kannatta suhtautua varauksella näihin marjoihin mitä myyvät.viime vuonna meni 4 ämpäriä roskiin kun käyneitä ja rupusia eli systeemi on se kun myyvät ämpäreineen niin tänä kesänä seurasin kun tulivat.ämpärit oli 10 senttiä vajaat ja takakontista lisättiin kaikkiin että tuli täyteen TUOREITA/SUURIA marjoja.eli myymättömät ja seisoneet ja rupuset/käyneet menee kauniin päälykuoren ansiosta hyvinä.vaatikaa vaikka kaatamaan omaan mukana olevaan ämpäriin ensin,naamat meni ruttuun kun sitä pyysin äskettäin ja ei suostunut vaikka sanoin että saatte ämpärinkin pitää .
ulkomaiset marjanmyyjät kadulla
Anonyymi
3
757
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa sain kokea pari vuotta sitten. Ja ei kyllä kovin hygieenistä oo pitää ämpäreitä tuntitolkulla kadun varressa pakokaasuissa ja pölyssä.
- Anonyymi
Sama kauppatapa on myös suomalaisilla marjajobbareilla käytössä. Menkää itse marjaan niin saatte sopivia marjoja.
Viinimarjat alkavat nyt olla parhaimmillaan, raakasäilöntää. Mehunkeittoon ehkä ensiviikolla, riippuen paikasta, lajikkeesta ym. seikoista. - Anonyymi
Mustalaiset myyvät mustikkaa ämpäreittäin paketti vitosta. Käyvät öisin poimimassa rekilän tien varresta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2544659Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii783105- 472483
- 281873
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 851497
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143975- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894