Naapurin kaksoiselämä, osa 30

Kissapuvun tiukka puristus alapäässäni vain lisäsi tuota ihanaa himoksi yltyvää kiihkoa. Kirsi avasi pukunsa vetoketjun alapäästä ja levitti auki olevia puvun reunoja hieman sivuun. Tiesin, että Kirsillä oli myös yllään tanssihousut pukunsa alla, mutta nyt vasta huomasin, että hänellä oli tanssihousuissan vain etupuolen keinopenis kiinnitettynä. Jenni irroittautui suudelmasta ja kysyi: - ”Sopisiko, että rakastelemme tässä ja nyt?”

- ”Tuota...oohh..sopii mainiosti..”, sain sanottua kuivalla kurkulla Kirsin edelleen hyväillessä rintojani. Jenni haki kaapista jotakin ja huomasin, että hänellä oli useampia dildoja käsissään. Hän poimi niistä yhden ja tuli eteeni sanoen:

- ”Tämä on suussa pidettävä dildo, jolla rakastelet minua samalla kun Kirsi nai sinua. Avaa suusi.”

Jenni asetti lateksista tehdyn suukappaleen suuhuni ja selitti mitä oli tekemässä: - ”Tähän pumpataan hieman ilmaa, jotta se pysyy tukevasti suussasi. Älä pelästy kun suukappale paisuu suussasi. Se tulee tuntumaan aika tiukalta, mutta sinä et tukehdu – sitä on turha pelätä.” Hän kiinnitti dildon remmit pääni ympäri ja kiristi ne niin, että dildo istui napakasti suussani. Tarkistettuaan, että remmit olivat hyvin, Jenni pumppasi ilmaa dildon suukappaleeseen samalla ilmeitäni tarkkaillen. Tunsin kuinka se paisui suussani melko nopeasti. Tunne oli huikaiseva ja äärimmäisen kiihottava. En ollut koskaan kokenut mitään samanlaista! Olin toki imenyt mieskumppanieni kaluja ja vaikka pidinkin suihin ottamisesta, se ei jostain syystä kuitenkaan tuottanut samanlaista nautintoa kuin tämä. Saatoin tuntea nenässäni lateksin ihanan tuoksun ja kun katsoin suussani seisovaa dildoa, tärisin jännityksestä, koska saisin kohta painaa tuon keinokalun Jennin sisään!

Katselin Kirsiä kun hän puki pukunsa päälle lateksiset pikkuhousut, joissa oli keinopenis kiinnitettynä ulkopuolelle. Sen juuressa oli venttiili, josta mitä ilmeisimmin pumpattiin ilmaa kalun sisään, jotta se paisuisi suuremmaksi. Jenni auttoi Kirsiä taitavin käsin aina välillä hyväillen Kirsin lateksin peittämien reisien sisäpintaa ja pakaroita. Hän kiinnitti venttiiliin letkun, jossa oli pallo päässä. Ymmärsin, että sillä pumpattaisiin kalua suuremmaksi. Jenni puristi muutaman kerran pallosta ja huomasin, että Kirsin housuihin kiinnitetyn keinokalun ympärysmitta kasvoi hieman. Vielä yksi puristus ja kalu oli valmis. Jenni poisti letkun ja varmisti, että venttiili pysyi kiinni. Hän kääntyi puoleeni ja sanoi: - ”Avaan nyt pukuasi, jotta pääsemme asiaan.”. Nyökkäsin hänelle merkiksi, että olin ymmärtänyt. Varovasti hän hivutti pukuni vetoketjua auki vakoni päältä kohti ristiselkää. Värähdin hieman kun puvun aukosta pääsi viileämpää ilmaa iholleni. Hän huomasi tanssihousuni ja sanoi minulle: - ”Voi, Satu! Olet näköjään päässyt jo hyvään vauhtiin lateksin kanssa! Nuo tanssihousut ovat aivan ihanat!”. Sen sanottuaan hän tarttui minua kädestä ja ohjasi minut suurelle vuoteelle, jossa oli mustat, kiiltävät lateksilakanat. Jenni painoi minut selälleni vuoteelle ja huomasin, että Kirsi seisoi jalkopäädyssä himokas ilme kasvoillaan katsellen minua. Hän asettautui jalkojeni väliin ja alkoi leikkiä keinokalullaan vakoni ja klitorikseni päällä. Taivas, miten ihanalta se tuntuikaan! Jenni puolestaan asettautui kasvojeni ylle asettaen suussani olevan dildon pään häpyhuuliensa väliin. Katselin lumoutuneena hänen ihanaa vakoaan, joka kiilteli selvästi kiihottumisen liikkeellelaskemista nesteistä. Tunsin kuinka Kirsi alkoi työntää kalua sisääni hitaasti kiusotellen, välillä melkein irtautuen minusta. Olin aivan märkä ja vatsassani kipristeli. Jenni laskeutui hitaasti alemmas dildon vartta pitkin välillä ottaen hieman takaisin. Hänen lihansa puristui tiukasti dildon varren ympärille ja nesteensä tekivät dildon kiiltävän liukkaaksi. Kirsi painoi itsensä täysin sisääni. Taivas, että tuo keinokalu oli iso! Se tuntui täyttävän minut kokonaan aina seinämieni viimeisiäkin poimuja myöten! – ”Mmmphhh... nnnnhhhh...”, ynisin suukappaleeseen kiimoissani. Jenni laskeutui taas alemmas ja lopulta hän istui suussani oleva dildo kokonaan sisällään.

Tunsin hänen ihanan tuoksunsa nenässäni kun hän istui aloillaan. Kirsi aloitti edestakaisen liikkeen sisälläni paksun keinokalun soutaessa sisälläni. Hän nosti jalkani ylös olkapäitään vasten, jolloin asentoni hieman muuttui, mutta tunne sisälläni oleviin keinopeniksiin kasvoi aivan uskomattomiin mittoihin. Tunsin jokaisella Kirsin työnnöllä kuinka takapuolessani oleva keinopenis ihanasti vastasi liikkeisiin ja tuntui aivan kuin minua olisi naitu samanaikaisesti myös takapuoleen! Hyvä luoja sentään, että se tuntui kiihottavalta!! Työntelin lantiotani Kirsiä vasten samalla kun Jennin tahti kiihtyi suussani olevan dildon varressa. – ”Aaahhh...Satuuu..uu.uuh... Nai minuaaah....Oooohh.hh.hh.. ihanaa!”, Jenni soperteli viskoen päätään sivulle ja taakse. Hänen lantionsa teki hierovaa liikettä ja hän oli ottanut dildon kokonaan sisäänsä. Kiersin käteni hänen reisiensä ympäri. Hyväilin Jennin reisiä

0

1573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

        Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
        Kuopio
        17
        1455
      2. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        28
        1295
      3. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        63
        1192
      4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        11
        1082
      5. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        65
        1036
      6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        27
        1025
      7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        9
        1013
      8. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        30
        989
      9. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        6
        981
      10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

        YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
        Varkaus
        1
        980
      Aihe