Kukaan saanut toistuvia puheluita numeroista joista Eniro sanoo vain että "numerosta soitetaan poikkeuksellisen paljon"?
Niitä on tullut minulle jo varmaan toista vuotta, välillä päivittäin, välillä vähintään viikoittain. En ole koskaan vastannut.
040 9230****
040 9235****
040 9240****
Viimeiset neljä numeroa vaihtelevat.
Vaikuttaisi joltakin robotilta, mutta onko kellään kokemusta vastaamisesta, tai tietoa soittajasta?
Oudot puhelut
6
199
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla prepaid ja puhelin aina lisäksi kiinni.
Kiitos- Anonyymi
No miksi sitten vastasit?
- Anonyymi
En ole varma, mutta mielestäni joku lehdenmyyjä soitti 040-9-alkuisesta numerosta. Vastasin kerran vain. Sen jälkeen en. Huijauspuheluita tulee myös paljon
jos minkälaisista numeroista, kotimaisista ja ulkomaisista. - Anonyymi
Ainakin tuo keskimmäinen on puhelinmyyntifirman numero.
kylmätotuus - Anonyymi
Tämä näkyy tulleen 040 9240**** (loppunumerossa ainakin vitonen.)
En muista enää mikä, mutta muutamia kertoja tulee sellainen että Nyt kysytään (vaikka) hammas-asioita. Paina näppäintä 1 jos vastaa näin ja näppäintä kaksi jos vastaat näin. Jos yrittää kysyä väliin jotain niin siellä on robotti joka jatkaa kysymistä. Ja kohta tulee: et vastannut toistan kysymyksen, aloitan alusta, paina näppäintä 1....
Yhden kerran olen kuunnellut pidemmälle, mutta en koskaan ole painanut mitään. Nyt tunnistan alun ja lopetan puhelun heti.
En ole varma onko tämä juuri näitä puheluita, vai onko tavallinen lehtimyyjä ,mutta numero näkyy puhelimessani. - Anonyymi
Lehti- tai muita myyjiä. Laita suoramarkkinointiesto kännykkääsi niin eivät soittele. Itsellä ollut jo yli 15 vuotta ja saanut olla rauhassa. Edes niitä ulkomailta tulevia huijaussoittoja ei ole tullut vaikka numeroni on julkinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1014388Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743641121- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64871
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna82853- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10827Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64806