mitä jos mun mopo kulkee suunnilleen 50-55kmh mutta ajan sillä aina rajotisten mukaisesti ja en koskaan aja ylinopeutta voiko poliisin pysäyttäessä tai katsastuksessa tapahtua jotakin vain koska se kulkee yli 45
oon uusi mopoissa ja tää on ensimmäinen niin mietin pitäiskö asialle tehdä jotain ja pistää kulkemaan hitaampaa vai onko näin ok?
kiitos jo valmiiksi vastauksista!
mitä jos mopo kulkee 55
5
1342
Vastaukset
- Anonyymi
Sakonhan siitä saa.
Paljonkohan tuo oikeasti kulkee? Oletko mitannut kännykän GPS:llä tai muulla navigaattorilla ajaen tasaista huippunopeutta jonkin aikaa?
Mopojen nopeusmittarit nimittäin valehtelevat enemmän kuin Venäjän ulkoministeri. ; )
Oletko ostanut moposi uutena vai tiedätkö muutoin, että sitä ei olla viritetty tai kureja poistettu? Jos mopoasi on roplattu laittomasti, niin murheita tulee tarkastuksessa, vaikket olisi ylinopeutta ajanutkaan. Toisaalta; jos et kiinnitä poliisin huomiota ajamisellasi, niin pysäyttäminen ja tarkistus on varsin epätodennäköistä.Mopo saa laillisesti kulkea 50km/h todellista nopeutta, eli jos saat mittariin maksimissaan 55km/h niin todennäköisesti et pääse yhtään ylinopeutta.
Ja nopeuden testaa käytännössä poliisi täysissä varusteissa joka hidastaa menoa sinuun verrattuna eli ei hätää.- Anonyymi
45 todellista nopeutta. Eu asetus.
Anonyymi kirjoitti:
45 todellista nopeutta. Eu asetus.
Se on 45km ja plus tai miinus 5 km.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437