Olet saanut jotain hyvää aikaan täällä kun olet kirjoitellut?
Kerro toki.
14
<50
Vastaukset
Muistakaa se, että tämä ei ole ikinä ollut minun valintani.........
<3
Minä en päätä asioista.....- Anonyymi
Yksi ihmissuhde
Se on merkityksellinen
Varsinkin asianosaisille
Huomennakin hyvä päivä Anonyymi kirjoitti:
Yksi ihmissuhde
Se on merkityksellinen
Varsinkin asianosaisille
Huomennakin hyvä päiväEhkä sulla on hyvä päivä...
Monilla muilla ei ole............
<3
- Anonyymi
Ehkä voinut purkaa omia tuntemuksia, kun ei ole muutakaan paikkaa
- Anonyymi
En osaa sanoa hyvästä tai huonosta, mutta uskon että kaikilla asioilla on tarkoituksensa.
Heli - Anonyymi
En kyl tiedä… välillä tuntuu että pyyhekumitoiminto tänne. Että jos joku on tunnistanut ja taas saa hävetä🙈
T - Anonyymi
Tämä ketjun aiemmat kirjoitukset taisivat olla 100%:sesti Riston tekstejä🤔. Tämä on multa.
- Anonyymi
Joo, musta tuntuu että oon täällä ihan sellainen hyvän tahdon lähettiläs välillä, kaikkien näiden mustien enkeleiden ja saatanallisten säkeidensä keskellä. Valontuoja.
- Anonyymi
Tuntemus on väliin niin demonipainotteinen ja musta. Vaikea antaa itsestä hyvää fiilistä, mutta en lannistu kovin herkästi.
- Anonyymi
Täällä on useita kirjoittajia, ketään ei kannata tunnistaa liian hyvin, ellei voi toisinkaan päin tunnistaa, siitä voi seuraa ilkeyttä.
- Anonyymi
Joo anteeksi, en ajatellut… tuo on ihan totta!
- Anonyymi
no enemmän kuin aloittajan kaltaiset piilovittuilijat
- Anonyymi
Miksi pitäisi? Minä en kirjoita palstalle vaan hänelle (miehelle)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491045
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57967KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14937Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53886