130000 velkaa

Anonyymi

Voi minua. Ihan mielenkiinnolla jään odottamaan kakkamyrskyä mikä täällä nousee. Velka tullut lainoista, Nordea,Sandarder,Resurs bank, Danske bank, Tuohikortti, Mastercard , Visa danskesta, luottokortti puhelinostoista en muista mikä,Diners club , stokkan luottokortti. ym.ym. näistä se kertyi. Ja siihen päälle epätoivo pikavipit.Ja sillehhän ei mitään enää voi. Siellä lepää. Hautaan asti. Nyt maksan uo maksuja 700 euroa kk. Toivotonta mutta semmosta se elämä on. hulluhan minä olen en mie kauan elä. Ihan ite näitä pois makselen ette te. En saa tukia vaan työtä tekemällä sinne asti kun henki pihisee.

5

654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko myytävää omaisuutta? Jos on niin lihoiksi vaan ja voudin kautta velkojilelle.

Teetkö täyspäivätyötä? Jos et ja se olisi sinulle mahdollista niin pyri siihen ja lisäksi ilmoita työnantajallesi että olet valmis tekemään ylitöitä tarvittaessa jos olisuhteesi sen sallivat.

Jos olet yrittäjä, nosta hintojasi tasaisesti vähän kerrallaan ja hanki lisää asiakkaita. Muista pitää lomaa!

Velkasi on suuri mutta vielä mahdollisuuksien rajoissa maksaa pois. Tsemppiä!

• Anonyymi

Teen töitä niin paljon kuin jaksan. Niin paljon kuin tarjolla vaan on. Yritän selvitä edes osasta velkaani pois ennenkuin aika jättää.

• Anonyymi

Mihin olet tarvinnut noin paljon lainarahaa?

• Anonyymi

Maksa vain säännöllisesti. Tuntuu aluksi turhauttavalle tuo kuukausimaksu kontra velkasumma mutta huomaat pian, että koska uutta velkaa ei synny ja entiset velat lyhenevät, on hieno tunne kun velkataakka koko ajan kevenee. Kyllä ne lopulta on maksettu kaikki.
      Osta vaikka rivi lottoa viikossa tuomaan toivoa nopeammasta maksamisesta ja velattomasta tulevaisuudesta.
      Hyvää jatkoa sinulle ja kaikille velkataakan kanssa painiville.

• Anonyymi

Saat juuri maksettua tuon ennen kuin vanhenevat 15v kuluttua, eiks ole ihanaa! Sikälimikäli tuo 700e/kk säilyy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      310
      7141
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2116
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1327
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1267
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1203
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1126
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1061
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      1008
    Aihe