Valehtelin ikäni ihastukselle

Anonyymi

Moi! Tutustuin noin 2 kuukautta sitten yhteen jätkään kaverini kautta. Hän kertoi olevansa juuri 19-vuotta täyttänyt, joten päätin valehdella ikäni vuodella ylöspäin (olen siis täyttänyt 16 tänä vuonna, kerroin olevani 17.) Valehtelin, koska ajattelin että hänellä ei olisi mielenkiintoa tutustua jos tietäisi että olen 3 vuotta häntä nuorempi. Ajattelin myös että hänestä tulisi minulle vain kaukainen ystävä, joten iän valehtelulla ei sinänsä olisi väliä. Nyt on käynyt niin, että olen ihastunut kyseiseen poikaan ja hän ilmeisesti myös minuun. En uskalla kertoa hänelle oikeaa ikääni, pelkään että menetän hänet sen takia. Pelottaa jos hän saa joltain toiselta taholta oikean ikäni selville. Vaikka kävisikin niin, että kertoisin hänelle oikean ikäni ja se olisi hänelle ok, en usko että hän kehtaisi esimerkiksi esitellä minua ystävilleen ikäni takia. En haluaisi pilata kaikkea, meillä on niin hyvä juttu kesken ja olemme kuin luodut toisillemme. Tykkään hänestä niiin paljon, mutta omaatuntoani painaa tuo valehtelu. Tiedän että tein tyhmästi valehdellessani, kadun sitä. Mitä minun pitäisi tehdä?

2

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anna suhteen kehittyä omalla painollaan äläkä mieti ikääsi. Sitten joskus muutaman vuoden päästä jos vielä olette yhdessä, voit hienovaraisesti vihjata minkä ikäinen oikeasti olet. En usko että poika siitä pahastuu. Pidän peukkuja että suhteenne kasvaa ja kukoistaa kaikin puolin:)

    • Anonyymi

      suhteenne perustuu valehteluun ja se ei todellakaan ole hyvä, koska se kertoo susta aika paljon, joten kerro nopeesti ihmeessä ko. valheesi ja kerro syy että halusit sen tyypin itsellesi yms... ei kannatta vetkuttaa asiaa pitkään ja ei se sua tuon takii jätä jos se on oikeesti suhun kiintynyt..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe