Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

anime elokuva telkus....

lentävä sika

nii muistaaks kukaa ku joskus viis-kuus vuotta sitte yle näytti muutamii anime leffoi yks niist jäi mun mielee siin oli lentäjä joka kuoli sodas ja se muuttu punaseks siaks! mä olin silloin nuori enkä paljoo muista siit mut siihe mä jäin koukkuu... muistaaks kukaa muu sit? oiskohan mahollist et alettais ihan jengil pommiittaa telkku kanavii et näyttäis jonku anime leffan tai alkais näyttää jotaa sarjaa?!? mä oon ollu koukus animee siit asti ku osasin puhuu ku mun eka video oli yks osa ihan mahtavast animesarjast se oli starzinger!! enhän mä siiloin tajunu mitä se oli mut osaasin ulkoont joka kasetin minkä omistin! (osat 1-5!!!) ja ku en enää löytäny mistää kaupoist enempää kasettei (faijan kaa etittii hulluna!) olin jotaa kuus nii sit löyty toinen loistava sarja se oli grand prix!! vauhdikas formula sarja! senki meijän faija keksi prismast jostaa hyllyn alta alennuksest! siiheki sain kasaa osat 1-5!!! no ja eiku ettii uutta sarjaa seuraavaks törmäsin sellasee ku galax express 999... sitä ku mä aloin kattelee siin kaheksan vuotiaan nii mä aloin ymmärtää et näil sarjoil on jotaa yhteist ku kaikis näky välil ala laidas jotaa ihme koukeroit... nyt tiiän et ne oli japski kirjotust mikä tarkotti ilmeisesti ette jatkuu... no löytyhän sit jossaa vaihees se ihan mainio hopeanuoli ja meitsi oli taas myyty! kymmen vuotiiaan katoin sellast sarjaa minkä nimi oli sapeli ratsastaja ja seki oli mainio meinasin alkaa hommaa lisää mut mun suureks ihmetykseks samaa aikaa ku taika iskust katos kaikki nää ja vastaavat kasetit kaupoist ainoo mitä oon enää nähny nii on hopea nuoli! nii ja sit mä idiootti olin jossaa vaihees raahanu mun kaikki kasetit kirppikselle! ja nyt vituttaa!!! nii et jos kukaa omistaa näist sarjoist osaakaa nii oon valmis ostaa!! tai jos jollaa on ees hajuu et löytyiskö enää mistää näit nii auttakaa! mä kyl tiiän et animee löytyy eri puolelt suomee niinku: akiraa, plastig litlee, ghost into shell, devil man, sailor moon, tekken, street fighterit sun muut kyl mä niit oon kahlanu läpi parhaiten kolahti lupin 3: castle of gagliostro kannattaa kattoo jos on mahkui! mut mulle silti parhaiten kolahti nää enemmän nuoremmille suunnatut sarjat! jos tiiätte jotaa sen tapast nii suositelkaa ihmees! VOI HELVETTI ET TAAS TULI SELITETTYY KUKAA EI VARMAA TAJUU PUOLIIKAA MUT VÄLLÄKÖ HÄLIÄ VASTATKAA JOS KIINNOSTAA!!!

5

842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikael

      Itseasiassa olen katsonut ne kaikki, ja paljon muuta. elokuvat ovat yleensä hyviä, mutta sarjat ovat parhaita, ne sallivat pituutensa ansiosta monimutkaiset juonen käänteet jne.. Esim visions of esceflone tai kenshinit. Ranma on hyvä sarja kuten tenci myo. Ja paras keino saada animea on imuroida netistä monet vanhemmat sarjat ovat ilmaisessa levityksessä netissä. Ne ovat toisten anime fanien englanniksi tekstittämiä sarjoja toisia anime faneja varten ympäri maailmaa, paras keino mainostaa on tavara itse ja anime puhuu puolestaan kun sitä on katsonut siihen jää koukkuun. Se johtuu pääasiassa siitä että näihin piirettyihin on onnistuttu tuomaan tunteet mukaan todella hyvin ja niihin samaistuu helposti. Ja ne ovat myös idea rikkaita.

      • lentävä sika

        jos oot nähny sen leffan mis on se lentävä punainen sika nii mikä sen nimi oli? mä oon just samaa mieltä sun kaa mitä selitit niist sarjoist! etkö tiiä mitää muuta mahkuu saada niit ku hommaa netist? en meinaa oo expertti niis hommis!


      • Dragonfly
        lentävä sika kirjoitti:

        jos oot nähny sen leffan mis on se lentävä punainen sika nii mikä sen nimi oli? mä oon just samaa mieltä sun kaa mitä selitit niist sarjoist! etkö tiiä mitää muuta mahkuu saada niit ku hommaa netist? en meinaa oo expertti niis hommis!

        Tosin tuo ei ole sen Jap. nimi, vaan se elokuva käännettiin meille espanjan tai ranskan kautta.
        Muistan tuon elokuvan, olen katsonut sen joskus videolta.

        Mutta muistatkos sinä 'Näkymättömän Ystävän'?
        Siinä oli 2 tyttö, toinen noin 10-vuotias ja toinen alle kouluikäinen, ja he muuttivat isänsä kanssa kaupungista maalle vanhaan puoliränsistyneeseen taloon jossa vilisi kaikenlaisia satuolentoja, ja läheisessä metsässä oli suuri puu jonka juurien välissä oli portti 'taikamaailmaan'.

        'Näkymätön Ystävä' on alkuperäiseltä nimeltään 'Tonari no Totoro' eli 'Naapurini Totoro', ja se tuli TV2:lta tai TV1:ltä samoihin aikoihin kuin 'Punainen Sika'.

        'Punainen Sika ja tuo Totoro ovat saman anime-yhtiön Ghibli Studiosin, tuotoksia, mutta niissä on eri ohjaajat.
        Tonari no Totoro on Hayao Miyazakin ohjaama, ja Punaisen Sian ohjaajan nimeä en muista. Yamato *joku* se oli.

        Hyvä Totoro-aiheinen sivu:

        http://www.nausicaa.net/miyazaki/totoro/

        Ja sivu, jossa on infoa Ghibli Studiosin filmeistä:

        http://www.nausicaa.net/


      • lentävä sika
        Dragonfly kirjoitti:

        Tosin tuo ei ole sen Jap. nimi, vaan se elokuva käännettiin meille espanjan tai ranskan kautta.
        Muistan tuon elokuvan, olen katsonut sen joskus videolta.

        Mutta muistatkos sinä 'Näkymättömän Ystävän'?
        Siinä oli 2 tyttö, toinen noin 10-vuotias ja toinen alle kouluikäinen, ja he muuttivat isänsä kanssa kaupungista maalle vanhaan puoliränsistyneeseen taloon jossa vilisi kaikenlaisia satuolentoja, ja läheisessä metsässä oli suuri puu jonka juurien välissä oli portti 'taikamaailmaan'.

        'Näkymätön Ystävä' on alkuperäiseltä nimeltään 'Tonari no Totoro' eli 'Naapurini Totoro', ja se tuli TV2:lta tai TV1:ltä samoihin aikoihin kuin 'Punainen Sika'.

        'Punainen Sika ja tuo Totoro ovat saman anime-yhtiön Ghibli Studiosin, tuotoksia, mutta niissä on eri ohjaajat.
        Tonari no Totoro on Hayao Miyazakin ohjaama, ja Punaisen Sian ohjaajan nimeä en muista. Yamato *joku* se oli.

        Hyvä Totoro-aiheinen sivu:

        http://www.nausicaa.net/miyazaki/totoro/

        Ja sivu, jossa on infoa Ghibli Studiosin filmeistä:

        http://www.nausicaa.net/

        joo mä muistan sen... mut siit mä en oikee digannu en tiiä olin ehkä liian nuori ja siin ois saanu olla enemmän toimintaa... kai se oli sama leffa siin oli sellain iso pallon muotonen satu olio ja siithän tuli sen likan kaveri... enemmpää siit en muista! sitä vaa ihmettelen et ei oo anime leffoi tai sarjoi levinny enempää tänne suomee, ku must kyl tuntuu et suosioo löytys ainaki mun kaverit oli myyty ku kateltii yks ilta devil man osat 1-2 ja street fighter animed movie... ja nuorempin kateltii innol kaikki starzingerit sun muut!


    • etsä tiiä oon allu

      se on pairats of te karipean kuoleen miehen ruukku

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1390
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1297
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1263
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1217
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe