Hyvä poliisi, paha poliisi

Anonyymi

Olin kesälomalla, rajoitusten puitteissa. Tällä kertaa omalla autolla ja kotimaan kierroksella.
Autossa ei ollut vakionopeudensäädintä, ja se oli melko ärhäkkä liikkumaan. Ajoin helposti ylinopeutta jos en ollut tarkkana.
Etenkin vähän väsyneenä.
Sinä päivänä takanani oli jo monen tunnin ajo, eikä huomiokykyni ollut enää ihan huipussaan.
En nähnyt mutkaisella tieosuudella sen enempää taajamamerkkiä kuin sivutiellä tarkkaillevaa liikennepoliisiakaan.
Havahduin vasta sireenin ääneen, ja samassa poliisin moottoripyörä kaartoi eteeni.

23

4321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Korvia kuumotti ja poskia punoitti, kun pysäköin tien sivuun. Kuinka tässä nyt näin kävi? Saan varmasti sakot ja merkinnän johonkin, josta sen näkevät ne joiden ei pitäisi.
      Ja mitä tuo poliisikin ajattelee, pitääkö se minua ihan tollona? Tyhmä nainen ratissa.
      Tällaiset ajatukset poukkoilivat mielessäni, kun näin pyöränsä päältä nousseen lainvartijan kävelevän autoani kohti. Tunsin joutuneeni tilanteeseen, jossa mies on tyyni ja vallassa, kun taas nainen on hysteerinen ja hallinnan tarpeessa.
      Avasin sivuikkunan ja odotin ripitystä.
      - Päivää. Taisit ajaa äsken vähän turhan lujaa, seitsemää kymppiä viiden kympin alueella, poliisi aloitti.
      - Hm, joo... vauhti pääsi vähän karkaamaan, enkä tunne tätä tieosuutta, selitin nolona.

    • Anonyymi

      - No, olit varmaan väsynyt, poliisi sanoi yllättävän lempeästi.
      Katsoin häntä tarkemmin. Aika hyvän näköinen, jopa siinä hiostavan näköisessä haalarissa. Nehän eivät imartele kenenkään vartaloa.

      Miehellä oli leppoisa katse ja ystävälliset silmät. Hän suuntasi ne suoraan omiini. Onneksi olin jo valmiiksi punastunut, koska aloin helottaa entistä enemmän.
      Poliisi hymyili. Hänen katseensa vaelsi samoin pitkin kehoani, eikä hänkään vaikuttanut pettyneeltä.
      - Kyllä tästä nyt pieni sakko tulee. Voisitko nousta autosta ja lukitse varmuuden vuoksi ovet.

    • Anonyymi

      Hämmästyin hiukan. Luulin että poliisi tarkistaisi henkilötietoni ja tuloni ilman, että minun pitäisi tehdä muuta kuin ottaa lappu vastaan ja luvata olla kiltisti.
      Tein kuitenkin kuten käskettiin ja seurasin miestä.
      Hän kaivoikin pyöränsä satulan alta toisen kypärän ja ojensi sen minulle.
      - Lähdetään hoitamaan asia tuonne sivummalle niin kaikkien ei tarvitse nähdä, hän sanoi.

      Tällaisesta en ollut kuullutkaan, mutta pelkkä ajatus miestä vasten pääsemisestä kovetti nännit ja kutitti haarovälissä.
      Sain kypärän päähäni ja kiipesin poliisin selän taakse. Otin hänestä vaistomaisesti tukevan otteen ja painoin rintani häntä vasten.
      Lähdimme liikkeelle.

    • Anonyymi

      En osannut ajatella, mihin hän veisi meidät.
      Poliisi kääntyi tulosuuntaan, ajoi vähän matkaa ja kääntyi sitten sinne, mistä oli alun perin tullutkin.
      Hän jatkoi kunnes olimme turvallisesti näkösuojassa maantiehen nähden. Edessä oli pieni niitty jossa kasvoi pehmeää heinää. Poliisi pysähtyi ja sammutti pyöränsä.
      Riisuimme kypärämme, enkä tiennyt mitä seuraavaksi tapahtuisi.
      Sakko, muu rangaistus jotain pelottavaa... tai hyvää?
      Jalkovälini kiehui ja kihelmöi, kun katsoin miestä joka suori lyhyitä mutta kypärän alla litistyneitä hiuksiaan.
      Hän availi virkapukuaan ja sen alta tuli esiin valkoinen t-paita, joka istui löyhästi mutta hyvin hänen päälleen.
      - En kirjoita sinulle sakkoa, koska et ajanut ihan niin lujaa kuin sanoin... mutta koska ajoit kovaa, etkä tiennyt kuinka paljon, saat kuitenkin muistutuksen, poliisi sanoi.

    • Anonyymi

      Hän käveli suoraan luokseni, katsoi taas syvälle silmiini ja työnsi kätensä hameeni alle.
      En voinut tehdä mitään, enkä tahtonutkaan voida.
      Vain antautua sille, mitä hän ikinä määräisikin.

      Miehen käsi otti kiinni häpykummustani ja puristi sitä lujasti mutta hellävaraisesti.
      Hän ohjasi oman käteni sepalukselleen, jossa tunsin jo hyvää vauhtia kovenevan kalun.
      Pusersin sitä samalla kun miehen sormet vaelsivat iholleni, posliinille pillulleni ja häpyhuulien väliin.
      - Tästä ei nyt rahalla selvitä.Koska huijasin sinua hiukan, sinäkin saat sakottaa minua ja ottaa maksuksi seksiä, mies sanoi.
      - Ja muista, että virkamiestä ei saa vastustaa... hän mumisi paineessaan seisokkinsa minua vasten.
      Tunsin kaulallani hänen hengityksensä, huulensa ja lyhyen sängen.
      Yhdessä miehen tuoksun kanssa ne aiheuttivat pillussani kuuman tulvan.

      • Anonyymi

        Ollappa tuo poliisi ;)


    • Anonyymi

      Mies kietoi toisen kätensä takamukseni ympäri ja painoi sillä minut itseään kohti. Toinen käsi työnteli sormia sisääni. Peukalo löysi klitorikseni ja alkoi pyörittää sitä.
      Painelin yhä kovaa etumusta, samalla kun hain tukea miehestä jalkojeni alkaessa heiketä. Huulet kaulallani, huulillani ja rinnoillani saivat minut miltei lakoamaan maahan asti.
      Taitavat sormet sisälläni kiihottivat niin, että olin valmis antamaan mitä tahansa,että saisin sinne koskettamani patukan.
      Olin valmis ja märkä.
      Riisuin pois vaatteeni, mies työpukunsa ja paitansa. Hän asetteli ne maahan, suojaisaan heinikkoon. Pukunsa taskusta hän kaivoi esiin kondomin.
      Sitten hän nosti minut syliinsä ja laski varovasti vaatteittensa päälle.
      Hän katseli hetken alastomuuttani, näin alhaalta päin hänen tiukat bokserinsa ja erotin pystyssä kaaressa seisovan kalun yksityiskohtineen päivineen.
      Mies puristi itseään housujen päältä. Hän riisui ne pois hitaasti, niin että jäykkä kulli ponnahti lopulta esiin.
      Sen kärjessä kimalsi pisara, jonka hän levitti punaisen nupin pintaa pitkin. Isot, täydet kivekset roikkuvat alhaalla, mutta alkoivat nousta ylös miehen vedellessä kalunsa vartta.
      En voinut olla koskettamatta pilluvakoani, johon pulppusi alhaalta kosteaa ja märkää.
      Sitten mies avasi kondomin kääreen ja laittoi sen tottuneesti paikoilleen.

    • Anonyymi

      Mies tuli päälleni ja työntyi helposti sisään. Olin liukas ja hänen käyttämänsä kondomi oli ohut ja sileä.
      Pystyin tuntemaan hänet hyvin sen läpi. Varmuuden vuoksi pusersin jalkani yhteen, eikä hän luiskahtanut ulos.

      Mies rakasteli minua hellän huolellisesti, syvälle. Hänen lämpönsä, liikkeensä ja hengityksensä tunkeutuivat tajuntaani, kalun painuessa minua vasten ja viipyessä hetken pohjassa, niin että pystyin tuntemaan hänet koko pillullani.
      Miehen suurin tahto oli tyydyttää minut ja sitten vasta itsensä. Tunsin sen, ja se lisäsi omaa haluani antautua hänelle täysin.
      Nostelin itseäni, mies jatkoi kiihtyen ja lisäten vauhtiaan.
      Aloin supistella, kastuin.
      Tunsin lopullisen tyydytyksen tulevan . Mies huomasi sen. Hän otti kiinni takamuksestani, nosti sitä ja saatteli minut ihanaan, sykkivään orgasmiin.

    • Anonyymi

      Toivuin huohottaen, kova kalu yhä sisälläni.
      Mies tuli uudelleen päälleni ja suuteli minua, työnnellen varovasti räjähtävän kovaa elintään jälkiorgasmeissani.
      - Tähän asti olen ollut hyvä poliisi, hän sanoi.
      - Suojasin meidät ja tyydytin sinut.
      Osaan kuitenkin olla myös pahempi.

      Hän nousi ylös ja lähti pyöränsä luokse. Penkin alta hän etsi käsiraudat.
      - Käänny vatsallesi, ojenna ranteet, hän käskytti.
      Tein kuten vaadittiin. Hän napsautti raudat kiinni ja meni taakseni tyydyttäen itseään kädellään.
      Sitten hän veti pyllyni pystyyn ja avasi reisiäni haara-asentoon.
      - Nyt otan sinut ja kuittaan sakkosi kuten haluan, hän sanoi ja työntyi rajusti minuun.

    • Anonyymi

      Mies takoi orgasmista herkkää pilluani kovaa, läiskyen. Hän urahteli ja huohotti. Hänen kivestensä kosketus kiihotti minua lisää, niin että herkkyys väistyi pian uuden kiihottumisen tieltä.

      Olin kuitenkin jo kuitannut saatavani. Yhtäkkiä mies lopetti, veti kalunsa ulos ja heitti sen päältä kondomin menemään.
      Hän nousi ja tuli märkä,suonikas elin kädessään eteeni polvistuen.
      - Ime! hän komensi.
      Otin kalun suuhuni, imin. Mies otti kiinni päästääni ja nai suutani, äännellen yhä kovempaa.
      Sitten hän vetäytyi, nousi seisomaan ja salamannopeasti kaluaan vedellen lennätti spermansa ilmaan ja päälleni.

    • Anonyymi

      Mies kierähti viereeni heinikkoon, kaikkensa saaneena. Hetken kuluttua hän muisti vapauttaa minut käsiraudoistani ja pyyhki hellästi kasvoni ja sitten kalunsa t-paitaansa.
      - Mihin sinä nyt pukeudut? ihmettelin. Mies vain hymähti ja hymyili salaperäisesti.
      Hän veti puhtaana säilyneet vaatteet ylleen, pakkasi paidan penkin alle ja alkoi valmistautua lähtöön. Puin itsekin.
      Sitten lähdimme samaa tietä pitkin kuin olimme tulleet. Oloni oli miellyttävän rento, vähän heikkokin. Painauduin poliisin selkää vasten vieläkin lujemmin kuin tullessa. Tunsin pyörän moottorin tärinän, niin että klitorikseni herkistyi ja sain vielä pienen, mutta selvästi havaittavan orgasmin satulaa vasten.

      Auto oli paikoillaan. Ajoimme sen viereen, annoin kypärän takaisin ja katsoin miestä vielä kerran syvälle silmiin.
      - Kiitos, sanoin.
      - Kiitos itsellesi. Eiköhän tässä maksettu koko summa, mies hymyili niin että polveni notkahtivat entisestään. Hän ojensi kätensä, veti minut luokseen ja hyväili viimeisen kerran rintojani ja haarojani. Annoin suukon hänen poskelleen.
      - Entä jos työpaikallasi ihmetellään, missä olet ollut? kysäisin. - Jos vaikka joku muukin olisi pitänyt sakottaa, mutta hän on kaahaillut rauhassa toiseen tutkaan?
      - Tuskin. Kuittasin itseni ulos ja lomalle jo hetkeä ennen kuin tulit.
      Pyörästä ei tällä syrjäseudulla olla niin tarkkoja, vaikka sen ajaisikin kotiinsa .Poliisi laski kypäränsä visiirin .Heilauttaen kättään hän painoi kaasua ja ajoi pois .

    • Anonyymi

      Hyvä kesäfiilis tarinassasi, pidin ;)

      • Anonyymi

        Kiitos, se oli tarkoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, se oli tarkoitus.

        Voisit kirjoitella enemmänkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit kirjoitella enemmänkin :)

        Täältä löytyy Mökkijatkot ja Mökkijatkot 2.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä löytyy Mökkijatkot ja Mökkijatkot 2.

        Tack :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tack :)

        Luin.., ja tekisipä nyt työpaikan oven sulkiessa mieli jatkoille :) :) :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin.., ja tekisipä nyt työpaikan oven sulkiessa mieli jatkoille :) :) :)

        "Luojan kiitos on perjantai..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Luojan kiitos on perjantai..."

        Niinpä.., ja kiireetön viikonloppu tiedossa ;)


    • Anonyymi

      Hyvin kirjoitettu tarina.

      • Anonyymi

        Kiitti.
        Myös tarina on tärkeä, ei pelkkä toiminta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti.
        Myös tarina on tärkeä, ei pelkkä toiminta.

        Totta, tarinasta se kaikki alkaa! Ja Sulla se on hallussa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, tarinasta se kaikki alkaa! Ja Sulla se on hallussa :)

        Katso Tyttö jota nuollaan, Lääkäri ei leiki 1-3 ja Tyydytettiin yhdessä/ Tyydytettiin toistamme 2 jos tyyli miellyttää.


    Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe