Hei. Minun kuukautissiteen etuosassa on verta. Voiko siis olla että se tulee virtsaputkesta vai sieltä mistä pitääkin.eli tavallaan alapää karvoituksen kohdalla eli aika edessä ja vähän siellä alempana missä emätin onkin. Minulla on nyt kuukautiset tosiaan . Onko siis normaalia et se veri leviää ylemmäs?
Kiitos vastauksista
Kuukautissiteen etuosassa on verta
4
152
Vastaukset
- Anonyymi
On ihan normaalia.
Ihmisen pimppi on sen muotoinen, että emättimestä tuleva veri helposti purskahtaa siteen etuosaan. Se on ihan tavallista. Kun verta tulee paljon, koko side vereentyy aika nopeasti.
Yöllä veri kertyy pikemminkin siteen takaosaan, kun nukkuu selällään. Tai veri voi ohittaakin siteen. Kannattaa pitää pitkää yösidettä niinä öinä, kun vuoto on runsasta.- Anonyymi
Kiitos vastauksesta! Käytän yösidettä ja on hyvä kuulla että on normaalia. Minulla on aika normaalia vuotoa ja makaan paljon mahallaan:) voi johtua siis siitäkin:)
-kyselyn aloittaja
- Anonyymi
Kyllä on normaalia.Verta voi olla myös koko siteen pituudelta.Riippuu hyvin paljon miten olet siteen laittanut.Eli varaudu myös siihen että verta voi tulla myös koko siteen pituudelle.Jos olet laittanut siteen niin että se on housujen takaosassa enemmän niin silloin se kuukautisveri on siteen etuosassa.Mutta lyhyesti sanottuna ihan normaalia on.
- Anonyymi
Okei kiitos vastauksesta. Nämä ovat ensimmäiset kuukautiseni joten stressaan aika helposti pikku jutuista:)
-kyselyn aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231168- 70880
- 48874
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 33702
- 60699
- 94673