Kuukautissiteen etuosassa on verta

Anonyymi

Hei. Minun kuukautissiteen etuosassa on verta. Voiko siis olla että se tulee virtsaputkesta vai sieltä mistä pitääkin.eli tavallaan alapää karvoituksen kohdalla eli aika edessä ja vähän siellä alempana missä emätin onkin. Minulla on nyt kuukautiset tosiaan . Onko siis normaalia et se veri leviää ylemmäs?
Kiitos vastauksista

4

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On ihan normaalia.
      Ihmisen pimppi on sen muotoinen, että emättimestä tuleva veri helposti purskahtaa siteen etuosaan. Se on ihan tavallista. Kun verta tulee paljon, koko side vereentyy aika nopeasti.

Yöllä veri kertyy pikemminkin siteen takaosaan, kun nukkuu selällään. Tai veri voi ohittaakin siteen. Kannattaa pitää pitkää yösidettä niinä öinä, kun vuoto on runsasta.

• Anonyymi

Kiitos vastauksesta! Käytän yösidettä ja on hyvä kuulla että on normaalia. Minulla on aika normaalia vuotoa ja makaan paljon mahallaan:) voi johtua siis siitäkin:)

-kyselyn aloittaja

• Anonyymi

Kyllä on normaalia.Verta voi olla myös koko siteen pituudelta.Riippuu hyvin paljon miten olet siteen laittanut.Eli varaudu myös siihen että verta voi tulla myös koko siteen pituudelle.Jos olet laittanut siteen niin että se on housujen takaosassa enemmän niin silloin se kuukautisveri on siteen etuosassa.Mutta lyhyesti sanottuna ihan normaalia on.

• Anonyymi

Okei kiitos vastauksesta. Nämä ovat ensimmäiset kuukautiseni joten stressaan aika helposti pikku jutuista:)
        -kyselyn aloittaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe