oli kuvasi ja viimeinen muisto sinusta.
Rikoin sen kännykän jossa
16
64
Vastaukset
- Anonyymi
ok boomer
- Anonyymi
oon henkisesti doomer
"kiitos" siitä....
<3- Anonyymi
Yksi kuva?
- Anonyymi
Heitit tarkoituksella seinään / asfalttiin / kiville ?
- Anonyymi
rikoin itseni vuoksi ristin, en enää nähnyt Häntä en, vain ristin tyhjän puisen....
tiedän sen, Hän elää!
terveisin.rauhotus nyt homo paskapuheinisi, sisi
https://www.youtube.com/watch?v=og2lSI-OByE - Anonyymi
Nyt voit ottaa yhteyttä ja pyytää vaikka lähettämään sen saman kuvan uudestaan tai vastaavan kuvan?
- Anonyymi
Missä välissä muka kuvasit?
- Anonyymi
Köyhät kuvia kumartaa.
- Anonyymi
Rikoit? Ei sitten tullut mieleen poistaa kuvaa puhelimesta. Puhelimen olisi ehjänä voinut kierrättää tai jättää käyttöön varapuhelimeksi.
- Anonyymi
Vissiin joku vanha luuri joka ei tallenna pilvipalveluun puhelimen sisältöä kuvineen?
- Anonyymi
Ei yllätä yhtään. Senkö nyt luulet auttavan että rikoit sen? Mukana pysyy muistot silti vaikka mitä rikkoisit.
- Anonyymi
Sehän kiva😃
- Anonyymi
Minä ainakin olen säilyttänyt jokaisen vanhan puhelimeni, löytyy jos jonkinlaista kuvaa hmmmm m. ;)
- Anonyymi
Semitn.
- Anonyymi
Tahallasi vai vahingossa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634