On ylimääräistä rahaa kunnalla !
Päättäjät ja pormestari joutaa maksaa tuo lasku. Olisihan tuo täytynyt ottaa selville ennen sopimuksen tekoa. Veronmaksajat sen maksumiehiksi joutuu. Ehkäpä se oli näin suunniteltu.
120000 kaivoon
10
1400
Vastaukset
- Anonyymi
Puolangalla menee lujaa.
- Anonyymi
Jos tätä ei olisi tehty niin ei meillä luultavasti olisi terveyskeskustakaan!
- Anonyymi
Eikä mitään muutakaan. Paitsi velkaa.
- Anonyymi
Hyvin on suojattu selusta ?
- Anonyymi
Jos ei mitään tee,ei myöskään tule virheitä. Ymmärtääkseni Politikkojen tekemien päätösten mennään.
- Anonyymi
Niin, mihinkä ne rahat men?
- Anonyymi
Hölmösti menetelty pormestarilta. Kilpailuttamispakon olisi saanut selville puhelinsoitolla, mutta haluttiin vain Terveystalo. Lieneekö osinkoja tulossa pormestarille?
- Anonyymi
Kun jokapaikasta valitetaan niin tuleehan niitä kustannuksia. Eli kustannuksia aiheuttavat omahyväiset valittajat.
- Anonyymi
Pormestarin oman selityksen mukaan terveydenhoitokulu sopimuksella tienaa niin hyvin että 120 tonnia on kuin plussaa. Eikä hänellä hävettänyt lehteen antaa näin typerää kommenttia.
- Anonyymi
Puolangalle pikkuraha tuommoinen summa pätäkkää löytyy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa812737Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2912402Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1691339Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621082Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28961- 70918
- 115886
- 72884
- 76870
- 65837