Naapurin kaksoiselämä, osa 31

Hyväilin Jennin reisiä ja sukkia ja hän kiemurteli kiihotuksen takia. – ”Eeiiih...taivas!...Ohhh..kosketat... niin... ihanasti...oooohh...hiero minua...kiltti...hiero.....”, hän soperteli. Siirsin toisen käteni niin, että pystyin samalla hieromaan hänen klitoristaan kun toisella kädellä jatkoin hänen ihanien reisiensä hyväilyä. Kirsi lopetti hetkeksi aikaa rakastelemiseni ja vetäytyi ulos minusta. Jenni jatkoi klitorikseni hieromista hellästi mutta vaativasti. Tunsin hänen lateksikäsineensä taivaallisen pehmeän kosketuksen ja olin saada orgasmin siinä paikassa! En antanut kuitenkaan itselleni vielä lupaa tulla, halusin pitkittää tätä ihanaa nautintoa. Kirsi palasi jalkojeni väliin painaen keinokalunsa sisääni hitaasti. – ”Mpphhhh....”, huokasin kun tunsin valtavan kalun tunkeutuvan sisääni. Tajusin, että Kirsi oli pumpannut kaluun lisää ilmaa ja että se oli nyt valtavan paksu! Hyvä taivas sentään, että se tuntui kiihottavalta! Tunsin olevani aivan täynnä tuota suunnatonta kalua, jota Kirsi sisälläni pumppasi hitain liikkein edestakaisin kuin varoen satuttamasta. Pikkuhiljaa tahti kiihtyi ja olin seota kiimani takia kun tajusin, että olin parhaillaan upeissa lateksiasuissa kolmisin rakastelemassa naapurini ja hänen erittäin hyvän ystävänsä kanssa, keinopenis jokaisessa aukossani, yhden niistä ollessa myös Jennin sisällä!! Ajatukseni sai minut laukeamisen partaalle. Tunsin kuinka lämmin aalto alkoi kasvaa alavatsassani. Siirsin toisen käteni Jennin upeille rinnoille ja puristelin niitä vuoronperään samalla kun toinen käteni hyväili hänen upeaa lateksikorsettiaan ja sukkien verhoamia kiinteitä reisiä. Jennin kurkusta kuului vaimeata urinaa, joka kasvoi sitä mukaa kun hän ratsasti suussani olevalla dildolla.

Huomasin, että Jennin reidet alkoivat täristä ja arvasin, että hän on myös laukeamispisteessä. – ”Eiiih... eeeeiii.... tuleeeeee... aaaaaaaaahhhhh!”, hän huusi suoraa huutoa vartalonsa kouristellessa tahdottomasti ja päänsä kieppuen villisti paksu vaalea tukka heiluen raivoisasti puolelta toiselle. Jenni kiihdytti vielä tahtia dildon päällä ja hieroi kiihkeästi vuoroin rintojaan ja häpyään pitkien lateksikäsineiden verhoamin käsin. Hänen nänninsä seisoivat pystyssä kivikovina valtavasta kiihotuksesta ja hän pyöritteli välillä kämmeniään niitä vasten taas sulkien rintansa kätensä tiukkaan puristukseen. Hän suuteli Kirsiä rajusti ja ilmeisesti puraisi vahingossa Kirsiä huuleen, koska alahuulesta tihkui hieman verta. Kirsi takoi minua rajusti ja hyväili kaksin käsin reisiäni ja saappaitani nuollen niiden kiiltävää pintaa. Tunne oli sanoinkuvaamattoman ihana enkä enää voinut pidätellä laukeamistani. – ”MMMMMMMMMMMMMMM....pphhhhh....!” kiljuin kun orgasmi tulvahti lävitseni aiheuttaen valtaisan tärinän vartalossani. Vapisin kuin horkassa ja tuntui kuin olisin menettänyt tajuntani hetkeksi. Jenni sai myös toisen valtaisan orgasmin lähes samaan aikaan ilmeisen kiihottuneena rajusta laukeamisestani. Jenni lysähti päälleni voipuneena ja Kirsi lopetti liikkeet sisälläni. Olin kiitollinen Kirsille kun hän lopetti, koska olin orgasmin jäljiltä erityisen hellänä, enkä olisi enää kestänyt ilman, että se olisi jo sattunut, vaikka mieleni olisi tehnyt rakastella hänen kanssaan koko illan.

Hyväilimme toisiamme hellästi ja suutelimme vuoronperään toinen toisiamme. Lateksikäsineiden verhoamien käsien hellä kosketus puvun läpi aiheutti aina värähdyksen, koska se tuntui niin sanoinkuvaamattoman ihanalta iholla. Kaikkien silmissä näkyi äärettömän himon ja sen purkautumisen aikaansaama valtaisa hyvänolon tunne. Makasimme vierekkäin suurella vuoteella raukeina uskomattoman ihanista orgasmeista. Minua tosin harmitti hieman se, että Kirsi oli todennäköisesti jäänyt ilman orgasmia tällä kertaa, mutta ajattelin hyvittää Kirsille hänen minulle antamansa upean orgasmin. Siitä huolimatta myös hän oli raukea ja varsin tyytyväisen näköinen. Jenni riisui varovasti dildon suustani ja pääsin pitkästä aikaa sanomaan mitään. – ”Kiitos Jenni ja Kirsi, se oli aivan taivaallisen ihanaa! En ole koskaan eläessäni kokenut mitään yhtä kiihottavaa ja upeaa!!”, sanoin hengitykseni hieman tasaannuttua. Suutelin kumpaakin upeaa naista pitkään ja hartaasti nautiskellen heidän ihanista huulistaan. Sekä Jenni että Kirsi kiittivät myös omasta puolestaan ja toivottivat vielä kerran tervetulleeksi yökerhon jäseneksi. Tunsin suurta ylpeyttä siitä, että minut oli kelpuutettu näiden tavattoman upeiden naisten piiriin ja että olin ilmeisesti lunastanut paikkani heidän seurassansa. Suljin silmäni ja makasin hiljaa vuoteella ihanan raukeuden ottaessa minut syliinsä. Maailma hiljeni ympärillämme ja nukahdin...

1

2717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todella mahtava tarina! Kirjoita ehdottamasti lisää! Lukemista helpottaisi jos kaikki osat olisi peräkkäin samassa ketjussa tai jos olisi muutama pitempi ketju se sijaan että olisi noin monta erillistä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe