Voiko käydä niin että

Anonyymi

Voiko käydä niin että et uskalla näyttää tunteitasi hänelle ja esität että niitä ei olekaan ?

31

974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pölykaps eli.

    • Been there, done that. Pitänee paikkansa.

    • Anonyymi

      Kyllä on ollut aivan pakko. Kyseessä on sentään naimissa oleva vanhempi mies töissä.

      • Anonyymi

        Työpaikkasysteemit onkin hankalia. Ainoa keino on siirtyä siviilin puolelle.


      • Anonyymi

        Ei avioliitto mikään este ole ihastumiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei avioliitto mikään este ole ihastumiselle.

        Varsinkaan jos vaimo pihtaa 🤭😂


    • Anonyymi

      Ei, hän on tietoinen että pidän hänestä.

    • Anonyymi

      Kyllä

    • Anonyymi

      Kyllä voi. Helpointa olisi jos voisi jutustella niitä näitä ja sitten kun on rentoutunut tarpeeksi kertoa tunteista. Mutta kun ei olla tekemisissä muuten kuin työnsä kautta on se mahdotonta. Kuulun niihin jonka on joskus helpompi kirjoittaa kuin puhua.

      • Anonyymi

        Kirjoita lappu, jonka annat hänelle kun kohtaatte!


    • Anonyymi

      Mun ei kannata näyttää tunteitani kellekään, vaan torpata ne tyystin, ei tällä ulkonäöllä vastakaikua tule, parempi kun ei tunne mitään ketään kohtaan.

      • Anonyymi

        💪👍✊👏


    • Anonyymi

      Jos näen jo hyvin tuntemani ihmisen niin menen juttelemaan hänen kanssaan.

    • Anonyymi

      Noinhan on käynyt jo joskus. Mutta aika sekavaa oli silti. Suusta pääsi myös kaikenlaista liian lähentelevää..

    • Anonyymi

      Parhaillaan on käynnissä kyseinen toiminta. En tiedä. En osaa. Vaikeaa. En kuitenkaan haluaisi toisen luulevan, etten pidä hänestä lainkaan.

    • Anonyymi

      Jos hän esittää ettei tunteita ole niin varmaan lähden mukaan siihen. Tai jos hänellä ei ole tunteita. Muuten voin tunnustaa tunteeni.

    • Anonyymi

      Eikö tuo ole ujoille tyypillistä?

      • Anonyymi

        Ja uskon puute, et omat kyvyt olisi riittäviä onnistumiseen? Arkuutta joutua noloon tilanteeseen?


    • Uskalluksesta kiinni ole ikinä ennenkään mikään kiinni ollut, vaan siitä ettei mun tunteita kaivata ja oikeasti en saisi edes tuntea mitä tunnen.

      Olen joron jäljillä..

    • Anonyymi

      kitara soi en itkeä saa

    • Anonyymi

      Näinpä on päässyt käymään. Tuuletellaan tänne sit.

      T

    • Anonyymi

      Pitäisikö silittää kauluspaita ja kokeilla miltä se tuntuu?

    • Anonyymi

      Millaiset housut valitsen ja kengät?

    • Anonyymi

      Valkoiset tennissukat...

    • Anonyymi

      Pitkä nahkatakki ja hattu

    • Anonyymi

      Minun on ollut pakko esittää, ettei tunteita ole.
      Mies on perheellinen, itsekin olen varattu. Tekemisissä olemme vain työn tiimoilta, nykyään sitäkin todella harvoin.
      Olen kyllä miettinyt että olisiko kuitenkin reilumpaa jos olisin rehellisesti kertonut tunteistani häntä kohtaan, vai olisiko se vain pahentanut tilannetta?
      Mies tuntuu luulevan ettei "kelvannut" minulle ja minä jäin käsitykseen että hän halusi vain seksiä. Pakko myöntää että halusin kyllä minäkin.
      Nyt on jo aikaa kulunut mutta mieltäni jäi painamaan kun en puhunut asioista rehellisesti, väänsin vitsiksi tai vaihdoin puheenaihetta. Onko väärin tunnustaa kielletyt tunteet vai parempi vaan pitää pokeri naamaa?

    • Anonyymi

      Voi käydä, ja kävi jo.

    • Anonyymi

      Samat sanat, noin kävi juuri minulle. Naiselta tämä.

    • Anonyymi

      Öhm uskallus joskus puuttuu varsinkin kun kyseessä vuosisadan rakkaustarina.
      ;)

    • Anonyymi

      Kyllä voi käydä niinkin hassusti. En usko kuitenkaan esittämiseen, se ei ole meidän parhaita puolia. Tarkoitan rohkeaa otetta ja uskottavaa lähestymistä, mikään maailmassa ei ole vaikeampaa, silloin kun rakastaa.

    • Anonyymi

      Voi, voi kerta toisensa jälkeen. Saattaa tosin olla joskus hiukan läpinäkyvää.
      -n

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe