YouTube vaihtuu englanninkieliseksi

Anonyymi

Mistä mahtaa johtua, että Firefox-selaimessani Windows kympissä YouTube vaihtuu silloin tällöin englanninkieliseksi? Voisiko se johtua siitä, että katselen paljon englanninkielisiä puhuttuja videoita?

Asia ei minua mitenkään haittaa englannin opettajana, mutta ihan kiinnostuksesta olen kuitenkin vaihtanut kielen takaisin suomeksi nähdäkseni kauanko valintani pysyy.

7

685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Firefoxsista. On oman tien kulkija joten ei mikään ihme jos välillä esiintyy tällaista..

      • Anonyymi

        Naalitkin taitavat palata pesimään Suomeen.


    • Anonyymi

      Ymmärtääkseni valinnat pysyvät jos kirjautuu sisään palveluun aina, mutta jos esim. käyttää tietokonetta A, eli kotona, ja sitten vaikka koulussa käyttää tietokonetta B, niin siinä voi tulla tottakai sekaannus youtube-palvelussa, että mitähän se käyttäjä nyt loppujen lopuksi haluaakaan, erityisesti jos tietokoneissa A ja B ovat eri asetukset ja/tai selainsovellukset käytössä...

      Itse en ole edes osannut olettaa mitään tällaista koska itse pidän kaiken englanninkielisienä oletusarvoisesti, näppäimistöä lukuunottamatta. jossa ainoana poikkeuksena on läppäri, syystä että siinä on USA:n näppäimistö...

      • Anonyymi

        Selainen asetuksissa on kielivalinta, joka voi vaihka päivityksissä pompata Eng..

        Fi pitäisi olla ja kieli..


    • Anonyymi

      Minua ei haittaa tippaakaan vaikka kieli muuttuu suomesta englanniksi tai ruotsiksi koska olen 3-.kielinen kuten varmaan monet muutkin suomalaiset.
      Tervetuloa Globaalimaailmaan!
      Ja kivaa kun opin lausumaan oikein Steam Calliope...ois näistä engl.lausumisita kysymyksiä jos opettajaa kiinnostaa siis amer, I am vai eäm??

      • Anonyymi

        Ymmärtääkseni ero "I am vai eäm", on että I'am = Minä olen, kun taas eäm = Am, eli tarkemmin Am I = olenko minä.

        Suomessa opetetaan kansainvälistä Englantia, eli Englannin Englantia (UK English) joten suosittelisin jättämään saivartelut sikseen oppitunnilla...


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe