Suomen Vitamiinikeskus - kokemuksia?

Anonyymi

Minulle soitettiin tällaisesta firmasta. Kyseli ensin liikkumistottumuksia. Vastasin vain, että liikun minkä liikun. Myyjä siihen: on hienoa että liikut ja pidät…..(kuin nauhalta soitettu)… Meillä on ilo tarjota teille magnesiumia, ja pitkä myyntiteksti perään. Sanoin, että ei tarvitse laittaa, koska ostan magnesiumit kaupasta ja saan ne sieltä niin helposti ruokaostosten lomassa. Mutta hän ei luovuttanut. Jatkoi ja jatkoi ja sanoi laittavansa minulle ne vaikken niitä haluaisikaan. Voin kuulemma antaa niitä vaikka kavereille jos siltä tuntuu ja sitten kaupan päälle tulevan aktiivisuusrannekkeenkin voin antaa jollekin…. Ja kyseli osoitetta. Sanoin vain, että kiitos hei ja näkemiin…..

Harvinaisen sitkeä myyjä. Puhelun kesto 15-minuutttia!!! Onko teille myyty näitä? Oletteko tilanneet? Oliko tuotteet todella sitä, mitä luvattiin ja oliko tilaus helppo lopettaa?

97

20862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä sanon, kaikille, puhelinmyyjille ensimmäisen puolen minuutin aikana, ei kiinnosta, kuulemiin! ja pistän luurin kiinni. Joten ei ole mitään tietoa kyseisestä firmasta.

      • Anonyymi

        Useimmiten en kuuntele edes noin pitkään, mutta joskus nuo puhelinmyyjät harhauttaa esittäytymällä nimellään ja ihan niin kuin olisi jotain asiallista keskusteltavaa, Mutta heti kun paljastuu että on joku myyntipuhelu, katkaisen puhelun ja laitan samantien estoon ilmoittaen häirikköpuheluksi. Ainakaan samasta numerosta eivät pääse enää läpi.


      • Anonyymi

        Ihan oikein, eivätpähän pääse narraamaan. Ties jos äänittävät vain parhaat palat puhelusta ja lähettävät jotain mitä et taho seka laskun siitä.


      • Anonyymi

        Minä sanon aina, että päivää ja näkemiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sanon aina, että päivää ja näkemiin!

        Minä en sano mitään vaan katkaisen puhelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en sano mitään vaan katkaisen puhelun.

        Itse en edes vastaa tuntemattomiin numeroihin


    • Anonyymi

      Tuollaisissa on yleensä hyvin heikkotehoisia ja aivan outoa merkkiä. Miten sellaiseen voi luottaa.
      yleensä myös HALVINTA LAATUA, magnesiumiakin on useita laatuja, sitraatti sopii vain sellaiselle jolla vatsa hyvässä kunnossa, eikä ole koskaan syönyt esim, somakkia. Sitraatti ei vanhemmilla tahdo enää sulaa, vaatii happaman vatsan yms.

      Puhelinmyyjiltä kannatta heti palauttaa tuotteet ja lopettaa, tulee aina myöhemmin lisäharmia.
      Harmia kun ei tiedä mihin lopettaa tilauksen, nimet vaihtuu ja tuotteet ja laskut eri nimillä J lopetukset kolmanteen paikkaan.

      • Anonyymi

        Niin. Kalliisiin palvelunumeroihin olisi soitettava.
        Tämä tyhmä kansa on hyväksynyt kalliit palvelunumerot.
        No, saapahan joku kallis serverin jauhaja ja operaattori pätäkkää tyhmien taskuista omiinsa. Itse en koskaan alennu soittamaan kalliisiin palvelunumeroihin joissa rahastetaan tyhjän jauhamisella. Tehkää samoin.


      • Anonyymi

        Khan niin outoja nerkkejä m ja kukaan Wi tartte lisä vitamiineja aåjoa Wi ole sitä lääkärin ; kauttaa todettu puuttuvaksi , niin että turhaa rahan menoa kun ne kuitenkin tulee vaan virtsan mukana ulos kun keho ei ota vastaan sitä mitä siellä on tarpeeksi . eikä Varastoi


      • Anonyymi

        Siksi toiseksi ihminen ei tartte mitään lisäaineita jos niistä ei ole lääkärissä todettu puutetta.
        Joten pitää olla varovainen kaiken maailman vitamiinien ja mineraalinen käyttämisessä , koska jos ei niitä tarvitse niin ovat ainoastaan haittana ihmiskeholle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Khan niin outoja nerkkejä m ja kukaan Wi tartte lisä vitamiineja aåjoa Wi ole sitä lääkärin ; kauttaa todettu puuttuvaksi , niin että turhaa rahan menoa kun ne kuitenkin tulee vaan virtsan mukana ulos kun keho ei ota vastaan sitä mitä siellä on tarpeeksi . eikä Varastoi

        Sinulla puuttuu muutama aivosolu?


    • Anonyymi

      Itsellekin soitettiin ja sorruin sitten tilaamaan. Tullut nytten käytettyä noin puolisen vuotta ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Kyseessä oli siis merimagnesiumi joka on ilmeisesti valmistettu puhtaasta merivedestä. Jotenkin paremmin imeytyvä ja vatsaystävällisempi.

      • Anonyymi

        Usko siirtää vuoria


      • Anonyymi

        😂😅😂😅👎


      • Anonyymi

        👎😅😂😅😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko siirtää vuoria

        Missä tämä Usko asuu? Tartteisin apua ihan yhden pikkuisen "mäen" tasaamisessa....Vitamiinien tarve on aika yksilöllistä. Joskus on hyödyllistä käyttää ja jokus taas ihan turhaa. Tätä asiaa Ei voi yleistää millään tavalla.


      • Anonyymi

        Näin väittävät. Ei ole hyvä vaikutus tällä. Pahimpiin jalkakramppeihin ostan vahvaa Mg apteekista. Mutta kerran kun on noilta jotakin ostanut on hankala päästä irti noista.
        Kerran nauhoitus pyöri mennessäni autoon. Vastasin, että en osta mitään lähden nyt autoilemaan. Tuli tuote. Tein valituksen ja sain sillä kertaa rahani pois ja myyjä sai ehkä muistutuksen.
        Suuri vaiva ja harmi.


    • Anonyymi

      Ollaan käytetty 4-vuotta heidän tuotteita ja ne todellakin ovat huippulaatuisia! Tänä kesänä oli suuri yllätys kun he soittivat minulle ja puhuimme b12 jatkamisesta. Kaupan päälle sain lahjaksi aktiivisuusrannekkeen sekä narurepun. Narureppu on ollut kätevä syksyn marjaretkillä ja muissa aktiviteeteissä. Suosittelen lämpimästi heidän tuotteita. Jopa 80-vuotias mummonikin käyttää heidän kauneus tuotetta!

      • Anonyymi

        Parin kympin sijoituksella saivat pari asiakasta lankaan taas muutamaksi vuodeksi. Ehkä vielä muutama tulee lisää tuollaisen ilmaisen mainoksen avullakin. Minä en haksahda näihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parin kympin sijoituksella saivat pari asiakasta lankaan taas muutamaksi vuodeksi. Ehkä vielä muutama tulee lisää tuollaisen ilmaisen mainoksen avullakin. Minä en haksahda näihin.

        Minä mietin, oliko aito asiakas vai myyjä firmasta mainostamassa.


      • Anonyymi

        Kyllähän se terveys on ihmisessä itsessään; eikä kalliissa vitamiineissa.
        Joten jos haluaa syödä niin syö, mutta väärin mennä suosittelemaan kenellekkään , on ihmisiä joiden ei saisi ottaa näitä ollenkaan .


      • Anonyymi

        😂😅😭😂😅🙃


    • Anonyymi

      Onkohan b12 vitamiinit sitä mitä väittävät, musta tuntuu ettei ole. Onkohan joku tutkinut koostumuksen. Pete

      • Anonyymi

        Puhelinmyynnistä tai verkostomarkkinoinnista en kyllä itse vitamiineja ostaisi. Todennäköisesti eivät ole riittävän vahvoja ja laadukkaita.


      • Anonyymi

        Kyllä! Ovat luonnolista metylikobalamiini muotoa. Ja hyvän makuinen imeskelytabletti, niin tosi tehokas, kun imeytyy heti suun limakalvoilla. Markkinoilla paljon keinotekoisessa muodossa olevia, niin tuo Suomen vitamiinikeskuksen tuote hyvä. 🙂


      • Anonyymi

        samaa ajatellut minäkin tuo B12, sanovat että kuulemma vaikea imeytyä, ja joillain konsteilla sitten mukamas parempi tulos, ei kuitenkaan kerrota "mikä se konsti olis",
        jotenkin tuo B12 vitamiini arveluttaa, onko ihan vaan huijausta ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! Ovat luonnolista metylikobalamiini muotoa. Ja hyvän makuinen imeskelytabletti, niin tosi tehokas, kun imeytyy heti suun limakalvoilla. Markkinoilla paljon keinotekoisessa muodossa olevia, niin tuo Suomen vitamiinikeskuksen tuote hyvä. 🙂

        Minä tilasin tripla sinkkiä heiltä, mutta vatta ei kestä sitä. Onko muilla käytössö kyseistä tuotetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tilasin tripla sinkkiä heiltä, mutta vatta ei kestä sitä. Onko muilla käytössö kyseistä tuotetta?

        Minulla on käytössä Tripla-Sinkki, otan aamiaisen jälkeen, ei ongelmaa vattassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tilasin tripla sinkkiä heiltä, mutta vatta ei kestä sitä. Onko muilla käytössö kyseistä tuotetta?

        Minunkaan vatsa ei kestä.


      • Anonyymi

        En usko.


      • Anonyymi

        Täällä nämä negatiivisesti kommentoijat ovat enimmäkseen täysin ymmärtämättömiä tietämään vitamiineista ja vaikutuksista. Kaikkea vain epäillään ja kritisoidaan. t, Kallentalo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samaa ajatellut minäkin tuo B12, sanovat että kuulemma vaikea imeytyä, ja joillain konsteilla sitten mukamas parempi tulos, ei kuitenkaan kerrota "mikä se konsti olis",
        jotenkin tuo B12 vitamiini arveluttaa, onko ihan vaan huijausta ???

        Kaikki mitä ihminen ei tarvitse eikä ole todettu mitään vitamiinivajausta, on huijausta, jos on niin tyhmä että vielä maksaa kun hesaa sen naurettavan purkin käteensä mistä ei ole mihkään mitään apua , arvaakin tuottajat tienaa rahaa ihmisten hyvänuskoisuudella.


      • Anonyymi

        Että ihmiset jaksaa uskoa näihin juttuihin vielä nykyaikana, ja ollaan muka aikuisia .
        Kun lääkärissä mitataan elektrolyytit niin niistä ilmenee jos on puutetta jostain.
        Joten ennalta ehkäisevä syöminen ei auta muuta kun lompakon kapeneminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samaa ajatellut minäkin tuo B12, sanovat että kuulemma vaikea imeytyä, ja joillain konsteilla sitten mukamas parempi tulos, ei kuitenkaan kerrota "mikä se konsti olis",
        jotenkin tuo B12 vitamiini arveluttaa, onko ihan vaan huijausta ???

        olen kohta 80kymppinen mummo, en ole käyttänyt mitään lisäravinteita enkä sitä paljon mainostettua b12 . ainoastaan käytän d vitamiiniä .kävin äsken verikokeissa kaikki arvot on ihan hyvät jopa b12,ihan huippu lukemissa..minun tuttava söi momta vuotta b12 ja nyt on dementikko se ei auttanut yhtään sen vitamiinin syönti. että se on totta mitä lääkärit sanoo rahan tuhlausta..kyllä myynti miehet ja naiset on koulutettu tähän humpuukiin.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä nämä negatiivisesti kommentoijat ovat enimmäkseen täysin ymmärtämättömiä tietämään vitamiineista ja vaikutuksista. Kaikkea vain epäillään ja kritisoidaan. t, Kallentalo

        Olen samaa mieltä. Tarve on jokaisella oma ja henkilökohtainen. T:Entinen aktiivi urheilija.


      • Anonyymi

        B 12 on sellainen, että aina ostan. Puhelinmyyjiltä en ota mitään, en ilmaiseksikaan. Sitäkin on joskus tarjottu, näytenumeroita. Sitten niistä ei pääsisi ollenkaan irti. Sanon vain, en tarvitse mitään. Kuulemiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! Ovat luonnolista metylikobalamiini muotoa. Ja hyvän makuinen imeskelytabletti, niin tosi tehokas, kun imeytyy heti suun limakalvoilla. Markkinoilla paljon keinotekoisessa muodossa olevia, niin tuo Suomen vitamiinikeskuksen tuote hyvä. 🙂

        Apteekista saa synteettisiä vitamiineja joiden imeytysprosentti on alle 10 % luokkaa.Puhtaista luonnon raaka-aineista valmistettu vitamiinit/ravintolisät ovat meillä käytössä.


    • Anonyymi

      Koska nämä kaikki Vitamiinikeskuksen tuotteet on kerrassaan niin erinomaisia, niin joka päivä otan kaikista kuudesta rasiasta yhden tabletin. Olenkin reipas, terve ja hyväntuulinen. Parempi rahat on sijoittaa vitamiinikeskukseen, kuin johonkin tarpeettomaan sapuskaan.

      • Anonyymi

        Ihme että vielä on ihmisiä jotka syövät vitamiineja , vaikka puutosta ei ole todettu. Luulisi ihmisten jo tietävän nykyaikana ettei niitä vitamiinilisiä tarvita koska samat vitamiinit saa ruuasta . Vain ajatuskin rasvaliukoisista vitamiineista joista ei ole puutetta , niin mitä ne tekee maksalle. Vesiliukoiset tulevat pihalle virtsaamaalla joten ainut hyöty on myyjällä joka saa hyvät rahat kun ihmiset uskoo kaikenmaailman juttuihin vitamiinien hyvyydestä


    • Anonyymi

      JB: Minullekin soitettiin kyseisestä firmasta , myyjä oli tosi töykeä, ja kieltäydyin ehdottomasti ottamasta tarjottua tuotetta. Nyt tuote ja maksumuistutus tulivat samassa postissa. Aion palauttaa tavarat, ja soitan sinne saadakseni tietää kuka oli tämä töykeä myyjä? VAROKAA!!!

    • Anonyymi

      Jos olette varmoja ettette ota tuotetta lyökää luuri kiinni. Teette palveluksen myyjälle kun hänen pakko lukea myyntipuhe loppuun ja ehdottaa kauppaa monta kertaa 3-5 kertaa pomot kuuntelee myyntipuhelut niin myyjä ei uskalla lopettaa puhelua. Siis lyökää luuri niin pääsee kumpikin vähemmällä ja köyhä opiskelia voi soittaa toiselle joka saattaa ostaa tuotteen. Turha huutaa myyjälle että lopeta ja etkö ymmärrä etten osta kun myyjä ei saa lopettaa tarjoamista kuin asiakkaan lopettamiseen eli luuriin

    • Anonyymi

      Huijausfirma, lähettää tuotteita, vaikka selvästi sanottu, ettei mitään tilata.
      Tein samantien kuluttaja-asiamiehelle ilmoituksen huijaamisesta 6.6.2022

      • Anonyymi

        Ei tarvitse sanoa yhtään mitään, katkaisee vaan heti puhelun.


      • Anonyymi

        selvä huijaus firma, voittoa tehneet 300kEUR jo, vanhalle äitille olivat soittaneet ja totta kai se menny jotenkin lupautumaan tilaamaan


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tilasin marketin aulamyyjältä edullisia lehtiä alkuvuonna. Myyjä valehteli sanovansa tilauksen irti tarjousjakson jälkeen koska muuten en olisi tilannut useampaa, halpaa lehteä ollenkaan. Kerroin etten viitsi itsepalvella netissä itseäni koko päivää.
      Olen sitä jolppia puolta vanhempi joten huomasin saman kuin puhelinkaupassa että arvostusta ei ole. Kuitenkin halusin tilauksellani ilahduttaa paria muuta henkilöä. (Eikä ole rahasta kiinni koska irtonumeroina, paljon kalliimmalla joka tapauksessa olisin ostanut.)
      Ei ole kahta huijarimyyjäpojua näkynyt sen koommin marketin aulassa.. Odottakoon vaan jos näen, sanani sanon vielä.
      Valehtelun takia jouduin itse tekemään tilin jotta voin muutella tilauksia haluamallani tavalla. (Kalenterissa tarkat päivät milloinka mikäkin tarjousjakso loppuu.) Huijauksesta huolimatta menin jatkamaan ensimmäistä, päättyvää tilausta hieman kalliimmalla hinnalla koska se lehti oli mieluinen ja luettu, sen vuoksi en lopettanut.
      Törkeää oli kuitenkin myyjäpojun toiminta. Mokomakin alhainen valepukki!
      Vuosia aiemmin otin tarjouserän lehteä torilla. Nuori myyjäneito lupasi puolestani lopettaa tilauksen tarjousjakson jälkeen ja hänen sanansa piti.
      Olkaa tarkkoja ja varmistakaa ettei laskua tule yhtään enempää kuin puhe on koska tarjouksen jälkeen aina tulee kestotilauksena normaalihinnalla seuraavaksi. Pitää myös olla valmis näkemään vaivaa ja kasvattamaan ihrapersettä itsepalvellessa itseä netissä.
      Terkut vaan sille pojulle jolta tilasin peräti 5 eri lehteä. Harmittaa vain että sitä huijaria rahoitin. Ehkä lopetettava rahoitus?

    • Anonyymi

      No 68v äidilleni soittivat tässä juhannuksen tienoilla ja tiesivät niinku hänestä kaiken.. luetteli litanjan lääkkeitä mitä äitini syö ja sairaudet yms. No sitten alkoi myyntipuhe ja äitini kieltäytyi. No nyt oli tullut laatikkoon paketti jonka sisällä 3pkt vitamiineja laskun kera 54,50€ .. olisi vielä saanut yllätyslahjan tallink24 risteilyn kun maksaa laskun. No laskun repäsin samantien, että tuota ei makseta. Kohta lähtee pillerit takas sinne mistä tulikin. Vastaanottaja tietenkin saa maksaa postimaksut prkl

    • Anonyymi

      Huijaus firma, ihmisiä kusettaa myymällä vitamiineja joista ei ole mitään tietoa mistä on valmistettu, saattaa olla vaikkapa sonnin kusesta.

      • Anonyymi

        Sinä mahdat olla niitä kaikkea epäilevä peräkammarin poikia. Eli ihan normaali asia ei mene ymmärrykseen.


    • Anonyymi

      Olit nyt yhteyttä sähköpostilla kyseiseen firmaan ei ole kirjoissa kuulema tätä firmaa tuli ilmoitus laskusta on kysymys. Mitähän tekisin

    • Anonyymi

      Juuri tein saman vähän aikaa sitten taas tuli paketti. Palautan taas

    • Anonyymi

      ÄLKÄÄ MENKÖ Suomenvitamiinikeskukselle myyjäksi! Kiertäkää tuo pulju kaukaa!!! Yritys ei kuulu yleissitovaan työehtosopimukseen ja työntekijöillä ei ole minkäänlaista työterveyttä. Lisäksi Suomenvitamiinikeskuksella toimii myyntijohtaja, joka ei ymmärrä myynnistä yhtään mitään. Hankaloittaa myyjien työtä suunnittelemmalla huonot myyntipuheet, ja vetää ISOT pirkka herneet nenään, jos antaa asiallisesti palautetta mikä myyntipuheessa ei toimi. Soittolistat ovat läpikoluttuja paskoja, ja silloin, kun soitetaan omia asiakkaita, saa ottaa vain 5 puhelua, ja jos ei saa niihin kauppaa lentää heti takaisin uusmyyntilistalle, joka on hankalempaa. Jotta ei tuhlaa firman soittolistaa. Läpikoluttujen paskojen listojen, myyntijohtajan älykääpiö myyntipuheiden ja typerien ohjeiden noudattaminen tekevät sen, että hyville provisioille TODELLA!!! Hankala päästä, ja palkka aivan paska. Työnhaku ilmoituksissa mainostetaan hyvää palkkaa, joka on kusetusta. ÄLKÄÄ!! Hakeko koskaan Suomenvitamiinikeskukselle töihin!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Puhutko tiedonpohjalta vai joltakin muulta, esim pettyneeltä entiseltä hunsvottimyyjän kertoaman pohjalta ( niitäkin sekaan mahtuu)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko tiedonpohjalta vai joltakin muulta, esim pettyneeltä entiseltä hunsvottimyyjän kertoaman pohjalta ( niitäkin sekaan mahtuu)?

        Puhun tiedpnpohjalta. 4 vuotta olin kyseisessä firmassa töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko tiedonpohjalta vai joltakin muulta, esim pettyneeltä entiseltä hunsvottimyyjän kertoaman pohjalta ( niitäkin sekaan mahtuu)?

        Puhutko tiedonpohjalta vai joltakin muulta, esim pettyneeltä entiseltä hunsvottimyyjän kertoaman pohjalta ( niitäkin sekaan mahtuu)?

        Kyllä, puhun tiedonpohjalta. 4 vuotta olin kyseisessä puljussa töissä.


    • Anonyymi

      Ne on hyvin työläitä nämä myyjät , tunkeutuu puhelimen kautta toisten elämään tietämättä millaisessa tilanteessa ihmiset ovat soiton hetkellä. Äitee otinsalaisen puhelin numeron siihen loppui soitot , pitäis ymmärtää että ihmiset osaavat kyllä itse hakea firman jos haluavat ostaa jotakin , ja siksi toiseksi ei kukaan joka syö kunnolla tarvitse mitään vitamiineja ,ainoastaan jos lääkäri toteaa puutoksen

    • Anonyymi

      B12 vitamiinin myyminen ei kestä kriittistä tarkastelua.

      Jos B12 vitamiinista on puutosta, niin pitää mennä lääkäriin ja selvittää, mikä sairaus on taustalla. Voin antaa vinkin, ettei se ole mikään pikkupipi, joka hoidetaan parilla tabletilla.

      Jos taas ei ole mitään sairautta, niin ei ole järkeä ostaa B12 vitamiinia vain siksi, ettei siitä ole merkittävää haitaa rahanmenon lisäksi.

      Jos kokee B12 vitamiinista olevan hyötyä, muttei mene verikokeeseen selvittämään, mistä taudista on kysymys, niin vitamiinin syöminen viivästyttää diagnoosia ja huonontaa paranemista.
      SIINÄ EI OLE JÄRKEÄ!

      • Anonyymi

        Ihan totta mitä kirjoitat, ihmettelen että vielä on ihmisiä jotka uskoo näihin vitamiini juttuihin.
        Sitä mennään lääkäriin jossa otetaan verikokeet ja jos niissä ilmenee puutosta niin silloin kirjoittaa lääkäri reseptin aineesta jota ihminen tarvitsee.
        Mutta rahaa näyttää olevan turhuuksiin, joten vesiliukoiset vitamiinit pissataan pihalle ainoastaan Iida ne ei paranna kenenkään oloa,
        Placebo effekti näyttää olevan näillä ns ” reippailla” syöjillä


    • Anonyymi

      Minulle soittaneet viikon sisäl pariin kertaan. eivät usko kun kohteliaasti kieltäydyn. soiton kestot 10-15 min. jankkaavat vaan. Lopulta pakko itse lopettaa

      • Anonyymi

        Ei tuossa vaiheessa tarvitse olla enää kohtelias. Heti kun puhelusta selviää soittaja, niin puhelu vaan poikki sen enempää selittelemättä ja numero estoon.


    • Anonyymi

      Olin töissä lyhyesti. Huijasivat monella tavalla. Kusetusfirma alusta loppuun. Vain raha merkitsee esimiehille. Älä mene töihin. Älä osta.

    • Anonyymi

      On myyty ja sanoivat että laittavat tulemaan, kielsin enkä sanonut osoitettani , mutta paketti tuli muutaman päivän sisällä lasku mukana 60 joten laitoin takaisin ja kirjoitin mukaan että laskua en maksa ja jos vaativat niin teen poliisi ilmoituksen .
      Yksi lasku tuli siitä huolimatta, silloin poikani soitti ja sanoi mitä piti heidän tavastaan hoitaa asioita, sen jälkeen ei tullut enää mitään.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse sanoa osoitetta, myyjä saa sen selville puhelinnumeron perusteella.


    • Anonyymi

      Pysy kaukana.. ei pääse millään eroon!! Oma Äitee jumissa näitten kanssa.. ei voi palauttaa ja maksa tää tilaa tää ja sitku kieltäytyy ni ilmestyyki paketti luukusta... Itte noihin ekan puolen minutin aikana ei jos vielä tarjoo ni luuri kii.. ja numero estoo...

    • Anonyymi

      Itse olin tuossa firmassa töissä kuukauden verran. Työilmoituksessa ilmoitettiin työn olevan enimmäkseen nykyisten asiakkaiden kontaktointia. Toisin oli. Raakasoittoja ja myyntipuhe 100% paperilta lukien. Perehdytys hoidettiin niin, että linjalla oli toinen henkilö kuuntelemassa ja puhui väliin/päälle kun oltiin kaupanteon kriittisellä kynnyksellä. Palkkaus systeemillä pohjapalkka/ jos myynneistä saadut osingot ylittivät pohjapalkan määrän niin osingot myynneistä. Tämän toimiston henkilökunta koostui noin 80% alaikäisistä/ juuri 18 vuotta täyttäneistä, mikä ei sinänsä näin loppujenlopuksi yllättänyt kun työn laatu oli mitä oli. Paras hetki tässä työssä oli perehdytys uuteen tuotteeseen, joka suoritettiin läppärin äärellä kuuntelemassa ylimielistä myyntipäällikköä, joka ei yhteenkään muiden työntekijöiden kysymyksiin osannut vastata ja/tai kiersi nämä. ( Kysymykset luokkaa miksi pitää väkisin yrittää myydä jos asiakas kieltäytyy monesti jne.) Long story short hyvin opettava kokemus ja varmasti tuollainen työpaikka opettaa työuraansa aloittavaa nuorta, mutta näin jo melkein 30v nuorena pojankloppina voin sanoa että täyttä kusetusta. En suosittele kellekkään vähänkään kunnon palkkatöitä tehneenä.

      • Anonyymi

        Yleensä työpaikalla on vaitiolovelvollisuus, joaka koskee myös työn päätyttyä. Tällaiset kirjoittelusi kertoo sinusta paljon, joten et olisi minun haluama työntekijä yritykseeni. Tiedät, minne sinun pitää ilmoittaa kohtaamistasi ongelmista työntekijänä , ei ainakaan tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä työpaikalla on vaitiolovelvollisuus, joaka koskee myös työn päätyttyä. Tällaiset kirjoittelusi kertoo sinusta paljon, joten et olisi minun haluama työntekijä yritykseeni. Tiedät, minne sinun pitää ilmoittaa kohtaamistasi ongelmista työntekijänä , ei ainakaan tänne.

        Höpö höpö mitään vaitiolovelvollisuutta tällaisissa ammateissa ole :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä työpaikalla on vaitiolovelvollisuus, joaka koskee myös työn päätyttyä. Tällaiset kirjoittelusi kertoo sinusta paljon, joten et olisi minun haluama työntekijä yritykseeni. Tiedät, minne sinun pitää ilmoittaa kohtaamistasi ongelmista työntekijänä , ei ainakaan tänne.

        Tällaiset kirjottelusi kertoo sinusta yrittäjänä paljon. Kertoo myös sen että en todellakaan hae sinun firmaasi töihin. "Lain mukaan työntekijä ei saa työsuhteen aikana hyödyntää tai ilmaista muille työnantajan liiikesalaisuuksia" tässä katkelm a laki24-sivustolta. Vaitiolovelvollisuus kattaa myös esim. Potilastietojen levittelyä mutta missään lakipykälässä ei lue että työpaikan epäkohtia ei saisi julkisesti esittää. Jos tosiaan olet yrittäjä käy todella sääliksi yritystäsi kun et edes tiedä mitä vaitiolovelvollisuus tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä työpaikalla on vaitiolovelvollisuus, joaka koskee myös työn päätyttyä. Tällaiset kirjoittelusi kertoo sinusta paljon, joten et olisi minun haluama työntekijä yritykseeni. Tiedät, minne sinun pitää ilmoittaa kohtaamistasi ongelmista työntekijänä , ei ainakaan tänne.

        Voin näin 2 vuotta puhelinmyyntiä tehneenä sanoa että se on yks paskan hailee minne ilmoitat. Nämä firmat tekevät työsopimukset niin että juuri ja juuri rima ylittyy laillisuuden kanssa. Veljenpoika oli samantyyppisessä firmassa noin 2 kuukautta ennenkuin laittoi pelin poikki. Ihmettelen miten tällainen toiminta on suomessa laillista!!


    • Anonyymi

      Voisimme opetella assiallisuutta ja ystävällisyyttä puhelinmyyjiä kohtaan, sillä he hoitavat työtänsä ja ovat aina jonkun työntekijöitä. Minulla ei ole ollut mitään hankaluuksia puhelinmyyjien kanssa. Kehno myyjä ei kauan ole kenenkään palkkalistoille vaan saa kenkää, sillä se ei ole minkään yrityksen etu.

      <Tuosta suomen vitamiinikeskuksen mangnesiumista esim. on hyvä tuote kenellä on vatsaongelmia. Minulle se oli löytö, joka olen kokeillut kaikkia kaupan mangnesiumeja huonoin tuloksin.Ei enää vatsakipuja ja suoltenvellomista ja suonenvetokohtaukset on pois.

      • Anonyymi

        Ihan oikeassa olet siinä, että ihmisiä ne puhelinmyyjätkin ovat ja tekevät vain työtään. Syy miksi itse olen puhelinmyynnin kokonaislakkautuksen puolella on se, että nämä firmat hyödyntävät nuoria n. 16-18v joilla ei ole muodostunut vielä omaa moraalintajua ja kun firma mainostaa "parhaimmat myyjämme tekee n. 5000e kuukaudessa" kyllä siinä on nuori jo täysin myyty. Tässävaiheessa unohtuu täysin fakta, että puhelimen toisessa päässä saattaa olla muistisairas vanhus tai yksinäinen ihminen joka tilaa tuotteen vaan että saisi jotain kontaktia muihin. Tätä hyödynnettiin hyvin paljon vitamiinikeskuksella ja kuulinkin vanhan kolleegani kanssa jutellessa että ovat joutuneet sulkemaan useamman toimipisteensä tässä 1,5 vuoden sisällä. Syynä kuulemma budjettileikkaukset mutta todellisuudessa syy on firman negatiivinen palaute + oikeusasiamiehen saamat palautteet myyjien epäeettisistä myyntitavoista.


    • Anonyymi

      Ihme äijjä soitteli ja väkisin koitti kaupata painoin luuri ja soitti heti perään uudestaan.

    • Anonyymi

      Ei ole kokemuksia, mutta en näe mitä järkeä on niitä kerätä, kun todennäköisesti ovat huonoja.
      Mieti kuka maksaa kalliit myyntipuhelut ja puhujien palkat, kenties pillerien ostajat.

      Toiseksi, en luota vain täällä suomessa pienessä piirissä myytävien aineiden olevan sitä kun sanotaan.
      Ehkä halvimpia tuotteita ovat ostaneet huutokaupoista ja niitä pakkaavat.
      Ei pienessä suomessa voi olla kokenutta valmistajaa. Ei orionkaan läheskään kaikkia itse valista, mitä markkinoi.

    • Anonyymi

      Kiinnostaisin tietää kuka nämä pillerit valmistaa?
      Missään ei muuta mainintaa kuin, että valmistettu Suomessa.

    • Anonyymi

      Olen tilannut muutamia tuotteita kyseisestä Kuopiolaisesta yrityksestä. Niin kuin yleensä, vaikutusta ei juurikaan huomaa. Määrät ovat heillä oikeassa suhteessa ja kemiallisesti oikeanlaisissa muodoissa. Olen entinen kansallisen tason urheilija ja Suomen vitamiinikeskus on yksi parhaimpia Suomalaisia yrityksiä alallaan. Sitkeä myyjä? 15 min....Niin on kuuntelijakin... ;)

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ei tosiaan, myyjä ilmoitti, kun tilaus on käytetty, soittavat kyselevät mitä pidä. Ei soittoa tullut, mutta vitamiinia satsi. Palautin ne samana päivänä, (Ei miytåå tehoa) tilaus sisälsi B 12 ja toinen suonenvetoo, HAH. Ei mitää tehoa. Tilaus piti olla se yksi kerta, mutta tulla tupsahti, oli muka jatkotilaus, palautin samana päivänä lähettäjälle, nyt lähettävatä laskuja 2x 12,90 € ja nyt 2x 17,90 € Aiheettoman palautuksen toimitus ja käsittelykulut. Seuraavaksi otan kuluttaja asiamiehelle, yhteyttä, Ei ole allwekirjoitustani missään.

      • Anonyymi

        Näissä puhelinmyynneissä on ollut usein peruuttaminen tehtävä nopeasti jo kokeiluaikana, koska muuten se katsotaan kestotilaukseksi.

        Vasta vuoden 2023 alusta alkaen puhelinmyynnissä pitää toimittaa sopimus allekirjoitettavaksi asiakkaalle.. Viimevuoden loppuun saakka sai lähettää tavaraa pelkästään puhelimessa tehdyn sopimuksen perusteella.


    • Anonyymi

      Suomen vitamiinikeskuksen tripla sinkki on tosi hyvää, olen käyttänyt sitä jo vuoden verran.

    • Anonyymi

      en todella suosittele.
      jos jutut pitäisi paikkansa hyvä sanoma olisi levinnyt , mutta ei. Hurjasti pitää jatkuvasti maisnostaa jotta edes joku uskoisi ja kokeilisi.

    • Anonyymi

      Soittivat myös minulle vastaavan puhelun, tosin tarjosivat D-vitamiinisuihketta pitkän jaarittelun ja liikunta tottunumuksieni kyselyn jälkeen. Kun kieltäydyin ystävällisestikaksi eri kertaa löivät luurin korvani.

    • Anonyymi

      Yleensä jos on vitamiinin puutetta niin se todetaan lääkärissä , tavallisesti ei ihminen edes tarvitse mitään lisukkeita elämäänsä . Nykyään syödään niin monipuolisesti että on hyvin harvinaista että ihmisillä on puutosta mistään . Ja silloin kun aletaan soittelemaan ihmisille , niin pitäisi varoitus kellojen alkaa soimaan. Ihmiset jotka ostelevat näitä tuotteita virtsaavat ainoastaan ne ulos ja niillä ei ole mitään vaikutusta kehoon. Joskin jotkut rasvaliukoiset vitamiinit keräävät maksaan aineita ja kohottavat arvoja, siis kyllä lääkäri määrää vitamiineja jos niistä on puute, muuten ei tartte itse alkaa käyttämään mitään sillä keho ei ota vastaan mitään mitä kehossa on jo tarpeeksi .
      Ja jos joku nyt luulee että ne ovat tarpeellisia muka niin ostakoon vaan purkki kaupalla
      Ainoan hyödyn niistä saa ainoastaan myyjä jolle rahat menee.
      Ei voi uskoa että vieläkin on ihmisiä jotka uskovat näihin valenappeihin jotenkin

    • Anonyymi

      itse teen kyseiselle firmalle hommia ja kuuluu asiaan mutta asiallisesti voi vastata ja kuunnella loppuun sitten toviotella hyvät piäivän jatkot ja laittaa luurit :)

    • Anonyymi

      Otin juuri kuvan tämän saman firman Tripla Sinkki-pakkauksesta ja lähetän sen heille - kuvassa näkyy parasta ennen-päivä 13032025. Osa tableteista on muuttunut ruskeiksi ja kun avaan läpipainopakkauksen, se onnkuin siirappia. Paksua sellaista, jähmeätä kuin paahdettu sokeria. Voiko niitä syödä, aion kysyä…
      En päässyt myyjästä muuten eroon, vaan ostin (kun ajattelin, että sinkki on mainittu jonkinlaisena flunssan estona.
      Hilkattain soitti kaveri samasta firmasta ja myi suihkeena b-vitamiinia. Kysyin häneltä, voiko heidän valmistamaa (?)/myymää Tripla Sinkkiä ottaa enää, kun väri on muuttunut ja liki 2 vuotta on parasta ennen-päivään. Kuin ei olisi kuullut kysymystäni lainkaan, jatkoi suihkeen kehumista eikä kuunnellut myöskään kommenttiani:”Saan B-vitamiinia monipuolisesta ruoasta.”
      Lopetin puhelun kohteliaasti mutta päättäväisesti!

      • Anonyymi

        Just näin - mikähän koostumus pilkereissä lienee?
        Voisiko joku viranomainen tutkia!
        Mitä sanoo kuluttaja-asiamies?
        Laredo Meinado


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin - mikähän koostumus pilkereissä lienee?
        Voisiko joku viranomainen tutkia!
        Mitä sanoo kuluttaja-asiamies?
        Laredo Meinado

        Vi­ta­mii­nien pu­he­lin­myyn­tiä puut­teel­li­sen tie­doin – ku­lut­ta­ja-asia­mie­hel­tä kor­jaus­lis­ta Suo­men Vi­ta­mii­ni­kes­kuk­sel­le
        29.4.2021
        |

        Kuluttaja-asiamies neuvotteli Suomen Vitamiinikeskuksen kanssa tavasta, jolla yritys kauppasi vitamiineja puhelimitse. Kuluttajien ilmoitusten perusteella puheluiden alussa ei aina käynyt selkeästi ilmi niiden kaupallinen tarkoitus. Epäselvyyttä oli myös tilauksen kestoon liittyvissä asioissa. Suomen Vitamiinikeskus sitoutui korjaamaan puhelinmyyntiään kuluttaja-asiamiehen edellyttämällä tavalla.

        Kuluttaja-asiamies puuttui Suomen Vitamiinikeskuksen puhelinmyyntiin, sillä yritys myi vitamiineja puutteellisin tiedoin. Kuluttaja-asiamiehelle tulleiden yhteydenottojen perusteella Suomen Vitamiinikeskus aloitti jotkut myyntipuhelunsa kertomalla tekevänsä kyselyä tai markkinatutkimusta. Kuluttajille oli käynyt vasta puhelun edetessä ilmi, että kyseessä oli myyntipuhelu.

        Kuluttajansuojalain mukaan puhelinmyynnissä on heti keskustelun alussa ilmoitettava puhelun kaupallinen tarkoitus. Kuluttajalla on oikeus tietää, milloin häneen yritetään vaikuttaa kaupallisesti. Siksi myyntipuhelua ei saa naamioida esimerkiksi kyselyn tai markkinatutkimuksen varjoon. Jatkossa Suomen Vitamiinikeskuksen myyjät kertovat heti puhelun alussa sen kaupallisen tarkoituksen.

        Kuluttajien ilmoitusten perusteella Suomen Vitamiinikeskus oli myös kuluttajansuojalain vastaisesti toimittanut heille tuotteita ilman nimenomaista tilausta. Yritys sitoutui siihen, ettei se jatkossa enää toimita vitamiineja ja vaadi niistä maksua, ellei kuluttaja ole selkeästi ilmaissut tilaavansa tuotteita.

        Har­ki­tun os­to­pää­tök­sen pun­nit­se­mi­nen vaa­tii riit­tä­väs­ti tie­to­ja tar­jo­tus­ta tuot­tees­ta
        Kuluttajille oli myyntipuheluiden perusteella syntynyt myös käsitys, että puhelimessa mainostettu tarjous koskisi vain yhtä tuote-erää. Jälkeenpäin oli käynyt ilmi tarjouksen olevan pidempikestoisen tilauksen ensimmäinen erä. Kuluttaja-asiamies edellytti, että Suomen Vitamiinikeskus antaa markkinoinnissaan oikean kuvan tarjotusta tilauksesta, sillä tilauksen kesto, sen päättämistä koskevat ehdot ja muut sopimusehdot ovat keskeisesti kuluttajan päätöksentekoon vaikuttavia seikkoja.

        Puhelinmyyntitilanne on yleensä yllättävä tilanne, joten se vaatii kuluttajalta erityistä kykyä ymmärtää ja omaksua hänelle esitetyt tiedot. Kuluttajalla on oltava täsmällistä ja oikea-aikaista tietoa ennen sopimuksen solmimista. Siksi hänelle on kerrottava kaikki sopimuksen oleelliset tiedot ennen kuin hän päättää, haluaako hän sitoutua sopimukseen.

        Se, että kyseessä on yksittäisen tuotepaketin sijaan toistaiseksi voimassa oleva sopimus, on kuluttajan kannalta keskeinen tieto. Kun tilauksen kestoon viitataan vasta kaupan kertaamisen yhteydessä, tieto annetaan sopimuksenteon jälkeen eikä lain edellyttämällä tavalla ennen sopimuksen tekemistä.

        Suomen Vitamiinikeskus ilmoitti sitoutuvansa siihen, että sen myyjät kertovat tilauksen keskeisistä ehdoista selkeästi ennen kuin puhelussa kysytään suostumus tilauksen tekemiseen. Selkeät kaupan ehdot ovat kaikkien etu, sillä tietojen läpinäkyvyys lisää kuluttajan luottamusta yritykseen.

        Haa­voit­tu­vas­sa ase­mas­sa ole­viin kiin­ni­tet­tä­vä pu­he­lin­mark­ki­noin­nis­sa eri­tyis­tä huo­mio­ta
        Suomen Vitamiinikeskus oli lisäksi tarjonnut tuotteitaan puhelimitse sellaisille henkilöille, jotka eivät ikänsä tai sairautensa vuoksi ymmärtäneet riittävän hyvin tarjotun sopimuksen sisältöä ja merkitystä. Kuluttaja-asiamies korosti neuvotteluiden aikana, että muita haavoittuvampiin kuluttajaryhmiin on kiinnitettävä erityistä huomiota puhelinmarkkinoinnissa. Asian arviointiin vaikutti myös se, että yrityksen menettelyt olivat alan käytännesääntöjen vastaisia.

        Suomen Vitamiinikeskus lupasi huomioida iäkkäiden kuluttajien erityisaseman puhelinmyynnin kohteena. Kilpailu- ja kuluttajavirasto on koonnut sivuilleen ikäihmisille ohjeita yllättävien myyntitilanteiden varalle.


    • Anonyymi

      Myyjä lukee paperista tekstiä...painostaa ostamaan.. epämiellyttävä.. vaikka sanoin ei...hän vaan jatkaa.. hävytöntä

      • Anonyymi

        Ei tarvitse kuunnella mitä hän kertoo, katkaisee vaan puhelun välittömästi kun selviää että kyseessä on myyntipuhelu.


    • Anonyymi

      Juu, enkä halunnut. Numero ei oo käytössä, et vois palauttaa

    • Anonyymi

      Uskomatonta että täältä aina vaan soitellaan! Estän numeron joka kerta jos olen heille erehtynyt vastaamaan. Pyrin olemaan asiallinen puhelun aikana mutta yksi soittaja, nuori mies, oli kerran niin töykeä että hänen käskin kyllä mennä uudelleen perehdytykseen ja että minulle on aivan turha soittaa.
      Tänään 4.1. nainen soitti ja sanoi nopeasti että soittaa "VK:sta". Kun yritin kysellä mikä paikka on VK niin vastaus oli "täysin suomalainen yritys ollaan ja suomalaisten hyvinvoinnin puolella" tms. Kun kysyin onko VK lyhenne Vitamiinikeskuksesta hän sivuutti kysymykseni.
      Jatkoin vain kertomista että jos soitat Suomen Vitamiinikeskuksesta niin olen useaan kertaan sanonut että minulle ei tarvitse soitella. En aio vastata kysymyksiin, älkää soitelko.
      Hän puhui päälleni koko tuon ajan. Sanoin vain että nyt on luurin päässä vihainen täti, ei kannata soitella, suljen puhelun.
      Sinnikästä porukkaa, mutta en arvosta!

      • Anonyymi

        Seuraavan kerran kysy että mitä laatuluokkaa ne heidän myymänsä tuotteet ovat? Siihen harva osaa vastata tai ei mielellään vastaan kun suurin osa ei tiedä että on olemassa mitään laatuluokkia.


    • Anonyymi

      Hei,
      Puutun tähän luettuani noita viestejä. Vitamiinikeskuksen tuotteista en tiedä. Itse olen hoitaja ja myyn kyllä vitamiineja eri yrityksessä. Vitamiinien tarve toki on yksilöllinen.
      B12 tulee ostaa metyylikobalamiinimuodossa, jolloin se imeytyy hyvin. Lääkäri ei automaattisesta laita verikokeisiin vitamiiniarvoja - ellei asiakas itse pyydä tai peruslääkitys on sellainen että täytyy tarkistaa. Dvit on erikoisvitamiini - sen valmistuminen kestää pitempään kuin tav verikokeiden.
      Dvit tärkein vitamiinimme: emme riittävästi saa auringosta. (pohjoinen sijaintimme)
      toisaalta ihosyöpäluvut kasvaa. Enne tuli riisitauti puutteesta tai liian vähäisestä saannista
      Dvit tärkeys mm luuston rakenne osa vaikuttaa myös lihaksistoon. Rasvaisesta kalastahan sitä saa- kuka kuolevainen syö lohta 7 päivänä viikossa.
      Nythän myyjillä pitäisi olla tuntosarvet koholla kun hän juttelee asiakkaan kanssa. Tarkoitan mitä sanon juttelee - ei puhu kuin automaatti.
      Itse myyn ihan hyvällä järkevällä sabluunalla. Olemmehan yksilöitä kaikki,
      En kuitenkaan hirveästi ole luureja saanut. Katson ja odotan että asiakkaalla on myös käytöstapoja. Voi kuulkaa monelle lääkärillekin olen myynyt. Toki vähän kapulakieltä puolin ja toisin käytetty.
      Ei kaikki vitamiinien myyjät käyttäydy noin. Toki minua auttaa myös ammatillisuus.
      Mukavia hetkiä vitamiinin myyjioen kanssa.

      • Anonyymi

        "Voi kuulkaa monelle lääkärillekin olen myynyt. " Mistä hoitaja/vitamiininmyyjä on lääkäreiden puhelinnumeroita saanut vai ihan työn ohessa kauppaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Voi kuulkaa monelle lääkärillekin olen myynyt. " Mistä hoitaja/vitamiininmyyjä on lääkäreiden puhelinnumeroita saanut vai ihan työn ohessa kauppaat?

        Voi kuule - käytäpä järkeäsi. Elä alennu vinoiluun. Kehottaisin menemään ja kokeilemaan puhelinmyyntiä ja sitten antamaan kommentteja tähän. Olipa tuote mikä hyvänsä.
        Puhelinmyyntiä EI pysty kaikki tekemään. Se on fakta ja taivaankin totuus.
        En ala jaarittelemaan. Hyvää päivänjatkoa ja kevään odotusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule - käytäpä järkeäsi. Elä alennu vinoiluun. Kehottaisin menemään ja kokeilemaan puhelinmyyntiä ja sitten antamaan kommentteja tähän. Olipa tuote mikä hyvänsä.
        Puhelinmyyntiä EI pysty kaikki tekemään. Se on fakta ja taivaankin totuus.
        En ala jaarittelemaan. Hyvää päivänjatkoa ja kevään odotusta.

        Et kuitenkaan pysty vastaamaan kysymykseeni? Mistä olet lääkäreiden puhelinnumeroita saanut? Valheesta jää aina kiinni. Jaarittelut voit säästää ”asiakkaillesi”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule - käytäpä järkeäsi. Elä alennu vinoiluun. Kehottaisin menemään ja kokeilemaan puhelinmyyntiä ja sitten antamaan kommentteja tähän. Olipa tuote mikä hyvänsä.
        Puhelinmyyntiä EI pysty kaikki tekemään. Se on fakta ja taivaankin totuus.
        En ala jaarittelemaan. Hyvää päivänjatkoa ja kevään odotusta.

        Valetta. Lääkäreiden puhnumeroita et saa mistään. Älä höpötä soopaa täällä. Samanlainen huijari olet!


    • Anonyymi

      Siihen on aina joku syy, että tuotteella ei ole LVK:n hyväksyntää. Yleisin syy lienee se, ettei tuote sitä saisi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe