Leelian lepotuolin tai Jallu -vaarin keinutuolin.
50 - 60 - 70-lukuja elettiin silloin
ja ihmisten "kuuntelua" hoidettiin lehtien sivuilla
toimittajat Kaisa Salonen ja Mauri Linteri olivat
tuon ajan ihmissuhdekolumnisteja.
Nykyään on netti pullollaan ihmissuhdeneuvontaa.
Muistatko...
6
64
Vastaukset
- Anonyymi
Uskottomuutta eri kantilta ja parisuhdeasiota niissä vastauksissa yleensä käsiteltiin.
- Anonyymi
Jallu-lehti aiheutti kohinaa jo 50- luvulla paljastuksillaan: Tabe Slior miesseikkailuin, sekä puolialastomat naiset.
- Anonyymi
Leelian lepotuoli hopapeilidssä ja jalluvaari apussa
- Anonyymi
Empä muista. Luulen ei aikaa ollut lukea lehtiä. Elämä täytyi 2 lapsen yksinhuoltajana ja raskaassa työssä.Josta tietysti nyt eläkellä,Vasta nyt aikaa lukea lehtiäkin ,kun lopetin vapaaehtoistyö ja muiden auttaminen. Kukon laulun aikaan itä-Helsinki vuokra asunossa herätty ja tuonne viellä pimeään lähden kohta reipailee. Joka aamu kävelen 3-4h.kulokilla kuntelen radiosta Nostalagia.Hyvä antoisaa päivää.yksinäiseltä mumolta,jolla ei koskaan ollut vaaria ja ystävät kuoli vimeisen 2 vuoden aikana.ei kuitenkaan koronaan ,kuten kuoli pitäaikainen 22v. olut mies ystävä sydis 4kk.sitten.elämää,
- Anonyymi
Oli meidän boomereiden aikaa. Lavatansseissa tapailtiin, tukat tupeerettuina, minihameet ja villapaidat yllä tangon tahtiin. Tuli rautalankamusiikki, diskot, marimekkoa, repivää politikointia. Aikansa mitäkin. En palaisi noihin aikoihin, vaikka nykyiset suuntaukset puistattavat. Tässä iässä ei tarvitse sotkeentua epämiellyttäviin asioihin, niitä on saanut kokea liikaa, joihin tosiaan haettiin leelioilta apua, mutta asiat piti kuitenkin itsekseen järkeistellä.
- Anonyymi
En ole kuullutkaan näistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901