Arvasinhan minä tuosta Golfvirran pysähtymisestäkin

Anonyymi

Tuttu vinkuminen alka. Antakie rahatukkee, halla vie sadon aaaaah.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      City törsöt tutkii ja kuppaa valtiontuet tästäkin.

    • Anonyymi

      Aussit ovat kusessa kun unelmat kuivuu kasaan, kuin californian rusinat!🤣😭😂

    • Anonyymi

      Mitä söisitte ilman Suomalaistaviljeliää. Kenties Espanjassa, Italiassa tai jossaan muussa Eu maassa tukirahoillakasvatetua. Minä EN ole maanviljeliä enkä maanviljeliä poika. Jos jotain rutinaa älkää kohdistako sitä maanviljeliöihin vaikka jossaan jutussa haukkuivatkin meitä punikiksi.

      • Anonyymi

        Eihän satoa juurikaan tule, on liian märkää tai kuivaa.


    • Anonyymi

      Mihin juttuun aloittaja viittaa. Kuka tai ketkä pysäyttävät Golfvirran? Missä ”vingutaan”?

      • Anonyymi

        Hesan massiiviset paskaputket pysäyttävät jo merivirtoja.


    • Anonyymi

      Jos halla vie sadon eikä kaupoissa olisi ruokaa alkaa sitä vinkua muutkin kuin viljelijät ja aina sitä senverran pellosta tulee että viljelijälle itselle riittää.

    • Anonyymi

      On se kumma miten törsällä on vuosisadasta toiseen vaikeaa. Ihmeellistä miten kuitenkin monsuunin runtelemalla alueella pystyvät ylläpitämään maataloutta käytännössä ilman tukia.

    • Anonyymi

      ”Monsuunisateet ovat hyvä asia maanviljelylle, mutta jos sateet tulevat myöhään niin ihmisille tulee nälänhätä ja katovuosi. Joskus sateet tulevat niin rajuina, että joet alkavat tulvimaan, ja asunnot ja viljelykset jäävät veden alle.”
      https://peda.net/p/Mikael.i.Rautiainen/biologia/aasia


      ”Satoja ihmisiä kuollut monsuunin takia Etelä-Aasiassa, pelkästään salamaniskuihin kuollut Intiassa kymmeniä.”
      https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006181596.html

      ”Maailman väestöstä Afrikassa asuu noin seitsemäsosa eli noin 1,1 miljardia ihmistä. Silti Afrikan maat käyttävät noin 40 miljardia dollaria vuodessa ruo­an tuontiin, ja miljoonat saavat ruoka-apua esimerkiksi YK:n alaiselta Maail­man ruokaohjelmalta WFP:ltä.!
      https://ulkopolitiikka.fi/lehti/3-2014/afrikan-maatalous-kaipaa-investointeja/

    • Anonyymi

      Samoilla alueilla ei ole juuri sosiaaliturvaakaan, ei eläkkeitä, julkista sairaanhoitoa tai työttömyysturvaa.

      Mitäpä jos maataloustukia tai mainitsemiani muitakaan yhteiskunnan tukia makseta kun maa on niin köyhä ettei niihin ole varaa. Mitä jos se johtuisikin siitä.

    • Anonyymi

      Kuulemma jos nykymeno jatkuu, niin Golfvirta voi pysähtyä jo 200...300 vuoden kuluttua.

      Alkaa tulla kiire uusilla sukupolvilla löytää korjaustoimet. Minulla ei mitään hätää, saan jatkaa kuten ennenkin. Minun ajan ja pentujenkin ja niiden pentujen ajan se Gofvirta toimii kuten ennenkin.

    • Anonyymi

      Vammaisuus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe