beforeidieproject.com
Toiveiden muuri.
Mitā haluaisit tehdā ennen tāāltā lāhtōāsi.
memento mori
17
56
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän suurin osa ole tullut tehtyä. En ainakaan kasviskaviaaria tee enkä kiljua.
- Anonyymi
Enkä alentuisi asumaan kenenkään rapun alla vuokralla.
- Anonyymi
Haluaisinpa oppia tanssimaan kunnolla polkkaa.
- Anonyymi
entäs salsaa? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluaisin oppia enkkua ja rakentamaan terassin trukkilavoista, löytyykö päteviä opettajia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ikinä!
- Anonyymi
Kietoutua yhteen omanikäisen kumppanin kanssa.
- Anonyymi
Olla peiton alla omanikäisen leskirouvan kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olla peiton alla omanikäisen leskirouvan kanssa
jaa, 22:55
mun kanssako,,, kiva,
--
no kun kysyt alttaja,
niin,
kaiken olen tehnyt, kaiken saanu,
olen heti valmis lähtemään,,,
hyvästi elämä,,,,
- Anonyymi
Haluaisin puhua Taivaan Isästä, joka auttaa yksinäistä, neuvotonta ihmistä aina, uskollisesti, sen rakkauden määrää ei ihminen aina voi edes ymmärtää. Kiitos Jeesus Kristus, Vapahtajamme uhristasi meidän ihmisten puolesta. Auta tänäänkin, aamen.
- Anonyymi
"Anna meille rauhasi, Herra, tänäänkin.
Älä hylkää kansaasi koskaan vaaroihin,
sillä vain sinä voit,
sillä vain sinä voit
elämäämme varjella,
Herra tänäänkin."
Virsi 514.
- Anonyymi
Minä haluaisin kuulla tai lukea miten toinen
sivilisaatio tai elämänmuoto ottaa yhteyttä
tähän meidän maapalloon tuolta maailman
kaikkeudesta.Sen haluaisin tietää ennenkuin
kuolen - Anonyymi
Ymmärtää enemmän, rakastaa vilpittömästi, pelätä ja huolehtia vähemmän, - Nm. Elämän / maan kahleet
- Anonyymi
Haluaisin ennen kuolemaani nähdä lastenlasteni aikuistuvan ja varsinkin pian syntyvän kolmannen pienokaisen. Hänen pitäisi syntyä ihan pian, sitä jo kovasti odotan.
Voisinpa myös matkustaa etelän lämpöön. No se kai voisi piankin toteutua, koronasta vaan asia riippuu.
Ei suuria unelmia elämäni lopputaipaleelle. Ei taivaita hipovia....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251068Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82982Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54883- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22763Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759