ostin tuossa joku viikko sitten audio pron ace- bass 2, annoin entisen audio pron tuotteen vaihdossa. osto päätökseen vaikutti hyvät lukemat paperilla ja suht. eksoottinen tekniikka ja tietenkin koe kuuntelu mahdollisuus. en osaa haukkua entistä sub fokusta elokuvakäytössä oli ihan jees peli mutta musiikilla toisto olisi voinut olla napakampi ja seurata tarkemmin, tämä uusi vempele toimii musiikilla erinomaisesti toistaa alas ja tarkasti jos jolla kulla sattuu olemaan samanlainen peli ottakaa kantaa.
ace-bass 2
make37
2
885
Vastaukset
- edelliseen
perkula kun sattui se edeltävä subi oli subreme ei suinkaan focus
- dubsus2
moi mullakin on audio bro ace bass 10" 400w sub focus soi tosi hyvin eikä mitään moittimista se oli just korjauksessa ja siitä oli sulanut power kortit kun se kuumenee niin pirusti eli ihan paska ei kannata ostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294