YouTube vaihtuu englanninkieliseksi

Anonyymi

Mistä mahtaa johtua, että Firefox-selaimessani Windows kympissä YouTube vaihtuu silloin tällöin englanninkieliseksi? Voisiko se johtua siitä, että katselen paljon englanninkielisiä puhuttuja videoita?

Asia ei minua mitenkään haittaa englannin opettajana, mutta ihan kiinnostuksesta olen kuitenkin vaihtanut kielen takaisin suomeksi nähdäkseni kauanko valintani pysyy.

7

755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Firefoxsista. On oman tien kulkija joten ei mikään ihme jos välillä esiintyy tällaista..

• Anonyymi

Naalitkin taitavat palata pesimään Suomeen.

• Anonyymi

Ymmärtääkseni valinnat pysyvät jos kirjautuu sisään palveluun aina, mutta jos esim. käyttää tietokonetta A, eli kotona, ja sitten vaikka koulussa käyttää tietokonetta B, niin siinä voi tulla tottakai sekaannus youtube-palvelussa, että mitähän se käyttäjä nyt loppujen lopuksi haluaakaan, erityisesti jos tietokoneissa A ja B ovat eri asetukset ja/tai selainsovellukset käytössä...

Itse en ole edes osannut olettaa mitään tällaista koska itse pidän kaiken englanninkielisienä oletusarvoisesti, näppäimistöä lukuunottamatta. jossa ainoana poikkeuksena on läppäri, syystä että siinä on USA:n näppäimistö...

• Anonyymi

Selainen asetuksissa on kielivalinta, joka voi vaihka päivityksissä pompata Eng..

Fi pitäisi olla ja kieli..

• Anonyymi

Minua ei haittaa tippaakaan vaikka kieli muuttuu suomesta englanniksi tai ruotsiksi koska olen 3-.kielinen kuten varmaan monet muutkin suomalaiset.
      Tervetuloa Globaalimaailmaan!
      Ja kivaa kun opin lausumaan oikein Steam Calliope...ois näistä engl.lausumisita kysymyksiä jos opettajaa kiinnostaa siis amer, I am vai eäm??

• Anonyymi

Ymmärtääkseni ero "I am vai eäm", on että I'am = Minä olen, kun taas eäm = Am, eli tarkemmin Am I = olenko minä.

Suomessa opetetaan kansainvälistä Englantia, eli Englannin Englantia (UK English) joten suosittelisin jättämään saivartelut sikseen oppitunnilla...

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22