Kaveri ongelmia

Anonyymi

Moi. Oon 13v tytsy ja ollaan oltu yhen tyypin Kaa jo 3 vuotta bestiksiä. Noh, se ongelma on siinä että meidän koulun a ja b luokat yhdisty ja meidän luokalle tuli uusia tyyppejä. Yks niistä on Saana (nimi muutettu). Mun besu ja Saana alko olee koko aika enemmän yhdessä ja nyt niistä on tullu parhaat kamut. Ite mä vihaan saamaa enkä vaan kestä sitä. Mun besu kuitenki haluu olla vielä mun kanssa besuja ja hengailla, mutta mulla on tän vuoden aikana pimahtanu joku päässä ja oon mustasukkainen ja suutun olemattomasta. Ku mun besu on pyytänyt mua hemgailee nii oon vaan vastannu tylysti että en pääse, ja oon tainnut sanoo niin jo aikas monta kertaa koska se ei enään usko. Saana laittaa koko aika sen ms juttua kuinka kivaa niillä on kahestaa ja mitä kaikkee ne tekee. (Saana vihaa mua yhtä paljo ku mä sitä). Tosta ei varmaan tajunnut mitään mutta pliis auttakaa. Oon muutenki yksinäinen koska kun aloin olee alussa mun besu Kaa ni kukaa ei halunnu olla enää mun Kaa. Meen nyt uuteen kouluun ja mulla on paljo mahiksia hankkii uusii frendei. Kertokaa jotain vinkkejä. Kandeisko mun kertoo mun besulle mitä mieltä oon ja yrittää olla vielä sen Kaa ja kestää saanaa. Vai pitäiskö mun vaan jättää vanhat taa ja aloittaa uudet kamut.😶✋ Välillä itken sen mun kamun perää ja välillä taas kiroon iteksee kuin perseestä ne on. Apuaaaa

3

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatka elämääsi kavereiden osalta samanlaisena, älä välitä siitä Saanasta. Olet sen besusi kanssa ja teette kivoja juttuja kuten ennen. Ja kai se on ihan ok jos hänellä muitakin kavereita kuten tämä Saana?
      Tai voisitte Saanan kanssa yrittää ystävystyä, ei ole varmaan besustasi kovin kivaa jos kaksi todella hyvää kaverii ns. riitelee kumpi saa olla hänen kanssaan jne.

      Kannattaa myös siellä uudessa koulussa yrittää hankkia uusia kavereita, nyt hyvät mahikset kun vaihdat koulua ja siellä on uudet ihmiset.
      Jos mahdollista, kannattaa hankkia siis uusiakin ystäviä - eihän niitä ole liikaakaan.

      Sanon nyt myös sen, että saattajan olla, että se besusi "vetää välit", joten hyvä jos muitakin kavereita.

      Mutta yritä siis saada uusia ystäviä ja jatka samaan vanhaan tapaan besusi kanssa. Voit myös yrittää ystävystyä sen Saanan kanssa jos mahdollista - siitä tulee helpompaa teille kaikille jos olet hyvissä väleissä Saanankin kanssa.

      Myönnettäkööt, nykyään ei ole enää niin helppoa saada kavereita tietyistä syistä(joita en nyt jaksa alkaa kertomaan) kuin ennen. Silti voi yrittää.

      Tsemppiä sulle kuitenkin kaveriasioissa!

      - 14v tyttö

    • Anonyymi

      Itse olen kokenut samaa. Musta tuntui sillon, että vihaan sitä sun tapauksessa Saanaa ja olin tosi mustasukkainen. Musta tuli kans vainoharhane ja aloin aattelee, että tää Saana henkilö vihaa mua ja tää lun besu ei enää välitä. Mut sit meni aikaa ja huomasin ettei se Saana ookkaan niin kauhee tyyppi. Se viha oli johtunu vaan siitä mustasukkasuudesta. Me alettiin hengailla kolmisteen ja nykyään on kaikki aika hyvin. Suosittelen, että jatkat vielä besun kanssa. Koeta silti hankkia uudesta koulustakin kavereita:)

      T:13v tyttö

    • Anonyymi

      Mulla oli toi sama tilanne, mutta olin se sun bestis:D mulla ongelma oli se, että en vaan enää tykänny siitä vanhasta kaverista ja kun löysin uuden, niin oli luontevaa olla sen kaa. Nyt ei sit olla se vanhan kaverin kanssa enää väleissä, kun se alotti mykkäkoulun. Yhessä vaiheessa se vielä sano, et se ois halunnu olla mun kaveri, mutta sit se taas jatko sitä mykkäkouluu. Täävanha kaveri oli kans sellanen, et sen kanssa ei uskaltanu sanoo mitään, kun ei tienny mitä se seuraavaks sanoo. Se ystävyys ei vaan ollu enää ystävyyden arvosta. En siis tarkota sanoo, että sä oisit samanlainen ku mun vanha kaveri.

      No joo anyway, toivottavasti teillä on vähän selkeempää ja ootte saanu asiat selvitettyy🥲

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe