Hei. Minun kuukautissiteen etuosassa on verta. Voiko siis olla että se tulee virtsaputkesta vai sieltä mistä pitääkin.eli tavallaan alapää karvoituksen kohdalla eli aika edessä ja vähän siellä alempana missä emätin onkin. Minulla on nyt kuukautiset tosiaan . Onko siis normaalia et se veri leviää ylemmäs?
Kiitos vastauksista
Kuukautissiteen etuosassa on verta
4
180
Vastaukset
- Anonyymi
On ihan normaalia.
Ihmisen pimppi on sen muotoinen, että emättimestä tuleva veri helposti purskahtaa siteen etuosaan. Se on ihan tavallista. Kun verta tulee paljon, koko side vereentyy aika nopeasti.
Yöllä veri kertyy pikemminkin siteen takaosaan, kun nukkuu selällään. Tai veri voi ohittaakin siteen. Kannattaa pitää pitkää yösidettä niinä öinä, kun vuoto on runsasta.- Anonyymi
Kiitos vastauksesta! Käytän yösidettä ja on hyvä kuulla että on normaalia. Minulla on aika normaalia vuotoa ja makaan paljon mahallaan:) voi johtua siis siitäkin:)
-kyselyn aloittaja
- Anonyymi
Kyllä on normaalia.Verta voi olla myös koko siteen pituudelta.Riippuu hyvin paljon miten olet siteen laittanut.Eli varaudu myös siihen että verta voi tulla myös koko siteen pituudelle.Jos olet laittanut siteen niin että se on housujen takaosassa enemmän niin silloin se kuukautisveri on siteen etuosassa.Mutta lyhyesti sanottuna ihan normaalia on.
- Anonyymi
Okei kiitos vastauksesta. Nämä ovat ensimmäiset kuukautiseni joten stressaan aika helposti pikku jutuista:)
-kyselyn aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4741685Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3711464Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641318Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151279- 100875
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19836Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65716Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7712Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15681- 38656