laittaa ja menee järki! Kaveritkaan ei käytä...
. . .
Miten suostutella äiti? Että saisin mennä kouluun ilman niitä....
Kiitos jo etukäteen vastauksista! 🙂
Äiti pakottaa vieläkin laittamaan ulkohousut!
5
303
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi esität ensin täällä äitiä ja sitten tyttöä?
- Anonyymi
Esitän????? Ihan tosissani tätä kirjoitin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esitän????? Ihan tosissani tätä kirjoitin
Teit samaan aikaan aloituksen äitinä.
- Anonyymi
sanot äitilles että kukaan kavereistani ei niitä käytä ja en kuule minäkään, että turhaan ostat jos meinaat ostaa..... eihän siinä sen enempää...jos ett ala jo oppii pistää vähän äidilllesi vastaan, niin imet vielä tuttia 15 vuotiaanakin :)
- Anonyymi
Äitisi laittoi tänne viestin ettet haluaisi niitä ulkohousuja käyttää ja kysyy voisiko antaa olla ilman niitä. Vai oletko vain itse tehnyt molemmat ketjut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418