Oon 15v tyttö. Mulla alko kuukautiset kai noin 3vuotta sitten. Nyt mulla on kuukautiset myöhässä jo 28päivää( en käytä e-pillereitä). En tiedä onko ihan normaalia vai oonko raskaana?! En muistaakseni ole harrastanu seksiä tuossa 28päivän aikana, mutta voi olla mahdollista, että kännipäissään olen. Olen kyllä ollut väsynyt ja yksi päivä oksensin ihan yhtäkkiä ja rintoja sattunut todella paljon. Pitäisikö tehdä raskaustesti vai mitä? Apuja pliis!!!!
Olenko raskaana? Onko kuukautiset vain myöhässä? APUA!
5
131
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen ostamaan vaikka kaupasta raskaustestin ja kokeilla sekin helpottaa tai sitten käy lääkärillä.
- Anonyymi
Voit olla raskaana jos olet kerta seksiä harrastanut ja vielä kännissä ettet muista.Miksi tuon ikäinen lapsi harrastaa seksiä ja kännää? Minä en voi tehdä puolestasi raskaustestiä koska se näyttäis negatiivista koska en ole seksiä harrastanut.Ihan ite joudut ostaa testin ja tehdä sen. Jos olet raskaana niin voit tehdä abortin tai pitää lapsen.Niitä abortteja ei kannata tehdä jatkuvasti jos sähellät ilman kumia kännipäissäs.Koita muistaa se ehkäsy ettei sun tartte tehdä abortteja joka kuukausi jos satut olee nyt raskaana.
- Anonyymi
Lisään sen että myös kännipäissä voi tulla raskaaksi.Siittiöt ei katso sitä onko nainen selvinpäin vai kännissä.Vinkkinä vielä että siihen raskaaksi tulemiseen voi riittää yksikin suojaamaton yhdyntä.Ja vielä että kannattais käydä sukupuolitautitesteissä jos sulla vaihtuu kumppani joka kerta.Se sukupuolitauti ei katso ikää.Sukupuolitestit ei välttämättä aina oireita aiheuta mutta voivat hoitamatta aiheuttaa vakavia jälkisairauksia.Mutta jatka ihmeessä sitä suojaamatonta seksiä.Kyllä sä sen taudinkin vielä voit saada.
- Anonyymi
Terveydenhoitaja on parempi vaihtoehto kysellä asioita kuin S24, mutta niin tai näin, kyllä se siitä.
- Anonyymi
Netin satusetä "HC Andersen" jälleen asialla.
Pysytellään enemmän totuudessa. Olet isoisä. Synt. 1940- luvun alkupuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035