Pohjanmaalla kaikki on suurempaa

Anonyymi

Jopa dildot metsässä levähdyspaikan lähellä, onko homoisännät olleet asialla?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008179729.html

Sinänsä hupaisaa että tuollainen on uutisen arvoista kun akat esittelee paikkojaan joka paikassa täysin estoitta, kävisi vaikka ympäristötaideteoksesta ja kriitikot kehuisi.

32

953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Selvästi paikallinen panopaikka

    • Anonyymi

      Pohjanmaalla nimenomaan EI ole suurimmat peenikset.
      Siellä on isoja lihaksia ja painikroppia.

      Isot kyrvät löytyy Turun alueelta.
      Jätkät on kuitenkin perusmiehiä.

      • Anonyymi

        Kyrpä ilman lihaksikasta kroppaa on niin turha niin turha kuin olla ja voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyrpä ilman lihaksikasta kroppaa on niin turha niin turha kuin olla ja voi.

        Mun rakastajapoika on 27v, lyhyt, järkyttävän laiha, ja silti sillä on 25cm pitkä ja 5cm paksu kyrpä.
        Ja on niin top kuin olla voi.
        Lihakset on yliarvostettuja.


      • Anonyymi

        Ei mömmölihaksia tai tasapaksua isäntävartaloa, hoikka poika isolla kyrvällä on paras. Vanhempana sitten kohtuulliset lihakset että pysyy vartalo kunnossa.


      • Anonyymi

        Turkista?


      • Anonyymi

        Hintelä ja hoikka on eri asia, mutta hinteläkin parempi kuin läski tai bodattu. Luonnollisesti lihaksikas ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hintelä ja hoikka on eri asia, mutta hinteläkin parempi kuin läski tai bodattu. Luonnollisesti lihaksikas ok.

        Hintelät tai hoikat ei vasn vetoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hintelät tai hoikat ei vasn vetoa.

        Oletkin sitten poikkeus, yleensä läskit kuolaa hoikkien perään.


      • Anonyymi

        Katoliset papit🥶


      • Anonyymi

        Homojen lihavuus ja heikko vartalo 🤮


      • Anonyymi

        Allekirjoitan tämän mielipiteen. Suurimmat kullit on suomenniemellä tulleet vastaan nimenomaan Turun seudulla. Mun mielestä jätkät siellä suunnalla on kyllä myös keskivertoa paremman näköisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allekirjoitan tämän mielipiteen. Suurimmat kullit on suomenniemellä tulleet vastaan nimenomaan Turun seudulla. Mun mielestä jätkät siellä suunnalla on kyllä myös keskivertoa paremman näköisiä.

        Hörökorvat ja nöpönenät kaupan päälle.
        Peikot tulee mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkin sitten poikkeus, yleensä läskit kuolaa hoikkien perään.

        Jos kundilla on oikeasti ISO kyrpä, sitä täytyy pitää Jumalan lahjana.
        Ja lahjaa pitää jakaa kaikille, niin lihaville kuin laihoille. Niin nuorille kuin vanhoille.
        Ja tietysti myös naisille.


      • Anonyymi

        Hullu juttu

        Naiset haluavat pitkiä miehiä ja lyhyet eivät kelpaa kuin epätoivoisille naisille.
        Lyhyet homot rakastelkaa toisianne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allekirjoitan tämän mielipiteen. Suurimmat kullit on suomenniemellä tulleet vastaan nimenomaan Turun seudulla. Mun mielestä jätkät siellä suunnalla on kyllä myös keskivertoa paremman näköisiä.

        Kuten myös naisetkin. Turku/Jyväskylä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullu juttu

        Naiset haluavat pitkiä miehiä ja lyhyet eivät kelpaa kuin epätoivoisille naisille.
        Lyhyet homot rakastelkaa toisianne.

        Pätkäheterot ovat incelnejä!
        Homot siis jotain hyvää käppänöinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homojen lihavuus ja heikko vartalo 🤮

        Hoikat ja heikkovartaloiset 🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homojen lihavuus ja heikko vartalo 🤮

        Hoikat ja heikot.
        🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pätkäheterot ovat incelnejä!
        Homot siis jotain hyvää käppänöinä?

        Penis ei kasva juurikaan ellei sitä käytä teini-iässä, jonkin verran voi kasvattaa silti koko iän, mutta nuorena kasvaa luonnostaan. Maissa missä alhaiset suojaikärajat ja seksuaalisuus vapaampaa, kuten Espanjassa, miehet ovat lyhyempiä, mutta penikset isompia. Saman huomaa Suomessa, pienemmillä isommat kyrvät jo nuorena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Penis ei kasva juurikaan ellei sitä käytä teini-iässä, jonkin verran voi kasvattaa silti koko iän, mutta nuorena kasvaa luonnostaan. Maissa missä alhaiset suojaikärajat ja seksuaalisuus vapaampaa, kuten Espanjassa, miehet ovat lyhyempiä, mutta penikset isompia. Saman huomaa Suomessa, pienemmillä isommat kyrvät jo nuorena.

        Uskoo ken tahtoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Penis ei kasva juurikaan ellei sitä käytä teini-iässä, jonkin verran voi kasvattaa silti koko iän, mutta nuorena kasvaa luonnostaan. Maissa missä alhaiset suojaikärajat ja seksuaalisuus vapaampaa, kuten Espanjassa, miehet ovat lyhyempiä, mutta penikset isompia. Saman huomaa Suomessa, pienemmillä isommat kyrvät jo nuorena.

        Vale

        Lihavilla yli 99% pippelin kokoinen kyllä.

        Itse saanut komeita miellyttävän kokoisen kalun omaavia.
        Omakin kelpo kokoinen muiden mielestä.


    • Anonyymi

      Kahden äärifeministin järjestämä provokaatio se oli. Riistakamera kertoi.

    • Anonyymi

      Kun mun äippä luki saman uutisen, hän kysyi onko Mulla ollut Vaasassa poikaystävä.

      Tom of Finland: from fringe to the mainstream

      • Anonyymi

        Miksi Vaasassa?


    • Anonyymi

      Lapsettomuushan paranee lapsettomuuksilla.

    • Anonyymi

      Sateenkaaren pää on löytynyt ja siellä tosiaan on aarre näemmä!

    • Anonyymi

      Mies on parhaimmillaan kun lihaksikas kaveri vähän lihoo, ettei näytä nyljetyltä oravalta. On kauttaaltaan mukavasti pyöreä, eikä rasvaa ole kerääntynyt vain mahan seudulle. Silloin hauis pullistuu komeasti ja koko kaveri on sen näköinen, että kokoa ja voimaa löytyy.

      • Anonyymi

        Terveyden ja lisäkasvun takia sekä mahtavan voiman kestävyyden varalta on oltava sopivasti polttoainetta!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ovelaa mainosta kunnalta! Kohta metsässä vasta kuhisee ja dildot kuluu kovassa käytössä. Kuntahan suhtautui hyvin uutiseen ja käyttää sen hyväkseen.


    • Väärin, he hyvää hyvyyttään tuovat vaimojensa pieneksi käyneet uusiokäyttöön.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2082
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      168
      1618
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1302
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1168
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1048
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe