Kuukautissiteen etuosassa on verta

Anonyymi

Hei. Minun kuukautissiteen etuosassa on verta. Voiko siis olla että se tulee virtsaputkesta vai sieltä mistä pitääkin.eli tavallaan alapää karvoituksen kohdalla eli aika edessä ja vähän siellä alempana missä emätin onkin. Minulla on nyt kuukautiset tosiaan . Onko siis normaalia et se veri leviää ylemmäs?
Kiitos vastauksista

4

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On ihan normaalia.
      Ihmisen pimppi on sen muotoinen, että emättimestä tuleva veri helposti purskahtaa siteen etuosaan. Se on ihan tavallista. Kun verta tulee paljon, koko side vereentyy aika nopeasti.

      Yöllä veri kertyy pikemminkin siteen takaosaan, kun nukkuu selällään. Tai veri voi ohittaakin siteen. Kannattaa pitää pitkää yösidettä niinä öinä, kun vuoto on runsasta.

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta! Käytän yösidettä ja on hyvä kuulla että on normaalia. Minulla on aika normaalia vuotoa ja makaan paljon mahallaan:) voi johtua siis siitäkin:)

        -kyselyn aloittaja


    • Anonyymi

      Kyllä on normaalia.Verta voi olla myös koko siteen pituudelta.Riippuu hyvin paljon miten olet siteen laittanut.Eli varaudu myös siihen että verta voi tulla myös koko siteen pituudelle.Jos olet laittanut siteen niin että se on housujen takaosassa enemmän niin silloin se kuukautisveri on siteen etuosassa.Mutta lyhyesti sanottuna ihan normaalia on.

      • Anonyymi

        Okei kiitos vastauksesta. Nämä ovat ensimmäiset kuukautiseni joten stressaan aika helposti pikku jutuista:)
        -kyselyn aloittaja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe