Vaipat housussa 11v

Anonyymi

Onko täällä muita jotka käyttää vaippoja koulussa kotona yöllä niinkun aina. Mulla tuli 4lk aikana todella paljon vahinkoja housuihin niin puhuttiin äidin ja opettajan kanssa vaipoista no en halunnut laittaa vaippoja koska se on noloja no mulla ei ollu enää muuta vaihtoehtoa niin oli vähä pakko pukea ne vaipat. Ne on aika ärsyttävät kun ne pullottaa housuja niin paljon ja usein niiden reunat näkyy housujen yli ja ne pullottaa varsinkin silloin kun ne on täynnä. Mua vähä kiusataan koulussa siitä mutta opettaja kyllä yrittää auttaa. Koulussa joskus vedetään housut esim alas ruoka jonossa ja ne vaipat vielä kaiken lisäks on semmoiset kuviolliset missä on aina jotain perhosia ja pinkkiä ku en löydä mistään koululaisille tytöille perus valkoisia vaippoja no kaikki kumminkin nauraa aina silloin mun vaipoille. Kerran liikkatunnilla mä olin unohtanut liikunta vaatteet ja menin sanomaan liikunnan opettajalle opettaja sano mulle et onkos se mulle ok jos olisin vaikka pelkissä vaipoissa kun ne on vähän niinkuin sortsit vastasin hädissäni että kyllä ja se meni siitä aika noloks mutta ope sano aina jokaiselle joka kommentoi jotain mun vaipoista. No onkos kenelläkään muulla tämmösiä vaippa juttuja

11

3422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noh mä käytän vaippoja öisin ja oot vissii eka tyttö jonka oon nähny addaa mit snapchatissa jos sulla on niml:lardeboy

    • 1 mitä vittua?!?!!D:

    • Anonyymi

      Moro mullakin on nuo vaippa jutut mutta en oo enään 2 vuoteen käyttänyt kun en tiiä minne piilottaa mutta rakastan vaippoja

    • Anonyymi

      Ja mua ahistaa kertoo vanhemmille nii en kerro

    • Anonyymi

      joo? eli siis MITÄHHHHHHHH!

    • Anonyymi

      Mulla itellä alko 5lk tulla kaikki housuun. Alkuun tuli vaan yöllä. Käytiin sen takia koulun terkkarilla joka määräs jonkun lääkkeem joka ei ees auttanu. Käytiin uudestaan ja se anto jonku 10 vaipan paketin meille. Ne oli tietysti jotain yksisarvis vaippoja ja oon poika. En ois halunnu vaippoja mut ne pakotettiin ja laitettiin sellanen haalari jota en saanu ite auki. 2 Viikon jälkeen mulla alko tulla päivisin myös isoja määriä housuun. Käytiin terkkarilla ja se suositteli päivä- ja yövaippaa. Käytiin ostamassa niitä ja laitoin seuraavana päivänä kouluun. Mulla oli myös se vaippahaalari et en saa niitä pois. Opettajalle oltiin kerrottu tästä vaippa jutusta. No mulla tuli kesken matikan kokeen ihan sika isot pissat ja siihen päälle vielä mojova pieru ja pieni määrä ripulia. En voinu lähtee vessaan joten ootin välkkää. Välkällä tajusin et mulla on se vaippahaalari niin menin ope huoneeseen. Ne käski mun mennä terkkarille niin se vaihtaa ne vaipat. Menin sinne ja sanoin et mulla on vaippahaari niin voiko se auttaa vaihtaan vaipat. Se laitto mut siihen "sängylle" ja avas sen vaippahaalarin. Sit se otti ne vaipat pois ja pyyhki mun pyllyn ja pippelin sellasilla kosteuspyyhkeillä. Se laitto uudet vaipat ja sen vaippahaalarin jonka jälkeen lähin. Joskus 2 viikkoo tän jälkeen pissassin taas ihan sikana mut ne tulikin läpi (onneks vaan vähän) kun äiti oli laittanu vaipat huonosti. Menin taas terkkarille ja siinä matkalla mulla tuli kans iso kakka housuun. Pääsin sinne ja se otti taas vaippahaalarin pois ja pyyhki sen pepun. Tällä kertaa mun 2 luokkalaista poikaa tuli sinne kun niitten piti hakee jotain ja ne näki mut alasti kun mulle vaihdettiin vaippoja. Ne juoksi tietenkin kertomaan kaikille ja kaikki nauro mulle. Sit kun meillä oli liikkaa niin mulle kävi sama kun alottajalle... Mulla ei ollu liikka vaatteita ja mun käskettiin olla pelkillä vaipoilla. Mulla oli just ennen sitä tullu pissat ja kakat housuun niin ne vaipat hölsky siinä ihan kunnolla. Lopulta mulle hankittiin oma apu ope joka tuli aina vaihtamaan mun vaipat ja vessaan laitettiin sellanen vauvojen hoitopaikka ihan vaan mua varten.. sit meillä oli uintia niin mulle pakotettiin uimavaipat.

    • Anonyymi

      Oon 14 ja Joudun käyttämään kokoajan vaippaa päivisin mulla on tenan teippivaippa s maxi ja öisin betterdry teippivaippa

      • Anonyymi

        Miks joudut käyttää vaippoja koko ajan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks joudut käyttää vaippoja koko ajan?

        Synnynnäinen vika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synnynnäinen vika

        Ahaa :/ monta vaippaa menee päivisim? Ootko tyttö vai poika?


    • Anonyymi

      Poika ja päivisin menee noin 3 rippuu kuinka märkiä on yöllä riittää yks vähän isompi vaippa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe