Caliber MCD-550M MP3

zzzzz!!!

Onko soittimessa kansion vaihtoa..!!?? Ite oon löytänyt vain et se hyppää kymmenen biisiä eteen- tai taaksepäin!!!! Outoa jos ei oo, kumminki aika uus soitin...!!!!

10

3594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta kun

      Mitäs ostit autostupidon caliber paskaa. Samalla hinnalla olisit jo saanut joltain muulta merkiltä soittimen missä on kunnon toiminnot...

      • kyllä

        tossa soittimessa on kansion vaihto mutta se on vain siellä kahden napin takana eli painaa sitä search nappia kahdesti että tulee file search ja sitten painaa volumenappia niin voi selata kansioita ja sitten painaa taas volume nappia niin voi selata kansioissa olevia biisejä. tämä toiminto on sellainen mitä ei monesta soittimesta löydy ja aivan sa****an kätevä. voit etsiä tietyn biisin eikä tarvitse kuunnella jokaista biisiä erikseen että sen löytää. voit myös etsiä biisejä niiden nimillä kirjoittamlla niiden nimen alkukirjaimia.


      • zzzzzz!!!
        kyllä kirjoitti:

        tossa soittimessa on kansion vaihto mutta se on vain siellä kahden napin takana eli painaa sitä search nappia kahdesti että tulee file search ja sitten painaa volumenappia niin voi selata kansioita ja sitten painaa taas volume nappia niin voi selata kansioissa olevia biisejä. tämä toiminto on sellainen mitä ei monesta soittimesta löydy ja aivan sa****an kätevä. voit etsiä tietyn biisin eikä tarvitse kuunnella jokaista biisiä erikseen että sen löytää. voit myös etsiä biisejä niiden nimillä kirjoittamlla niiden nimen alkukirjaimia.

        Mitenkäs se toiminto tapahtuu kun yrittää etsiä biisin nimellä??? Onko ollu hinnan suhteen hyvä mankka???Löytyykö huonojapuolia??


      • ----
        zzzzzz!!! kirjoitti:

        Mitenkäs se toiminto tapahtuu kun yrittää etsiä biisin nimellä??? Onko ollu hinnan suhteen hyvä mankka???Löytyykö huonojapuolia??

        Ihan hemmetin huono soitin! Hae keskusteluista, niin löydät vikoja. Jos et löydä voin kirjoitella listan uudelleen tänne.


      • zzzzzz!!!
        ---- kirjoitti:

        Ihan hemmetin huono soitin! Hae keskusteluista, niin löydät vikoja. Jos et löydä voin kirjoitella listan uudelleen tänne.

        Ka laita vaan tähänkin juttuun ne viat....Onks sulla itellä ollu tällänen soitin vai....!!!???


      • TTT
        zzzzzz!!! kirjoitti:

        Ka laita vaan tähänkin juttuun ne viat....Onks sulla itellä ollu tällänen soitin vai....!!!???

        Tuossapa juttelin eräänä päivänä Autostudiolla käydessäni myyjän kanssa, joka myös paljon muita autosoittimia myyvänä henkilönä osasi sanoa, että Caliberissa on aivan yhtä paljon vikoja kuin muissakin soittimissa. Hintaansa nähden kaikkea ei voi valitettavasti saada... Aina niitä maanantaiversioita sinne eksyy joka merkillä. Itse olen ainakin ollut tyytyväinen ja puolen vuoden käytön jälkeen ei ole ollut yhtään mitään vikoja.
        Täytyy myös muistaa, että suurin osa viosta on kiinni käyttäjästä ja asennuksesta...


      • ----
        zzzzzz!!! kirjoitti:

        Ka laita vaan tähänkin juttuun ne viat....Onks sulla itellä ollu tällänen soitin vai....!!!???

        Aluksi soitin toimi hyvin, ei mitn valittamista. Sitten ilmeni viat:
        -Näyttö pimeni kokonaan, valot palautui kun näytöstä painoi.
        -Kun musiikkia kuunteli subwoofer katosi itsestään, kun volan laittoi yli 30 alkoi subbari taas toimia. ( Myyjäliikkeessä sanovat että vika olisi herätejohdossa. Kuitenkaan entisen Panasonicin tai nykyisen Pioneerin aikaan subbari on toiminut niin kuin pitääkin. Mulla ei kyllä ole hajuakaan mikä toi heräte on...)
        -Kun auton käynnisti olisi soittimen pitänyt käynnistyä itsestään, mutta eipä mennyt päälle. Eikä auttanut vaikka paineli mitä nappeja. Soitin piti irrottaa ja sulake pois ja takasin, sitten soitin meni päälle.

        No noitten vikojen takia soitin meni takuuhuoltoon. Sieltä takas tultua se muistaakseen toimi vähän aikaa hyvin. Sitten taas ongelmia:
        - Subbari ei alkanut kuulua vaikka volan laitto miten kovalle. Johdot oli paikoillaan ja sulakket kunnossa.
        - Soitin ei antanut levyä ulos. Vaikka sulakkeen otti pois ja laitto takas ei soitin halunnu luopuu levystä. Luulen että toi liitty jotenkin soittimen kuumentumiseen.?
        - Etupaneeli aukes ku paino napista, mutta ei menny takasi kiinni. Vola nappula ja biisin vaihto namikat toimi. Etupaneeli piti joko irrottaa tai sitten soitin piti sammuttaa.

        Että tällasta. Alko jo hermot mennä ku piti kuunnella monta tuntii samaa levyy, ku radiosta ei tullu mitn fiksuu..
        Soitin oli avopuolisollani. Soitin kävi äskettäin taas takuuhuollossa, itse ei olla sitä nyt kuunneltu, mutta se on kamulla kokeiltavana. Jos soitin toimii kamu ostaa sen ja päästäänpähän siitäkin romusta eroon.


      • Riddu
        ---- kirjoitti:

        Aluksi soitin toimi hyvin, ei mitn valittamista. Sitten ilmeni viat:
        -Näyttö pimeni kokonaan, valot palautui kun näytöstä painoi.
        -Kun musiikkia kuunteli subwoofer katosi itsestään, kun volan laittoi yli 30 alkoi subbari taas toimia. ( Myyjäliikkeessä sanovat että vika olisi herätejohdossa. Kuitenkaan entisen Panasonicin tai nykyisen Pioneerin aikaan subbari on toiminut niin kuin pitääkin. Mulla ei kyllä ole hajuakaan mikä toi heräte on...)
        -Kun auton käynnisti olisi soittimen pitänyt käynnistyä itsestään, mutta eipä mennyt päälle. Eikä auttanut vaikka paineli mitä nappeja. Soitin piti irrottaa ja sulake pois ja takasin, sitten soitin meni päälle.

        No noitten vikojen takia soitin meni takuuhuoltoon. Sieltä takas tultua se muistaakseen toimi vähän aikaa hyvin. Sitten taas ongelmia:
        - Subbari ei alkanut kuulua vaikka volan laitto miten kovalle. Johdot oli paikoillaan ja sulakket kunnossa.
        - Soitin ei antanut levyä ulos. Vaikka sulakkeen otti pois ja laitto takas ei soitin halunnu luopuu levystä. Luulen että toi liitty jotenkin soittimen kuumentumiseen.?
        - Etupaneeli aukes ku paino napista, mutta ei menny takasi kiinni. Vola nappula ja biisin vaihto namikat toimi. Etupaneeli piti joko irrottaa tai sitten soitin piti sammuttaa.

        Että tällasta. Alko jo hermot mennä ku piti kuunnella monta tuntii samaa levyy, ku radiosta ei tullu mitn fiksuu..
        Soitin oli avopuolisollani. Soitin kävi äskettäin taas takuuhuollossa, itse ei olla sitä nyt kuunneltu, mutta se on kamulla kokeiltavana. Jos soitin toimii kamu ostaa sen ja päästäänpähän siitäkin romusta eroon.

        Kylläpä on ihme et ei soitin tai subi lähde päälle jos ei tiedä mikä heräte on... taitaa soitin olla aivan kunnossa ja käyttäjä vois tarkistaa vähän sitä omaa asiantunemustaan ennen ku laittaa soittimen piikkiin, hohhoi.


      • nekromantix
        Riddu kirjoitti:

        Kylläpä on ihme et ei soitin tai subi lähde päälle jos ei tiedä mikä heräte on... taitaa soitin olla aivan kunnossa ja käyttäjä vois tarkistaa vähän sitä omaa asiantunemustaan ennen ku laittaa soittimen piikkiin, hohhoi.

        Joo kyl kuulostaa niin ammattitaitoiselta asentajalta että jättäsin nuo valitukset ihan omaan arvoonsa :D itsellä on samanlainen soitin ja hintaansa nähden on palvellut paremmin kuin hyvin! On hienon näköinen ja aina on pelannut.. Saattaa johtua huonosta antennistani, mutta radiota en ole saanut kunnolla tällä soittimella kuulumaan. Mutta sitäkään en laita soittimen piikkiin. Ja soittimestahan löytyy AUX- sisäänmeno mikä on varsin kätevä, sekä kaksi RCA-lähtöä vahvistimille.

        Ja kyllä, soittimella saa pompittua kansiosta toiseen, niinkuin edellä jo mainittiin. Hinta-laatu suhteeltaan mahtava soitin!


    • autostudio

      Itse tilasin kanssa saman soittimen vähäaikaasi ei ole ollu mtn vikoja vaikka 2.5tonnista lsnkkua ja as 4000w 12" subia pyörittää täysin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe