Miesten rakkaus

Anonyymi

Moi kaikki!

Olen 65 v bi-perheenisä. Monet kohtalotoverit etsivät netistä miesseksiseuraa, jota minäkin etsin kesäkuussa. Vastauksia tuli kumma kyllä runsaasti. Sitten tapahtui jotain ihan odottamatonta. Rakastuin ilmoituksen avulla löytyneeseen 50 v sinkkumieheen. Olen rakkaani (puolueellisen) lausunnon mukaan komea, fiksu ja seksikäs mies.

Suhde on ollut ihana, mutta sitä varjostavat ainainen kiinni jäämisen pelko, ikävä ja tyydyttämätön himo. Olen aina ollut kiinnostunut myös pojista/miehistä, mutta olen tähän asti ajatellut, että vain naista voin rakastaa. Oli järisyttävä havainto, että asia, jota olen kaivannut vuosikymmenet, olikin itse asiassa toisen miehen rakkaus. Siitä se kummallinen kaipaus ja haikeus olikin johtunut. Yleisesti palstoilla etsitään tyydytystä himoille ilman sen kummempia tunteita, mutta minulle kävi näin. Monet ajattelevat että on "homompaa" rakastaa toista miestä. Mutta minä osaan oikeasti rakastaa sekä naista että miestä. Oikeastaan kiperin kysymys on, voiko rakastaa kahta ihmistä yhtä aikaa. Tiedän, että useimpien mielestä ei. Mutta kun on sekä nais- että miesrakkauden tarve. Luksustako?

12

4851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan polyamorisia suhteita. Jos olet bi, on ihan ymmärrettävää, että ihastut myös mieheen kun vihdoin pääset jonkun kanssa intiimille tasolle.

    • Anonyymi

      Samoin kävi itselle vuosi sitten, halusin kokea seksiä miehen kanssa. Seksi olikin hellää suutelua, imuttelua sekä molemmin puolista rajua panoa. Rakastuimme molemmat toisiimme, tapailemme kolmasti kuukaudessa

    • Onnittelut että sinulle on käynyt näin hyvin. Voikaa hyvin yhdessä

    • Anonyymi

      Kummallista. Mä haluan vain reipasta, joskus jopa raakaa fyysistä panemista.
      Heti jos joku osoittaa jotain tunteita, mulla loppuu kaikki kiinnostus.
      Mutta jokaiselle oman maun mukaan.

      • Anonyymi

        Et ole ainoa tällä saralla... itsekin haluaisin kokoa tätä ns. raakaa, eläimellistä mutta kuitenkin toista kunnioittavaa naimista (itse olisin siis se naimisen kohde) mutta ilman siis mitään näitä varsinaisia hellyyden osoituksia kuitenkin ;)


    • Anonyymi

      Miekin koin saman assiin ja oon nyt niin ihanas suhtees ja nautin ain siit tapaamisesta paljon,mie ootan viikonloppuu iha kauhiast.

    • Anonyymi

      Onnea vaan.
      kaikesta kivasta mitä elämä tuo ...

    • Anonyymi

      Kyllä vilpitön rakkaus on aina kaunista.

    • Anonyymi

      Se lienee selviö, jotkut - myös miehet voivat tuntea rakkautta omaa sukupuolta kohtaan, sekoittamatta sitä irstailevaan omahyväiseen nautinnon haluun!
      Tämä avoin "tunnustus" avauksessa on poikkeavuudessaan näillä palstoilla kiitettävä avaus.
      Kaikki tulkoon omassa "uskossaan" onnelliseksi, myös pervot runteettomat irstailijat! Joiden elämä on yhtä tyhjyyttä lopulta!

      Rakastaminen on kyky ja onni, irtailut eivät sitä ole!

    • Anonyymi

      🙌🙌🙌 🙏

    • Anonyymi

      Minulla oli myös hyvä ja intohimoinen suhde miehen kanssa pari vuotta sitten. Se loppui hänen muuttoon pohj Suomeen kun jäi eläkkeelle. Olemme edelleen yhteydessä mutta vain puhelimitse. Hänellä siellä uusi ystävä mutta minä en ole löytänyt ketään. En halua erota vaimostani ja pysyn varmasti kaapissa mitta olisi kuva löytää taas kaveri jonka kanssa viettää helliä hetkiä.

      M58

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe