Näin tänään taas S-marketin pihassa oli pari mopoa ja kaksi nuorta poikaa ovatko he ne aikasemmin mainitut Jano ja Leevi. Tosi holtittomasti ajoi toinen mopon Taka pyörä ihan löysä kun on niin matala mopo. Voitettekko lopettaa me eläkeläiset haluaisimme nukkua rauhassa yömme.
Mopopojat ovat vaarallisia
6
1187
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mopopojat ole vaarallisia vaan nuoria poikia joilla täytyy olla jotain tekemistä. Mopoikä kuuluu monen pojan nuoruuteen joten me aikuiset voitaisiin olla vähän avarakatseisempia. Luulen niin että mitä enemmän poikia moititaan sitä enemmän pojat tekee tepposia, ihan vaan kiusallaan. No nuoret onko näin?
- Anonyymi
Huomion hakua sanon minä.
- Anonyymi
Kuka hakee huomiota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka hakee huomiota?
Kaikki taajamassa melua pitävät ajoneuvojen omistajat.
- Anonyymi
Tommiko keksii?? Tommi hyii!!
- Anonyymi
Vaarallisuudesta tiedä, mutta huonoja ovat pitämään mopojaan kunnossa. Päivittäin useamman kerran tästä ohi huristaa mopoja jotka saa tv kuvan pikselöitymään ja äänen särisemään. Onko kyse osaamattomuudesta vai halusta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184250Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223279Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611898Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51277Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1521120Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin95844- 63745
- 176730
- 30717