Käykö täällä edes normaalit ihmiset, mene ja tiedä.
Taidan olla päästäni vialla kun käyn täällä
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen ihan täysin normaali. Voit varmistaa asian sukulaisilta ja kavereilta, jos et usko. Olen vaan rakastunut ja eksynyt tänne. Nyt vähän jumissa täällä. Mutta normaali muuten. Öitä.
- Anonyymi
Pari mt-potilasta mylvii noita pervouksia. Ne pitäis saattaa yhteen niin tää mesta rauhoittuisi. Puhelisivat keskenään noita ääliömäisyyksiään.
Ken tietää.............
<3
Määäääkin olen täällä....- Anonyymi
Mikä on normaalia tai normaaliksi luokiteltavaa? Normaalikin voi ääripäissä vaikuttaa epänormaalilta? Kaikki on kiinni siitä, miten asioihin halutaan suhtautua? Ylilyöntejä toisilla tulee enemmän kuin toisilla, se johtuu enemmän itse kontrollin puutteesta? Tunteita mahtuu maailmaan. Pahantahtoisuus on syöpä, jota vastaan itse haluan taistella, kokemusta on ikävistä asioista. Siksi enempi täällä roikun.
- Anonyymi
Tänne koukuttuu, kuten moniin muihinkin asioihin. Sitä ei vain haluta tunnustaa. Itsessäni sen kyllä huomaan.
- Anonyymi
Olet yhtä tyhmä kuin tabletti-tietokoneen omistaja
- Anonyymi
Ehkä koukussa johonkin. Haluaisit häneltä vastakaikua, jota et saa. Nämä ihmiset ei ole hän, mutta haluaisit uskoa kait, että hän olisi täällä?
- Anonyymi
Ei ainajaan tuohon aikaan yöstä. Normaalit on silloin nukkumassa. Tai jos on yövuorossa niin ne tekee töitä eikä luuhaa palstoilla.
- Anonyymi
Jotkut ovat aamuvirkkuja toiset yö virkkuja. Eipäs mennä taas johonkin ikuiseen muottiin, meillä ihmisillä on taipumusta luokitella erillä tavalla toimivat ihmiset epänormaaliksi. Mikä on normaalia mikä ei. Jokainen on sellainen kun on, kannustan hyväksyy ihmiset omina itsenään. Mä itse kuulun niihin jotka hyväksyy ihmiset sellaisinaan kun ovat syntyneet, inhoan johonkin hemmetin massaan meneviä ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747834Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583223- 372526
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152146Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352084- 232030
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151683- 601633
- 181599