Toyota möi eniten!

Anonyymi

Toyota voitti taas automerkkien myynnin heinäkuussa. Se kertoo kuluttajien luottamuksesta Toyotan legendaariseen kestävyyteen.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Murskaavaa ylivoimaa!

    • Anonyymi

      Ei taaskaan mitään uutta vuosikymmeniä jatkuneeseen VW:n dominointiin. Toyota sai kahdella merkillään sinnitellyksi juuri ja juuri 10.000 rajan rikki kun VW painelee aivan omissa lukemissaan reilun 17.000 rekisteröintimäärällä.

      Ladattavien autojen rynnistys jatkuu vahvana ja myyntiennätykset rikkoutuvat joka kuukausi. Tojon sähköautoista ei vielä ole mitään muuta kuin lupauksia. VW:n MEB-perhe on vahvassa iskussa piikkipaikalla.

      • Anonyymi

        Toyota on yksi merkki niinkuin Volkswagen:kin on. Venkoilijalle ja suhmuroijalle se vaan ei kelpaa.


    • Anonyymi

      Toyota ja legendaarinen kestävyys, hihii kun poika laittaa sellaista vitsiä, että leuat repeää kun naurattaa.

      • Anonyymi

        Kaikkialla maailmass Toyota tunnetaan kaikkein luotettavimpana autona. Aivan jokaisessa maassa. Googleta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkialla maailmass Toyota tunnetaan kaikkein luotettavimpana autona. Aivan jokaisessa maassa. Googleta.

        Entä totuus ja faktatieto? Toyota paalataan jopa meillä kovin pienillä kilometreillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkialla maailmass Toyota tunnetaan kaikkein luotettavimpana autona. Aivan jokaisessa maassa. Googleta.

        Briteissä tehdään vuosittain tilastoa eri merkkien vioista ja siihen kerätään tietoja vakuutusyhtiöiltä ja huoltoliikkeistä. Siellä Toyota on viime vuosin löytynyt sijoilta 19-20. Aika heikko esitys kun listalla on ollut 34 eri merkkiä.


      • Anonyymi

        Toyota OLI kestävä auto 1990- luvulla, ja sillä maineella ratsastaa edelleen.

        Toyotan Dieselit olivat FIASKO ; kannet paukku ja moottoreita jouduttiin lainaamaan niin Ilta kuin BMW ltä.

        Pakettiautot lainataan, edelleen Citroen-Peugeotilta, kun itse ei osata FAKTA.

        Ranskasta tulee ,edelleen, Yaris ,,Toyotan kestävin malli on Ranskanrapea.

        Aygot tulee Tsekeistä Citroenin ja Peugeotin samana mallina.

        Toyota kampanjoi maailmanlaajuisesti FOSSIILISTEN polttoaineiden puolesta, kun alkaa olla hätä kädessä oman osaamattomuuden kanssa sähköautoissa FAKTA.

        Toyota teki viime vuonna 6.9 miljardia euroa voittoa, ihan hyvä. Volkswagen teki voittoa 11,4 miljardia euroa mikä on yli 65% voittoa ENEMMÄN kuin Toyotan vastaava voitto.

        Nuo on FAKTOJA, eli lippa sivuun siinä lippiksessä ja ajatukset selkeiksi.


    • Anonyymi

      Hää on kova myymää !

    • Anonyymi

      Vain voittajat muistetaan.

    • Anonyymi

      Toyota on autoista toimivin kuten japsit on ollut jo kymmeniä vuosia. Pihaani ei tule pian paalattavaan vw 1.9 tdi tulee käymään. Ainoa diesel vag minkä ottaisin uudelleen lukuisista vioista huolimatta vain koneen tähden. Japsit on parhaita vuosikymmenestä toiseen ja perustuu historiaan,elettyyn havaittuun kokemukseen.

      • Anonyymi

        Minullakin oli tuollainen 1.9 tdi monta vuotta. Arvaa paljonko siihen myllyyn lisättiin öljyä sen minulla olo aikana? Vain 80 litraa, siis lisättiin! Muuten kyllä toimi tyydyttävästi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe