Lomalaukaa

Anonyymi

On hirvittävässä kunnossa paikat tuolla lukaan pitkäniemnessä olevassa paikassa. Varattiin viikko ja kahden yön jälkeen pikaisesti kotiin. Olisi pitäny tehdä suursiivous mikäli olisimme käynny SAUNASSA!!! Hirveä läävä ja kuulemma tippumassa rci:n järjestelmästä. Ei voisuositella kellekään.

125

5319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä on jo kaksi käyntiä lomalaukaalle. Ensimmäinen ja viimeinen samalla kertaa.

      • Anonyymi

        11 vuotta käyty joka kesä, mutta valitettavasti jäi meilläkin nyt viimeiseksi.


    • Anonyymi

      Hyvin toimi hommat ennen. Me luovutettiin omamme pois.

      • Anonyymi

        Saitte varmasti useita kymmeniä euroja.


    • Anonyymi

      Me saatiin omamme myytyä, Helpotuksen huokaus tuli,

    • Anonyymi

      Ei sopinut meidänkään lomasuunitelmiin käyttää viimeistä päivää siivoamiseen. Onneksemme vielä viikko katinkullassa tälle syksylle varattuna.

      • Anonyymi

        Voi v.. sanon minä nää kermaperseet ei ossa ees siivota. Kaikki pitäs olla valmiina. Mahtaa se oma kämppäkin hukkua paskaan


    • Anonyymi

      Suursiivous, joka on tehtävä lähtöpäivänä, jolloin luovutus on kello 11.00. Imuri ja luuttu löytyi asunnosta, joten siivousvälineet olisi pitänyt hankkia itse. Googlettamalla löytyi paikallinen yritys, joka hoiti asian 35€:lla ;)

      • Anonyymi

        Omasta huoneistosta löytyi kaikki siivoustarpeet ja pesuaineet. Ja jos ei jotain löydy niin nämä kuulema tuodaan, ei tarvitse kuin soittaa vain.
        Olen tyytyväinen kohteeseen sekä palveluun.
        T: osakas Anneli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta huoneistosta löytyi kaikki siivoustarpeet ja pesuaineet. Ja jos ei jotain löydy niin nämä kuulema tuodaan, ei tarvitse kuin soittaa vain.
        Olen tyytyväinen kohteeseen sekä palveluun.
        T: osakas Anneli

        Vastike nousee ja itse täytyy siivota!?! Ettei kävisi näin: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2c881a18-94f9-4022-9ff8-8ea1fea2a7af


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Vasarahinta 50 euroa sanois aki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasarahinta 50 euroa sanois aki.

        Kovin on kovaa riskin ottamista ostaa lahonneesta sähkölämmitteisestä rivarista yhtään mitään näinä energiakriisin aikoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin on kovaa riskin ottamista ostaa lahonneesta sähkölämmitteisestä rivarista yhtään mitään näinä energiakriisin aikoihin.

        On uusittu mattoja sekä lakanoita ja suunnitelmissa on seuraavalla tilikaudella jatkaa samalla kaavalla. Kannattaisi varmaan pitää ne lakanat poissa huoneistoista, jottei home tartu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On uusittu mattoja sekä lakanoita ja suunnitelmissa on seuraavalla tilikaudella jatkaa samalla kaavalla. Kannattaisi varmaan pitää ne lakanat poissa huoneistoista, jottei home tartu.

        Sähkön kulutuksessa 50% kasvua vuoden 2020 ja 2021 välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähkön kulutuksessa 50% kasvua vuoden 2020 ja 2021 välillä.

        Porukka alakana saanommaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porukka alakana saanommaan.

        Ei selitä saunominen tuota sähkönkulutuksen kasvua, koska veden kulutus on lisääntynyt vain 15%.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasarahinta 50 euroa sanois aki.

        Hinta on 71,40€/ osake tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hinta on 71,40€/ osake tänään.

        Osakkeenne oikea hinta on 55,80€.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasarahinta 50 euroa sanois aki.

        Vasarahinta 90€ siitä suurimmasta hökkelistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasarahinta 50 euroa sanois aki.

        Vasarahinta viikkolomaosakkeelle viikolle 1 on 20€.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasarahinta 50 euroa sanois aki.

        60 euroa on oikea hinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei selitä saunominen tuota sähkönkulutuksen kasvua, koska veden kulutus on lisääntynyt vain 15%.

        Ja paskanmarjat sanon minä ihan oli siistejä asuntoja. Jos on uusavuton ettei osaa jälkiään siivota kannattaa pysyy poissa Nykyajan kerma oerseille pitää olla kaikki valmiina. Monet mökit lomaasunnot vuokranneena voin kertoa, että näitä laiskoja veteliä ihmisiä kuulemma riittää. Omistajat kertovat miten järkyttävään kuntoon lomaaunto jätetään


      • Anonyymi

        Asunnossa kun asuu ois ehkä viisasta pitää ylläpito siivousta paivittain
        On varmasti lapio tolkulla paskaa, jos siivoo vasta viikon tai kenties kahden viikon päästä. Taatusti siinä viimeinen lomapäivä menee siivouksen merkeissä. Näin siivoojana, jos jonkinlaista kämppää nähneenä. Nää nykyajan ihmiset, on niin laiskoja, ettei siivous maistu. Valitettavasti jos vuokraa mikin vaikka lomarenkaalta. Ei oo kokkia eikä siivoojaa, kun mökille menee. Eikä oo sauna valmiiksi lämmitetty. Ihan ite joutuu tekee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On uusittu mattoja sekä lakanoita ja suunnitelmissa on seuraavalla tilikaudella jatkaa samalla kaavalla. Kannattaisi varmaan pitää ne lakanat poissa huoneistoista, jottei home tartu.

        Hometta ei asunnoissa ole,kirjoittajan päässä sen sijaan on. Jos on niin laiska, ettei siivota voi. Miksi ei voi hankkia omaa hovisiivoojaa ja kokkia vai eikö oo rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasarahinta 50 euroa sanois aki.

        Minä sanon et on ihan oma moka, jos maksaa liikaa loma osakkeesta. Jos on niin urpo, niin voi syyttää vaan itseään. Lomaosakkeita on monenlaisia hinta riippuu paikasta sekä mitä viikkoa vuodesta tarjotaan. Apinakin ymmärtää, et tammikuun viikko ei voi olla samanhintainen kun viikko heinäkuussa. Ehkä tammikuun viikko menee jossain kylpylässä. Sitte pitää miettiä, et mitä haluaa. Haluaako oman mökin, työleirin niissä on ihan pakko tehdä hommia. Vaikka ois kuinka uusi mökki, työtä on jos meinaa et nurkat pysyy kunnossa. Mökin pito myos maksaa. Jos loma osakkeen ostaa muutamalla tonnilla, ja maksaa vuodessa yhtiövastiketta 350-400 euroa riippuen taas paikasta, niin se ei oo kyllä kallista. Tosin se on viikko mutta lisäviikkoja voi aina ostaa. Sitte lomaosake on helppo voit vuokrata sitä. Jos ei pidä kallista hintaa, saa kyllä vuokrattua. Saa tietysti mökinkin vuokrattua, mutta se on huomattavasti haastavampaa. Mökin pitää sisältää kaikki mukavuudet. Alkeellista mökkiä on kyllä vaikee saada vuokrattua. Ulkohuussi ei oikein natsaa. Lomaosakkeissa tuota ongelmaa ei ole. Itse pidän lomaosake lomailusta, siivous ei tuota tuskaas. Omat sotkuni hoidan, et seuraava pääsee siistiin asuntoon. Toki jos ihminen on niin laiska, ettei omia paskojaan jaksa siivota, ois ehkä parempi unohtaa tän tyylinen lomailu. Ehkä se oma mökki on sitte vaihtoehto. Siellä voi jättää sotkut siivoamatta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasarahinta 90€ siitä suurimmasta hökkelistä.

        Ostin juuri loma osakkeen ja oon tyytyväinen. Mitä täällä porukat vinkuu ja haukkuu lomaosakkeita ei oo pakko ostaa joten turpa kiinni


    • Anonyymi

      Kiitos ei ja näkemiin. Onneksi ei ole oma loma-osake.

    • Anonyymi

      Jynssättiin asunto läpi ennen lähtöä ja silti tuli kolmen viikon päästä lasku. Ei tavoita ketään valituksen antamiseksi. Ei kiinnosta kohde emmekä suosittele.

    • Anonyymi

      Taas tuki lasku vastikkeesta. Montako kertaa vuodessa näitä kuuluu maksaa?

      • Anonyymi

        Lomaosaketta ei pidä ostaa eikä omaa kesämökkiä, jos kuvittelee että kumpikaan ei maksa, kuin hankintahinnan. Jos vielä luulee, että kesämökillä voi maata perse homeessa erehtyy. Töitä nääs riittää. Tietysti jos on miljonaari voi palkata puutarhurin talonmiehen, kokin, ja siivoojan. Suomessa asuu n. 10 % näin varakkaita ihmisiä. Aika moni siis joutuu tekee nää hommat iha ite


      • Anonyymi

        Kerran vuodessa idiootti. Lomaosakkeessa toimitaan naib. Se onkin vaikeeta maksaa kun on vallat 350 euroo vuodessa.


    • Anonyymi

      Hallituksen puheenjohtaja ohjeisti olla maksamatta vastikelaskuja enää lisää tänä vuonna???

      • Anonyymi

        Taas tuli laskuja, ensin 100€ ja heti perään 270€.Kyselin mihin laskut kohdistuu, mutta ei kuulemma kuulu meille osakkaille ja kaikki yhtiön päätökset on salaisia. Puheenjohtaja sanoi aiemmin, ettei mitään maksuja tälle vuodelle tule maksaa yhtiölle. Yhtiökokouksen pöytäkirjat salaisia?Mikä ihmeen salaseura tämä on????Onko kellään tietoa muista osakkaista, esim. whatsapp tai facebook/meta-ryhmiä?


      • Anonyymi

        Kokouskutsuja tulee muutaman kuukauden välein, mutta ei pöytäkirjoja edellisistä. Taitaa mennä rahat vääriin taskuihin.


      • Anonyymi

        Pöytäkirjat on yleisiä, kaikki löytyy yhtiön kotisivuilta. Jos niitä ei osaa lukea niin on lukijassa vika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokouskutsuja tulee muutaman kuukauden välein, mutta ei pöytäkirjoja edellisistä. Taitaa mennä rahat vääriin taskuihin.

        Pöytäkirjat on yleisiä, kaikki löytyy yhtiön kotisivuilta. Jos niitä ei osaa lukea niin on lukijassa vika.
        Itse olin todella tyytyväinen kohteessa lomailessa.
        T: osakas Anneli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöytäkirjat on yleisiä, kaikki löytyy yhtiön kotisivuilta. Jos niitä ei osaa lukea niin on lukijassa vika

        Itse olin todella tyytyväinen kohteessa lomailessa.
        T: osakas Anneli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöytäkirjat on yleisiä, kaikki löytyy yhtiön kotisivuilta. Jos niitä ei osaa lukea niin on lukijassa vika

        Olen aika huono näiden koneiden kanssa, joten voitko laittaa linkin, mistä löytyy 21.10.2021 ja 5.1.2022 pidettyjen ylimääräisten yhtiökokousten pöytäkirjat? Kiitos jo etukäteen. Olen osakas myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aika huono näiden koneiden kanssa, joten voitko laittaa linkin, mistä löytyy 21.10.2021 ja 5.1.2022 pidettyjen ylimääräisten yhtiökokousten pöytäkirjat? Kiitos jo etukäteen. Olen osakas myös.

        Ei löydy ¨sivustolta 18.8.2021 jälkeen mitään tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöytäkirjat on yleisiä, kaikki löytyy yhtiön kotisivuilta. Jos niitä ei osaa lukea niin on lukijassa vika.
        Itse olin todella tyytyväinen kohteessa lomailessa.
        T: osakas Anneli

        Tietääkö Anneli jonkun ttoisen sivuston kuin tämä www.laukaanpitkaniemi.fi? Osaan lukea, eikä löydy viimeisiä kokouspöytäkirjoja tuon sivuston kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöytäkirjat on yleisiä, kaikki löytyy yhtiön kotisivuilta. Jos niitä ei osaa lukea niin on lukijassa vika.
        Itse olin todella tyytyväinen kohteessa lomailessa.
        T: osakas Anneli

        Taidat Anneli kuulua salaseuran sisäpiiriin, kun saat tietoja, joita meiltå muilta osakkailta pidetään salassa. Edelleenkään ei yhtiön kotisivuilta löydy viimeisten yhtiökokousten pöytäkirjoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olin todella tyytyväinen kohteessa lomailessa.
        T: osakas Anneli

        Mihin on hävinnyt ¨¨sisäpiirianneli¨¨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöytäkirjat on yleisiä, kaikki löytyy yhtiön kotisivuilta. Jos niitä ei osaa lukea niin on lukijassa vika.
        Itse olin todella tyytyväinen kohteessa lomailessa.
        T: osakas Anneli

        Niin on yleista myos amatoorien sahlinki. Vastike nousee yli 50% ja siivouspalveluja ei yhtio ole onnistunut kilpailuttaa. Ottakaa yhteys kuningaskuluttajaaan tai johonki muuhun hupiohjelmaan, saisi monta jaksoa esim. monty phytoniin. silly ministry


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tuli laskuja, ensin 100€ ja heti perään 270€.Kyselin mihin laskut kohdistuu, mutta ei kuulemma kuulu meille osakkaille ja kaikki yhtiön päätökset on salaisia. Puheenjohtaja sanoi aiemmin, ettei mitään maksuja tälle vuodelle tule maksaa yhtiölle. Yhtiökokouksen pöytäkirjat salaisia?Mikä ihmeen salaseura tämä on????Onko kellään tietoa muista osakkaista, esim. whatsapp tai facebook/meta-ryhmiä?

        Mikäli yhtiön toimintaa tarvitsee salailla, se yleensä tarkoittaa, että salattavaa on. Moraalisesti on hyvä antaa kaikki tiedot yhtiön osakkaiden tietoon, vaikka yhtiöjärjestys sallisikin hallituksen toimia vastikkeen osalta ilman yhtiökokouksen valtuutusta. Yhtiönne ei ilmeisesti lähetä laskujen mukana päätöksiä laskujen perusteeksi? Kuuluisi hyvään tapaan johtaa ilmoittaa mihin rahoja kerätään. Vaatikaa yhtiökokous koolle ja pyrkikää muutamaan yhtiöjärjestyksenne sellaiseksi, että se palvelee osakasta ei hallituksen perusteetonta rahastusta. Itse puuttuisin isännöitsijänä tälläiseen asioiden hoitamiseen, koska vastuuta myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli yhtiön toimintaa tarvitsee salailla, se yleensä tarkoittaa, että salattavaa on. Moraalisesti on hyvä antaa kaikki tiedot yhtiön osakkaiden tietoon, vaikka yhtiöjärjestys sallisikin hallituksen toimia vastikkeen osalta ilman yhtiökokouksen valtuutusta. Yhtiönne ei ilmeisesti lähetä laskujen mukana päätöksiä laskujen perusteeksi? Kuuluisi hyvään tapaan johtaa ilmoittaa mihin rahoja kerätään. Vaatikaa yhtiökokous koolle ja pyrkikää muutamaan yhtiöjärjestyksenne sellaiseksi, että se palvelee osakasta ei hallituksen perusteetonta rahastusta. Itse puuttuisin isännöitsijänä tälläiseen asioiden hoitamiseen, koska vastuuta myös.

        Perusta kiinteistöyhtiön toiminnalle on hyvä isännöitsijä. Meillä ei isännöintsijää ole. Laskuttaja on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olin todella tyytyväinen kohteessa lomailessa.
        T: osakas Anneli

        Saat anneli edukkaasti meidän osakekirjan. Mistäs tälläinen tehdään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli yhtiön toimintaa tarvitsee salailla, se yleensä tarkoittaa, että salattavaa on. Moraalisesti on hyvä antaa kaikki tiedot yhtiön osakkaiden tietoon, vaikka yhtiöjärjestys sallisikin hallituksen toimia vastikkeen osalta ilman yhtiökokouksen valtuutusta. Yhtiönne ei ilmeisesti lähetä laskujen mukana päätöksiä laskujen perusteeksi? Kuuluisi hyvään tapaan johtaa ilmoittaa mihin rahoja kerätään. Vaatikaa yhtiökokous koolle ja pyrkikää muutamaan yhtiöjärjestyksenne sellaiseksi, että se palvelee osakasta ei hallituksen perusteetonta rahastusta. Itse puuttuisin isännöitsijänä tälläiseen asioiden hoitamiseen, koska vastuuta myös.

        Suurin ongelma näissä onnenvirta, lomalaukaa ja vuokatin yhtiöissä on, ettei yhtiöiden hallituksissa ole ammattitaitoista henkilöstöä. Ainoa viikko-osakealalla ammattitaidolla toimiva isännöitsijä on Holiday Club-isännöinti. Kokemusta heillä isännöinnistä yli 30 vuotta ja myyntiä jatkuvasti oman hotelli-kylpyläkonseptin kautta, joten huoneistojen täytyy aina täyttää lomailijoiden olettamat laatukriteerit. Suosittelen lopettamaan puuhastelut ja siirtymään Holiday Clubin palvelujen käyttäjäksi, mikäli vain sinne mukaan hyväksyvät kiinteistöyhtiönne. Maksaa hiukkasen enemmän, mutta varmasti moninkertainen palautus kiinteistön arvon säilymisen kautta ja lomailijoiden tyytyväisyydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin ongelma näissä onnenvirta, lomalaukaa ja vuokatin yhtiöissä on, ettei yhtiöiden hallituksissa ole ammattitaitoista henkilöstöä. Ainoa viikko-osakealalla ammattitaidolla toimiva isännöitsijä on Holiday Club-isännöinti. Kokemusta heillä isännöinnistä yli 30 vuotta ja myyntiä jatkuvasti oman hotelli-kylpyläkonseptin kautta, joten huoneistojen täytyy aina täyttää lomailijoiden olettamat laatukriteerit. Suosittelen lopettamaan puuhastelut ja siirtymään Holiday Clubin palvelujen käyttäjäksi, mikäli vain sinne mukaan hyväksyvät kiinteistöyhtiönne. Maksaa hiukkasen enemmän, mutta varmasti moninkertainen palautus kiinteistön arvon säilymisen kautta ja lomailijoiden tyytyväisyydessä.

        Justiinsa näin. Täysi kopio holidayclubin rahastuksesta. Ensin myydään ylihintainen osake ja sen jälkeen laskutetaan ylisuuria vastikkeita. Kaikki samalle porukalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olin todella tyytyväinen kohteessa lomailessa.
        T: osakas Anneli

        Annelii, viidelläkympillä saa taas osakkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olin todella tyytyväinen kohteessa lomailessa.
        T: osakas Anneli

        Annelilla taas iskun paikka huutokaupoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annelilla taas iskun paikka huutokaupoilla.

        Anneliii, nyt saa taas halvalla, Anneliii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöytäkirjat on yleisiä, kaikki löytyy yhtiön kotisivuilta. Jos niitä ei osaa lukea niin on lukijassa vika

        Jos ei ymmärrä mikä on pöytäkirja tai mikä on yhtiökokous. Eihän nää urpot ymmärrä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Justiinsa näin. Täysi kopio holidayclubin rahastuksesta. Ensin myydään ylihintainen osake ja sen jälkeen laskutetaan ylisuuria vastikkeita. Kaikki samalle porukalle!

        Mikä VITTU näitä ihmisiä vaivaa. Jatkuva kitinä. Jos ei älyä pyytää tarvittavia papereita, lomaosakkeita ostaessa, tai yleensäkin kun ostaa asuntoja /kiinteistöjä. On se kyllä ihan oma moka, jos ei ymmärrä /ei osaa lukea kannattaa hankkia luku / ymmärrys taitoinen en henkilö hoitamaan asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat Anneli kuulua salaseuran sisäpiiriin, kun saat tietoja, joita meiltå muilta osakkailta pidetään salassa. Edelleenkään ei yhtiön kotisivuilta löydy viimeisten yhtiökokousten pöytäkirjoja.

        Jos ei osaa lukea eikä ymmärrä lukemaansa. Se on kyllä sitte vaikeeta ymmärtää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anneliii, nyt saa taas halvalla, Anneliii.

        Ostin just osakkeen. En kaipaa idioottien neuvoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tuli laskuja, ensin 100€ ja heti perään 270€.Kyselin mihin laskut kohdistuu, mutta ei kuulemma kuulu meille osakkaille ja kaikki yhtiön päätökset on salaisia. Puheenjohtaja sanoi aiemmin, ettei mitään maksuja tälle vuodelle tule maksaa yhtiölle. Yhtiökokouksen pöytäkirjat salaisia?Mikä ihmeen salaseura tämä on????Onko kellään tietoa muista osakkaista, esim. whatsapp tai facebook/meta-ryhmiä?

        Mitkään päätökset missään yhtiössä ei ole salaisia. Kymmenissä asunto osakeyhtiöiden ja lomaosake yhtiöiden hallituksissa istuneen tiedän tämän. Jos et osaa lukea, tai ymmärrä lukemaasi sitte on kyllä vaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin ongelma näissä onnenvirta, lomalaukaa ja vuokatin yhtiöissä on, ettei yhtiöiden hallituksissa ole ammattitaitoista henkilöstöä. Ainoa viikko-osakealalla ammattitaidolla toimiva isännöitsijä on Holiday Club-isännöinti. Kokemusta heillä isännöinnistä yli 30 vuotta ja myyntiä jatkuvasti oman hotelli-kylpyläkonseptin kautta, joten huoneistojen täytyy aina täyttää lomailijoiden olettamat laatukriteerit. Suosittelen lopettamaan puuhastelut ja siirtymään Holiday Clubin palvelujen käyttäjäksi, mikäli vain sinne mukaan hyväksyvät kiinteistöyhtiönne. Maksaa hiukkasen enemmän, mutta varmasti moninkertainen palautus kiinteistön arvon säilymisen kautta ja lomailijoiden tyytyväisyydessä.

        Suurin ongelma on asiakkaiden korvien välissä. Kaikki pitäisi olla valmiina. Jos vuokraa mökin ei siellä on kokkia ja tarjoilijaa tai talonmiestä odottamassa, koska arvon mökkiläiset saapuu. Voi voi eikä kukaan lämmitä saunaa valmiiksi. Sitten kun loma loppuu on ihan pakko siivota jälkensä. Lasku tulee muuten perässä. Lomarenkaan mökeissä on kaikissa tää tehtävä. Tietysti voi maksaa loppusiivouksen mutta ilmaiseksi sitä ei missään saa. Joten tää keskustelupalstoilla vinkuminen on sen merkki et on vaan niin laiska, että ei viitsi siivousta tehdä. Hyvin tyypillistä nykyajan ihmisille.


    • Anonyymi

      Älkää suunitelko lomaanne tuonne lomalaukaalle. Emme pystyneet olemaan kahta yötä pidempään.

      • Anonyymi

        Kauheeta tuliko syyhy vai eikö oo lääkitys kohdillaan. Itse kyseisessä paikassa käyneenä voin sanoa. Talot on rakennettu 70 luvulla siistejä huoneistoja ei homeita eikä muutenkaan ongelmaa. Suomessa asuu valtavat määrät ihmisiä 70 - 80-90 luvuilla rakennetuissa rakennuksissa myos tätä vanhemmissa osa on rempattu osassa ei ole kaikkea tehty. Lähtökohta on se että vaikka se vanha rakennus renontoidaan se on silti sen ajan tuotos. Usein jopa parempi kun nää uudet. Olen asunut monenlaisissa asunnoissa, useissa eri maissa. Suomessa ei asuta lainkaan huonoissa asunnoissa. Minusta on turha valittaa asunto voi olla vanha kunhan on siisti. Laukaan Pitkäniemen asunnot ovat juuri tätä. Upealla paikalla toimiva rivitalo jota on vuosien saatossa laitettu


    • Anonyymi

      Koirankoppeja , joten kennelin pitälälle olisi projekti tuolla. Järkevintä tuupatai siihen rapakkoon koko hokkelit. Häpeäksi koko viikko-osakesysteemille nuo on.

      • Anonyymi

        Viikkoosakkeet on häpeä koko ihmiskunnalle jotka ovat niitä hankkineet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikkoosakkeet on häpeä koko ihmiskunnalle jotka ovat niitä hankkineet.

        Lomaosake on erittäin hyvä tapa viettää lomia. Jos ei osaa eikä ymmärrä lukea papereita, kun ostaa osakkeen. Jos niin helvetin tyhmä. Jos ei osaa lukea tilipaatoksia eikä ymmärrä asunto-osake yhtiön toiminnasta. Kannattaa ostaa teltta. Se on halpa ja ei tarvii ymmärtää mitään. No se teltan kasaus voi tuottaa ongelmia


      • Anonyymi

        Osta koirankoppi itsellesi lomaile siinä On muuten halpa tapa. Tarha siihen ympärille saa olla rauhassa. Ja kyltti täällä vartioin minä


      • Anonyymi

        Monet täällä valittajista ei itsekään asu missään linnassa. Useilla on ihan tavallinen kerrostalo tai rivitalo tai vanha omakotitalo kämppä. Mutta valittaa pitää, nää on just niitä jota noi kaupatkin on täynnä. Rahaa on just ja just ruokaan mut valittaa pitää kassalla ja palvelutiskillä


    • Anonyymi

      osakkeet vai ihmiset

    • Anonyymi

      Tiina Haapala, kuin lomaosakekauppias: Niin. No, joo, minun uskottavuus...No, siellä on joku muukin. Vaalit on ja roiskuu. Vihamiehiä on, jotka pistävät kaiken näköistä liikkeelle, että ihan siitä vaan voit pistää poliittista uskottavuutta minun puolestani. Tiedän ihan, miten nämä asiat ovat.

    • Anonyymi

      No tota siinähän on ihan looginen selitys. Asiaa on tänään selvitelty ja viestitetty eteenpäin, mikä se tilanne siinä on. Että ei siinä sen ihmeempää ole.

      • Anonyymi

        Ei ole pakko ostaa lomaosakkeita. Voi mennä sinne omaan murjuun, jossa on ulkopaskahuussi kantaa kaivosta vesi. Parempi siisti rivitalo kun päällä kaatuva mummonmökki


    • Anonyymi

      Viikko 10 maksoi 40€. Tuliko tehtyä huonot kaupat?

      • Anonyymi

        40 kiloa? Kova on hinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        40 kiloa? Kova on hinta.

        Korkeintaan lunta taikka jäämurskaa.


      • Anonyymi

        Me myydään kans, viikko 50. Laitatko yhteystiedot.


      • Anonyymi

        Ulosottolaitos yritti myydä huutokaupalla viikon 18 loma laukaalta. 0 (Zero) euroa jäi hinnaksi. Onnea ´osakkaat´ ; -)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me myydään kans, viikko 50. Laitatko yhteystiedot.

        Minä myyn viikkoa 8. Mistä ostajan tavoitan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myyn viikkoa 8. Mistä ostajan tavoitan?

        Onko löytyneet ostajat? Me myydään halvalla!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeintaan lunta taikka jäämurskaa.

        Ei pidä ostaa lomaosakkeita jos ei ymmärrä asioista mitään. Jos on tyhmä niin sitte on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeintaan lunta taikka jäämurskaa.

        Suuri osa suomalaisista omistaa muumonmokin maalta ulkohuussi kantovesi. Usein perintönä tullut riesa. Ennen osta lomaosakkeet kun kaatuvan mummonmökin jostain hiton korvesta.


    • Anonyymi

      LÖITTE KÄTENNE PASKAAN!!! SYVÄLLE!!!

      • Anonyymi

        Sinnepä sitten.


      • Anonyymi

        Kirjoittajan pää on täynnä paskaa!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinnepä sitten.

        Ostin just loma osakkeen hahhahhah!!!!!


    • Anonyymi

      Kypsykää kusisiin kämppiinne. Me mennään pestanaan madeiralle.

      • Anonyymi

        Mä oon kiertänyt 120 maata on tullut nähtyä jos vaikka mitä. Mikään ei voita suomen suvea. Asua voin vaikka teltassa


      • Anonyymi

        Käyty on 20 eri maassa. Nyt voi lomailla kotimaassa. Vaikka limaosakkeessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyty on 20 eri maassa. Nyt voi lomailla kotimaassa. Vaikka limaosakkeessa.

        Lomaosakkeessa!!!!


    • Anonyymi

      Ollaan menossa juhannuksen jälkeen tuonne lomalaukaalle viikoksi. On todellakin näin, että täytyy itse siivota asunto? Meillä on kyllä jokaisessa kohteessa, jossa käyty lomalla kuulunut siivous viikon hintaan.

      • Anonyymi

        Voi hirveeta joudut siivoo kamalaa. Nyt on loppu elämä pilalla.


      • Anonyymi

        Ostin lonaosakkeen olin just jenkeissä. Rci pisteillä oli muuten halpa reissu. Majoitus kunnon hotelleissa..Jos tykkää matkustella tää on just hyvä.


    • Anonyymi

      En suosittele menemään lomaamme pilaamaan tuonne. Itse jouduin homeallergiasta kärsivänä poistumaan välittömästi. Loput porukasta jäi kahdeksi yöksi, muttei hekään sen pidempään homeen hajua kestäneet. Asunnot vissiin seisoo tuhjillään, kun noin huonossa kunnossa,

      • Anonyymi

        Olen itse yöpynyt kyseisessä loma kohteessa. Sairastan atmaa olen vakavasti allerginen. Ei mitään ongelmia ollut. Asunnot ei ole uusia,mutta hometta siellä ei ole. Sen tiedän kun avaan jo oven. Jos olisi ollut, olisin saanut vakavan kohtauksen


    • Anonyymi

      OPETELKSA KITJOTYAA

    • Anonyymi

      Ei kuulu rci systeemin piiriin enää.

      • Anonyymi

        Höpö höpö.

        Laukaan Pitkäniemi III #8658 löytyyRCI:ltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö.

        Laukaan Pitkäniemi III #8658 löytyyRCI:ltä.

        Oli tippunut pietesysteemistä pois, siitä lomailijoiden suosimasta rcin systeemistä. Ei kuulemma taso riitä enään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tippunut pietesysteemistä pois, siitä lomailijoiden suosimasta rcin systeemistä. Ei kuulemma taso riitä enään.

        Piti oikein mennä tarkastamaan kun yksi sanoo että on tippunut rciltä ja toinen sanoo että sieltä löytyy. Kyllä se sieltä löytyy. Oisko jollain tietokoneen käytössä haasteita vai mistä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tippunut pietesysteemistä pois, siitä lomailijoiden suosimasta rcin systeemistä. Ei kuulemma taso riitä enään.

        Ei pidä paikkaansa on rci että näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tippunut pietesysteemistä pois, siitä lomailijoiden suosimasta rcin systeemistä. Ei kuulemma taso riitä enään.

        Kuuluu RCI järjestelmään itse lonaosakkeen pisteillä matkustellu ympäri maailmaa. On se vaan halpaa.


    • Anonyymi

      Tuli käytyä. Ensimmäisen ja viimeisen kerran. Lomalaukaan nettisivuilta lainattua, "Lomakeskuksessa on 11 valmista huoneistoa. Ne myötäilevät rantaa ketjumaisesti, mukavan väljästi." Kyseessä vanha rivitalon pätkä! Muista pettymyksen aiheista en jaksa edes kirjoittaa..

      • Anonyymi

        Nää nykyajan ihmiset. Kauheeta kun joutuu siivoamaan kauheeta kun ei oo ruuan laittajaa. Hirveeta kun joutuu ihan itse tekee jotain. Entisenä hotellisiivoojana oon nähnyt, mita paskaperseita nää ihmiset on. Hotellihuoneet on jätetty sellaiseen kuntoon et huh huh onneksi pääsin eläkkeelle


    • Anonyymi

      Samat huijarit jatkaa kusetuksiaan. Aika Lomat- Lomat Aika.

    • Anonyymi

      Henkilöstö-, hallinto- ja siivouskuluissa nousua 120% verrattuna edelliseen tilikauteen ja taas tuli 100€ lisälaskua vaikka vastiketta on jo 270€ maksettu tälle vuodelle. Miten ihmeessä tämä voi olla mahdollista, koska mitään konkreettista remonttia ei tehdä?

      • Anonyymi

        Asiaa... mitään ei tapahdu. Sammutellaan vain pieni tulipaloja. Koko paikka pitäisi "jyrätä" maan tasalle ja uudet mökit tilalle.


    • Anonyymi

      Harjoittelu on kallista.

    • Anonyymi

      Olen yöpynyt täysin korvessa vailla mitään palveluja ja epäkohtelias henkilökunta.
      En voi suositella.

      • Anonyymi

        Henkilökunta? Eihän siellä korvessa ole edes henkilökuntaa. Ja oma asenne kannattaa "tarkistaa" ennen kuin haukkuu muita. Eihän se henkilökunnan vika ole jos paikka on huono, hänhän on vain töissä siellä. Yrittää varmaan raukka
        kaikkensa että jokainen viihtyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilökunta? Eihän siellä korvessa ole edes henkilökuntaa. Ja oma asenne kannattaa "tarkistaa" ennen kuin haukkuu muita. Eihän se henkilökunnan vika ole jos paikka on huono, hänhän on vain töissä siellä. Yrittää varmaan raukka
        kaikkensa että jokainen viihtyy.

        Mitä henkilökuntaa tarvitsee jos menee mökille. Luulitko että siellä on hovimestari vastassa. Kokki siivooja siis mitä helvettia. Otappa lomarenkaan mökki, onko siellä vastassa muuta kuin mökki haloo. Mikä näitä ihmisiä caivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilökunta? Eihän siellä korvessa ole edes henkilökuntaa. Ja oma asenne kannattaa "tarkistaa" ennen kuin haukkuu muita. Eihän se henkilökunnan vika ole jos paikka on huono, hänhän on vain töissä siellä. Yrittää varmaan raukka
        kaikkensa että jokainen viihtyy.

        Jos vuokraa mökin onko siellä kaikki palvelut. Marketit siivooja kokki huoltomies paikalla. Kysyn lomarenkaalta?


    • Anonyymi

      Laukaa kierrä kaukaa
      On jo tippunut RCI:stä tai "katkolla" kunnes hoitavat läävän kuntoon. Hirvee paikka, Laukaa kierrä kaukaa.
      Kukaan ei halua edes ilmaiseksi osaketta vaikka luopuisimme. Kertoo jo paljon

    • Anonyymi

      Parhaillaan lomailemassa Laukaan Pitkäniemi lll Varaaja vuotaa aika tehokkaasti? Asia korjattu näin: vati laitettu varaajan alle 😂🤣 ai niin ja terassin sisäoven kahva on rikki.
      Paikka hajoamassa käsiin. Ei ihme että tippunut RCI:stä 😂🤣

      • Anonyymi

        Ja paskan puhujia sitten riittää. Mitä vittua onko pakko tunkee itsensä, sellaiseen paikkaan.Valitus alkaa heti, lamppu on palanut vesivaraaja vuotaa. Kukaan ei tullut siivoamaan, laittamaan ruokaa, kukaan ei tullut pesemään persettani. Kauheaa kyllä elämä on sitten kurjaa. Kannattaa mennä muualle kitisemään. Ostakaa oma mökki saatte sellaisen kuin haluatte. Ai nii mut siellä sitä vasta joutuukin tekee hommia. Jos ei oo varaa omaa talonmieheen, kokkiin, tai siivoojaan


      • Anonyymi

        Joka paikassa voi jokin hajota.Voi ihan siellä omassa kodissa myos mennä rikki jokin laite. Onko kirjoittaja ihan täysijärkinen kun kyselee tyhmiä. Ei ole olemassa takuita etteikö hotelleissa mökeissä, lomaosakkeissa voi jokin mennä rikki. Jos sitä pelkää on syytä pysyä kotona.


    • Anonyymi

      Nuo asiat on korjattavissa, ei tarkoita että talo hajoaa alta. Nykyajan ihmiset on yksiä vitun valittajia. On lomapaikan vika jos ei aurinko paista. Tai jos jokin. hajoaa. Meillä kaikilla voi hajota kotonakin ihan mikä vaan. Jääkaappi, sähköhella, lämminvesivaraaja, ihan mikä tahansa. Tuskin tavallinen ihminen asuu jossain luxus kämpässä. Jossa on oma huoltomies. Usein ihmiset asuu varsin, vaatimattomasti. Varsinkin nää kitisijat. Tuskin miljonäärejä näissä lomaosakkeissa ees majailee.

    • Anonyymi

      Et lopettakaa jo tää paskanjauhanta. Oon käyny hyvin monessa lomaosakkeessa. Kaikissa on ollut ihan hyvät kämpät. Suomessa ei edes ole mitään aaltopelti murjuja. Monella suomalaisella on vanha mummonmökki kesä paikkana. Ei mitään mukavuuksia. Huussi pihan perällä, kanto vesi

    • Anonyymi

      Nykyään ei varaa ostaa ees mummon mökkiä. Korot pilvissä. Saa kumartaa hattu kourassa pankinjohtajan edessä. Ei tipu lainoja helpolla

    • Anonyymi

      Oisit ostanu kloriittia pullon. Pesyt saunan, pienen saunan pesee n. 30 min. Se siitä. Itselläni on 3 pientä lasta 2 koiraa oon vuokrannut mökin. Ei pääse kohdetta katsoo, joten joutuu varaa ihan näkemättä. Aina ei oo menny putkeen toi siisteys. Minä näppäränä oon pessy saunan ja suihkun iha ite. Vaikka se ei nyt varsinaisesti asiakkaalle kuilu. En oo niin valittava nirso. Tässä kolme muksun ja koirien kanssa, on tottunut paskaa korjaa

    • Anonyymi

      Joo näin se on. Aina ei mee putkeen, toi mökki homma. Kun vuokraa vastassa voi olla, vaikka sun mitä. Jos on kyse saunan ja kylpparin pesusta helppo homma hoitaa Remontit on eri juttu.. Yleensä on kaikki ok. Joskus tulee vastaan, siisteys ongelmia. Jos on kädetön/avuton ihminen tulee siinä ongelmia

    • Anonyymi

      Yksityiseltä vuokrasin. Siivous ei ollu huippua. Siivosin itse, tosin pyysin siitä vuokra hyvitystä. Omistaja hyvitti sopimamme summan vuokrasta. 😁

    • Anonyymi

      Jatkuva valitus ihan kaikesta huolimatta Kun nykyajan ihmiset eivät erota mikä on hotelli ja mikä on lomaosake ja mikä on mökki. Nää luulee et kun sellaisen vuokraa mukana tulee täysi ylläpito. Ruoka tulee valmiina siivooja tulee kun kutsuu, huoltomies on valmiina odottamassa mikä mahdollisesti menee rikki, saa heti korjata.. Sitten kun se loma loppuu, saapuu siivooja tekemään siivouksen. Jos tätä odottaa lomaltaan Kannattaa mennä hotelliin ja varmistaa etukäteen et nämä palvelut on saatavilla. Tietysti on syytä olla paksu lompakko.

    • Anonyymi

      Näin juuri, jos ei oo varaa tähän luxus lomaan joutuu tekee ite

    • Anonyymi

      Suomen suvi ja lomalle pääsee hienoihin maisemiin. Lomaosakkeet ympäri Suomen, ihan hyviä. Taso eroja, toki on. Mutta niin on ero hinnoissakin. On tosi hienoa, että sieltä voi valita omalle budjetille sopivan.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe