Onko sinulla tarkoitus jotenkin yrittää lähentyä hänen kans ketä kaipailet täällä ?
Aiotko lähestyä häntä ?
73
1491
Vastaukset
- Anonyymi
Lähestyn vain jos on pakko. Niin olen elänyt aika nuoresta pitäen. On vaikeaa oppia uusia toimintamalleja. Olen muutenkin tosi vaikea ja arka. Tylsäkin olen. Mitäpä se nainen minut haluaisi.
- Anonyymi
Haluan arkisin ja hyvän yhden naisen miehen. Arkuus ei haittaa. Kotona viihtyminen ja arjen rutiinit on plussaa. Vaan lähestyä täytyy uskaltaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan arkisin ja hyvän yhden naisen miehen. Arkuus ei haittaa. Kotona viihtyminen ja arjen rutiinit on plussaa. Vaan lähestyä täytyy uskaltaa.
Onnea etsintään 👍
- Anonyymi
Mitä jos antaisit naisen tehdä sen päätöksen mitä mieltä on sinusta? Kunhan ensin annat hänelle sen mahdollisuuden.
- Anonyymi
Jos tämä olisi mun rakas, niin aion.
- Anonyymi
Yritin murruin luopusin.
- Anonyymi
Sama Suomeksi kiitos.
- Anonyymi
En h.,,vetissä aio
- Anonyymi
Yritin tarpeeksi
”Ei ole mitään puhuttavaa. ”
”Sekopää”
”Hulluhan sää oot”
Jne tuli vaan.
En yritä enää mitään. Lakko ja se on nyt maailman tappiin asti lakko. Sorry. Nyt saa itkee huutaa potkia ja anella. Kun piti lapsellisesti kiukutella niin nyt saa samaa takas. On varmaan kivaa kun opin matkimaan sitä ja sen tapoja toimia hyvin ja toimin nyt tismalleen hänen esimerkillisellä tavalla- Anonyymi
🤣😂🌹🌹🌹😇
- Anonyymi
Sain samat vastaukset. Meidän pitää ymmärtää he eivät välitä meistä tai ainakaan tarpeeksi. Jos he tuntevatkin on heidän häpeänssä jos eivät sitä ilmaise. Me tai minä olen ainakin ilmaissut miten häntä rakastan. Hän jatkaa pelailujaan, testaa minuun viehätys voimaansa, mutta se ei uppoa muhun enää niin. Vaikka myönnän että haaveilin taas että hänkin välittää. Eilen illalla kyyneleet silmissä mietin miksi ajattelen taas häntä, ainoa lohtuni oli että jo hetken melkein jo unohdin hänet ja ajattelen että pystyn siihen uudestaan ja joku päivä hän on vain muisto..
- Anonyymi
En tiedä. Huono päivä tänään, ehkä ensi viikolla.
Enpä usko, että se on mahdollista.
- Anonyymi
En enää lähesty.
- Anonyymi
Saatan känniviestin laittaa, sanotaan tuossa kolmen vuoden päästä, ja sen jälkeen unohdan taas. Seuraava viesti lähtee sitten vuonna 2050.
- Anonyymi
Ei. Hommaan lähestymiskiellon sille.
- Anonyymi
Ompas vaarallinen henkilö kyseessä. 😏
- Anonyymi
Kaipaat siis henkilöä jolle meinaat hommata lähestymiskiellon, et taida olla kaikkein fiksuin ja filmaattisin yksilö......................
- Anonyymi
Sinkkuna voisin mutta kun en osaa.
- Anonyymi
Jos ei osaa, sitten pitää opetella. Tai vaihtoehtoisesti voi valita jäädä yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei osaa, sitten pitää opetella. Tai vaihtoehtoisesti voi valita jäädä yksin.
Miten mä hänen yhteystietoja opettelisin ja mitä kautta? Jospa hänellä onkin ässä hihassa vaihtoehdottaa.
- Anonyymi
En. Hän pelaa ja pyörittää naisia, joten se on absolutely nounou. Eiköhän tässä kohta jää tämä lysti muutenkin, kun saan muuta ajateltavaa.
- Anonyymi
Kyllä aion. Jos vaikka hänellä ei olisikaan kiinnostusta niin toivottavasti hän tahtoisi tavata kaverina ja jutella. Ehkä saisin silloin jotakin ymmärrystä miksi hänen vaikutuksensa minuun on niin suuri.
- Anonyymi
Hyvä!
- Anonyymi
Tää vois olla hyvä. Olen melko varma, että minä en häntä "sillä tavalla" kiinnosta mut voisin olla "vain" kaverikin.
- Anonyymi
Ei enää mahdollista, koska ei kohdata enää..
- Anonyymi
Sama tilanne täälläkin ei kohdata enää..😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tilanne täälläkin ei kohdata enää..😥
Jos ottaa yhteyttä, ja sopii tapaamisen, kohtaa.
- Anonyymi
Alan tottumaan tilanteeseen, saatan kuitenkin vielä kysyä häntä johonkin.
- Anonyymi
Minä en totu. Hän on vieläkin mielestäni joka päivä, vaikka mitään suhteeseen viittaava ei koskaan ollut. Tunne on suuri ja yksipuolisesti koettuna vangitseva. Hänen tunteistaan, tällä hetkellä, minulla ei ole tietoa arvausta enempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en totu. Hän on vieläkin mielestäni joka päivä, vaikka mitään suhteeseen viittaava ei koskaan ollut. Tunne on suuri ja yksipuolisesti koettuna vangitseva. Hänen tunteistaan, tällä hetkellä, minulla ei ole tietoa arvausta enempää.
No mitä arvaat?
Positiivista täällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on tämä sama. Erikoinen juttu, kuinka joku ihminen voi vaikuttaa niin vahvasti ilman suhdetta tai muutakaan. Monen sattuman kautta emme näe enää toisiamme, mutta en saa häntä mielestäni.
- Anonyymi
Haluaisin vastata viestiin jonka hän laittoi, mutta yritän suojella itseäni ja irrottautua hänestä. Satuttanut liikaa se suhde. Jos hän oikeasti ja vilpittömästi haluaa olla yhteydessä vielä ja jos olen hänelle tärkeä ihminen niin hänen luulisi ottavan yhteyttä muulla tavalla kun aijemmin teki. Numerot kyllä löytyy jos oikeasti haluaa.
- Anonyymi
Mistä ne numerot löytyy? Ei ole löytynyt vaikka on etsinyt.
- Anonyymi
Jos olisi joku keino lähentyä niin, kyllä. Aika korkealla on nyt kynnys. Haluaisin tutustua paremmin.
- Anonyymi
Miksi korkea kynnys?
- Anonyymi
En aio sen kummemmin enää häntä lähestyä. Jos vastaan sattuu tulemaan niin voin moikata ja hetkeksi juttelemaankin jäädä.
- Anonyymi
Moikata voin, mutta en jää juttelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten et saa tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten et saa tietää.
Minä tiedän jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin :(
- Anonyymi
No kun en kaipaile tavallaan ketään, enkä aijo jos häntä tarkoitit. Ainostaan työkaveria 🙉
- Anonyymi
No joo, ehkä tässä vielä jutellaa, eri asia sitten jutellaanko asiasta vai sen vierestä. Onhan se voinut jo huidella menemään, taitaa olla aika liikkuvaista sorttia.
- Anonyymi
En aio enää lähestyä ketään. Valmistaudun jättämään tämän maailman.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat, toveri?
- Anonyymi
En tiedä. Mulla on sairaan kovat menkat ja paha olo koronarokotteesta. Voin fyysisesti todella huonosti nyt. Haluan vaan selvitä hengissä tästä viikosta. Mietitän kaipauksia ens viikolla taas. Moi.
- Anonyymi
Sulla saattaa olla ENDOMETRIOOSI!
Se aiheuttaa kovat kivut, ja moni luulee, että ne johtuu vain menkoista.
- Anonyymi
Luovutin jo 💔
n-->m - Anonyymi
Ei aio lähestyä
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
Sivulta käsin ehkä?
- Anonyymi
Eiköhän tällä palstalla "kaipailut" ole kaipailtu. Ei täällä mikään mene eteenpäin kenelläkään eikä pidä rakentaa tällaisen palstan varaan yhtään mitään. Elämä on ulkopuolella.
- Anonyymi
Et tainnut edes ymmärtää aloitusta. Eikö siinä kysytty lähestymistä ulkopuolella eikä täällä palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tainnut edes ymmärtää aloitusta. Eikö siinä kysytty lähestymistä ulkopuolella eikä täällä palstalla.
Tarkoitin, että elämä on palstan ulkopuolella. Olen itse aloitteellinen nainen ainakin välillä. En näe mitään järkeä lähestyä enää sellaisia miehiä, jotka ovat osoittautuneet aloitekyvyttömiksi. Ei kaikki miehet sellaisia ole mutta jotkut on. Sellaisia en elämääni kaipaa enkä voisi kuvitella parisuhdetta sellaisen kanssa enkä itse aio enää lähestyä yhtäkään miestä. Jätän ne yhteydenottopyynnöt ja lähestymiset nyt ihan vaan miehille ja elän elämääni ja keskityn itseeni täysillä.
- Anonyymi
Kyllä. Jos en aikoisi niin en minä täälläkään kaipaisi.
- Anonyymi
Helpommin täällä voin kaivata kuin kuurupiilolla irl.
- Anonyymi
En tietenkään lähesty. Eiköhän ne ollut häneltä kaikki haukkumiset täällä palstalla. Ohitin kommentoimatta, koska olen ylpeä. Kyllä se vähän silti satuttaa kun itsellä oli tunteita ja kuvitelmia toisesta hienona ihmisenä.
- Anonyymi
Älä hyvän tähden omi täällä yhtään mitään.
- Anonyymi
Kyllä. 💔💔💔
- Anonyymi
En enää silleen tunnetasolla. Viestiä voin laittaa. Ei fyysistä. Fbw ei kiinnosta.
- Anonyymi
Riippuu varmaan siitä toisesta, että kuinka vaikeasti lähestyttävältä vaikuttaa, sen voi ajatella olevan tarkoituksellista suojautumista epätoivottua lähentelyä vastaan, jolloin etääntyminen kai sitten parempi ratkaisu puolin ja toisin.
- Anonyymi
En ja parempi niin.
- Anonyymi
En enää. Olen jo ottanut yhteyttä liiankin monta kertaa ja aloitetta ei näy toiselta osapuolelta ikinä tulevan.. Vastaa vain, kun kysyn jotakin.
- Anonyymi
En aio tehdä lähestymistä koska olen se jätetty osapuoli. Hassu hölmö sydän silti haluaa käydä katsomassa palstalla olisiko ihme tapahtunut ja hänellä sittenkin ikävä.
- Anonyymi
En aio koska en uskalla. Sen verran nakeltu niskoja mulle tässä vuoskymmenien varrella että nounou. Lähestykööt itse jos on kiinnostunut..
- Anonyymi
Ei kai sitä nuorempaa miestä voi sillai pelotella.
- Anonyymi
Nuoret on aika arkoja. Mitä jos vaikka traumatisoituu. Juu, ei kannata pelotella.
- Anonyymi
En aio enää lähestyä. Riitti kiitti.
- Anonyymi
En. Hän on vuosikymmenien takainen kesäheila. Oli suoraselkäisin mies ja rehellinen. Hän on naimisissa. Välillä katson hänen kuvaa ja haikailen. Tätä on kestänyt yli kaksi vuotta.
- Anonyymi
Haluan lähestyä. Lähestyn kyllä. Häntä. Ajallaan. 🥰❤
- Anonyymi
Ehkä joskus. Joulukortti tai sellaista. Masentaa ajatus, että hän ei haluaisi mitään yhteydenottoa ja tuntisin itseni ihan typeräksi. Hänestä ei ikinä voi tietää, onko minkälainen sää.
- Anonyymi
Villasukat on vielä ehjät mut voi vielä Systerin kautta lähettää ,voi ostaa tokmannilta ei tarvi tehdä itse,Ei silti, ettet haluais vaan ajan ja vaivan säästämiseksi,voi näin sanoa ettei muuteta juttua taas toiseksi hh heh älä loukkaannu..kiitos
Olen kirjotellut jonkun aikaa erään paljon nuoremman neidon kanssa (yli kakskymppinen) ja muutaman kerran saanut sellaiset kiukun purkaukset niskaani vaikka ei olla edes tavattu,joten en aijo missään tapauksessa tavata häntä. Olen elänyt kaasu pohjassa jo niin kauan ja tää on hyvä näin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820