Olen ajellut 11 vuotta 2004 mallisella fokuksella 140000 aika pienillä vioilla. Nyt joskus tipahtaa nopeusmittarin viisari nollille ajettuani noin 10 km ja moottori nytkähtää kerran. Muuten ajo jatkuu normaalista ja mittarin viisari tulee taas mukaan alle minuutissa jonka jälkeen voi ajaa vaikka satoja kilometrejä minkään muun häiritsemättä. Mistä etsisin vikaa? Nyt mittarissa 265000 ja moottorin tehot kuin uuden.
Fordin nopeusmittarin ongelma
Anonyymi
4
1323
Vastaukset
- Anonyymi
VSS anturi rikki.
Se on helppo vaihtaa ja halpa hankkia.
Tässä ohje vaihtamiseen.
https://www.youtube.com/watch?v=bk9dEMNTG18 - Anonyymi
Kiitos neuvosta. menenkin kauppaan hakemaan uuden.
- Anonyymi
Hyvä että sait jo neuvon.
Minulla oli Focus 2001, jossa sama ongelma mittarin kanssa eli lakkasi muutamaksi minuutiksi toimimasta silloin tällöin. Moottorissa en havainnut tuolloin mitään muutosta.
Vika ei juuri haitannut, joten jätin korjaamatta. Ei se siitä pahemmaksikaaan muuttunut ajan myötä. - Anonyymi
Vss rikki, löytyy vaihdelaatikon kyljestä, maksaa muutaman kympin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818