tietokonekorjaajat on rikollisia

Anonyymi

Onko Orimattilassa yhtään tietokorjaajaa, joka ei olisi kirollinen? Turvallisempaa on vain heittää koko kone roskiin kuin yrittää korjauttaa niitä täällä. Paikallisesta palveluluettelosta otetut tuntuvat vain tuhoavan tiedostot tai varastavan koko koneen?

142

2737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko kaikilla muillakin koneet hajoitettu ja hakkeroitu, kun ei kukaan vastaa asiakaspalautteisiini. Puhumattomuuden kulttuuria todellakin!

      (Ps. Muualle täällä en ole kirjoitellut ja tuskin kirjoitan myöhemminkään... vai onko pakko, kun ei muualla voi?)

      • Anonyymi

        Kaikki ovat juuri kärsimässä tuomioitaan joten kukaan ei vastaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ovat juuri kärsimässä tuomioitaan joten kukaan ei vastaa

        No, hyvä että Teillä kuitenkin viestintä pelaa. Miten muuten on että se toimii vain Teillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ovat juuri kärsimässä tuomioitaan joten kukaan ei vastaa

        Näkyy ettette ole vieläkään saaneet palkattua uusia niiden rikollisten tilalle, jotka hoitivat Teidän viestintää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyy ettette ole vieläkään saaneet palkattua uusia niiden rikollisten tilalle, jotka hoitivat Teidän viestintää.

        Kukaan ei vastaa ja kellään ei toimi netti. Ei voi Orimattila hyvin :(

        Poliisit sai lisää rahaa ja se poliisiaseman palauttaminen Orimattilaan voisi olla hyvä sijoituskohde. Haavat jo hävisi S-Marketin pihasta, mutta ehkä olisi rauhallisempaa, jos se asema olisi taas siinä lähettyvillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyy ettette ole vieläkään saaneet palkattua uusia niiden rikollisten tilalle, jotka hoitivat Teidän viestintää.

        Keväällä 18.5.2022 kirjoitin K-Supermarketille:

        "Korjaus aiemmin tänään lähettämääni viestiin: "genekolonen tutkimus" on siis tietenkin gynekologinen tutkimus :D ja puhelinnumeronikin näpyttelin väärin.

        Se oli Teidän kauppanne missä kävin 12.05. (kuitissa kello 20:57) pian sen jälkeen kun lähetin asiakaspalautteessa lauseet: "Myös muilla aloilla on paljon korruptiota ja täysin ammattitaidottomia ihmisiä. Teille saastoille ei ole sijaa täällä eli odotan vapautuvan paljon työpaikkoja lähiaikoina". Vartija tuli "törmäilemään" minuun ja joku työntelijä pisti lavashown pystyyn kassoilla rehvastellen. Mielestäni nainen sanoi jotain "No, ehkä me sitten lähdetään kaikki" ja ...? Mitähän hän tällä tarkoitti? Onko tämä nainen nyt korruptoitunut vain ammattitaidoton mielestään? Viestini oli ehkä liian ympäripyöreä. Lähinnä mielessäni oli poliisien puuttuminen asiaan, mutta todellakin kun olen tehnyt paljon valituksia näistä epäasiallisista työntekijöistä, niin on erikoista ettei asiaan puututa esimerkiksi erottamalla heitä, jos ei vaino lopu.

        Ps. Miksi ette vastanneet minulle siihen viestiin, jossa kerroin pantani varastetun? En saanut vastausta siihen 12.05. lähetettyyn viestiinkään. Olette olleet erittäin törkeitä minulle. Sääli, koska Te vanha Aisakello olette/olitte (?) lempikauppani täällä."

        *

        13.10.2022 minua tultiin häätämään jo pois Teidän kaupastanne. Minulla oli sekä Matkahuollon että Postin paketit ja molemmat sain huonosti. Matkahuollon paketti oli rytättynä alimman lokeron takaseinää vasten ja Postipisteellä ei ollut ketään. Menin ruokakaupan puolelle ja siinä ohimennessäni kiroan kahdelle työntekijälle huonoa palvelua. Myöhemmin vartija tulee häätämään minua pois. Olen ymmärtänyt tämän tilanteen niin että jompikumpi näistä joutilaista naisista valehteli sille vartijalle. Kaikenkaikkiaan tämä ei nyt näytä lainkaan siltä että Te olisitte lain oikealla puolella. Se todellakin särähti korviini 12.05. että Te ilmeisesti naureskelitte sille että laittomuuksista saisi potkut. Onko tilanne todella tämä Orimattilassa?

        Kovasti minulle vittuiltiin tänne Suomi24-ketjuunkin. Onko nyt noin hauskaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keväällä 18.5.2022 kirjoitin K-Supermarketille:

        "Korjaus aiemmin tänään lähettämääni viestiin: "genekolonen tutkimus" on siis tietenkin gynekologinen tutkimus :D ja puhelinnumeronikin näpyttelin väärin.

        Se oli Teidän kauppanne missä kävin 12.05. (kuitissa kello 20:57) pian sen jälkeen kun lähetin asiakaspalautteessa lauseet: "Myös muilla aloilla on paljon korruptiota ja täysin ammattitaidottomia ihmisiä. Teille saastoille ei ole sijaa täällä eli odotan vapautuvan paljon työpaikkoja lähiaikoina". Vartija tuli "törmäilemään" minuun ja joku työntelijä pisti lavashown pystyyn kassoilla rehvastellen. Mielestäni nainen sanoi jotain "No, ehkä me sitten lähdetään kaikki" ja ...? Mitähän hän tällä tarkoitti? Onko tämä nainen nyt korruptoitunut vain ammattitaidoton mielestään? Viestini oli ehkä liian ympäripyöreä. Lähinnä mielessäni oli poliisien puuttuminen asiaan, mutta todellakin kun olen tehnyt paljon valituksia näistä epäasiallisista työntekijöistä, niin on erikoista ettei asiaan puututa esimerkiksi erottamalla heitä, jos ei vaino lopu.

        Ps. Miksi ette vastanneet minulle siihen viestiin, jossa kerroin pantani varastetun? En saanut vastausta siihen 12.05. lähetettyyn viestiinkään. Olette olleet erittäin törkeitä minulle. Sääli, koska Te vanha Aisakello olette/olitte (?) lempikauppani täällä."

        *

        13.10.2022 minua tultiin häätämään jo pois Teidän kaupastanne. Minulla oli sekä Matkahuollon että Postin paketit ja molemmat sain huonosti. Matkahuollon paketti oli rytättynä alimman lokeron takaseinää vasten ja Postipisteellä ei ollut ketään. Menin ruokakaupan puolelle ja siinä ohimennessäni kiroan kahdelle työntekijälle huonoa palvelua. Myöhemmin vartija tulee häätämään minua pois. Olen ymmärtänyt tämän tilanteen niin että jompikumpi näistä joutilaista naisista valehteli sille vartijalle. Kaikenkaikkiaan tämä ei nyt näytä lainkaan siltä että Te olisitte lain oikealla puolella. Se todellakin särähti korviini 12.05. että Te ilmeisesti naureskelitte sille että laittomuuksista saisi potkut. Onko tilanne todella tämä Orimattilassa?

        Kovasti minulle vittuiltiin tänne Suomi24-ketjuunkin. Onko nyt noin hauskaa?

        Viestini 18.5.2022:
        "Anteeksi poliisille, jos tämä ulostuloni häiritsee Teidän tutkimuksianne. Epäilen kuitenkin ymmärtävätkö kaupantyöntekijät mitä tekevät ja haluaisin oikeasti tietää MIKSI minua vainotaan.

        15.06.2021 läppärini varastettiin (yhä voimassa olevasta) Orimattilan palveluhakemistosta löytämäni Tietokonepalvelut JH:n toimesta. Teon lopullinen termi on yhä epäselvä, mutta minut tavallaan raiskattiin Orimattilan Terveysasemalla 08.07.2021 genekolosen tutkimuksen yhteydessä. Näiden kahden käsittelyt valmistuivat vasta syksyllä, mutta varkautta tutkineesta Virpi Nättiahosta jouduin tehdä kantelun ja Fimlab:in vastauskin oli "Toivottavasti voitte jatkossa luottaa palveluihimme, JOTTA vastaavaa kokemusta ei pääsisi tapahtumaan". No, luottamuspula Teihin tuli vasta tämän kokemuksen jälkeen. Nättiahon myönnettiin toimineen väärin, mutta niin vähäisesti ettei hänelle tullut seuraamuksia. Toisaalta hän myös valehteli läpiä päähänsä samoin kuin R-kioskin Pilvi Eronen kerrasta kun 17.09. hain varastetun tilalle ostamani läppärin. Orimattilan Vuokratalotkaan eivät suostuneet enää maksaa minulle vesiennakkoa takaisin.

        Minua on aina kohdeltu huonosta, mutta vasta läppärivarkauden ja raiskauksen jälkeen kaupat alkoivat tosissaan vainota minua. Tein ensimmäisen valitukseni heistä 22.02.2022 ja siitä lähtien vartijat vainosivat minua voimakkaammin. 12.05. vartija käytännössä tuli tönimään minua, vaikka väistikin juuri ennen kuin oli törmäämässä minuun. Olin laittanut viestiä ettei tällaisella korruptiolla ole sijaa Orimattilassa, mutta 12.05. kaupantyöntelijät jopa ilakoivat tästä eli olivat ylpeitä korruptiosta vai eivätkö he ymmärtäneet viestiäni?"

        *

        Ei nää työntekijät ymmärrä mitä ne tekevät. Asiat on kerrottu jo heille ja kukin tekee tiedolla mitä haluaa. Ei hirveän fiksuja valintoja silti ole tehty :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ovat juuri kärsimässä tuomioitaan joten kukaan ei vastaa

        "Kaikki ovat juuri kärsimässä tuomioitaan joten kukaan ei vastaa"

        KUKA tämän viestin minulle kirjoitti?? Hän tiesi mistä olin kauppojen asiakaspalautteeseen kirjoittanut. Moni voi tietää... ei kyllä pitäisi tietää, mutta täällä juoruillaan (tosiasiat silti hukkuu usein matkan varrella pois). Asiakaspalautteisiin ei vastata, mutta naapurin kauppaan pari tuntia aiemmin lähetetty viesti on toisenkin kaupan tiedossa. Jännää!!

        Mutta se kysymys: KUKA tämän viestin minulle kirjoitti??? Kaikkien koneet voidaan hakkeroida, minun, kaupan tai naapurini. Teinit pilkkaavat minua samoista juoruista, joita aikuiset kertovat. Mutta kuka näitä juoruja aloittaa? Uskooko teinit aikuisia vaiko niin päin että aikuiset uskoo teinien paskan jauhantaa. Miksi sekä teinit että aikuiset kiusaavat minua samoista asioista, kun mikään tästä ei kuitenkaan ole totta. Joku sama aloittaja näillä kaikilla vittupäillä on silti ollut.

        Päänaukojia olisi helpompi sietää, jos ei siellä aina olisi se joku pieni murena jotain yksityisyyden piiriin kuuluvaa. On tullut selväksi ettei KUKAAN tunne minua yhtään, mutta ne pienet murenat minua huolestuttavat. Miksi siellä paskan jauhannan seassa on murenia, jostain jota paskanjauhajan ei pitäisi tietää. Eli esim... miksi Suomi24-palvelussa joku kaupan huora minulle aukoisi päätään? Toisaalta miten kukaan muukaan noihin asiakaspalautteisiin pääsisi käsiksi? Vartijat, järjestyksenvalvojat, hakkerointi, sihteerit, siivoajat...? Joku kaupanlehmä on puhunut siitä lapsensa kuullen ja sitten sen äpärä aukoo päätään täällä netissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ovat juuri kärsimässä tuomioitaan joten kukaan ei vastaa

        "Kaikki ovat juuri kärsimässä tuomioitaan joten kukaan ei vastaa"

        Mistä puhut? Oletin aina tämän kommentin liittyvät asiakaspalautteeni kohtaan:
        "Myös muilla aloilla on paljon korruptiota ja täysin ammattitaidottomia ihmisiä. Teille saastoille ei ole sijaa täällä eli odotan vapautuvan paljon työpaikkoja lähiaikoina".

        Minulle myös naureskeltiin tämän jälkeen kaupassa. Miten mikään "tuomio" liittyy siihen ettei minulle vastata asiakaspalautteisiin? Itseasiassa en tiedä yhtään mistä puhutte. En koskaan ole ollenkaan ymmärtänyt mitä te selitätte. K-kaupassa kerran joku mies tuli ahdistellen niskaani kiinni ja sanoi äkäisesti jotain tyyliin "Kesät talvet". Vaatteistaniko se puhui? Mistä se jauhoi? Ahdistelu nyt on väärin aivan joka tapauksessa, mutta mistä hitosta te idiootit jauhatte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keväällä 18.5.2022 kirjoitin K-Supermarketille:

        "Korjaus aiemmin tänään lähettämääni viestiin: "genekolonen tutkimus" on siis tietenkin gynekologinen tutkimus :D ja puhelinnumeronikin näpyttelin väärin.

        Se oli Teidän kauppanne missä kävin 12.05. (kuitissa kello 20:57) pian sen jälkeen kun lähetin asiakaspalautteessa lauseet: "Myös muilla aloilla on paljon korruptiota ja täysin ammattitaidottomia ihmisiä. Teille saastoille ei ole sijaa täällä eli odotan vapautuvan paljon työpaikkoja lähiaikoina". Vartija tuli "törmäilemään" minuun ja joku työntelijä pisti lavashown pystyyn kassoilla rehvastellen. Mielestäni nainen sanoi jotain "No, ehkä me sitten lähdetään kaikki" ja ...? Mitähän hän tällä tarkoitti? Onko tämä nainen nyt korruptoitunut vain ammattitaidoton mielestään? Viestini oli ehkä liian ympäripyöreä. Lähinnä mielessäni oli poliisien puuttuminen asiaan, mutta todellakin kun olen tehnyt paljon valituksia näistä epäasiallisista työntekijöistä, niin on erikoista ettei asiaan puututa esimerkiksi erottamalla heitä, jos ei vaino lopu.

        Ps. Miksi ette vastanneet minulle siihen viestiin, jossa kerroin pantani varastetun? En saanut vastausta siihen 12.05. lähetettyyn viestiinkään. Olette olleet erittäin törkeitä minulle. Sääli, koska Te vanha Aisakello olette/olitte (?) lempikauppani täällä."

        *

        13.10.2022 minua tultiin häätämään jo pois Teidän kaupastanne. Minulla oli sekä Matkahuollon että Postin paketit ja molemmat sain huonosti. Matkahuollon paketti oli rytättynä alimman lokeron takaseinää vasten ja Postipisteellä ei ollut ketään. Menin ruokakaupan puolelle ja siinä ohimennessäni kiroan kahdelle työntekijälle huonoa palvelua. Myöhemmin vartija tulee häätämään minua pois. Olen ymmärtänyt tämän tilanteen niin että jompikumpi näistä joutilaista naisista valehteli sille vartijalle. Kaikenkaikkiaan tämä ei nyt näytä lainkaan siltä että Te olisitte lain oikealla puolella. Se todellakin särähti korviini 12.05. että Te ilmeisesti naureskelitte sille että laittomuuksista saisi potkut. Onko tilanne todella tämä Orimattilassa?

        Kovasti minulle vittuiltiin tänne Suomi24-ketjuunkin. Onko nyt noin hauskaa?

        12.05.2022 (yli vuosi sitten) "Myös muilla aloilla on paljon korruptiota ja täysin ammattitaidottomia ihmisiä. Teille saastoille ei ole sijaa täällä eli odotan vapautuvan paljon työpaikkoja lähiaikoina".

        Syitä on tietenkin yhtä paljon kuin on ihmisiä. Tämä oli vain minun villi veikkaus silloin. Vissiin vauhti on jo hidastunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaikki ovat juuri kärsimässä tuomioitaan joten kukaan ei vastaa"

        Mistä puhut? Oletin aina tämän kommentin liittyvät asiakaspalautteeni kohtaan:
        "Myös muilla aloilla on paljon korruptiota ja täysin ammattitaidottomia ihmisiä. Teille saastoille ei ole sijaa täällä eli odotan vapautuvan paljon työpaikkoja lähiaikoina".

        Minulle myös naureskeltiin tämän jälkeen kaupassa. Miten mikään "tuomio" liittyy siihen ettei minulle vastata asiakaspalautteisiin? Itseasiassa en tiedä yhtään mistä puhutte. En koskaan ole ollenkaan ymmärtänyt mitä te selitätte. K-kaupassa kerran joku mies tuli ahdistellen niskaani kiinni ja sanoi äkäisesti jotain tyyliin "Kesät talvet". Vaatteistaniko se puhui? Mistä se jauhoi? Ahdistelu nyt on väärin aivan joka tapauksessa, mutta mistä hitosta te idiootit jauhatte?

        Luuletteko te oikeasti että tiedän mistä te puhutte? Äijä tulee ahdistelemaan minua ja puhuu siansaksaa. Minulla ei ole koskaan ollut mitään käsitystä siitä mitä p*skaa te selitätte? Ketä te olette edes? Miten kenelläkään voisi olla mitään asiaa minulle? Miettikää nyt hiukan ennen kuin menette ventoviereille uhkailemaan!

        Tiedän ilmiön että jos joskun kanssa on ongelma, niin sitten ilmestyy tyhjästä joku ventovieras asiasta uhkailemaan ja/tai "neuvottelemaan". Tämän tiedän joo, muttei minulla ole ollut mitään käsitystä siitä minä nämä nutipäät minulle selittävät. V*ttu te olette tyhm**. V*jakkeja koko lauma. Mä olen 100% varma, koska asianne ei ikinä selviä minua uhkailemalla. Teillä on väärä kaveri nyt käsittelyssä.

        Olen tottunut siihen että minut lavastetaan asioihin, mutta on jokaisen oma asia lähteä uhkailemaan ihmisiä, jotka on LAVASTETTU tilanteisiin. En alussa enkä nytkään siis tiedä edes mistä on kyse, joten h*ttoako te luulette saavuttavanne minua kiusaamalla??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletteko te oikeasti että tiedän mistä te puhutte? Äijä tulee ahdistelemaan minua ja puhuu siansaksaa. Minulla ei ole koskaan ollut mitään käsitystä siitä mitä p*skaa te selitätte? Ketä te olette edes? Miten kenelläkään voisi olla mitään asiaa minulle? Miettikää nyt hiukan ennen kuin menette ventoviereille uhkailemaan!

        Tiedän ilmiön että jos joskun kanssa on ongelma, niin sitten ilmestyy tyhjästä joku ventovieras asiasta uhkailemaan ja/tai "neuvottelemaan". Tämän tiedän joo, muttei minulla ole ollut mitään käsitystä siitä minä nämä nutipäät minulle selittävät. V*ttu te olette tyhm**. V*jakkeja koko lauma. Mä olen 100% varma, koska asianne ei ikinä selviä minua uhkailemalla. Teillä on väärä kaveri nyt käsittelyssä.

        Olen tottunut siihen että minut lavastetaan asioihin, mutta on jokaisen oma asia lähteä uhkailemaan ihmisiä, jotka on LAVASTETTU tilanteisiin. En alussa enkä nytkään siis tiedä edes mistä on kyse, joten h*ttoako te luulette saavuttavanne minua kiusaamalla??

        ...Olen myös t.o.t.t.u.n.u.t. siihen että minua ahdistellaan. Kaikenmaailman ihmeellisiä ahdistelijoita alkoi todellakin ilmestyä. Olen siis pedofilian uhri, joten minusta on mielenkiintoista tämä massa-ahdistelu. En usko että olen ensimmäinen uhri(nne), mutta toivottavasti ymmärrätte että te olette ryssineet tosi pahasti elämänne. Narkkareita kai, kun ei enää ole moraalia lainkaan. Sekään ei minua liikuta. Väärin on väärin. Tosi väärin. Peruuttamattomasti.

        Joku siellä on ollut tosi-tosi pahasti k*sessa, kun on alkunperin minut uhriksi valinnut. Mikä siellä oli mielessä kun päätit että pedofilian uhreja täytyy alkaa ahdistella ja rikkoa heidän koskemattomuuttaan? Mikä v*tutti niin paljon? Ihan se itse pedofiili siellä? Kaikenmaailman videoita siellä on nykyään netissä ja joku "hauska" nettijuttuhan tässä vissiin on... pedofilian uhrien kustannuksella tosin??!!

        Ymmärrän siis häiriintyneet ihmiset. Minulla vain on sellainen mututuntuma että siellä on "töissä" ihmisiä, joilta se ei tule luonnostaan. Ei, se ei ole ok. Se ei ole lähellekään ok tulla minua lähelle... puhumattakaan että kosket. Miksi koskit? Mieti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ovat juuri kärsimässä tuomioitaan joten kukaan ei vastaa

        "Kaikki ovat juuri kärsimässä tuomioitaan joten kukaan ei vastaa"

        Ei ne vastaa, kun niillä ei ole hevonv*ttuakaan käsitystä siitä mistä tässä on kyse.


    • Anonyymi

      Läppärini todellakin varastettiin 15.06.2021 paikallisen tietokonekorjaajan toimesta. Tässä ketjussa on enää vain yksi viesti, joka ei ole minun itseni kirjoittama. Tänne tuli heti joku trolliviesti youtube-linkkeineen, joita en koskaan vaivautunut aukaisemaan. Se viesti hävisi siitä myöhemmin.

      Se mikä muo kiehtoo on että heti tuli vastaus kiukutteluuni siitä että ruokakaupat lakkasivat vastaamasta asiakaspalautteisiini. Tai enhän minä aihetta maininnut, mutta se tiedettiin selkeästi :D

      Ongelmat ne ovat jatkuneet ja laitoin tänne taas viestiä. Täällä Orimattila-osiossa ei ollut ennen öisintulleita viestejä, joten hiukan mietin laittaisinko minäkään. Laitoin silti ja nauroin ihan että nyt menee jollain hermo ja näytti menneen. Aamulla oli kriittinen viesti, mutta tämä oli tosin laitettu eri viestiketjuun ("Hennassa ei tule olemaan edes 50:tä uudisasukasta koskaan") liittymättä mitenkään sen viestin alkuperäiseen aiheeseen. Tämä joku tai useampi nyt näyttävät jääneen tänne trollaamaan tolkun&joutilaat-viesteillään. Minäkö tämän aiheutin öisellä viestilläni? Vituttaako nyt noin kovasti?? Toisaalla kiukutellaan nimettöminä kirjoittelevia, mutta meillä ei näytä olevan epäselvyyttä siitä kuka MINÄ olen :DDDDD

      Sen että olen laittanut asiakaspalautetta, on minua tultu uhkailemaan. Täällä sivustolla myös haetaan aktiivisesti kriittisesti kirjoittelevien henkilöllisyyksiä. Tiedämme KAIKKI mistä Orimattilan "puhumattomuuden kulttuurissa" on kyse. Se silti naurattaa että jonkun ongelma näyttää olevan vain se että käyn ruokakaupassa. Kannattaisiko katsoa tv:stä jotain saippuaoopperaa tai jotain muuta tuomaan sisältöä elämäänne?

      • Anonyymi

        Hieno kirjotus. Tää on niin totta joka sana.


      • Anonyymi

        Tästä on Orimattilassa kyse. Avartava kirjoitus jota voisi laajemminkin soveltaa.


    • Anonyymi

      Kristoffer Rokka/Einari Laine korjaa ja huoltaa. Ville "Näpe" Näveri toiseksi paras vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Yksi tärkeimmistä ja ajankohtaisimmista aloituksista koskaan.

      • Anonyymi

        Näin on todella tärkiää asijaa. Ennen näitä lukee kuin jottain Henna voivotteluja. Tälläisiä mieli piteitä lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on todella tärkiää asijaa. Ennen näitä lukee kuin jottain Henna voivotteluja. Tälläisiä mieli piteitä lisää.

        Just näin. Kerrankin aiheena muuta kuin Henna sitä Henna tätä. Olen niin täynnä Hennaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. Kerrankin aiheena muuta kuin Henna sitä Henna tätä. Olen niin täynnä Hennaa.

        Näimpä on ja heittämällä parempaa keskustelua kuin jonkun Raksa Ranen narsistiset elvistelyt.


    • Anonyymi

      Netti ei toimi!

      • Anonyymi

        Ei netti toimi täälläkään. Harmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei netti toimi täälläkään. Harmi.

        Stanas. Netti ei toimi vieläkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stanas. Netti ei toimi vieläkään

        Muistanko väärin että tuolla 10.10.2022 alkoi ihmisillä netti reistailemaan?


      • Anonyymi

        Onks Orimattilasta jo netti.


    • Anonyymi

      Näin yöntunteina mulle iski idea! Se on villi, mutta mie nyt laitan sen tänne keskustelufoorumille, koska Orimattilaa vaivaa puhumattomuuden kulttuuri. Sitäpä juuri mietinkin eli miksei täällä kukaan puhuu mitään. Tiedän että ihmisiä uhkaillaan, mutta muistin kuinka minua aina yritettiin kaikin mahdollisin tavoin saada tekemään rikoksia. Tuntui ettei sillä ollut edes mitään väliä minkä rikoksen tekisin, kunhan nyt edes jonkun tekisin!!! Tästä ei sitten ollut pitkä matka laskea 1 1 eli siellä ihmisiä kiristetään jollain (pikku)rikoksilla. Jos se siis ketään helpottaa tietää, niin kaikkia teitä täällä uhkaillaan :)

      En silti sano ettei kannata antaa sen rajoittaa itseänne, koska... LOL. Terkkuja!

      • Anonyymi

        Tosi hieno kirjotus.


      • Anonyymi

        Järjestäytynyttä rikollisuutta ei kiinnosta se käynkö kaupassa ja on aika epätoivoista etsiä huumeita tai muutakaan postipaketeistani. Ensin tuntui suuremmalta joukolta, mutta hiljalleen alkoi vaikuttaa ettei siellä ole kuin muutama ihminen minua vastassa. Netissä vain muutama (ellei jopa yksi) vastaa täällä viesteihini. Laitoin asiakaspalautetta 12.05.2022, mutten Supermarketille juuri silloin, mutta sinä päivänä siellä työntekijät silti tiesivät viestini sisällöstä. Tämä oli hämmentävää. Hyvin viesti siellä tuntuu kulkevan, muttei silti mene perille asti.

        Siellä päässä kiukuttaa kun kerron asioista, mutta mitäpä se haittaisi? Minun on vaikea ymmärtää sitä miksi minulle kiukutellaan. Oletan siis että siellä on vain ne pari horoa, jotka seurailevat minua, kiusaavat minua, viestittelevät keskenään ja... nyt niitä samoja horoja ärsyttää kun laitankin viestejä julkisesti KAIKILLE. Nämä raivoaa niin-niin spesifeistä asioista minulle ettei siellä ole KETÄÄN muuta kuin nämä kauppojen horot, jotka näistä voisivat kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järjestäytynyttä rikollisuutta ei kiinnosta se käynkö kaupassa ja on aika epätoivoista etsiä huumeita tai muutakaan postipaketeistani. Ensin tuntui suuremmalta joukolta, mutta hiljalleen alkoi vaikuttaa ettei siellä ole kuin muutama ihminen minua vastassa. Netissä vain muutama (ellei jopa yksi) vastaa täällä viesteihini. Laitoin asiakaspalautetta 12.05.2022, mutten Supermarketille juuri silloin, mutta sinä päivänä siellä työntekijät silti tiesivät viestini sisällöstä. Tämä oli hämmentävää. Hyvin viesti siellä tuntuu kulkevan, muttei silti mene perille asti.

        Siellä päässä kiukuttaa kun kerron asioista, mutta mitäpä se haittaisi? Minun on vaikea ymmärtää sitä miksi minulle kiukutellaan. Oletan siis että siellä on vain ne pari horoa, jotka seurailevat minua, kiusaavat minua, viestittelevät keskenään ja... nyt niitä samoja horoja ärsyttää kun laitankin viestejä julkisesti KAIKILLE. Nämä raivoaa niin-niin spesifeistä asioista minulle ettei siellä ole KETÄÄN muuta kuin nämä kauppojen horot, jotka näistä voisivat kertoa.

        Naikkosten kanssa minulla on ollut ongelmia. Hiljalleen jostain käsittämättömästä syystä aivan kaikissa kaupoissa NAISET kassoilla ja hyllyjentäyttäjät ahdistelivat ja kiusasivat minua. Siellä täällä oli niitä nuoria (olisiko juuri lukiosta tulleita) kilttejä kassaneitejä. Hyllyntäyttäjissä oli nuoria vajakkeja. En muista että kassaNEITI olisi ikinä ollut ilkeä minulle. Vain se (nuorehko?) maski-yllä horo 06.11.2021 kassalla ja sama Postipisteellä 15.11.2021 oli nuorista kiusannut. Eiku joo Tokmannilla oltiin ainakin ankeita, mutten käynyt siellä niin usein tai kokenut mitään niin dramaattista että olisi sieltä mitään erityistä kerrottavaa. Ehkä jos olisin käynyt useammin.

        Loppujen lopuksi kaikki vanhemmat naiset kiusasivat minua. Siellä on vain 1-2 vanhempaa rouvaa (toinen S-marketissa ja toinen pienessä K-kaupassa), joiden en koe varsinaisesti kiusanneen minua. S-marketin sen yhden luulin olevan kiva, mutta se oli ensin vain "kivanoloinen" ja teki silti sitä samaa häirintää kuin ne v*ttupäätkin. Ainoastaan pienessä K-kaupassa oli se yksi vanhempi kassarouva, josta jäi oikeasti kiva olo <3 Se silti oli siellä silloin 26.09.2022, kun se psykopaattinen hyllyjentäyttäjä hyökkäili päälleni yrittäen aloittaa painia????! Mitä v*ttua? Hiljaa, hiirenhiljaa se vain oli, muttei passiivisuuskaan tietenkään ok ole ja olisiko hänkin lopulta kiusannut, jos olisin jatkanut kaupoissa käymistä.

        VANHAT ÄMMÄT siis lähinnä kiusanneet minua. Omituinen juttu.

        Tulee aina lukio mieleen. Mikä näissä ämmissä on että pitää hyökätä sen yhden kimppuun aina? Tuleeko jotenkin parempi olo siitä? Niin p*skanjauhavia juoruämmiä täällä on ollut ettei muusta voi olla kyse. Sanonpa vain että jos teillä oli huono itsetunto ja yrititte sitä kohottaa kiusaamalla minua, niin en usko että se olo teillä tästä kohenee. Kannattaisi tajuta lopettaa se valehtelu ja "vain" juoruilu", kun joku yhtä idiootti kuin te saattaa vaikka luulla juttujanne todeksi. Mitään järjen hiventäkään ei ole ollut jutuissa, joita itsestäni olen kuullut.

        Teininä pysyin vielä paremmin jutuissa mukana :D Lukiossa kaverini (?) luuli minun polttavan tupakkaa, mutta se oli ymmärrettävää, koska tiesin ihmisen nimenomaan tupakkapaikalta. Peruskoulussa kaverini sytytti koulun roskiksen tuleen ja jostain syystä siitä puhuttiin aina kuin "me" olisimme sen tehneet, vaikka minä nimenomaan yritin häntä estää, kun lopulta tajusin mitä se siinä yritti tehdä.


    • Anonyymi

      Ihailtavaa tää kuinka asiakaspalautteentekijöitä uhkaillaan ja tullaan feikkitönimään vartijan toimesta ja sitten kun antaa suullista palautetta niin vartija käskee poistumaan kaupasta! Uhkasi soittaa poliisille ja minä monesti PYYSIN että hän soittaa. Miksi poliisi on joku "uhka" Teille? Minulla ei ole koskaan ollut mikään ongelma kertoa kaikkea poliisille. Vika taitaa olla vain Teissä.

      Poliisit hei, siellä on Supermarketin vartijalla asiaa Teille. Toivottavasti hän todellakin kertoo sen KOKO tarinan että mitä kävi ja MIKSI hän tuli minua häätämään kaupasta.

      • Anonyymi

        Taas tosi hieno kirjotus ja näkemys. Näin se on meillä täällä Orimattilassa.


      • Anonyymi

        Viestini 12.05.2022, jonka jälkeen vartija tuli kävelemään minua päin

        "Koska Orimattilan joka kauppa ja apteekki reagoi samanaikaisesti, laittelen Teille samaa viestiä. Se myös että teette kaiken aina harmonisesti paljastaa selkeästi kuinka korruptoituneita Te olette. TE VAINOATTE MINUA YHDESSÄ. Te päätätte näistä yhdessä. Sanon Teille että Te siis KAIKKI olette ammattitaidottomia idiootteja eikä vain vartija(t), joka laittoi kassatyöntekijät häiriköimään maksutoimituksiani ja esti minua saamasta postipakettejani.

        En ole saanut R-kioskista, S-marketista enkä Supermarketista postipakettejani ilman häiritsemistä. Pienen Kärrytien K-kaupan postinhaussa en muista olleen ongelmia (on saattanut silti olla), mutta kassa on ollut minulle töykeä. TÄMÄ KAUPUNKI HÄIRITSEE MINUN POSTINSAAMISTANI. Ne kerrat kun ruokakaupassa menee siis suht ok, on pakettieni saamisen kanssa ongelmia tai tämä uusi ilmiö että ilmeisesti teinit nyt häiriköivät. Oli ihan sama minne kauppaan menen, oli naisvartija aina hengittämässä niskaani ja häiriköi. Miten se aina on siinä kaupasta riippumatta? Sen että teen hänestä valituksen, loppui samanaikaisesti kaikki pankkikorttiongelmani KAIKISSA kaupoissa eikä niitä ole tullut uudestaan. Mutta... sen jälkeen 19.03. Supermarketissa työntekijä tuli niiskuttelemaan viereeni kuin haisisin pahalle, S-marketissa teinit suihkuttavat hajustetta päälleni 26.03. ja 17.04. R-kioskista hakemani paketti myös haisi hajusteelle. Kaikissa sama teema.

        02.04.2022 (kuitissa kello 20:03) kävin kaupassa päätarkoituksenani hakea postipaketti. Tullessani Postinpuoli olikin jo kiinni. Olisin todennäköisesti vain noutanut paketin ja mennyt toiseen kauppaan ruokaostoksille, koska tämä oli menossa kiinni. Kun jo siellä olin, niin menin ostoksille. Juoksentelin kiireellä ja, käytökseni olisi ajankohdan takia pitänyt olla ilmeistä. Vartija kuitenkin PYSÄYTTI MINUT ja pitkästi ja kiireettömästi jäi jututtamaan minua vain sanoakseen että kauppa on jo kiinni. Kassoille tullessani oli vielä kaksi muuta jonossa edelläni, joten tekemätön paikka. Työntekijät alkavat kysellessäni (en pyytänyt) säheltää sitä Postinpuolta sittenkin vielä auki enkä päässyt näpyttelemään heti maksutoimitusta, koska ei kassallakaan ollut mikään kiire painaa sitä nappia. Lopulta kuitissa on kello 20:03. Ei ollut kellään kiire, joten miksi vartija tuli minua häiritsemään? 14.04.2022 (kuitissa kello 21:27) kävin Kärrytien K-kaupassa. Olin tulossa kassalle, kun myyjä lähtikin pois pesemään jotain...muka. Hän viipyi kauan pois ja palatessaan ei katsonut minua silmiin vaikka jäin ihan tuijottamaan että "mikähän sinulla on". Mikä ikinä sen IDIOOTIN ongelma onkin, niin korjatkoon se. Minä en missään vaiheessa ole tehnyt mitään väärää ja teen Teistä valituksia aivan syystä! Sen jälkeen 28.04.2022 (kuitissa kello 20:52) Supermarketissa kassoilla minua häiriköivät juopot ja pyörältäni katosi kauppareissun aikana pantani. Pannan katoamisesta tein Teille ilmoituksen samana päivänä, muttei siihen koskaan vastattu. 04.05. (kuitissa kello 21:39) S-marketissa kassa soitteli-hälytti jonnekin, lähti muka-tärkeälle asialle, sulki kassan minun ja seuraavan asiakkaan jälkeen ja jatkoi ilmeisestikin minun seuraamistani jo poistuessani kassoilta. Taaskaan en voinut rauhassa ilman TEIDÄN HÄIRIÖTÄ hoitaa asioitani, vaan kassan piti TAAS poistua paikalta ennen kuin se voi ottaa minun ostokseni.

        Te Orimattilan vajakit ehkä olette nyt sopineet keskenänne, mutta meillä on myös Suomen laki. Täällä minun kotikaupungissani ei juurikaan ole kassatyöntekijää, joka ei rikollisesti vainoaisi minua. Myös muilla aloilla on paljon korruptiota ja täysin ammattitaidottomia ihmisiä. Teille saastoille ei ole sijaa täällä eli odotan vapautuvan paljon työpaikkoja lähiaikoina."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestini 12.05.2022, jonka jälkeen vartija tuli kävelemään minua päin

        "Koska Orimattilan joka kauppa ja apteekki reagoi samanaikaisesti, laittelen Teille samaa viestiä. Se myös että teette kaiken aina harmonisesti paljastaa selkeästi kuinka korruptoituneita Te olette. TE VAINOATTE MINUA YHDESSÄ. Te päätätte näistä yhdessä. Sanon Teille että Te siis KAIKKI olette ammattitaidottomia idiootteja eikä vain vartija(t), joka laittoi kassatyöntekijät häiriköimään maksutoimituksiani ja esti minua saamasta postipakettejani.

        En ole saanut R-kioskista, S-marketista enkä Supermarketista postipakettejani ilman häiritsemistä. Pienen Kärrytien K-kaupan postinhaussa en muista olleen ongelmia (on saattanut silti olla), mutta kassa on ollut minulle töykeä. TÄMÄ KAUPUNKI HÄIRITSEE MINUN POSTINSAAMISTANI. Ne kerrat kun ruokakaupassa menee siis suht ok, on pakettieni saamisen kanssa ongelmia tai tämä uusi ilmiö että ilmeisesti teinit nyt häiriköivät. Oli ihan sama minne kauppaan menen, oli naisvartija aina hengittämässä niskaani ja häiriköi. Miten se aina on siinä kaupasta riippumatta? Sen että teen hänestä valituksen, loppui samanaikaisesti kaikki pankkikorttiongelmani KAIKISSA kaupoissa eikä niitä ole tullut uudestaan. Mutta... sen jälkeen 19.03. Supermarketissa työntekijä tuli niiskuttelemaan viereeni kuin haisisin pahalle, S-marketissa teinit suihkuttavat hajustetta päälleni 26.03. ja 17.04. R-kioskista hakemani paketti myös haisi hajusteelle. Kaikissa sama teema.

        02.04.2022 (kuitissa kello 20:03) kävin kaupassa päätarkoituksenani hakea postipaketti. Tullessani Postinpuoli olikin jo kiinni. Olisin todennäköisesti vain noutanut paketin ja mennyt toiseen kauppaan ruokaostoksille, koska tämä oli menossa kiinni. Kun jo siellä olin, niin menin ostoksille. Juoksentelin kiireellä ja, käytökseni olisi ajankohdan takia pitänyt olla ilmeistä. Vartija kuitenkin PYSÄYTTI MINUT ja pitkästi ja kiireettömästi jäi jututtamaan minua vain sanoakseen että kauppa on jo kiinni. Kassoille tullessani oli vielä kaksi muuta jonossa edelläni, joten tekemätön paikka. Työntekijät alkavat kysellessäni (en pyytänyt) säheltää sitä Postinpuolta sittenkin vielä auki enkä päässyt näpyttelemään heti maksutoimitusta, koska ei kassallakaan ollut mikään kiire painaa sitä nappia. Lopulta kuitissa on kello 20:03. Ei ollut kellään kiire, joten miksi vartija tuli minua häiritsemään? 14.04.2022 (kuitissa kello 21:27) kävin Kärrytien K-kaupassa. Olin tulossa kassalle, kun myyjä lähtikin pois pesemään jotain...muka. Hän viipyi kauan pois ja palatessaan ei katsonut minua silmiin vaikka jäin ihan tuijottamaan että "mikähän sinulla on". Mikä ikinä sen IDIOOTIN ongelma onkin, niin korjatkoon se. Minä en missään vaiheessa ole tehnyt mitään väärää ja teen Teistä valituksia aivan syystä! Sen jälkeen 28.04.2022 (kuitissa kello 20:52) Supermarketissa kassoilla minua häiriköivät juopot ja pyörältäni katosi kauppareissun aikana pantani. Pannan katoamisesta tein Teille ilmoituksen samana päivänä, muttei siihen koskaan vastattu. 04.05. (kuitissa kello 21:39) S-marketissa kassa soitteli-hälytti jonnekin, lähti muka-tärkeälle asialle, sulki kassan minun ja seuraavan asiakkaan jälkeen ja jatkoi ilmeisestikin minun seuraamistani jo poistuessani kassoilta. Taaskaan en voinut rauhassa ilman TEIDÄN HÄIRIÖTÄ hoitaa asioitani, vaan kassan piti TAAS poistua paikalta ennen kuin se voi ottaa minun ostokseni.

        Te Orimattilan vajakit ehkä olette nyt sopineet keskenänne, mutta meillä on myös Suomen laki. Täällä minun kotikaupungissani ei juurikaan ole kassatyöntekijää, joka ei rikollisesti vainoaisi minua. Myös muilla aloilla on paljon korruptiota ja täysin ammattitaidottomia ihmisiä. Teille saastoille ei ole sijaa täällä eli odotan vapautuvan paljon työpaikkoja lähiaikoina."

        puupäitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestini 12.05.2022, jonka jälkeen vartija tuli kävelemään minua päin

        "Koska Orimattilan joka kauppa ja apteekki reagoi samanaikaisesti, laittelen Teille samaa viestiä. Se myös että teette kaiken aina harmonisesti paljastaa selkeästi kuinka korruptoituneita Te olette. TE VAINOATTE MINUA YHDESSÄ. Te päätätte näistä yhdessä. Sanon Teille että Te siis KAIKKI olette ammattitaidottomia idiootteja eikä vain vartija(t), joka laittoi kassatyöntekijät häiriköimään maksutoimituksiani ja esti minua saamasta postipakettejani.

        En ole saanut R-kioskista, S-marketista enkä Supermarketista postipakettejani ilman häiritsemistä. Pienen Kärrytien K-kaupan postinhaussa en muista olleen ongelmia (on saattanut silti olla), mutta kassa on ollut minulle töykeä. TÄMÄ KAUPUNKI HÄIRITSEE MINUN POSTINSAAMISTANI. Ne kerrat kun ruokakaupassa menee siis suht ok, on pakettieni saamisen kanssa ongelmia tai tämä uusi ilmiö että ilmeisesti teinit nyt häiriköivät. Oli ihan sama minne kauppaan menen, oli naisvartija aina hengittämässä niskaani ja häiriköi. Miten se aina on siinä kaupasta riippumatta? Sen että teen hänestä valituksen, loppui samanaikaisesti kaikki pankkikorttiongelmani KAIKISSA kaupoissa eikä niitä ole tullut uudestaan. Mutta... sen jälkeen 19.03. Supermarketissa työntekijä tuli niiskuttelemaan viereeni kuin haisisin pahalle, S-marketissa teinit suihkuttavat hajustetta päälleni 26.03. ja 17.04. R-kioskista hakemani paketti myös haisi hajusteelle. Kaikissa sama teema.

        02.04.2022 (kuitissa kello 20:03) kävin kaupassa päätarkoituksenani hakea postipaketti. Tullessani Postinpuoli olikin jo kiinni. Olisin todennäköisesti vain noutanut paketin ja mennyt toiseen kauppaan ruokaostoksille, koska tämä oli menossa kiinni. Kun jo siellä olin, niin menin ostoksille. Juoksentelin kiireellä ja, käytökseni olisi ajankohdan takia pitänyt olla ilmeistä. Vartija kuitenkin PYSÄYTTI MINUT ja pitkästi ja kiireettömästi jäi jututtamaan minua vain sanoakseen että kauppa on jo kiinni. Kassoille tullessani oli vielä kaksi muuta jonossa edelläni, joten tekemätön paikka. Työntekijät alkavat kysellessäni (en pyytänyt) säheltää sitä Postinpuolta sittenkin vielä auki enkä päässyt näpyttelemään heti maksutoimitusta, koska ei kassallakaan ollut mikään kiire painaa sitä nappia. Lopulta kuitissa on kello 20:03. Ei ollut kellään kiire, joten miksi vartija tuli minua häiritsemään? 14.04.2022 (kuitissa kello 21:27) kävin Kärrytien K-kaupassa. Olin tulossa kassalle, kun myyjä lähtikin pois pesemään jotain...muka. Hän viipyi kauan pois ja palatessaan ei katsonut minua silmiin vaikka jäin ihan tuijottamaan että "mikähän sinulla on". Mikä ikinä sen IDIOOTIN ongelma onkin, niin korjatkoon se. Minä en missään vaiheessa ole tehnyt mitään väärää ja teen Teistä valituksia aivan syystä! Sen jälkeen 28.04.2022 (kuitissa kello 20:52) Supermarketissa kassoilla minua häiriköivät juopot ja pyörältäni katosi kauppareissun aikana pantani. Pannan katoamisesta tein Teille ilmoituksen samana päivänä, muttei siihen koskaan vastattu. 04.05. (kuitissa kello 21:39) S-marketissa kassa soitteli-hälytti jonnekin, lähti muka-tärkeälle asialle, sulki kassan minun ja seuraavan asiakkaan jälkeen ja jatkoi ilmeisestikin minun seuraamistani jo poistuessani kassoilta. Taaskaan en voinut rauhassa ilman TEIDÄN HÄIRIÖTÄ hoitaa asioitani, vaan kassan piti TAAS poistua paikalta ennen kuin se voi ottaa minun ostokseni.

        Te Orimattilan vajakit ehkä olette nyt sopineet keskenänne, mutta meillä on myös Suomen laki. Täällä minun kotikaupungissani ei juurikaan ole kassatyöntekijää, joka ei rikollisesti vainoaisi minua. Myös muilla aloilla on paljon korruptiota ja täysin ammattitaidottomia ihmisiä. Teille saastoille ei ole sijaa täällä eli odotan vapautuvan paljon työpaikkoja lähiaikoina."

        Tosi hieno kirjoitus.


    • Anonyymi

      Pätkä 18.03.2022 antamastani palautteesta K-Supermarketille:

      "- 06.11.2021 kello 17:58 kävin kaupassanne ja silloin kassoilla oli nämä kaksi nuorta, jotka myöhemmin eivät antaneet minulle postipakettejani. Nainen ei antanut sitä 15.11. (kuin vasta tutkittuaan asiaan järjettömän kauan) ja nuorimies ei antanut pakettia 07.03. (kuin vasta kun olin raivonnut hänelle aikani). Jo tällöin 06.11. minulle jäi ahdistava olo että nämä nuoret mulkoilivat minua omituisesti.
      - 15.11.2021 kello 20:54 ruokakaupan kuitissa. Teidän postipisteen toiminnasta samalla kerralla voisin kirjoittaa enemmänkin, koska työntekijänne selkeästi rikkoi lakia. Nuori nainen ensin flirttaili räikeästi edelliselle miesasiakkaalle, jonka siis toivon olevan hänen miesystävänsä tai jotain. Minä silti sain kylmää kyytiä. Nainen oli jo ottamassa pakettini hyllystä, mutta VÄLITTÖMÄSTI huomattuaan että paketin kyljessä luki Luonnonsuojeluliitto, hän LAITTOI PAKETIN TAKAISIN hyllyyn ja jatkoi sen "oikean"; paketin etsimistä. Pakettini otettuaankin hän jäi vielä kohtuuttoman pitkäksi aikaa tietokoneelle vertailemaan tietoja. Pöyristyttävää!! Jos täällä näin ulkokuoren mukaan arvioidaan ihmisiä, niin tämä naikkonen oli siis selkeästi kuppainen huora, jolla ei ole muuta kuin spermaa aivoissa. Hänellä tuskin on mitään tätä kuvausta vastaan?? En muista seisoskeliko vartijaa vieressäni."

    • Anonyymi

      En taida saada tähänkään palautteeseen vastausta. Matkahuoltokaan ei vastannut. 13.10.2022 antamani palaute K-Supermarketille:

      "Tuli tänään 13.10.2022 (kuitissa 20:32) tehtyä suppeat ruokaostokset, kun vartija tuli häätämään muo pois vain koska olin antanut negatiivista palautetta. Mulle hoettiin että minun täytyy "käyttäytyä". Just joo!!! No, tota, minä annoin vain negatiivista palautetta ja ihan syystä.

      Nyt Te ärhentelette minulle tästä, mutta haluaisin kuulla millä Te olette perustelleet ne YLI KUUSI VUOTTA ennen kuin edes inahdusta päästin (viime helmikuun lopussa S-marketille). Siellä on minun kassini tongittu, kysyi toki lupaa siihen, mutta vasta sen jälkeen, kun jäin siinä ihmettelemään kassamyyjää että hittoakos sä teet? Sanoi pakkaavansa tuotteitani puolestani. Ehkä mulkaisin naista sen verran pahasti ettei tätä "palvelua" minulle ole enää tarjottu. Sama nainen ei kerran osannut käyttää Postin laitteistoa vai mikä ongelma siellä postipisteellä olikaan 24.10.2019. Se rumempi rouva kassalla naureskelikin hänelle jotain "Siperia opettaa" ja "Nollat ei merkitse mitään" vai itsestäänkö hän puhui?

      Miksei siinä Postipisteellä taaskaan ollut ketään tänään. Sain odottaa kauan ja kun lopulta luovutin ja lähdin kyllästyneenä ruokakaupan puolelle, niin siinä kaksi joutilasta naista olikin heti edessä porttien jälkeen. Eivätkö se olisi voineet mennä postipisteelle. Teillä se ei tuo Postipalvelu onnistu, niin luovuttaisitteko? Te ette selkeästikään osaa sitä tehdä."

      • Anonyymi

        "24.10.2019. Se rumempi rouva kassalla naureskelikin hänelle jotain "Siperia opettaa" ja "Nollat ei merkitse mitään" vai itsestäänkö hän puhui?"

        Totta puhuakseni minulle jäi aina mielikuva että hän osoitti nämä sanansa minulle, muttei niissä ollut mitään järkeä. Siinäkään ei silti ole yhtään mitään järkeä miten minua on täällä vainottu! Olen siis palannut uudestaan ja uudestaan tähän vuonna 2019 sattuneeseen tapaukseen Supermarketin kassalla.

        Minulle ei vastata miksi minua vainotaan, mutta tässä taisi olla minulle edes joku viesti? Mitä Siperian pitäisi opettaa minulle? Tekö nyt päätitte hiillostaa minua yhdessä ja minkähän takia ja mihin Te nyt pyritte tällä? Onko Teillä olo että olette nyt saavuttaneet jotain? Tunnustan että ahdistusoireeni ovat pahentuneet. Selkeä ero oli sen jälkeen kun 11.07.2022 auto yritti (ilmeisestikin) ajaa ylitseni. Mitään syvällistä viestiä en tässä silti ole huomannut.

        "Nollat ei merkitse mitään". Tämä nyt on täyttä sontaa! Jos minulla ei olisi mitään väliä, tätä koko saatanan sirkusta ei koskaan olisi tapahtunut! Minä nimenomaan olen ihmetellyt miksi ihmeessä Te vaivaudutte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "24.10.2019. Se rumempi rouva kassalla naureskelikin hänelle jotain "Siperia opettaa" ja "Nollat ei merkitse mitään" vai itsestäänkö hän puhui?"

        Totta puhuakseni minulle jäi aina mielikuva että hän osoitti nämä sanansa minulle, muttei niissä ollut mitään järkeä. Siinäkään ei silti ole yhtään mitään järkeä miten minua on täällä vainottu! Olen siis palannut uudestaan ja uudestaan tähän vuonna 2019 sattuneeseen tapaukseen Supermarketin kassalla.

        Minulle ei vastata miksi minua vainotaan, mutta tässä taisi olla minulle edes joku viesti? Mitä Siperian pitäisi opettaa minulle? Tekö nyt päätitte hiillostaa minua yhdessä ja minkähän takia ja mihin Te nyt pyritte tällä? Onko Teillä olo että olette nyt saavuttaneet jotain? Tunnustan että ahdistusoireeni ovat pahentuneet. Selkeä ero oli sen jälkeen kun 11.07.2022 auto yritti (ilmeisestikin) ajaa ylitseni. Mitään syvällistä viestiä en tässä silti ole huomannut.

        "Nollat ei merkitse mitään". Tämä nyt on täyttä sontaa! Jos minulla ei olisi mitään väliä, tätä koko saatanan sirkusta ei koskaan olisi tapahtunut! Minä nimenomaan olen ihmetellyt miksi ihmeessä Te vaivaudutte.

        Ei kannata kaikista välittää. Täällä on paljon porukkaa, jotka eivät muuta osaa kuin tehdä ruuasta peeaskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata kaikista välittää. Täällä on paljon porukkaa, jotka eivät muuta osaa kuin tehdä ruuasta peeaskaa.

        Niille p*skapäille voi myös sanoa vastaan. Ja minä nyt heistä rumiluksista täällä kirjoitan. He voivat tahoillaan jatkaa elämäänsä siitä huolimatta... jos pystyvät. Tuskin, koska eivät voineet antaa minun edes käydä ruokakaupassa. Vaikeaa on heillä antaa ihmisten vain mennä ohi ja elää elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niille p*skapäille voi myös sanoa vastaan. Ja minä nyt heistä rumiluksista täällä kirjoitan. He voivat tahoillaan jatkaa elämäänsä siitä huolimatta... jos pystyvät. Tuskin, koska eivät voineet antaa minun edes käydä ruokakaupassa. Vaikeaa on heillä antaa ihmisten vain mennä ohi ja elää elämäänsä.

        Muista; jokainen teko ilmentää tekijänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista; jokainen teko ilmentää tekijänsä.

        Hauki on kala.
        Mitähän hittoa sä nyt selität?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista; jokainen teko ilmentää tekijänsä.

        Ps. en ymmärrä mitä yritit sanoa, mutta minä olen ollut hyvä ihminen melkein 40 vuotta. Kaikki tämä paska ei todellakaan ilmennä sitä mitä olen ollut ja mitä olen tehnyt.

        Pelkkää paskaa olen koko elämäni saanut ja sen jo teininä muistan (kristittynä) pähkäilleeni että niinpä kuoli Jeesuskin. Henkensä siinä menettää, kun kääntää kaikille vain poskeaan.

        Itseni kanssa vain elän. Ei koskaan ollutkaan muuta kuin minä ja Jumala. Ja jos ei ole Jumalaa, niin jäljelle ei jää kuin minä.

        Tiedän olevani hyvä ihminen ja vaikka kuinka sanoisin rumasti, minä en koskaan ole niin huono kuin kaikki nuo ihmiset, jotka ovat minulle väärin tehneet. Minä tiedän kuka olen ja minun tekoni on aina heijastanut sitä kuka olen. Sen olen sanonut miten asiat on, muttei se ole todellisuudessani koskaan näkynyt.

        Väsyin siihen. Olin aina ollut väsynyt siihen. Sitten viime vuoden aloin koota asioita ja tajuta että kukaan ei koskaan ole saanut mitään siitä pahasta mitä on minulle tehty. Minua silti pahoinpidellään henkisellä ja fyysisellä väkivallalla läpi minun elämäni. Totesin ettei minulla ole syytä olla kiltti näille, minun elämäni ei voisi mennä huonommin. Väärin en ollut alkunperinkään tehnyt, joten mitään en menetä.

        (ajatuksen virtaa. en jaksanut editoida viestiäni)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. en ymmärrä mitä yritit sanoa, mutta minä olen ollut hyvä ihminen melkein 40 vuotta. Kaikki tämä paska ei todellakaan ilmennä sitä mitä olen ollut ja mitä olen tehnyt.

        Pelkkää paskaa olen koko elämäni saanut ja sen jo teininä muistan (kristittynä) pähkäilleeni että niinpä kuoli Jeesuskin. Henkensä siinä menettää, kun kääntää kaikille vain poskeaan.

        Itseni kanssa vain elän. Ei koskaan ollutkaan muuta kuin minä ja Jumala. Ja jos ei ole Jumalaa, niin jäljelle ei jää kuin minä.

        Tiedän olevani hyvä ihminen ja vaikka kuinka sanoisin rumasti, minä en koskaan ole niin huono kuin kaikki nuo ihmiset, jotka ovat minulle väärin tehneet. Minä tiedän kuka olen ja minun tekoni on aina heijastanut sitä kuka olen. Sen olen sanonut miten asiat on, muttei se ole todellisuudessani koskaan näkynyt.

        Väsyin siihen. Olin aina ollut väsynyt siihen. Sitten viime vuoden aloin koota asioita ja tajuta että kukaan ei koskaan ole saanut mitään siitä pahasta mitä on minulle tehty. Minua silti pahoinpidellään henkisellä ja fyysisellä väkivallalla läpi minun elämäni. Totesin ettei minulla ole syytä olla kiltti näille, minun elämäni ei voisi mennä huonommin. Väärin en ollut alkunperinkään tehnyt, joten mitään en menetä.

        (ajatuksen virtaa. en jaksanut editoida viestiäni)

        Tiedän, aistin että olet hyvä ihminen.
        Jokainen teko kertoo kuka kukin on. Sanat ja teot kertovat tekijästään keitä he ovat. Voit olla varma, että meitä on täällä todella monella eri kehitystasolla.
        Koska Sinä tiedostat, niin ymmärrä heitä, etteivät he pysty vielä kaikkeen.


      • Anonyymi

        ...Jo hiljeni toi hihhuli. Saiko se orgasmin ja jäi makaamaan, kun ei enää vastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Jo hiljeni toi hihhuli. Saiko se orgasmin ja jäi makaamaan, kun ei enää vastaa?

        Vaikea ymmärtää näitä viestien poistoja joskus. Ketju oli herätetty, lueskelin läpi sitä alusta alkaen, otin tuon viestin sitaattina ja laitoin vain että huomasin alkuperäisen viestini kadonneen siitä välistä ja myönsin itsekin sen olleen ruma.

        Sitten TÄMÄ viestini on hävinnyt täältä yön aikana. Jestas! Ainoa syy voisi olla tuo aiempi oma viestini, jonka siteerasin siihen ja sen sisältämät sanat. Varsin erikoista, kun siis siteeraan sitä ja sen Suomi24 itsekin teki tällä kertaa siteerauspalkin siihen ettei jäänytkään epäselväksi että mitä* siteerasin (*Tuo on todella ärsyttävä ongelma ja aiheuttaa tarpeettomia väärinymmärryksiä).

        Olin alunperin rauhallinen. Kun nyt jo toistamiseen joudun siis samasta aiheesta kirjoittaa niin alkaa myös hermo menemään ja viesteistäni kehittyy tarpeettoman äkäisiä, vaikkei mitään alkuperäistä syytä edes ollut.

        No, kun täällä siis yhä joudun samasta asiasta jauhaa, niin huomasin myös ettei täällä ole sellaista viestiä, jossa kerroin sen firman nimen, joka läppärini varasti. Johonkin sen kerran laitoin ja tämä ketju olisi ollut sellaiseen loogisin sijainti. En tiedä missä ketjussa se sitten on, jos se ei tänne olisi laitettu. Ajankohta oli jossain siinä kun tuo vuoden 2021-2022 Orimattilan palveluluettelo oli vanhenemassa tai jo vanhentunut. Muistelisin että se oli sen jälkeen, kun tänä vuonna oli uusi jo ilmestynyt? Tähän ketjuun sen varmaankin olisi laittanut eli se on kai poistettu. Sitä firmaa ei siis ole enää olemassa. Kävi ilmi (erittäin harmillisella tavalla!) että vaikka Orimattilan palveluluettelo tuli vuoden 2021 alussa, niin jo sen helmikuun alussa oli se firma lopetettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea ymmärtää näitä viestien poistoja joskus. Ketju oli herätetty, lueskelin läpi sitä alusta alkaen, otin tuon viestin sitaattina ja laitoin vain että huomasin alkuperäisen viestini kadonneen siitä välistä ja myönsin itsekin sen olleen ruma.

        Sitten TÄMÄ viestini on hävinnyt täältä yön aikana. Jestas! Ainoa syy voisi olla tuo aiempi oma viestini, jonka siteerasin siihen ja sen sisältämät sanat. Varsin erikoista, kun siis siteeraan sitä ja sen Suomi24 itsekin teki tällä kertaa siteerauspalkin siihen ettei jäänytkään epäselväksi että mitä* siteerasin (*Tuo on todella ärsyttävä ongelma ja aiheuttaa tarpeettomia väärinymmärryksiä).

        Olin alunperin rauhallinen. Kun nyt jo toistamiseen joudun siis samasta aiheesta kirjoittaa niin alkaa myös hermo menemään ja viesteistäni kehittyy tarpeettoman äkäisiä, vaikkei mitään alkuperäistä syytä edes ollut.

        No, kun täällä siis yhä joudun samasta asiasta jauhaa, niin huomasin myös ettei täällä ole sellaista viestiä, jossa kerroin sen firman nimen, joka läppärini varasti. Johonkin sen kerran laitoin ja tämä ketju olisi ollut sellaiseen loogisin sijainti. En tiedä missä ketjussa se sitten on, jos se ei tänne olisi laitettu. Ajankohta oli jossain siinä kun tuo vuoden 2021-2022 Orimattilan palveluluettelo oli vanhenemassa tai jo vanhentunut. Muistelisin että se oli sen jälkeen, kun tänä vuonna oli uusi jo ilmestynyt? Tähän ketjuun sen varmaankin olisi laittanut eli se on kai poistettu. Sitä firmaa ei siis ole enää olemassa. Kävi ilmi (erittäin harmillisella tavalla!) että vaikka Orimattilan palveluluettelo tuli vuoden 2021 alussa, niin jo sen helmikuun alussa oli se firma lopetettu.

        ...Oli muuten se tiedostojani tuhonnutkin vaihtanut yhteystietonsa, vaikka firma vielä toiminnassa onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "24.10.2019. Se rumempi rouva kassalla naureskelikin hänelle jotain "Siperia opettaa" ja "Nollat ei merkitse mitään" vai itsestäänkö hän puhui?"

        Totta puhuakseni minulle jäi aina mielikuva että hän osoitti nämä sanansa minulle, muttei niissä ollut mitään järkeä. Siinäkään ei silti ole yhtään mitään järkeä miten minua on täällä vainottu! Olen siis palannut uudestaan ja uudestaan tähän vuonna 2019 sattuneeseen tapaukseen Supermarketin kassalla.

        Minulle ei vastata miksi minua vainotaan, mutta tässä taisi olla minulle edes joku viesti? Mitä Siperian pitäisi opettaa minulle? Tekö nyt päätitte hiillostaa minua yhdessä ja minkähän takia ja mihin Te nyt pyritte tällä? Onko Teillä olo että olette nyt saavuttaneet jotain? Tunnustan että ahdistusoireeni ovat pahentuneet. Selkeä ero oli sen jälkeen kun 11.07.2022 auto yritti (ilmeisestikin) ajaa ylitseni. Mitään syvällistä viestiä en tässä silti ole huomannut.

        "Nollat ei merkitse mitään". Tämä nyt on täyttä sontaa! Jos minulla ei olisi mitään väliä, tätä koko saatanan sirkusta ei koskaan olisi tapahtunut! Minä nimenomaan olen ihmetellyt miksi ihmeessä Te vaivaudutte.

        "Nollat ei merkitse mitään"

        Tarkoittiko Harakanp*rse sitä että alle vuoden ikäiset vauvat voi raiskata? Tuolla joku muistuttikin ettei pienet lapset edes muista mitään! Ja sekö sen oikeuttaa sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nollat ei merkitse mitään"

        Tarkoittiko Harakanp*rse sitä että alle vuoden ikäiset vauvat voi raiskata? Tuolla joku muistuttikin ettei pienet lapset edes muista mitään! Ja sekö sen oikeuttaa sitten?

        ...Mulle tulee tästä kassah*rosta mieleen yksi tv-hahmo The Tunnel -sarjasta. Emilia Fox:n näyttelemä Vanessa Hamilton. Mikä on kun noin hirveän näköinen ja oloinen ihminen? MITÄ ihmettä on toisella elämässä käynyt, kun on tuollainen?!! Itse tv-sarjassa on nätti hahmo.

        Surulliset ihmiset eivät ole tuollaisia. Tiedän kärsiviä ihmisiä eikä ne ole olleet tuollaisia. Tuossa torakkamaisessa olemuksessa on jotain pahuutta. Siitä huokui se että on ITSE tehnyt elämänsä aikana sen pahan. Me toiset olemme sen näköisiä että MEILLE on tehty pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Mulle tulee tästä kassah*rosta mieleen yksi tv-hahmo The Tunnel -sarjasta. Emilia Fox:n näyttelemä Vanessa Hamilton. Mikä on kun noin hirveän näköinen ja oloinen ihminen? MITÄ ihmettä on toisella elämässä käynyt, kun on tuollainen?!! Itse tv-sarjassa on nätti hahmo.

        Surulliset ihmiset eivät ole tuollaisia. Tiedän kärsiviä ihmisiä eikä ne ole olleet tuollaisia. Tuossa torakkamaisessa olemuksessa on jotain pahuutta. Siitä huokui se että on ITSE tehnyt elämänsä aikana sen pahan. Me toiset olemme sen näköisiä että MEILLE on tehty pahaa.

        ...Oisko se keuhkotautinen? Se katosi koronan tultua ja luulin sen jo kuolleen. No, sitten se palasikin taon jälkeen, mutta piti aina maskia, vaikka muut olivat jo lopettaneet käytön.


      • Anonyymi

        "häätämään muo pois vain koska olin antanut negatiivista palautetta."

        Orimattilalainen se ei kestä palautetta :/

        En silti ymmärrä miksi minua jo ALUNPERINKIN vainottiin ja kohdeltiin huonosti. Sitten kun tein valituksen (eka siis helmikuussa 2022 S-marketille), niin sen jälkeen liukuovia ei avata minulle, minua on tönitty ja heitetään pois liikkeestä. Pahaisia kakaroitä koko kylä täynnä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata kaikista välittää. Täällä on paljon porukkaa, jotka eivät muuta osaa kuin tehdä ruuasta peeaskaa.

        Ei vaan se h*ro nyt oppii vain pitämään t*rpansa kiinni. Sen verran ammattitaitoa ettei päästele sammakoita suustaan. Ei pidä sanoa mitään, minkä asiakas voisi ymmärtää väärin. T*hmä p*ska se l*ehmä oli.


    • Anonyymi

      Kyselin hiukan ylemmältä tasolta että miksei minulle vastata ja SAIN 23.05.2022 vastauksen:

      "Hei,

      Kiitos palautteestasi.
      Olen pahoillani, että et ole saanut vastausta.
      Olen yhteydessä kauppiaaseen.

      Ystävällisin terveisin,

      Harri Ojala"


      Tämän jälkeen ei vieläkään tullut vastauksia ellei sitä sitä lasketa että minusta oli tehty joku huoli-ilmoitustyyppinen ja minun olisi muka pitänyt jutella jollekin sosiaalityöntelijälle. Minulla on hiukan huonoja muistoja heistä, koska Orimattilaan palattuani vuonna 2016 aina silloin kun kävin yhden Heidin luona, niin huoltomies kävi asunnossani sillä aikaa.

      • Anonyymi

        Niin joo, siitä huoltomiehestä sen verran että enemmän ammattitaitoa sen verran että opettelisi kierrättämään. Hanaa todellakin korjattiin osissa aina vähän kerrallaan (niin etten ollut paikalla kotona). Kerran roskia viedessä ihmettelin mikä pussissa kiilsi ja löysin sieltä palasia siitä vanhasta hanasta! Kyseessä oli energiajäte! On todennäköistä että se mies (näin hänet kun hän oli juuri tulossa sisään omilla avaimillaan, kun minä olin myöhässä sossuntapaamiseen. Ps. Ei muuten soittanut ovikelloa) laittoi myös aiemmin niitä metallisia osia sinne energiajätteeseen. Ei, minulla ei ole kaatopaikkajätteelle astiaa keittiössä, vaan vain tyhjä kahvipaketti kylppärissä sellaista varten, mutta mistäs se sitä olisi voinut tietää. Olisin tosin voinut asiasta huomauttaa, jos olisin saanut olla paikalla kun hanaa taas korjattiin.

        Kierrätys kunniaan!

        Tämä on hyvä ketju tätä jatkaa vielä, koska paikallinen palveluluettelo 2021-2022 on yhä voimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin joo, siitä huoltomiehestä sen verran että enemmän ammattitaitoa sen verran että opettelisi kierrättämään. Hanaa todellakin korjattiin osissa aina vähän kerrallaan (niin etten ollut paikalla kotona). Kerran roskia viedessä ihmettelin mikä pussissa kiilsi ja löysin sieltä palasia siitä vanhasta hanasta! Kyseessä oli energiajäte! On todennäköistä että se mies (näin hänet kun hän oli juuri tulossa sisään omilla avaimillaan, kun minä olin myöhässä sossuntapaamiseen. Ps. Ei muuten soittanut ovikelloa) laittoi myös aiemmin niitä metallisia osia sinne energiajätteeseen. Ei, minulla ei ole kaatopaikkajätteelle astiaa keittiössä, vaan vain tyhjä kahvipaketti kylppärissä sellaista varten, mutta mistäs se sitä olisi voinut tietää. Olisin tosin voinut asiasta huomauttaa, jos olisin saanut olla paikalla kun hanaa taas korjattiin.

        Kierrätys kunniaan!

        Tämä on hyvä ketju tätä jatkaa vielä, koska paikallinen palveluluettelo 2021-2022 on yhä voimassa.

        Vähän "Kaasua, Komisario Palmu!" -tilanne, kun vikalla tapaamisella sossu alkoi tentata muo puurokattiloista! Kaikenlaisia omituisia kysymyksiä sitä kuulee, mutta hän kysyin "Jääkö sulla puurokattilat lojumaan?"; oli omituinen kysymys ja vain vastasin että "Ei". Nainen närkästyi ja kysyi tiukemmin "Jääkö sulla puurokattilat lojumaan?!". Hätkähdin ja aloin sitten ihan asiaa tarkemmin miettimään. Mieleeni palasi kuinka juuri edellisellä kerralla lähtiessäni sossuntapaamiseen toden totta minulla OLI jäänyt puuroa kattilaan! Minulla oli ollut kiire tapaamiseen enkä kerennyt syödä kaikkea puuroa. Mielummin olisin puuroni syönyt loppuun. Jos minulla ei ollut siihen aikaa, niin ei minulla ollut kyllä aikaa jäädä sitä kattilaa pesemäänkään! Tarkkaan asiaa mietittyäni sitten vastasin taas että "Ei" ja sossun kiukun pystyin aistia :DDDDDD

        Lukion jälkeen, oliko nyt Työkkäri vai mikä, kesken tapaamisen työntelijä poistui kopista ja huuteli kovaan ääneen että "Minulla on täällä asiakas joka on reputtanut kirjoituksissa". Kun hän palasi takaisin, huomautin hänelle sekä että on rumaa kailottaa asiakkaiden asioita julkisesti ja etten minä reputtanut, vaan minulta evättiin osallistumisoikeus kokeeseen. Äikänopettaja todellakin simputti minua lukiossa ja antoi aivan jokaiseen esseeseeni arvosanan 4½ eli vähin läpipääsevä. Olin kysellyt opettajilta, rehtorilta ja jopa yläasteenpuolen opettajilta apua, mutta kukaan ei suostunut reagoida tilanteeseen (Onneksi myöhemmin aikuislukiossa opettaja pahoitteli tilannetta ja sanoi että esseeni olivat todellakin täysin väärin arvioituja.). Viimeinen essee myöhästyi viimeistenkin eräpäivien ohi ja tullessani kyselemään siitä, opettaja vain leveä hymy naamallaan sanoi heittäneensä sen roskiin. Sitä ei kuulemma tarvinnut arvostella, koska se oli myöhästynyt. Tajuttuani että minulta lähti nyt osallistumisoikeus ylioppilaskokeisiin minulta pääsi sanat "Haista vittu". Ne ovat ainoat rumat sanani opettajalle, mutta ne tulivat sydämeni pohjasta asti enkä kadu niitä. Hups! Selitin pitkästi, mutta ei, en reputtanut sitä koetta, vaan pääsin tekemään sen vasta syksyllä.

        Aikoinaan sossu-työkkäri-mikälie tivasi minulta monesti käytänkö huumeita. Nämä jotkut ei sitten suostu hyväksymään vastausta "Ei". Huumetestiinkin myöhemmin jouduin, mutta siellä henkilökunta taas ei tajunnut sen olleen huumeTESTI eikä huumeidenkäyttäjien kidutuskammio. Jännä miten mikään sanominen tai edes testi ei riitä näille. Aina vaan näitä tulee ja tulee. Meinasin jotain vielä kertoa vuoden 2017 oudosta painostuksesta siirtää lääkäriaikaani, siitä että vaikka en aikonut siirtää aikaa, nainen puhelimessa silti meni lukemaan lääkäritietoni, siitä etten koskaan päässyt oikealle psykiatrille, kuinka minulta revittiin kädestä lausunto ja monesta pyynnöstäni huolimatta Terveyskeskuksen nainen sanoi että he vievät lausunnon itse KELA:n ja kuinka hän ohjasi minut jollekin terveydenhoitajalle, joka sitten vain käski minut painua helvettiin, kun en suostunutkaan alkaa käyttää mielialalääkkeitä. Juu, ja kun aloin sitten näitä asioita selvittää, mutta monista pyynnöistäni huolimatta ei KELA suostunut sitä lausunta minulle antamaan eikä selvityksiä. Piti ihan ärähtää kuten aina näille Orimattilan idiooteille että jotain tapahtuisi ja vasta tänä vuonna 2022 sain itselleni sen helkkarin lausunnon, jota varten minun alunperin piti saada psykiatri, mutten sellaista koskaan tavannut.

        Ai, että mä kirjoitan taas liikaa. Hups. Sori, sori. Taas mä puhuin liikaa :P


      • Anonyymi

        Sain keväällä 23.05.2022-kirjatun kirjeen Päijät-Sotelta aiheella "Huoli on herännyt eri liikkeisiin jättämiesi asiakaspalautteiden johdosta". Kirje ei valaissut kenestä oltiin huolissaan ja miksi. En ikinä siis vastannut tähän eikä lisää tullut moisia yhteydenottopyyntöjä. Tulkitsenko tämän niin ettei ketään enää huoleta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain keväällä 23.05.2022-kirjatun kirjeen Päijät-Sotelta aiheella "Huoli on herännyt eri liikkeisiin jättämiesi asiakaspalautteiden johdosta". Kirje ei valaissut kenestä oltiin huolissaan ja miksi. En ikinä siis vastannut tähän eikä lisää tullut moisia yhteydenottopyyntöjä. Tulkitsenko tämän niin ettei ketään enää huoleta?

        Keväällä 2016 Sossu kiukutteli, kun se ei saanut väännettyä minua sanomaan asioita haluamallaan tavalla.

        Fimlab-vastaus tuli muuten lokakuussa 2021 ihan samana aamuna samaan aikaan, kun naistututkija soitti minulle kesäkuussa aiemmin tekemästäni rikosilmoituksesta. Nainen yritti käyttää painostuskeinoja saadakseen minut sanomaan tietyllä lailla. Ämmä oli herättänyt minut 2tunnin uniltani (!!!) ja tilanne oli niin uhkaava että löin todellakin luurin korvaa. Useammasta kyselystäni huolimatta hän ei siis suostunut vastaamaan minulle edes miksi hän tenttasi minua, kun ITSE olin elokuussa soitellut rikosilmoituksen perään ja silloin olin jo pitkästi jutellut jonkun toisen naisenpoliisin kanssa. No, minua onniteltiin myöhemmin "hylätyllä" rikosilmoituksella. No ei siitä enempää.

        Mietin vain näitä väkisin vääntäjiä, jotka raivolla yrittävät vääntää sanomisiani muuksi kuin ne ovat. Miksi teitä on niin paljon? Mikä vika TOTUUDESSA on?? Itkettääkö kun en olekaan sitä mitä haluaisitte minun olevan? On omituinen ongelma kun ihmiset hysteerisenä RAIVOAVAT minulle siitä etten ole sitä mitä he haluavat minun olevan. Friikkiä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keväällä 2016 Sossu kiukutteli, kun se ei saanut väännettyä minua sanomaan asioita haluamallaan tavalla.

        Fimlab-vastaus tuli muuten lokakuussa 2021 ihan samana aamuna samaan aikaan, kun naistututkija soitti minulle kesäkuussa aiemmin tekemästäni rikosilmoituksesta. Nainen yritti käyttää painostuskeinoja saadakseen minut sanomaan tietyllä lailla. Ämmä oli herättänyt minut 2tunnin uniltani (!!!) ja tilanne oli niin uhkaava että löin todellakin luurin korvaa. Useammasta kyselystäni huolimatta hän ei siis suostunut vastaamaan minulle edes miksi hän tenttasi minua, kun ITSE olin elokuussa soitellut rikosilmoituksen perään ja silloin olin jo pitkästi jutellut jonkun toisen naisenpoliisin kanssa. No, minua onniteltiin myöhemmin "hylätyllä" rikosilmoituksella. No ei siitä enempää.

        Mietin vain näitä väkisin vääntäjiä, jotka raivolla yrittävät vääntää sanomisiani muuksi kuin ne ovat. Miksi teitä on niin paljon? Mikä vika TOTUUDESSA on?? Itkettääkö kun en olekaan sitä mitä haluaisitte minun olevan? On omituinen ongelma kun ihmiset hysteerisenä RAIVOAVAT minulle siitä etten ole sitä mitä he haluavat minun olevan. Friikkiä!!

        Ps. Se oli perjantai ja yritin heti perään soittaa poliisin neuvontaan kyselläkseni mikä toi oli, mutta sielläkin äksyiltiin mulle. Käski vain soittaa takaisin, mutta minä halusin jatkaa unia. Jatkoin uniani ja soitin seuraavana maanantaina takaisin (taas), mutta SILLOIN sillä naispoliisilla siis paloi pinna ja se huusi mulle kuin sikaa tapettaisiin ja sillä kertaa se löi luurin korvaani. Loppuviikosta sain kirjeitse päätöksen että rikosta ei enää tutkita, koska MINÄ en kuulemma ole halukas asiaa selvittää. No, siitä piti tehdä sitten kantelu jne. jne.

        Fimlab-juttu oli elokuun alussa (noin 2 viikkoa sen jälkeen kun läppärini varastettiin.). Virallisen valituksen tein parin kuukauden jälkeen, kun yhä se vaivasi ja oireilin. Heidän vastaus tuli sähköpostina oliko 2-3 viikoa valituksestani (ja siis samana aamuna kun se naistutkija soitti mulle).

        Kerron näistä niin katkonaisesti, niin ajattelin nyt taas hiukan koota asioita. On niin sekavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Se oli perjantai ja yritin heti perään soittaa poliisin neuvontaan kyselläkseni mikä toi oli, mutta sielläkin äksyiltiin mulle. Käski vain soittaa takaisin, mutta minä halusin jatkaa unia. Jatkoin uniani ja soitin seuraavana maanantaina takaisin (taas), mutta SILLOIN sillä naispoliisilla siis paloi pinna ja se huusi mulle kuin sikaa tapettaisiin ja sillä kertaa se löi luurin korvaani. Loppuviikosta sain kirjeitse päätöksen että rikosta ei enää tutkita, koska MINÄ en kuulemma ole halukas asiaa selvittää. No, siitä piti tehdä sitten kantelu jne. jne.

        Fimlab-juttu oli elokuun alussa (noin 2 viikkoa sen jälkeen kun läppärini varastettiin.). Virallisen valituksen tein parin kuukauden jälkeen, kun yhä se vaivasi ja oireilin. Heidän vastaus tuli sähköpostina oliko 2-3 viikoa valituksestani (ja siis samana aamuna kun se naistutkija soitti mulle).

        Kerron näistä niin katkonaisesti, niin ajattelin nyt taas hiukan koota asioita. On niin sekavaa.

        "Fimlab-juttu oli elokuun alussa"

        Eikä ollut. V'ttu, kun lähdin edes korjailemaan, kun en jaksa tarkistaa. Läppäri vietiin 15.06.2021, mutten voinut vielä tietää ettei hän koskaan palauta sitä. En ole tämä päivänä kuullut tästä kaverista sen jälkeen.
        Rikosilmoituksen tein 29-30.06.2021 ja Fimlab oli muistaakseni 08.07.2021.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keväällä 2016 Sossu kiukutteli, kun se ei saanut väännettyä minua sanomaan asioita haluamallaan tavalla.

        Fimlab-vastaus tuli muuten lokakuussa 2021 ihan samana aamuna samaan aikaan, kun naistututkija soitti minulle kesäkuussa aiemmin tekemästäni rikosilmoituksesta. Nainen yritti käyttää painostuskeinoja saadakseen minut sanomaan tietyllä lailla. Ämmä oli herättänyt minut 2tunnin uniltani (!!!) ja tilanne oli niin uhkaava että löin todellakin luurin korvaa. Useammasta kyselystäni huolimatta hän ei siis suostunut vastaamaan minulle edes miksi hän tenttasi minua, kun ITSE olin elokuussa soitellut rikosilmoituksen perään ja silloin olin jo pitkästi jutellut jonkun toisen naisenpoliisin kanssa. No, minua onniteltiin myöhemmin "hylätyllä" rikosilmoituksella. No ei siitä enempää.

        Mietin vain näitä väkisin vääntäjiä, jotka raivolla yrittävät vääntää sanomisiani muuksi kuin ne ovat. Miksi teitä on niin paljon? Mikä vika TOTUUDESSA on?? Itkettääkö kun en olekaan sitä mitä haluaisitte minun olevan? On omituinen ongelma kun ihmiset hysteerisenä RAIVOAVAT minulle siitä etten ole sitä mitä he haluavat minun olevan. Friikkiä!!

        Onko tässä joku tietoTURVA juttu, vai miksi sossu/hoitaja oli tuollainen, jos se tietää mun diagnoosin? Tietääkö ne mun diagnoosin vai eikö ne vain ymmärrä mitä se tarkoittaa? Sekin tietenkin mahdollista :DDD

        Kenelle se on turvallista, kun poliisih*ro soittaa mulle kesken mun unen ja käyttää painostuskeinoja? Tai ainakin se tuntui painostamiselta. Se kuulostaa vähän samalta kun painostaa (vaikkei olisi vihainen) tai kun ON vihainen ja huonolla tuulella. Joku voi vihata minua, työtään tai on muuten vain p*ska päivä ja kaikki menee pieleen. On se väkivaltaa silti. Onkohan sillä lapsia tai tietää muuten vain sen että vaikka on huono päivä, niin lapsia ei silti saa väkivalloin pukea ja ainoa, jossa on vikaa niin siinä ihmisessä itsessään. Ne asiat voi tehdä hankalasti tai sitten täysin mahdottomaksi!!

        Ilmeisesti poliisille ei näy millaisen tyypin kanssa jutellaan. Periaatteessa se PITÄISI kyllä näkyä, koska olisihan se älytöntä, jos poliisi soittaisi vaikka kuurolle. Onko sitten kuuron vika, jos ei kuulustelu onnistu? Sinänsä JOO! Luulisin silti että poliisille tulee jotain noottia, jos kuurot jätetään oikeuden ulkopuolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tässä joku tietoTURVA juttu, vai miksi sossu/hoitaja oli tuollainen, jos se tietää mun diagnoosin? Tietääkö ne mun diagnoosin vai eikö ne vain ymmärrä mitä se tarkoittaa? Sekin tietenkin mahdollista :DDD

        Kenelle se on turvallista, kun poliisih*ro soittaa mulle kesken mun unen ja käyttää painostuskeinoja? Tai ainakin se tuntui painostamiselta. Se kuulostaa vähän samalta kun painostaa (vaikkei olisi vihainen) tai kun ON vihainen ja huonolla tuulella. Joku voi vihata minua, työtään tai on muuten vain p*ska päivä ja kaikki menee pieleen. On se väkivaltaa silti. Onkohan sillä lapsia tai tietää muuten vain sen että vaikka on huono päivä, niin lapsia ei silti saa väkivalloin pukea ja ainoa, jossa on vikaa niin siinä ihmisessä itsessään. Ne asiat voi tehdä hankalasti tai sitten täysin mahdottomaksi!!

        Ilmeisesti poliisille ei näy millaisen tyypin kanssa jutellaan. Periaatteessa se PITÄISI kyllä näkyä, koska olisihan se älytöntä, jos poliisi soittaisi vaikka kuurolle. Onko sitten kuuron vika, jos ei kuulustelu onnistu? Sinänsä JOO! Luulisin silti että poliisille tulee jotain noottia, jos kuurot jätetään oikeuden ulkopuolelle.

        Kuulusteltava: tajuton, ei suostu kommentoida tapausta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain keväällä 23.05.2022-kirjatun kirjeen Päijät-Sotelta aiheella "Huoli on herännyt eri liikkeisiin jättämiesi asiakaspalautteiden johdosta". Kirje ei valaissut kenestä oltiin huolissaan ja miksi. En ikinä siis vastannut tähän eikä lisää tullut moisia yhteydenottopyyntöjä. Tulkitsenko tämän niin ettei ketään enää huoleta?

        "eri liikkeisiin jättämiesi asiakaspalautteiden"

        Mun on jotenkin vaikea uskoa että olisi laillista levitellä niitä minun viestejäni. Miten kukaan voisi tietää minne olen mitäkin lähettänyt? Se Sirkus-päiväkin (12.05.2022) en juuri sinne Supermarkettiin viestiä edes laittanut, mutta siellä viestini sisällölle silti naurettiin. Ei toi tietoturva oikein toimi?

        Omassa p*skassaan silti rypee kaupantyöntekijät ja vartijat oikein komeasti. Hieno on h*lvetti, jonka itsellenne teitte. Tätä ihmisMASSAA siis tarkoitan. Siinähän revitte toinen toisianne pois, kun kaikki upottaa :DDD Yksin on helpompi toimia ;)

        Fimlab-valitukseni levisi (?) ja ei noi nyt laillisesti leviä. Eipä poliisitätikään ihan laillisesti sitä lappärivarkautta poistanut tutkinnasta. Sinne saa s*ntakasaan mennä niin iso joukko kuin haluaa minun takiani mennä <3


    • Anonyymi

      Kannattaa teipata kamera piiloon ettei kukaan pääse näkeen mitä touhuaa. Näitä hakkereita ja kyttääjiä on nykysin paljon.

    • Anonyymi

      No voi :( Se oli arkimaanantai eikä taaskaan tullut vastausta palautteisiini. Ihan tässä itkettää, kun jo niin odotin.

      Ei vastaa K-Market, ei K-Supermarket. S-Market on siitä kiva että sieltä saa näitä kuten 08.09.2022:

      "Hei!

      Onpa ikävää että sinulla on ollut ongelmia kauppa-asioinneissa.
      Toivottavasti asiointi sujuu jatkossa paremmin.

      Asiakaspalautteet voi laittaa S-kanavan asiakaspalutteen kautta.

      Hyvää syksyä!

      ystävällisin terveisin

      Jaana Virta
      marketpäällikkö
      S-market Orimattila"


      Se muo ihmetyttää ettei Matkahuolloltakaan tullut mitään takaisin, vaikka 06.10.2022 nimenomaan klikkasin sen että haluan vastauksen. "Toivon vastausta palautteeseeni" - Kyllä. Ei vastaa Vuokratalot, ei huoltoyhtiö, jostain syystä ei enää isännöitsijäkään ja KKV lähti lomille keskenkaiken yrittäessäni silloin selvittää vesilaskumysteeriä. Kaupassa ei vastata. Suullisena vastauksena sain lopulta 13.10.2022 sentään sen että minun pitäisi "käyttäytyä". Kumma juttu, kun olen jo käyttäytynyt. Sanoisin että toi on myös epäkohteliasta ettei vastata, kun kysytään. Omapa on tietenkin asianne, kun yritätte tämän tilanteen selvittää sillä että ette selvitä yhtään mitään. Ei se noin vain toimi.

      Jotkut kehuu tehneensä "oikeita ratkaisuja" täällä Orimattilassa. Sen nyt voi nähdä niin monella tavalla. Minä kun olen tehnyt laillisia ratkaisuja, niin ongelmiinhan siitä on päätynyt!! :D

      • Anonyymi

        Mielenkiintoisia kirjoituksia sinulla. Kovaa on elämä Orimattilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoisia kirjoituksia sinulla. Kovaa on elämä Orimattilassa.

        Kiitos toki aina näistä diipadaapa-vastauksista, joita saan joka viestini jälkeen. Onko siellä joku päivityssivu Teillä, jossa näkyy aina viimeisin viesti vai miksi joka viestin loppuun pitää tulla aina näitä? Mutta kuten jo sanoin niin kiva että ainakin jossain saan vastauksia. Tattista <3


    • Anonyymi

      "Onko Orimattilassa yhtään tietokorjaajaa, joka ei olisi kirollinen?" Alunperin mun kirjoitusvirheet jäi harmittamaan, mutta toi tietokorjaaja-sana on kyllä jäänyt kaikumaan korvissa. Kovin-kovin kovasti täällä täytyy ihmisten peitelle tekemisiään, painostaa ilmiantajia ja vain tavallisia kaduntallaajia. Miten on Teillä elämä mennyt tuollaiseksi? Se voi olla pitkä ja tuskallinen tie vaientaa aivan jokaikinen todistaja.

      19. ja 20.05.2022 annoinkin Orimattilan firmoille viestin:

      "Miksi minulle ei vastata, mutta silti jatketaan vainoamistani? Kenelläkään täällä Orimattilassa ei ole voinut olla syytä vihata minua mistään (paitsi jos olet rikollinen). Joku ja todennäköisesti useampi ihminen täällä nyt valehtelee minusta. On myös todennäköistä että täällä on tyhmänä laumana juoruiltu minusta täyttä sontaa jo monta vuosikymmentä ja nyt Teitä harmittaa, kun mikään mitä olette sanoneet ei olekaan totta. Eikö niin?

      Tajuatteko että olen syytön? Alan uskoa että olette jo tietoinen tästä. Te vainoatte minua ja olette vain kiristäneet kierroksia. Viesti ei siis mene perille TEILLE. Jos ette nyt siis ole tässä vielä sitä tajunneet, niin minä en muutu. Minä en ole mihinkään pois menossakaan ja jatkan loputtomasti valitusten tekemistä teistä. Teillä on ehkä joukkovoimaa, mutta joudutte nyt sillä voimalla yrittää tehdä murhaa, koska minä en ole menossa minnekään. ;)"


      Vieläkään en ymmärrä miksi Te vainoatte minua, mutta tämä kestää kauan koska näyttäisi siltä että Teille on jäänyt vaihtoehdoksi nyt enää vain tappaa minut enkä ole vielä kuollut. Miksei minua olisi jo tapettu, jos joku aikoisi niin tehdä? JOS... jos joku siellä yrittää jatkuvasti vaientaa täällä kirjoittelijoita, niin toivon että Heillä on robotti sitä tekemässä, koska minua itseäni ainakin puuduttaa laittaa jatkuvasti uusia viestejä.

      • Anonyymi

        Kuulostat homoseksuaalilta


      • Anonyymi

        "On myös todennäköistä että täällä on tyhmänä laumana juoruiltu minusta täyttä sontaa jo monta vuosikymmentä ja nyt Teitä harmittaa, kun mikään mitä olette sanoneet ei olekaan totta. Eikö niin?"

        Minä en ole valehdellut mitään. Te olette ryssineet kaiken TOSI pahasti ettekä pääse minusta eroon. Tiedättekö kuule, kun Teillä ei ikinä ollut mitään syytä vainota minua. Miksi Te kiukuttelette täällä, kun minä kerron Teistä juttuja? Te olette täysin viatonta ihmistä vainonneet ilman syytä! Siitä tulee huono karma varsinkin kun täällä on naureskeltu että lain rikkomisesta tulisi muka rangaistus. Mihin Te enää vetoaisitte ettei Teitä voisi kiusata, kaikenlisäksi kun Te ette edes ole viattomia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat homoseksuaalilta

        "Kuulostat homoseksuaalilta"
        Eilen aloin ajatella että tämä minua kiusaava trolli on teini-ikäinen tyttö. Se sopisi hyvin. Puimuritapaus sai PALJON trollausta. Siellä oli aika maaninen meno hetkittäin. Joku teki uusia ja uusia ketjuja myös aiheesta. Se onnettomuus ei ollut sellainen että siitä miljoona ketjua pitäisi tehdä. Maailmassa on tapahtunut paljon pahempiakin ilman vuosien massiivista joukkopostaamista.

        Tiedätkö miltä tämä kuulostaa?
        No... trollata voi, mutta miksi se onnettomuus aiheutti niin monta erillistä ketjua, kun yhteenkin olisi voinut laittaa eikä ne vanhat sieltä ole edes kuolleet? Kaikkiin niihin voi vielä kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Kauheeta. Eipä olisi uskonu että tällästä vois tapahtua Orimattilassa.

      • Anonyymi

        Klo 07.30 heräsin kellon soittoon ja paskat oli taas housussa. Huomenna kyllä herään aikaisemmin, eli laitan kellon herätykseen 06.30.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klo 07.30 heräsin kellon soittoon ja paskat oli taas housussa. Huomenna kyllä herään aikaisemmin, eli laitan kellon herätykseen 06.30.

        Tosi reipas olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi reipas olet.

        Kiitos kommentista


    • Anonyymi

      Se korjaaja muuten vaihtoi aina kovalevyn tietokoneeseeni. Aina. Eikös se IP-numero-mikälie ole siinä kovalevyssä? Sitäkin olen ihmetellyt, kun minulta kysymättä oli laittanut jonkun käytetyn kovalevyn sinne. Miksi käytetty? Hittoako mä jonkun toisen kulutetun haluaisin ja miten ne kovalevyt muka jokaikinen kerta mulla hajosi??? Mistä se niitä toisten käytettyjä kovalevyjä taas oli keräillyt? Minnelie meni sekin varastetun koneeni kovalevy?

      Sitten kuoli suomalaiset sähköpostit ja käytännössä jouduin pakosta Gmailin armoille ja sen jälkeen ihan kaikki on ollut päälaellaan. Mikään ei enää toimi senkään edestä. Algoritmit ei vain ole mun juttu. Ei tee hyvää näköjään muillekaan ja heillä on vielä kaikenlisäksi "äly"puhelimet. Ei järjen häivää enää kenelläkään!

    • Anonyymi

      Poliiseilla, vankiloilla, sairaaloilla ja Helsingissä jossain-ja-kaikkialla ei noi koneet toimi. Kenelläkään ei ole aikaa tehdä työtänsä, kun pitää tapella laitteiden kanssa ja tehdä kirjanpitoa. Mielestäni pitäisi palauttaa vanhat kunnon sihteerit. Niillä sitten olisi aikaa kirjata puhtaaksi, lähetellä sähköpostia, tulostella ja tapella tietokoneiden kanssa. Siivoojat hoivalaitoksiin ettei hoitajien tarvitse siivota. Nyt meillä on vain farsseja toisensa jälkeen. Mikään ei toimi ja kukaan ei tee työtänsä. Edes ne hiton tietokonekorjaajat ei tee työtänsä. Mitälie ne sitten helvetti tekevät???

    • Anonyymi

      Olen alkuperäinen kirjoittaja. Vielä samana päivänä kello 17:56 sain vastauksen:

      "Juurikin näin, puhut asiaaa
      Tuossa asiaaan liittyen.

      [3kpl youtu.be linkkiä, joita en toista]

      Terveisin. Rouva 50"

      Joku... trollaa täällä ja kirjoittelee lyhyitä viestejä. Tämä ensimmäinen viestini ja samalla ensimmäinen saamani trolliviesti oli vastaava, mutta (vielä?) persoonallisempi. Tietokonetyypit jaksaa trollata netissä ja osaavatkin sen hyvin. Oudon infokylläinen viesti tuo silti oli ja poistettiinkin sieltä myöhemmin. Linkkejä en ikinä katsonut, joten ne linkitkö olisi olleet syy poistoon?

      Miksi kolme aata "asiassa"? Tuoreeltaan trollilla oli sana muodossa "asija". Miksi Rouva 50? Minä sain trollilta "neitonen" viestejä. Outo sattuma, jos ei ole sama tyyppi.

      • Anonyymi

        Mukavia suvipäiviä Sinulle! Vielä on kesää jäljellä.
        Kiva, kun pidät mielenkiintoa yllä näillä palstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavia suvipäiviä Sinulle! Vielä on kesää jäljellä.
        Kiva, kun pidät mielenkiintoa yllä näillä palstoilla.

        Miten sulla meni juhannus? Ymmärsin että olit silloin töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sulla meni juhannus? Ymmärsin että olit silloin töissä.

        Olin töissä juhannuksena. Silloin saa 200-prosenttista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin töissä juhannuksena. Silloin saa 200-prosenttista.

        Koetko työsi jotenkin hyödylliseksi tai itseäsi ammattitaitoiseksi? Trollaamisesi ei mielestäni ole hyödyksi kenellekään. Miksi siitä sinulle joku palkkaa maksaisi ja vielä tuplaten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko työsi jotenkin hyödylliseksi tai itseäsi ammattitaitoiseksi? Trollaamisesi ei mielestäni ole hyödyksi kenellekään. Miksi siitä sinulle joku palkkaa maksaisi ja vielä tuplaten?

        ...tai no.
        Asiaa paremmin mietittyäni olisit juuri samanlainen kuin kauppojen työntekijät. Yleensä kaupoissa halutaan asiakkaita, mutta täällä vain häädetään asiakkaat pois, nähdään erityistä vaivaa ahdistella ja kiusata asiakkaita.

        Todella omituista toimintaa ellei todellakin ole niin että heille maksetaan siitä palkkaa että he rikkovat lakia. Onhan sitä palkkamurhaajiakin. P-murhaajien ei vain kuuluisi tuoda tuloja kaupalla. Miten asiakkaiden tappaminen esim. lisäisi tuloja?

        Minulle kommentoitiin: "Kiva, kun pidät mielenkiintoa yllä näillä palstoilla." ja nähtävästi trollin työ on nimenomaan ETTEI kukaan viihtyisi täällä. Omituisia ammatteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...tai no.
        Asiaa paremmin mietittyäni olisit juuri samanlainen kuin kauppojen työntekijät. Yleensä kaupoissa halutaan asiakkaita, mutta täällä vain häädetään asiakkaat pois, nähdään erityistä vaivaa ahdistella ja kiusata asiakkaita.

        Todella omituista toimintaa ellei todellakin ole niin että heille maksetaan siitä palkkaa että he rikkovat lakia. Onhan sitä palkkamurhaajiakin. P-murhaajien ei vain kuuluisi tuoda tuloja kaupalla. Miten asiakkaiden tappaminen esim. lisäisi tuloja?

        Minulle kommentoitiin: "Kiva, kun pidät mielenkiintoa yllä näillä palstoilla." ja nähtävästi trollin työ on nimenomaan ETTEI kukaan viihtyisi täällä. Omituisia ammatteja.

        Positiiviset näkemykset ovat aina parempia kuin ilkeilyt ja vinoilut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Positiiviset näkemykset ovat aina parempia kuin ilkeilyt ja vinoilut.

        Ai, jos jollain on negatiivisia näkemyksiä Orimattilasta, niin heille "kostetaan"? Onko käynyt mielessä ettei vain olisi kaiken tämän kritiikin arvoinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, jos jollain on negatiivisia näkemyksiä Orimattilasta, niin heille "kostetaan"? Onko käynyt mielessä ettei vain olisi kaiken tämän kritiikin arvoinen?

        Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Sitä saa mitä tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Sitä saa mitä tilaa.

        Mitä sie hihhuli täällä aina huutelet?

        Minua on vainottu koko elämäni täällä Orimattilassa. Kotikyläni nuoretkin jättivät minut ulkopuolelle (2001) täysin ilman syytä eikä minulle vastattu kysyessäni. Herjattiin vain puhelimen välityksellä sen jälkeen ja väitettiin etten ole "oikea kaveri" ja mitä p*skaa, jossa ei ollut mitään järkeä, ei syytä.

        Opettajat simputtaa syyttä (tai no syy on että he haluavat jotain kiusata ja kokivat minun olevan hyvä uhri). Olen valituksia tehnyt ja tästä lukion äikänopettajastakin sen hänen täysin poskettoman VÄÄRIN ARVIOIMISTA esseistäni kerroin muille opettajille (jopa yläasteen puolella) ja rehtorille, muttei millekään tehty mitään. Vaino vain pahenee joka paikassa ja jopa TET-horo huuteli että "mulla on täällä asiakas, joka on reputtanut YO-kokeissa", vaikken ollut reputtanut yhtään koetta eikä asiakkaiden asioita saisi kertoa, puhumattakaan että levittelee valheita.

        Mitään en väärin ole tehnyt. Olen yrittänyt aina saada asiat korjattua, mutta minulle ei Orimattilassa ole kyllä koskaan jäänyt mielikuva että "Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Sitä saa mitä tilaa.". Mikään ei ole koskaan selittänyt sitä raivoa mitä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sie hihhuli täällä aina huutelet?

        Minua on vainottu koko elämäni täällä Orimattilassa. Kotikyläni nuoretkin jättivät minut ulkopuolelle (2001) täysin ilman syytä eikä minulle vastattu kysyessäni. Herjattiin vain puhelimen välityksellä sen jälkeen ja väitettiin etten ole "oikea kaveri" ja mitä p*skaa, jossa ei ollut mitään järkeä, ei syytä.

        Opettajat simputtaa syyttä (tai no syy on että he haluavat jotain kiusata ja kokivat minun olevan hyvä uhri). Olen valituksia tehnyt ja tästä lukion äikänopettajastakin sen hänen täysin poskettoman VÄÄRIN ARVIOIMISTA esseistäni kerroin muille opettajille (jopa yläasteen puolella) ja rehtorille, muttei millekään tehty mitään. Vaino vain pahenee joka paikassa ja jopa TET-horo huuteli että "mulla on täällä asiakas, joka on reputtanut YO-kokeissa", vaikken ollut reputtanut yhtään koetta eikä asiakkaiden asioita saisi kertoa, puhumattakaan että levittelee valheita.

        Mitään en väärin ole tehnyt. Olen yrittänyt aina saada asiat korjattua, mutta minulle ei Orimattilassa ole kyllä koskaan jäänyt mielikuva että "Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Sitä saa mitä tilaa.". Mikään ei ole koskaan selittänyt sitä raivoa mitä kohtaan.

        Ps. hyvin random ja enemmänkin toisen ihmisen asioista. Lukiossa yhtä tyttöä kiusattiin ja syyksi selitettiin että hän olisi (muka) yrittänyt toisen poikaystävää. Koko selitys kuulosti täysin tuulesta temmatulta ja on naurettavaa kuvitella että se roskasakki, muka välittäisi moisesta teosta! Koko lauma kiusaa yhtä. Orimattilaan on selkeästi jäänyt vain nämä... nämä omaan pahuuteensa pakahtuvat rumilukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Sitä saa mitä tilaa.

        Oletan niiden idioottien saaneen kai pesäpallosta. Hassu juttu, kun joku kiukutteli tuolla toisessa ketjussa minulle :D Oisko hänen oma peppu nyt kokenut kovia?


    • Anonyymi

      Kaikilla pitäisi olla varamaksa. Joskus voi käydä niin että joku vaurioittaa tai jopa varastaa sinulta maksasi; ja sitten voi todellakin harmittaa, jos ei sairaalalla olekaan tarjota tilalle itselle sopivaa uutta tilalle.

      Ihmettelen myös ettei kaikilla ole kahta taloa ja kahta vaimoa, koska ainahan sen voi menettää. Omaa tyhmyyttä vain jäädä kokonaan ilman.

      • Anonyymi

        Ymmärsinkö oikein, että olet tyhmä?


    • Anonyymi

      Huhhuj mikä ketju.

      • Anonyymi

        No lähes tulkoon yhden ihmisen purkauksia.


    • Anonyymi

      Läppärikorjaaja (ei se, joka peräti varasti koneeni) tuhosi tiedostoni... tai no, ne olisi ollut pelastettavissa, mutta äijä päätti ensin laittaa tietokoneeseeni väärän koneen (Friikkiä!) eli siis sama laite, mutta väärän tietokoneen sisus. Oli riita saada miestä korjaamaan virheensä, mutta lopulta suostui tehdä sen. Suurin osa kuvista oli silti mahdotonta enää pelastaa sen jäljiltä.

      No, mutta mentyäni myöhemmin Facebookkiin kommunikoimista varten, siihen heti ensimmäiseksi tupsahti ruudulle sen korjaajan naama tekstillä "Ihmisiä, jotka saatat tuntea". MAAGISTA. En ollut missään siis miehen nimeä kirjoittanut minnekään tai hakenut sitä mitenkään. Numeron sain paperisesta Orimattilan palveluluettelosta ja soitin hänelle puhelimella. Netin kautta en ollut siis mitään näpytellyt hänestä tai viestitellyt hänen kanssaan sähköpostitse. Miten hänen naamansa siinä siis oli? Ehkä hän itse yritti tutkia tilini ja Facebook yritti auttaa yhdistämään meidät?

      Minulle selitettiin että siinä on joku plaa plaa jos joku tulee läheisyydelle plaa plaa, muttei toi nyt ole järkevää. Yritetäänkö teille muille muka suositella teidän naapureitanne? Nehän siinä paljon lähempänä ovat heti seinän takana. Minulle ei tietääkseni koskaan ole naapureita suositeltu eikä ole tämän tapauksen jälkeenkään. Minulle on suositeltu vain jotain tuttavieni tuttavia jne.

      • Anonyymi

        Koneessani on ollut omituisia ongelmia ja koska hän kuitenkin sen (rikkoi) korjasi, niin ajattelin vuosien jälkeen ottaa häneen yhteyttä. Numero oli yhä puhelimessani ja soitin. Sieltä vastasikin silti joku toinen mies NAURESKELLEN. Koko juttu oli hänen mielestään muka hauskaa!

        No, kuulin toista kautta mihin olisi pitänyt sitten soittaa, mutten enää yrittänyt, koska alunperinkin soittoideani oli vain hetken mielijohde. Yleensä auttaa nimittäin kun ottaa vain härkää sarvista ja kysyisin häneltä ihan suoraan että mitähän sille koneelle oikein teit-tai-jätit-sinne.

        (Eipä näytä kellään muullakaan silti koneet toimivan. Ei vankiloissakaan! Kristus! Muka muka muka. No, eihän ne ohjelmistot voi toimia, kun ei niistä tehdä toimivia alunperinkään.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koneessani on ollut omituisia ongelmia ja koska hän kuitenkin sen (rikkoi) korjasi, niin ajattelin vuosien jälkeen ottaa häneen yhteyttä. Numero oli yhä puhelimessani ja soitin. Sieltä vastasikin silti joku toinen mies NAURESKELLEN. Koko juttu oli hänen mielestään muka hauskaa!

        No, kuulin toista kautta mihin olisi pitänyt sitten soittaa, mutten enää yrittänyt, koska alunperinkin soittoideani oli vain hetken mielijohde. Yleensä auttaa nimittäin kun ottaa vain härkää sarvista ja kysyisin häneltä ihan suoraan että mitähän sille koneelle oikein teit-tai-jätit-sinne.

        (Eipä näytä kellään muullakaan silti koneet toimivan. Ei vankiloissakaan! Kristus! Muka muka muka. No, eihän ne ohjelmistot voi toimia, kun ei niistä tehdä toimivia alunperinkään.)

        Tosi hieno kirjoitus. Hyvää kesän odotusta.


    • Anonyymi

      Niinkin suositeltu kuin kai paikallisesti parhaaksi koettu tietokonekorjaaja (sukunimi alkaa ännällä) yritti suostutella minulle laitonta Windows8:aa. Minun koneessani oli se siis alunperin, mutta kun kone hajosi, sain sen takaisin Windows10:nä, jota nimenomaan yritin vältellä kaikin keinoin (vihaan sitä!). No, harmittelin sitä, mutta minkäs teet, kun ei sitä takaisin Kasiksi enää kuulemma saanut.

      Hassu juttu kävi, kun hän sitten alkoi kierrellen ja kaarrellen ympäripyöreästi selittää että voihan sen aina silti kiertämällä sääntöjä plaa plaa. Joo, tiedänhän minä nyt että LAITTOMASTI siihen sen saisi, mutta kun en halunnut. Selkeästi asiani mielestäni ilmaisin, mutten kai riittävän selkeästi, kun hän aina vaan jatkoi aiheesta. Minua alkoi jo ahdistaa. Äijä selkeästi yritti-ja-yritti vihjata minulle että hän kyllä sen Kasiksi muuttaa, jos haluan. No, kun en halunnut LAITONTA, niin onneksi se lopulta luovutti sen suostuttelunsa kanssa!

      Tässä opin sen että 1. toi äijä rikkoo lakia 2. ilmeisesti aika moni muukin, kun ihan näin röyhkeästi asiakkaille tyrkytetään laittomia palveluja. En olisi siis ollut ainoa.

      • Anonyymi

        Sukunimi alkaa ässällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukunimi alkaa ässällä

        Ai, sillä, joka koneeni tuhosi? Se korjaaja, jonka tilasin ja joka koneeni haki vaikutti aidon tietämättömältä ongelmaan, kun se oli vaihtanut väärän koneen laitteeseeni. Vaikutti silti inhimilliseltä erehdykseltä. Koko keissi vaikutti minusta selkeältä, mutta hän kiisti loppuun asti. Korjasi silti laitteen ja sain oikean alkuperäisen koneeni siihen.

        Eli... kun kone tuli sille, se ottaa koko koneen muistiin erilliselle laitteelle. Sillä on silti syystä mystisestä ollut tallessa myös toinen koneeni (eri laite!) ja vanhingossa sekoittanut nämä ja laittoi sen väärän sisään. Sellaista sattuu! :)

        Mies silti kiisti ja oli kaikin puolin muutoinkin v*ttupää jatkuvasti pettäen lupauksia. No, jos ei mies ole syyllinen virheeseen, niin joku toinen sen koneen sitten vaihtoi aidon korjaajan tietämättä.

        Jep. Puhun eri kerroista, mutta kun se tyyppi on korjannut koneeni ennenkin. Siinähän se ongelma juuri olikin, kun olin antanut ihan eri koneen sillä toisella kerralla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, sillä, joka koneeni tuhosi? Se korjaaja, jonka tilasin ja joka koneeni haki vaikutti aidon tietämättömältä ongelmaan, kun se oli vaihtanut väärän koneen laitteeseeni. Vaikutti silti inhimilliseltä erehdykseltä. Koko keissi vaikutti minusta selkeältä, mutta hän kiisti loppuun asti. Korjasi silti laitteen ja sain oikean alkuperäisen koneeni siihen.

        Eli... kun kone tuli sille, se ottaa koko koneen muistiin erilliselle laitteelle. Sillä on silti syystä mystisestä ollut tallessa myös toinen koneeni (eri laite!) ja vanhingossa sekoittanut nämä ja laittoi sen väärän sisään. Sellaista sattuu! :)

        Mies silti kiisti ja oli kaikin puolin muutoinkin v*ttupää jatkuvasti pettäen lupauksia. No, jos ei mies ole syyllinen virheeseen, niin joku toinen sen koneen sitten vaihtoi aidon korjaajan tietämättä.

        Jep. Puhun eri kerroista, mutta kun se tyyppi on korjannut koneeni ennenkin. Siinähän se ongelma juuri olikin, kun olin antanut ihan eri koneen sillä toisella kerralla :D

        Onko sinulla kiinalainen Huawein modeemi? Se salakatselee tietokonetta ja jopa asentaa haitta ohjelmia. Oleppa varovainen.,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla kiinalainen Huawein modeemi? Se salakatselee tietokonetta ja jopa asentaa haitta ohjelmia. Oleppa varovainen.,

        Aika random!! O.O
        Minua ei myöskään haittaa jos Kiina katselee... tai ei ainakaan niin paljon kuin USA. Kaikki normaalit alustat on hävitetty ja jäljelle jätetty vain Jenkki p*skaa, joka estää kaikki uralilaisia koskevat aiheet. Michael Jacksonia minulle vain suositeltiin :/ Ööö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika random!! O.O
        Minua ei myöskään haittaa jos Kiina katselee... tai ei ainakaan niin paljon kuin USA. Kaikki normaalit alustat on hävitetty ja jäljelle jätetty vain Jenkki p*skaa, joka estää kaikki uralilaisia koskevat aiheet. Michael Jacksonia minulle vain suositeltiin :/ Ööö?

        Mutta aidosti joo. Käytin Luukku@ ennen, mutta se muuttui maksulliseksi. Ihan sen takia vaihdoin ilmaiseen Gmailiin ja siitä lähtien on nettimaailmani ollut sekaisin eli ei ole ihme KUKA sen aiheuttaa ;( Prkl

        Olin jo aikeissa maksaa siitä Luukusta, jotta saan toimivan, mutta se myös muuttui TÄYSIN erilaiseksi. Ensin se siirtyi norjalaisten omistukseen ja sitten muuttui. Ajattelin että p*skaa saa ilmaiseksikin. Jos se vanha Luukku@ olisi säilynyt, niin siitä olisin kyllä maksanut! <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika random!! O.O
        Minua ei myöskään haittaa jos Kiina katselee... tai ei ainakaan niin paljon kuin USA. Kaikki normaalit alustat on hävitetty ja jäljelle jätetty vain Jenkki p*skaa, joka estää kaikki uralilaisia koskevat aiheet. Michael Jacksonia minulle vain suositeltiin :/ Ööö?

        Mutta todellakin "korjatun" koneeni ongelma oli niin ilmeinen ettei syyllinen voi olla Huawei tai mikään. Koneeni siis hajosi helmikuussa 2020 koronahelvetin alussa. Sain laitteen takaisin niin että se oli eri kone ja viimeisin tiedosto sieltä parin vuoden takaa.

        Ei siinä oikein mikään Huaweikään moista aiheuta. Kone oli siis siinä tilassa, kun sen (toisen koneen) annoin silloin aiemmin. Ei vähempää, ei enempää tiedostoja. Jostain syystä tyypillä oli vielä tallessa se edellinen, vaikka hän ihailtavan sinnikkäästi kiisti koko ajan. No, vaikkei hän säilytä MITÄÄN, niin hän (paljon riideltyäni) kävi hakemassa koneen takaisin ja kun (paljon riideltyäni) sain sen myös takaisin huhtikuussa 2020, niin siinä oli taas se helmikuussa hajonnut kone :). Paljon oli silti tiedostoja kuollut ja tosi omituisesti siis.

        Random :D oli kansio "Inside things", joka oli pelastunut ainoana eräästä isosta kokonaisuudesta. Se nauratti muo suunnattomasti, koska nimestään huolimatta se ei ollut mikään Top Secret -kansio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta todellakin "korjatun" koneeni ongelma oli niin ilmeinen ettei syyllinen voi olla Huawei tai mikään. Koneeni siis hajosi helmikuussa 2020 koronahelvetin alussa. Sain laitteen takaisin niin että se oli eri kone ja viimeisin tiedosto sieltä parin vuoden takaa.

        Ei siinä oikein mikään Huaweikään moista aiheuta. Kone oli siis siinä tilassa, kun sen (toisen koneen) annoin silloin aiemmin. Ei vähempää, ei enempää tiedostoja. Jostain syystä tyypillä oli vielä tallessa se edellinen, vaikka hän ihailtavan sinnikkäästi kiisti koko ajan. No, vaikkei hän säilytä MITÄÄN, niin hän (paljon riideltyäni) kävi hakemassa koneen takaisin ja kun (paljon riideltyäni) sain sen myös takaisin huhtikuussa 2020, niin siinä oli taas se helmikuussa hajonnut kone :). Paljon oli silti tiedostoja kuollut ja tosi omituisesti siis.

        Random :D oli kansio "Inside things", joka oli pelastunut ainoana eräästä isosta kokonaisuudesta. Se nauratti muo suunnattomasti, koska nimestään huolimatta se ei ollut mikään Top Secret -kansio.

        Kuten vankilassa on tietokoneongelmien takia siirrytty ruutuvihkoihin, niin samaa suosittelen aikalailla kaikille :D Nämä eivät ole yksittäisiä ongelmia vaan Vastaamon tavoin täällä ei kenenkään tiedot ole milläänlailla tallessa ...tai siis tallessahan ne on, mutta rikollisilla.

        Koneeni oli todellakin erikoisesti "käsitelty". Sieltä puuttui hämmentäviä juttuja ja sitten sieltä oli yksittäisiä pelastunut erikoisesti. Se Inside Things -kansiokin oli maanvanha enkä edes muistanut koko sen olemassa oloa. Sen nähtyäni (tiedostoja siellä kansiossa ei ollut) muistin sen sisällön kyllä ja siksi minua naurattikin. Näkyi jotenkin se kansioiden nimeämistapa vaikuttaneen siihen oliko se säilynyt vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten vankilassa on tietokoneongelmien takia siirrytty ruutuvihkoihin, niin samaa suosittelen aikalailla kaikille :D Nämä eivät ole yksittäisiä ongelmia vaan Vastaamon tavoin täällä ei kenenkään tiedot ole milläänlailla tallessa ...tai siis tallessahan ne on, mutta rikollisilla.

        Koneeni oli todellakin erikoisesti "käsitelty". Sieltä puuttui hämmentäviä juttuja ja sitten sieltä oli yksittäisiä pelastunut erikoisesti. Se Inside Things -kansiokin oli maanvanha enkä edes muistanut koko sen olemassa oloa. Sen nähtyäni (tiedostoja siellä kansiossa ei ollut) muistin sen sisällön kyllä ja siksi minua naurattikin. Näkyi jotenkin se kansioiden nimeämistapa vaikuttaneen siihen oliko se säilynyt vai ei.

        ...ja siis vielä.

        Eli tämä korjaaja säilyttää korjaamiensa koneiden sisällöt (vaikka tämän kiistääkin) ja oudosti ne on käsitelty. Foliohatut ei sovi stailiini, mutta ei kone nyt tuhoa tiedostoja tuolla tavalla. Vuosiluvun mukaan nyt voi periaatteessa hajota, mutta... Tai jos viimeisimmät hajoaa tai jonkun aakkosjärjestyksen mukaan, mutta...

        Ehkä siellä on se tiedostojen palautusohjelma myös jo valmiiksi sellainen että se yrittää löytää noita sanapareja kuten "Inside things" ja sitten se jättää ne minun omat merkintätapani huomioimatta, koska ei koe niitä tärkeiksi :( Harmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...ja siis vielä.

        Eli tämä korjaaja säilyttää korjaamiensa koneiden sisällöt (vaikka tämän kiistääkin) ja oudosti ne on käsitelty. Foliohatut ei sovi stailiini, mutta ei kone nyt tuhoa tiedostoja tuolla tavalla. Vuosiluvun mukaan nyt voi periaatteessa hajota, mutta... Tai jos viimeisimmät hajoaa tai jonkun aakkosjärjestyksen mukaan, mutta...

        Ehkä siellä on se tiedostojen palautusohjelma myös jo valmiiksi sellainen että se yrittää löytää noita sanapareja kuten "Inside things" ja sitten se jättää ne minun omat merkintätapani huomioimatta, koska ei koe niitä tärkeiksi :( Harmi.

        "se jättää ne minun omat merkintätapani huomioimatta, koska ei koe niitä tärkeiksi :( Harmi."

        Koneeni todellakin vihaa omia systeemejäni ja minä vihaan hänen ;( Meillä on gregoriarinen kalenteri ja aakkoset eikä niissä mielestäni ole mitään vikaa. Kun niissä on joku heikkous, niin minulla on oma tapani ne selvittää.

        Nyky "äly"laitteet silti eivät tätä hyväksy ja "korjaavat" aina minun merkkaussysteemini pois. S**t*n* että ottaa aivoon!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "se jättää ne minun omat merkintätapani huomioimatta, koska ei koe niitä tärkeiksi :( Harmi."

        Koneeni todellakin vihaa omia systeemejäni ja minä vihaan hänen ;( Meillä on gregoriarinen kalenteri ja aakkoset eikä niissä mielestäni ole mitään vikaa. Kun niissä on joku heikkous, niin minulla on oma tapani ne selvittää.

        Nyky "äly"laitteet silti eivät tätä hyväksy ja "korjaavat" aina minun merkkaussysteemini pois. S**t*n* että ottaa aivoon!!!

        Kuun aika tulee tehtyä paljon kansioita ja tiedostoja, joihin tulee se kuukausi nimeen. Oli sattumaa että marraskuussa olin käymässä läpi myöskin marraskuuta useamman vuoden takaa. Siinä päivän niitä käytyäni läpi kone (Windows10!!) tupsautti marraskuun sitten ihan random vuodeltakin mukaan vai oliko jopa tuo maaginen 2017? Saattoi olla joo marraskuu 2017. Kirjoittelen tätä ulkomuististani.

        Jos silmissä oli jo mennyt kaikki eri marraskuut sekaisin, niin siinä vaiheessa viimeistään! En pystyisi mihinkään random vuoden marraskuu-kansioon edes menemään kuin sen vuoden ison pääkansion kautta ja vannon etten koko sen vuoden kansioissa edes ollut käynyt.

        Vain logiikalla "This just in" se sitten änki senkin mukaan sotkemaan. Tämä oli jo ennen kuin varoiteltiin uutisissa että Windows nyt tuo jonkun älytekniikan koneisiin. Minä olin vihannut näitä "äly"-juttuja jo kauan ennen sitä! Mitään älyä ja järkeä täällä ei ole ollut enää aikoihin! En KOSKAAN halunnut edes Windows10:ä. S**t*n*n hirvitys koko p*ska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuun aika tulee tehtyä paljon kansioita ja tiedostoja, joihin tulee se kuukausi nimeen. Oli sattumaa että marraskuussa olin käymässä läpi myöskin marraskuuta useamman vuoden takaa. Siinä päivän niitä käytyäni läpi kone (Windows10!!) tupsautti marraskuun sitten ihan random vuodeltakin mukaan vai oliko jopa tuo maaginen 2017? Saattoi olla joo marraskuu 2017. Kirjoittelen tätä ulkomuististani.

        Jos silmissä oli jo mennyt kaikki eri marraskuut sekaisin, niin siinä vaiheessa viimeistään! En pystyisi mihinkään random vuoden marraskuu-kansioon edes menemään kuin sen vuoden ison pääkansion kautta ja vannon etten koko sen vuoden kansioissa edes ollut käynyt.

        Vain logiikalla "This just in" se sitten änki senkin mukaan sotkemaan. Tämä oli jo ennen kuin varoiteltiin uutisissa että Windows nyt tuo jonkun älytekniikan koneisiin. Minä olin vihannut näitä "äly"-juttuja jo kauan ennen sitä! Mitään älyä ja järkeä täällä ei ole ollut enää aikoihin! En KOSKAAN halunnut edes Windows10:ä. S**t*n*n hirvitys koko p*ska.

        Netissä olen jo tottunut etten saa haluamiani asioita esiin vaan tungetaan päin vastoin jotain p*skaa, jota en SELKEÄSTIKÄÄN halua ja se varmasti näkyy hauissani.

        Raivostuttaa silti että ne toi tuon saman omaan tietokoneeseenikin. Olen 100% varma että tiedän kyllä mitä haen eikä minua saa estää. Tiedän mitä en halua eikä minulle ikinä tarvitse suositella mitään enkä tarvitse koottua profiilia tietääkseni itse kuka olen -.- Ihan oikeasti mä kyllä itse tiedän mistä tykkään.

        Ihmiset ostelee uusia älypuhelimia, kun vanhat alkaa kuulemma jumittaa. Hölmöä -.- Ostin ihan uuden tietokoneen ja koska en antanut mitään omia tietojani enkä sallinut sillä yhtään mitään oikeuksia, niin heti siinä koneen aloittaessa se ensimmäinen viesti oli että "Kone on odotettua hitaampi minun valintojeni takia". Kiitos rehellisyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netissä olen jo tottunut etten saa haluamiani asioita esiin vaan tungetaan päin vastoin jotain p*skaa, jota en SELKEÄSTIKÄÄN halua ja se varmasti näkyy hauissani.

        Raivostuttaa silti että ne toi tuon saman omaan tietokoneeseenikin. Olen 100% varma että tiedän kyllä mitä haen eikä minua saa estää. Tiedän mitä en halua eikä minulle ikinä tarvitse suositella mitään enkä tarvitse koottua profiilia tietääkseni itse kuka olen -.- Ihan oikeasti mä kyllä itse tiedän mistä tykkään.

        Ihmiset ostelee uusia älypuhelimia, kun vanhat alkaa kuulemma jumittaa. Hölmöä -.- Ostin ihan uuden tietokoneen ja koska en antanut mitään omia tietojani enkä sallinut sillä yhtään mitään oikeuksia, niin heti siinä koneen aloittaessa se ensimmäinen viesti oli että "Kone on odotettua hitaampi minun valintojeni takia". Kiitos rehellisyydestä.

        Windows on kyllä lakannut olemasta nimensä mukaisesti "windows". Se idiootti aina luulee olevansa älypuhelin ja täyttää koko näytön (odottaen pyyhkäisyjä?). Heti koneen käynnistettyä se tilttaa (AINA!!!!!), koska sen maaninen pakkomielle on olla netissä ja koska se ei nyt pääse sinne, kone on paskana. Vasta pitkän ajan jälkeen se hyväksyy katkerana tilanteen :(

        Aina kun netin sitten aukaisee, niin sen ensin tekee siitä täydennäytön estäen täysin kaiken muun toiminnan TIETOKONEELLA. Siinä pitäisi aina näkyä alareunassa ne kellonajat ja muut toiminnot. Mikään ei liiku, mikään ei toimi, kun joudumma siinä odotella että nettiselain kasailee siinä itseään täyttäen aivan koko ruudun. Odotellaan... odotellaan...

        Tämä on johtanut siihen etten missään nimessä päästä konetta ensin nettiin vaan ensin avaan selaimen rauhassa ja pienemmän sen (kuten Windowsissa kuuluisi ohjelmien toimivan). Sitten vain jos on aivan varma tilanteesta, niin päästää sen nettiin, koska voi olla ettei se kone tule toimimaan enää pitkään aikaan sen jälkeen -.- Jos sen vain päästää nettiin suoraan, niin se tilttaa sellaiseen tilaan ettei pääse edes aikaa näkemään. Kun se on jo pienennettynä, niin saattaa jotkut toiminnot vielä pelata :)

        Aikoinaan kun oli netissä ja joku tilttasi, niin pystyi ongelmitta jatkaa muita hommia koneella. Nyt jos mitään vain tapahtuu, niin koko kone on täysin seinät. Ihan vuoden sisään on myös tullut ilmiö että nettini myös kaatuu jatkuvasti ilman syytä. En ole enää pitkään aikaan olettanutkaan että netti pysyisi auki, mutta nykyään tuntuu että pari kertaa viikossa (ei ihan päivittäin) koko netti kaatuu hävittäen kaiken mitä siellä on ollut auki. Tätä on netti nykyään. Nykyaikaa kehutaan ;D

        Ps. Kuten vanha kännykkäni, niin kyllä sen akku riitti vastaanottaa tekstiviestin. Mitkään älyviestit ei siinä toimineet, mutta ongelmaksi muodostui se ettei ne idiootit aiemmin tajua tätä. Siinä sitten seuraan vierestä, kun se lataa-ja-lataa kuluttaen sairaasti akkuani. Jos akkuni kesti, niin lopulta se suostui luovuttaa ja jätti vain sen parin rivin ilmoituksen. Kiitos -.- Usein akkuni sitten kuoli tähän koneeni raiskaamiseen parin rivin takia.

        Piti aloittaa uuden kännykän käyttö, mutta vika oli noissa maxisuurissa viesteissä ja siinä ettei ne suostu aiemmin tajuta ettei ne toimi koneessani. Vieläkään minulla ei ole älypuhelinta ja aina vaan ne lähettelee minulle mystisiä viestejä, jotka ei toimi koneessani, mutta ainakin akkuni jaksaa tapella niiden kanssa kauemmin. Se on tätä nykypäivää :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windows on kyllä lakannut olemasta nimensä mukaisesti "windows". Se idiootti aina luulee olevansa älypuhelin ja täyttää koko näytön (odottaen pyyhkäisyjä?). Heti koneen käynnistettyä se tilttaa (AINA!!!!!), koska sen maaninen pakkomielle on olla netissä ja koska se ei nyt pääse sinne, kone on paskana. Vasta pitkän ajan jälkeen se hyväksyy katkerana tilanteen :(

        Aina kun netin sitten aukaisee, niin sen ensin tekee siitä täydennäytön estäen täysin kaiken muun toiminnan TIETOKONEELLA. Siinä pitäisi aina näkyä alareunassa ne kellonajat ja muut toiminnot. Mikään ei liiku, mikään ei toimi, kun joudumma siinä odotella että nettiselain kasailee siinä itseään täyttäen aivan koko ruudun. Odotellaan... odotellaan...

        Tämä on johtanut siihen etten missään nimessä päästä konetta ensin nettiin vaan ensin avaan selaimen rauhassa ja pienemmän sen (kuten Windowsissa kuuluisi ohjelmien toimivan). Sitten vain jos on aivan varma tilanteesta, niin päästää sen nettiin, koska voi olla ettei se kone tule toimimaan enää pitkään aikaan sen jälkeen -.- Jos sen vain päästää nettiin suoraan, niin se tilttaa sellaiseen tilaan ettei pääse edes aikaa näkemään. Kun se on jo pienennettynä, niin saattaa jotkut toiminnot vielä pelata :)

        Aikoinaan kun oli netissä ja joku tilttasi, niin pystyi ongelmitta jatkaa muita hommia koneella. Nyt jos mitään vain tapahtuu, niin koko kone on täysin seinät. Ihan vuoden sisään on myös tullut ilmiö että nettini myös kaatuu jatkuvasti ilman syytä. En ole enää pitkään aikaan olettanutkaan että netti pysyisi auki, mutta nykyään tuntuu että pari kertaa viikossa (ei ihan päivittäin) koko netti kaatuu hävittäen kaiken mitä siellä on ollut auki. Tätä on netti nykyään. Nykyaikaa kehutaan ;D

        Ps. Kuten vanha kännykkäni, niin kyllä sen akku riitti vastaanottaa tekstiviestin. Mitkään älyviestit ei siinä toimineet, mutta ongelmaksi muodostui se ettei ne idiootit aiemmin tajua tätä. Siinä sitten seuraan vierestä, kun se lataa-ja-lataa kuluttaen sairaasti akkuani. Jos akkuni kesti, niin lopulta se suostui luovuttaa ja jätti vain sen parin rivin ilmoituksen. Kiitos -.- Usein akkuni sitten kuoli tähän koneeni raiskaamiseen parin rivin takia.

        Piti aloittaa uuden kännykän käyttö, mutta vika oli noissa maxisuurissa viesteissä ja siinä ettei ne suostu aiemmin tajuta ettei ne toimi koneessani. Vieläkään minulla ei ole älypuhelinta ja aina vaan ne lähettelee minulle mystisiä viestejä, jotka ei toimi koneessani, mutta ainakin akkuni jaksaa tapella niiden kanssa kauemmin. Se on tätä nykypäivää :D

        Tähän kahden koneen mysteerin päätyin poliisinkin kanssa :D Tämä toinen näistä läppäreistäni siis varastettiin vuonna 2021 ja keskustellessani tästä poliisin kanssa, siellä ei täti voinut ollenkaan ymmärtää miten olin voinut tehdä rikosilmoituksen tietokoneella, jos tietokoneeni oli kerran varastettu. Duh!! Siinä me sitten tätäKIN asiaa änkytettiin.

        Miten musta tuntuu ettei kenelläkään ole enää älykkyyttä ollenkaan? Hoitajankin (tai kukalie vastasi?) kanssa kinattiin pitkän aikaa ja kun lopulta minä oivalsin että se toinen luulee siellä että minulla on älypuhelin, niin käytännössä löin luurin korvaan. On se nyt sairasta kun en saa mitään palvelua ja koko soittoaika menee johonkin älypuhelinpaskaan.

        Tajusin etten tule apua ainakaan puhelimitse saamaan, joten aivan sama. En uskonut että kyseessä on mitään vakavaa, joten uskalsin ottaa riskin. Nyt naurattaa muistella että mietin että vaikka kuolen mielummin kuin tappelen enää näistä laiteasioita! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän kahden koneen mysteerin päätyin poliisinkin kanssa :D Tämä toinen näistä läppäreistäni siis varastettiin vuonna 2021 ja keskustellessani tästä poliisin kanssa, siellä ei täti voinut ollenkaan ymmärtää miten olin voinut tehdä rikosilmoituksen tietokoneella, jos tietokoneeni oli kerran varastettu. Duh!! Siinä me sitten tätäKIN asiaa änkytettiin.

        Miten musta tuntuu ettei kenelläkään ole enää älykkyyttä ollenkaan? Hoitajankin (tai kukalie vastasi?) kanssa kinattiin pitkän aikaa ja kun lopulta minä oivalsin että se toinen luulee siellä että minulla on älypuhelin, niin käytännössä löin luurin korvaan. On se nyt sairasta kun en saa mitään palvelua ja koko soittoaika menee johonkin älypuhelinpaskaan.

        Tajusin etten tule apua ainakaan puhelimitse saamaan, joten aivan sama. En uskonut että kyseessä on mitään vakavaa, joten uskalsin ottaa riskin. Nyt naurattaa muistella että mietin että vaikka kuolen mielummin kuin tappelen enää näistä laiteasioita! :D

        Taisin olla vajaa 30-vuotias, kun YLE:n tv-uutisissa sain tappouhkauksen. Tai no tarkkaan ottaen toivottiin "luonnollista poistumaa" eli nimenomaan ei aiota tappaa -.- Otin tämän silti henkilökohtaisesti että minun kuolemaani toivottiin. Onko näin että toivotaan että väki vain kuolisi ETTEI heitä tarvitsisi tappaa?? Syynä miehen toiveelle oli se että jotkut käyttävät vanhaa teknologiaa. Aika paha on synti! Eikö heidän nyt olisi voinut vain antaa olla? Miksi heidän täytyy kuolla?

        Totta puhuakseni mies ilmeisesti tarkoitti sitä että VANHUKSET siellä vielä käyttävät vanhaa teknologiaa ja tämä minua silloin selkeästi vanhempi mies (!) oletti vanhan teknologian poistuvan käytöstä, kun nämä vanhat ihmisetkin kuolevat. Minä ainakin yhä elän enkä ole aikeissa luopua "vanhasta teknologiasta". Se mun rakas Nokia-kännykkä olikin käytössäni 20 vuotta!! Wau. Yhä toimikin moitteetta, mutta sen akku kuoli. Akkukaan ei olisi kuollut ilman niitä maxiviestejä. Huomasin myös että riippui siitä kenen kanssa puhui. Joihinkin paikkoihin soittaessa akku kului nopeammin kuin toisiin. Tämä oli aika huolestuttavaa jopa. O.O Siellä toisessa päässä vissiin kuin Dracula imettiin kaikkea mahdollista tietoa puhelimestani. Normipuhelut eivät siis kuluttaneet akkua samalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisin olla vajaa 30-vuotias, kun YLE:n tv-uutisissa sain tappouhkauksen. Tai no tarkkaan ottaen toivottiin "luonnollista poistumaa" eli nimenomaan ei aiota tappaa -.- Otin tämän silti henkilökohtaisesti että minun kuolemaani toivottiin. Onko näin että toivotaan että väki vain kuolisi ETTEI heitä tarvitsisi tappaa?? Syynä miehen toiveelle oli se että jotkut käyttävät vanhaa teknologiaa. Aika paha on synti! Eikö heidän nyt olisi voinut vain antaa olla? Miksi heidän täytyy kuolla?

        Totta puhuakseni mies ilmeisesti tarkoitti sitä että VANHUKSET siellä vielä käyttävät vanhaa teknologiaa ja tämä minua silloin selkeästi vanhempi mies (!) oletti vanhan teknologian poistuvan käytöstä, kun nämä vanhat ihmisetkin kuolevat. Minä ainakin yhä elän enkä ole aikeissa luopua "vanhasta teknologiasta". Se mun rakas Nokia-kännykkä olikin käytössäni 20 vuotta!! Wau. Yhä toimikin moitteetta, mutta sen akku kuoli. Akkukaan ei olisi kuollut ilman niitä maxiviestejä. Huomasin myös että riippui siitä kenen kanssa puhui. Joihinkin paikkoihin soittaessa akku kului nopeammin kuin toisiin. Tämä oli aika huolestuttavaa jopa. O.O Siellä toisessa päässä vissiin kuin Dracula imettiin kaikkea mahdollista tietoa puhelimestani. Normipuhelut eivät siis kuluttaneet akkua samalla tavalla.

        Tuli paikallislehteenkin kirjoitettua palautetta (ei julkaistu), kun siellä oli artikkeli selkeästi puhuen vähää-älyisinä vanhuksista, joilla ei ole älypuhelinta. Kävin artikkelin huolella läpi eikä missään esitetty eri teoriaa sille, miksi joku vanhus ei käytä älypuhelinta. Vika oli muka vain heidän älykkyydessään hallita sitä laitetta.

        Vaikken ole itse vanhus, niin suutuin ja lähetin vihaista palautetta. Muistutin myös ettei "äly"puhelin ole mikään tae älykkyydestä ja somessa on siitä osoitus jatkuvasti.

        Seurasin tarkkana tulevia lehtiä ja sitten pian tulikin artikkeli taas samasta aiheesta. Luin sen läpi vihaisena ja juuri siinä viime hetkellä....! Artikkeli selkeästi jo loppui joo :D, mutta siihen oli lisätty lyhyt lause mainiten että tietenkin pitää taata myös muunlaisetkin palvelut tai vastaavaa. Jäi ihan olo että tämä oli väkisin lisätty sinne jälkikäteen ettei nyt taas vain haukuttaisi vanhuksia idiooteiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän kahden koneen mysteerin päätyin poliisinkin kanssa :D Tämä toinen näistä läppäreistäni siis varastettiin vuonna 2021 ja keskustellessani tästä poliisin kanssa, siellä ei täti voinut ollenkaan ymmärtää miten olin voinut tehdä rikosilmoituksen tietokoneella, jos tietokoneeni oli kerran varastettu. Duh!! Siinä me sitten tätäKIN asiaa änkytettiin.

        Miten musta tuntuu ettei kenelläkään ole enää älykkyyttä ollenkaan? Hoitajankin (tai kukalie vastasi?) kanssa kinattiin pitkän aikaa ja kun lopulta minä oivalsin että se toinen luulee siellä että minulla on älypuhelin, niin käytännössä löin luurin korvaan. On se nyt sairasta kun en saa mitään palvelua ja koko soittoaika menee johonkin älypuhelinpaskaan.

        Tajusin etten tule apua ainakaan puhelimitse saamaan, joten aivan sama. En uskonut että kyseessä on mitään vakavaa, joten uskalsin ottaa riskin. Nyt naurattaa muistella että mietin että vaikka kuolen mielummin kuin tappelen enää näistä laiteasioita! :D

        Tän jutun muistan hiukan huonommin (en tarkista nyt), mutta kun ekaa kertaa soittelin sen rikosilmoituksen perään varastetusta läppäristä, niin siellä vastasi säikähtänyt mies. Se ei vastannut ollenkaan sitä mitä oletin puhelimen päässä olevan. Asiani oli selkeä eli olin tehnyt rikosilmoituksen ja kyselin sen perään. Mies oli silti järkyttyneen oloinen ja sähelsi siellä koko puhelun ajan todella epäpoliisimaisesti.

        Se oli joku noin 7min pituinen puhelu ja sen 5min siitä se mies vain etsi että missä on Orimattila. Yritin opastaa että se on Päijät-Hämeessä, mutta näin jälkiviisaana minun olisi pitänyt sanoa Orimattilan kuuluvan johonkin Hämeen piiriin. Itsellenikin tämä selvisi vasta myöhemmin (ja syyttäjä oli Itä-Suomen piirissä???). 5min se siellä silti manasi ja sähelsi jotain. Tilanne oli omituinen ja luulin keventäväni tunnelmaa vitsaillessani että kumma ettei poliisi tiedä missä Orimattila on :D (Meillä on on rikollisia mielestäni aika paljon täällä). Mies silti ihan ärähti minulle vihaisesti ettei hän voi kaikkia näitä paikkoja tietää! Jestas, ihan säikähdin että onpas sillä hermo siellä kireällä, mutta oli vitsinikin ehkä vähän tyhmä. Olin sitten loppuajan vain hiljaa siinä odotellen että se löytää Orimattilan -.-

        Koko puhelu oli ollut niin omituinen että olin jo päättänyt yrittää toista kautta. Kohteliaisuuttani silti kuuntelin vielä hänen ohjeet. Reppana tosin, jos se näki kauhean vaivan ja se olisi ollut se oikea paikka soittaa, mutten uskaltanut soittaa siihen numeroon, jonka se mies lopulta lateli. Enemmänkin sanoisin, mutta tuossa nyt se oleellisin.

        Olen kuullut ettei nää Vitjat, Roti:t ja muut toimi eli ehkä se heidän laitteisto oli vain tosi kusinen. Miehen tapa keskustella oli silti ahdistava, koska se vaikutti olevan aidon hätääntynyt siellä ja minä asiakkaana yritin rauhoitella häntä (siinä onnistumatta).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli paikallislehteenkin kirjoitettua palautetta (ei julkaistu), kun siellä oli artikkeli selkeästi puhuen vähää-älyisinä vanhuksista, joilla ei ole älypuhelinta. Kävin artikkelin huolella läpi eikä missään esitetty eri teoriaa sille, miksi joku vanhus ei käytä älypuhelinta. Vika oli muka vain heidän älykkyydessään hallita sitä laitetta.

        Vaikken ole itse vanhus, niin suutuin ja lähetin vihaista palautetta. Muistutin myös ettei "äly"puhelin ole mikään tae älykkyydestä ja somessa on siitä osoitus jatkuvasti.

        Seurasin tarkkana tulevia lehtiä ja sitten pian tulikin artikkeli taas samasta aiheesta. Luin sen läpi vihaisena ja juuri siinä viime hetkellä....! Artikkeli selkeästi jo loppui joo :D, mutta siihen oli lisätty lyhyt lause mainiten että tietenkin pitää taata myös muunlaisetkin palvelut tai vastaavaa. Jäi ihan olo että tämä oli väkisin lisätty sinne jälkikäteen ettei nyt taas vain haukuttaisi vanhuksia idiooteiksi.

        Tosi hieno kirjoitus. Kaikenlaista pientä sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tän jutun muistan hiukan huonommin (en tarkista nyt), mutta kun ekaa kertaa soittelin sen rikosilmoituksen perään varastetusta läppäristä, niin siellä vastasi säikähtänyt mies. Se ei vastannut ollenkaan sitä mitä oletin puhelimen päässä olevan. Asiani oli selkeä eli olin tehnyt rikosilmoituksen ja kyselin sen perään. Mies oli silti järkyttyneen oloinen ja sähelsi siellä koko puhelun ajan todella epäpoliisimaisesti.

        Se oli joku noin 7min pituinen puhelu ja sen 5min siitä se mies vain etsi että missä on Orimattila. Yritin opastaa että se on Päijät-Hämeessä, mutta näin jälkiviisaana minun olisi pitänyt sanoa Orimattilan kuuluvan johonkin Hämeen piiriin. Itsellenikin tämä selvisi vasta myöhemmin (ja syyttäjä oli Itä-Suomen piirissä???). 5min se siellä silti manasi ja sähelsi jotain. Tilanne oli omituinen ja luulin keventäväni tunnelmaa vitsaillessani että kumma ettei poliisi tiedä missä Orimattila on :D (Meillä on on rikollisia mielestäni aika paljon täällä). Mies silti ihan ärähti minulle vihaisesti ettei hän voi kaikkia näitä paikkoja tietää! Jestas, ihan säikähdin että onpas sillä hermo siellä kireällä, mutta oli vitsinikin ehkä vähän tyhmä. Olin sitten loppuajan vain hiljaa siinä odotellen että se löytää Orimattilan -.-

        Koko puhelu oli ollut niin omituinen että olin jo päättänyt yrittää toista kautta. Kohteliaisuuttani silti kuuntelin vielä hänen ohjeet. Reppana tosin, jos se näki kauhean vaivan ja se olisi ollut se oikea paikka soittaa, mutten uskaltanut soittaa siihen numeroon, jonka se mies lopulta lateli. Enemmänkin sanoisin, mutta tuossa nyt se oleellisin.

        Olen kuullut ettei nää Vitjat, Roti:t ja muut toimi eli ehkä se heidän laitteisto oli vain tosi kusinen. Miehen tapa keskustella oli silti ahdistava, koska se vaikutti olevan aidon hätääntynyt siellä ja minä asiakkaana yritin rauhoitella häntä (siinä onnistumatta).

        Kolmas "poliisi", jonka kanssa sitten juttelin puhelimessa oli se hullu ämmä, joka rääkyi mulle kuin sikaa tapettaisiin ja löi luurin korvaani. Hän myös sanoi että vastaisuudessa minun pitää viedä tietokoneeni lahtelaiseen kivijalkaliikkeeseen ja syyllisti siis minua siitä että läppärini oli varastettu.

        Tein kantelun tästä "tutkijasta" juteltuani tapauksesta ensin jonkun viidennen kanssa. Hullun ämmän välissä yritin neljännen kanssa (mies) selvitellä asiaa, mutta hänkin vain ärisi minulle ja käski soittaa takaisin sille tutkijalle. Hiton huonontuulista porukkaa siellä!

        1. huono 2. kiva (mutta silläkin vikoja) 3. hirveä 4. huono ja 5. viimeinen oli kiva :) Yli puolesta jäi siis huono vaikutelma. Kun ottaa tapaukset koko elämäni ajalta, niin pysyy aika pitkälti sama prosentti. Olen ollut todella epäluuloinen näistä puheluista että onko siellä edes poliisi toisessa päässä vai minne nämä puhelut ohjautuvat. Olen silti muistellut menneitä ja samoja raivopäitä siellä oli ennenkin. Ei edes pääse asiaansa sanomaan, kun toinen vain ärjyy luuriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmas "poliisi", jonka kanssa sitten juttelin puhelimessa oli se hullu ämmä, joka rääkyi mulle kuin sikaa tapettaisiin ja löi luurin korvaani. Hän myös sanoi että vastaisuudessa minun pitää viedä tietokoneeni lahtelaiseen kivijalkaliikkeeseen ja syyllisti siis minua siitä että läppärini oli varastettu.

        Tein kantelun tästä "tutkijasta" juteltuani tapauksesta ensin jonkun viidennen kanssa. Hullun ämmän välissä yritin neljännen kanssa (mies) selvitellä asiaa, mutta hänkin vain ärisi minulle ja käski soittaa takaisin sille tutkijalle. Hiton huonontuulista porukkaa siellä!

        1. huono 2. kiva (mutta silläkin vikoja) 3. hirveä 4. huono ja 5. viimeinen oli kiva :) Yli puolesta jäi siis huono vaikutelma. Kun ottaa tapaukset koko elämäni ajalta, niin pysyy aika pitkälti sama prosentti. Olen ollut todella epäluuloinen näistä puheluista että onko siellä edes poliisi toisessa päässä vai minne nämä puhelut ohjautuvat. Olen silti muistellut menneitä ja samoja raivopäitä siellä oli ennenkin. Ei edes pääse asiaansa sanomaan, kun toinen vain ärjyy luuriin.

        Kalle Jokisella ei vain ollut aikaa ollessani teini. Se seisoskeli Erkontien paikkeilla ja menin rupattelemaan. Se ei ollut vastaanottavaisella tuulella, koin tulleeni torjutuksi ja poistuin. Outoa että se siinä vain seisosteli, mutta ehkä sillä oli joku "operaatio", koska tosi oudostihan se siinä oli. Ei siinä muita ihmisiä näkynyt lähettyvillä.

        Ymmärsin yskän että hän on nyt jotenkin kiireinen, vaikkei siinä mitään näkynyt. Huono maku tästä silti jäi. Se on se perustunne ettei kenelläkään koskaan ole aikaa kuunnella minua. Onhan minulla nyt sanottavaa ollut! Kukaan ei vain halua kuulla. Koulukuraattorikin kielsi minua puhumasta, kun olin häneltä vartavasten ajan saanut. Ei asiani olisi edes ollut niin corea, mutta hän vain ohjasi minut traumaterapeutille... ja senkin unohti. Menin siitä häneltä myöhemmin kysymään ja hän pahoitteli unohtaneensa asian!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalle Jokisella ei vain ollut aikaa ollessani teini. Se seisoskeli Erkontien paikkeilla ja menin rupattelemaan. Se ei ollut vastaanottavaisella tuulella, koin tulleeni torjutuksi ja poistuin. Outoa että se siinä vain seisosteli, mutta ehkä sillä oli joku "operaatio", koska tosi oudostihan se siinä oli. Ei siinä muita ihmisiä näkynyt lähettyvillä.

        Ymmärsin yskän että hän on nyt jotenkin kiireinen, vaikkei siinä mitään näkynyt. Huono maku tästä silti jäi. Se on se perustunne ettei kenelläkään koskaan ole aikaa kuunnella minua. Onhan minulla nyt sanottavaa ollut! Kukaan ei vain halua kuulla. Koulukuraattorikin kielsi minua puhumasta, kun olin häneltä vartavasten ajan saanut. Ei asiani olisi edes ollut niin corea, mutta hän vain ohjasi minut traumaterapeutille... ja senkin unohti. Menin siitä häneltä myöhemmin kysymään ja hän pahoitteli unohtaneensa asian!

        Tädillä riittää tarinaa. Valetta sanon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tädillä riittää tarinaa. Valetta sanon.

        Meinasin laittaa että "trolli on muuttunut", mutta unohdin ettei trolli kirjoittele öisin. Olet todellakin siis joku ihan eri tyyppi. Täällä oli joo joskus aiemminkin random yksi eri viesti kuin omani yöllä.

        Ok? "Valetta"? Miksi olisi valetta? Luulen että valitsit tuon Kalle Jokinen -viestin ihan muista syistä. Juuri tuossa tuskin on mitään, mikä ärsyttäisi ketään. Mikä sinut siis suututti? Kirjoittelee öisin? Vaivaituu vain tuollaisen lyhyen kumman viestin laittamaan?

        En nyt saa kiinni, mutta sanonpa vain että oli TODELLA erikoista tulla tänne väittämään mitään kertomaani valheeksi. Olet varsin poikkeuksellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli paikallislehteenkin kirjoitettua palautetta (ei julkaistu), kun siellä oli artikkeli selkeästi puhuen vähää-älyisinä vanhuksista, joilla ei ole älypuhelinta. Kävin artikkelin huolella läpi eikä missään esitetty eri teoriaa sille, miksi joku vanhus ei käytä älypuhelinta. Vika oli muka vain heidän älykkyydessään hallita sitä laitetta.

        Vaikken ole itse vanhus, niin suutuin ja lähetin vihaista palautetta. Muistutin myös ettei "äly"puhelin ole mikään tae älykkyydestä ja somessa on siitä osoitus jatkuvasti.

        Seurasin tarkkana tulevia lehtiä ja sitten pian tulikin artikkeli taas samasta aiheesta. Luin sen läpi vihaisena ja juuri siinä viime hetkellä....! Artikkeli selkeästi jo loppui joo :D, mutta siihen oli lisätty lyhyt lause mainiten että tietenkin pitää taata myös muunlaisetkin palvelut tai vastaavaa. Jäi ihan olo että tämä oli väkisin lisätty sinne jälkikäteen ettei nyt taas vain haukuttaisi vanhuksia idiooteiksi.

        Onko se oikeisto, kun päätti rajoittaa ihmisten sananvapautta? Meillä on kuitenkin media ja teknologiset hienoudet ja sitten päätettiin rajoittaa että vain tietyllä TAVALLA saa kommunikoida ja arkiasiansa hoitaa. Sehän on RAJOITTAVAA eikä hienon-uuden-teknologian MAHDOLLISTAMAA.

        Tarkoitan vain, kun paljon nousee esiin vanhukset ja vammaiset, jotka eivät e.n.ä.ä. pysty hoitamaan itse eri asioitaan. Ketään ei tunnu kiinnostavan, ongelmaa vain pahennetaan ja alkaa tulla selkeä kuva että tämä on tarkoitushakuista. Vammaisilta on TARKOITUKSELLA poistettu mahdollisuus ilmaista asiansa ja osallistua yhteiskuntaan.

        Näkyy ihmisillä olevan vaikeuksia pysyä "nyky-yhteiskunnan" perässä ja 1/4 kansalaisista tarvitsee jostain käsittämättömästä syystä mielialalääkkeitä. Ei näytä "normaalitkaan" ihmiset siis pärjäävän. Koulumaailmasta sanotaan että siinä missä pari vuosikymmentä sitten tietynlaiset lapset eivät edes erottuneet (negatiivisesti), niin nyt he eivät enää pärjää koulumaailmassa. Tarvitaan lisää erityisopettajia.

        Koska kehitystä ei edes yritetä pysäyttää, olen tässä nyt pari vuotta jo ennakoinut että kohta he alkavat taas steriloimaan ja tappamaan vammaisia. Joka vuosi tämä kuulostaa vähemmän etäiseltä skenaariolta. Oikeistolla näyttää olevan tosi paha olla, kun ei kestetä erilaisia ihmisiä. Voin olla väärässä, mutta minulla on sellainen mututuntuma että moni noista nykyisistä tappajanatseista on tappanut lopulta itsensäkin. Ihan hyvä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se oikeisto, kun päätti rajoittaa ihmisten sananvapautta? Meillä on kuitenkin media ja teknologiset hienoudet ja sitten päätettiin rajoittaa että vain tietyllä TAVALLA saa kommunikoida ja arkiasiansa hoitaa. Sehän on RAJOITTAVAA eikä hienon-uuden-teknologian MAHDOLLISTAMAA.

        Tarkoitan vain, kun paljon nousee esiin vanhukset ja vammaiset, jotka eivät e.n.ä.ä. pysty hoitamaan itse eri asioitaan. Ketään ei tunnu kiinnostavan, ongelmaa vain pahennetaan ja alkaa tulla selkeä kuva että tämä on tarkoitushakuista. Vammaisilta on TARKOITUKSELLA poistettu mahdollisuus ilmaista asiansa ja osallistua yhteiskuntaan.

        Näkyy ihmisillä olevan vaikeuksia pysyä "nyky-yhteiskunnan" perässä ja 1/4 kansalaisista tarvitsee jostain käsittämättömästä syystä mielialalääkkeitä. Ei näytä "normaalitkaan" ihmiset siis pärjäävän. Koulumaailmasta sanotaan että siinä missä pari vuosikymmentä sitten tietynlaiset lapset eivät edes erottuneet (negatiivisesti), niin nyt he eivät enää pärjää koulumaailmassa. Tarvitaan lisää erityisopettajia.

        Koska kehitystä ei edes yritetä pysäyttää, olen tässä nyt pari vuotta jo ennakoinut että kohta he alkavat taas steriloimaan ja tappamaan vammaisia. Joka vuosi tämä kuulostaa vähemmän etäiseltä skenaariolta. Oikeistolla näyttää olevan tosi paha olla, kun ei kestetä erilaisia ihmisiä. Voin olla väärässä, mutta minulla on sellainen mututuntuma että moni noista nykyisistä tappajanatseista on tappanut lopulta itsensäkin. Ihan hyvä niin.

        Jossain oli että Orimattilassa nimenomaan oli tehty iso digiloikka. Jotenkin huolestuttavaa, kun kaupungista ei löydy lainkuulijaista korjaajaa. Poliisikin käski korjauttamaan tietokoneensa lahtelaisessa kivijalkaliikkeessä (eli orimattilalaisia korjaajia ei saa käyttää).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tädillä riittää tarinaa. Valetta sanon.

        Miksi et koskaan tullut vastaamaan että MITÄ koit valheelliseksi? Täällä olen valtavasti kirjoitellut eli on aika vaikea arvata tästä kaikesta! Miksi tulet tänne väittämään minun valehtelevan? Onko sinulla nyt joku korjattava asia? MIKSI ET KORJAA SITÄ, jos kerran koet että joku täällä on väärin sanomisissani??!

        Oliko inhottava tarkoituksesi vain yrittää herättää yleistä epäluuloa? Kerro suoraan. Ole rehellinen ja kerro miksi laitoit viestisi? Liittyikö se edes juuri siihen viestiin, jota kommentoit?


    • Anonyymi

      Tekoälyssä on se jännä piirre että se on tehnyt ihmisistä tyhmempiä :D

      Tekoäly suosittelee vain omien sääntöjensä mukaan ja minunlaiset eivät löydä netistä sitä mitä etsivät, vaikka tietävät sen siellä olevan. Kun ei saa materiaalia, jää vain se jonka itse TIETÄÄ.

      Meidänlaiset, jotka vaativat koneilta jotain, joutuvat aina pettymään. Koneet ei anna. Ne vain vie meidän aikaamme.

      • Anonyymi

        Tämä viimeiseksi jäänyt "korjauskeissi" alkoi juuri koronapandemian alettua. Mies oli ennen tullut aina hakemaan konettani, mutta nyt hän halusi ensin yrittää etäyhteydellä. Siitä ei silti tullut mitään ja miehen oli lopulta pakko tulla ihan itse hakemaan se kone.

        Sitten näitä koneen-vaihto-sotkuja selvitellessä ja tuhoutuneista tiedostoistani kysellessä mies paasasi jotain miten kone oli muka ollut niin p*skana ettei se edes käynnistynyt hänen yrittäessä korjata sitä. No, huh huh mietin, koska meillähän oli etäyhteyskin netin välityksellä hetken aikaa! Miten mä netissä olin, jos ei kone edes käynnisty?? No, ongelma tässäkin oli se että mies puhui yhä siitä edellisestä kerrasta, kun koneeni oli niin p*skana ettei se edes käynnistynyt. Siksihän se korjattavaksi menikin. Se oli silti se eri kone pari vuotta aiemmin :DDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä viimeiseksi jäänyt "korjauskeissi" alkoi juuri koronapandemian alettua. Mies oli ennen tullut aina hakemaan konettani, mutta nyt hän halusi ensin yrittää etäyhteydellä. Siitä ei silti tullut mitään ja miehen oli lopulta pakko tulla ihan itse hakemaan se kone.

        Sitten näitä koneen-vaihto-sotkuja selvitellessä ja tuhoutuneista tiedostoistani kysellessä mies paasasi jotain miten kone oli muka ollut niin p*skana ettei se edes käynnistynyt hänen yrittäessä korjata sitä. No, huh huh mietin, koska meillähän oli etäyhteyskin netin välityksellä hetken aikaa! Miten mä netissä olin, jos ei kone edes käynnisty?? No, ongelma tässäkin oli se että mies puhui yhä siitä edellisestä kerrasta, kun koneeni oli niin p*skana ettei se edes käynnistynyt. Siksihän se korjattavaksi menikin. Se oli silti se eri kone pari vuotta aiemmin :DDD

        ...oho, siteerasin väärään viestiin. No, voi sen tuostakin lukea. Näin kato käy, kun ei keskity. Vinkkinä sille korjaajallekin, joka sekoitti koneeni keskenään. Se oli juuri todellakin helmikuussa koronakriisin alettua eli olisin ymmärtänyt hänen sekoilunsa. Oli siellä muillakin pää sekaisin. Sitä jälkipuintia en silti hyväksy! Kaikenlisäksi hän vaati lisäkorvausta siitä kuinka vaikea se kone oli ollut korjata... eli siis tunkea se väärä kone väärään laitteeseen! En suostunut maksamaan siitä että hän tuhosi koneeni ja muistutin että helpommalla olisi päässyt, jos olisi jo alunperinkin laittanut sen saman koneen takaisin laitteeseen. En minä nyt ala maksamaan siitä että hän väärää sinne änki ja siitä kuinka vaikeaa hommaa se sitten on ollut!!!!


    • Anonyymi

      Köyhät korjauttaa. Älymystö skulaa Macillä.
      T. Turbo

      • Anonyymi

        Joo näin on. Ostan uuden tiekkarin jos kone hiemankin takkuaa. Nyt ostin HP ZBook Furyn. Hinta tais olls jotain pari ja puoli tonttua.


    • Anonyymi

      Minut salaa juotettiin känniin. Mikälie syynä, mutta tyyppi ei suostunut panemaan minua, vaikka yritin jatkuvasti päästä häneen pakoilemalla häntä ympäri laivaa. Lopulta pyysin 1004:ltä huoltajalta/vartijalta apua, mutta heillä oli kiire olla räkäkännissä. He vittuilivat minulle että mihinkäs olen panokaverini jättänyt (joka siis pani minua koko ajan) ja käskivät minun panna häiritsemästä heitä. Nain.

      Edes aamulla en vielä tajunnut olleeni panokännissä. Aamupalalla kaksi tyttöä lukiostamme tulivat panemaan minua. Jouduin tuottaa pettymyksen näillä panijoille, koska en pannut. Kännissä olin, mutta muistan kuinka tyypin täytyi vaihtaa runtaliivit t-paitaan ja kun hän oli tätä tekemässä, ovelle tuli lauma poikia panoulvomaan. "Idiootteja" ajattelin.

      Kaiken kaikkiaan ei hirveän hyvät muistot siis, mutta tulipa edes yritettyä jotain yhteishenkeä näitten Orimattilan idioottien kanssa. (Lopusta jätän tekstiä pois, koska jollain tuli siitä paha mieli)

      • Anonyymi

        Tosi hieno kirjotus taas. I like.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hieno kirjotus taas. I like.

        Tosi hienosti kommentoitu. Kiitos kiitos


      • Anonyymi

        Siellä risteilyllä imettiin munaa ja paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä risteilyllä imettiin munaa ja paljon.

        Jaa, siitäkö sulle maksetaan?


    • Anonyymi

      Ei mitään järkeä.

    • Anonyymi

      Avaajalle tilattu peukalokaasua. Älkää huolehtiko, hoidan homman.

    • Anonyymi

      Orimattilan sivujen "asetukset on määritetty väärin tai tietokoneesi kello on asetettu väärään aikaan. On todennäköistä että verkkosivuston varmenne on vanhentunut, mikä estää muodostamasta suojattua yhteyttä." jne

      • Anonyymi

        Mikähän siinä todellakin on että aina Orimattilan firmojen (jopa apteekin) kanssa toimiessa kaikki varoitus ilmoitukset hyppää ruudulle?? Hmmm?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän siinä todellakin on että aina Orimattilan firmojen (jopa apteekin) kanssa toimiessa kaikki varoitus ilmoitukset hyppää ruudulle?? Hmmm?

        ...En tosin ole enää hirveästi stressaillut, kun nää rikolliset on jo levittäneet kaikki tiedot rikollisille ja/tai ovat itse niitä rikollisia. Mennessään firmaan on siis mahdotonta välttää joutumasta tekemisiin rikollisten kanssa. Tietoturvasta ei tietoakaan. Postilakia ei ainakaan tunneta lainkaan. On aina vaikea mitään... yhtään mitään tehdä, kun joku aasi ne aina kuitenkin levittää ympäriinsä.

        Kuten se huoltomies luvatta asunnossani, nää on silti niin aaseja ettei ne edes ymmärrä näkemäänsä. Mikä järki nuuskia toisten asioita, kun ei se älli toimi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...En tosin ole enää hirveästi stressaillut, kun nää rikolliset on jo levittäneet kaikki tiedot rikollisille ja/tai ovat itse niitä rikollisia. Mennessään firmaan on siis mahdotonta välttää joutumasta tekemisiin rikollisten kanssa. Tietoturvasta ei tietoakaan. Postilakia ei ainakaan tunneta lainkaan. On aina vaikea mitään... yhtään mitään tehdä, kun joku aasi ne aina kuitenkin levittää ympäriinsä.

        Kuten se huoltomies luvatta asunnossani, nää on silti niin aaseja ettei ne edes ymmärrä näkemäänsä. Mikä järki nuuskia toisten asioita, kun ei se älli toimi?

        ...Tää on todellakin hyvä ketju kiukutella. Mulla oli VAIN joku päivitysongelma silloin vuonna 2021. Yritin pärjäillä sen kanssa, mutta lopulta pyysin siis apua paikalliselta (tai no ainakin paikallisesta palveluluettelosta löytämältäni) tyypiltä (joka kai sitten asuikin Lahdessa). Hän silti otti koneen ja lähti sitä ikinä palauttamatta. "Kiva" :(

        Sama tulee mieleen aina näitten tietokoneen ongelmien kanssa. Se on todellakin parempi vain sietää ongelmia, kuin ikinä antaa kenenkään katsoa konetta. Turvallisempaa näin ja saan säilytettyä kaikki kamat ja tiedostoni :) Jep.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Tää on todellakin hyvä ketju kiukutella. Mulla oli VAIN joku päivitysongelma silloin vuonna 2021. Yritin pärjäillä sen kanssa, mutta lopulta pyysin siis apua paikalliselta (tai no ainakin paikallisesta palveluluettelosta löytämältäni) tyypiltä (joka kai sitten asuikin Lahdessa). Hän silti otti koneen ja lähti sitä ikinä palauttamatta. "Kiva" :(

        Sama tulee mieleen aina näitten tietokoneen ongelmien kanssa. Se on todellakin parempi vain sietää ongelmia, kuin ikinä antaa kenenkään katsoa konetta. Turvallisempaa näin ja saan säilytettyä kaikki kamat ja tiedostoni :) Jep.

        Kun tuolla naapurissa nyt juuri kolisi, niin tuli mieleeni se epämukava juttu että näen ihmisten netit koneellani, vaikkei oma laitteeni ole edes itse netissä. Miksi tällainenkin "palvelu" on ikinä tehty?? Minusta tämä on aika karmivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tuolla naapurissa nyt juuri kolisi, niin tuli mieleeni se epämukava juttu että näen ihmisten netit koneellani, vaikkei oma laitteeni ole edes itse netissä. Miksi tällainenkin "palvelu" on ikinä tehty?? Minusta tämä on aika karmivaa.

        ...Sen Näverin PC-fix:in systeemit oli vielä koneellani pitkään ennen kuin tajusin ne poistaa. Se siis yritti ensin korjata laitettani etänä helmikuussa 2020. Sen jäljiltä koneelle oli jäänyt joku "muodostaa aina yhteyden kun on jonkun kantaman päässä" tai mitä lie soopaa siinä nyt lukikaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Sen Näverin PC-fix:in systeemit oli vielä koneellani pitkään ennen kuin tajusin ne poistaa. Se siis yritti ensin korjata laitettani etänä helmikuussa 2020. Sen jäljiltä koneelle oli jäänyt joku "muodostaa aina yhteyden kun on jonkun kantaman päässä" tai mitä lie soopaa siinä nyt lukikaan?

        ...ja jostain syystä sillä oli silloin helmikuussa 2020 yhä minun koneeni vuodelta 2018 eli siis se koneen sisus. Mitä lie siellä päässä tapahtuukin, niin outoa on/oli.

        Surkea maailma. Vain rikollisia joka paikassa.

        Ihan vinkkiä ääliöille että kun on joku sääntö, niin siinä kannattaa pysyä, koska olet tyhmä sitä ymmärtämään. Sinulle ei tarvitse selittää sitä miksi joku on kiellettyä, se nyt vain on. On kuin selittäisi miksei lipeää saa juoda ja toinen ei vain tajua. Kokeile sitten!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...ja jostain syystä sillä oli silloin helmikuussa 2020 yhä minun koneeni vuodelta 2018 eli siis se koneen sisus. Mitä lie siellä päässä tapahtuukin, niin outoa on/oli.

        Surkea maailma. Vain rikollisia joka paikassa.

        Ihan vinkkiä ääliöille että kun on joku sääntö, niin siinä kannattaa pysyä, koska olet tyhmä sitä ymmärtämään. Sinulle ei tarvitse selittää sitä miksi joku on kiellettyä, se nyt vain on. On kuin selittäisi miksei lipeää saa juoda ja toinen ei vain tajua. Kokeile sitten!!

        ...Onko muuten kuuluisia tietokone/tietotekniikkaosaajia. Joka paikassa ne näyttäisi olevan vihattuja. Mikään laite ei toimi kellään missään. Lääkärit valittaa siitä että on aikaa hoitaa enää puolet asiakkaista, kun koneiden kanssa pitää tapella. Sitten on joku v*tun Vastaamo-ääliö. Kuka näitä k*sisia töitä tekee ja maksaako joku oikeasti noille palkkaa siitä että ne tuhoaa toisten elämää ja omaisuutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Onko muuten kuuluisia tietokone/tietotekniikkaosaajia. Joka paikassa ne näyttäisi olevan vihattuja. Mikään laite ei toimi kellään missään. Lääkärit valittaa siitä että on aikaa hoitaa enää puolet asiakkaista, kun koneiden kanssa pitää tapella. Sitten on joku v*tun Vastaamo-ääliö. Kuka näitä k*sisia töitä tekee ja maksaako joku oikeasti noille palkkaa siitä että ne tuhoaa toisten elämää ja omaisuutta?

        Mitään järkevää keskustelupaikkaa ei ole enää missään, KESKUSTELU. Oli foorumeita ja sitten ne siirrettiin Facebookkiin, jonne silloin aikanaan ei porukka halunnut mennä. Nykytilannetta en voi tietää, kun ketään ei ole missään enää. Ei noissa kaupallisissa todellakaan edes pysty keskustella. Miksi tänne Suomi24:änkin piti se mainospalkki mikälie änkeä siihen keskellä. Se ThisJustIn-tyyppinen ketjusuositus pamahti siihen suht hiljattain. Ennen se taisi olla sivun pohjalla, mutta muistan kun se tärähti tohon eteen ärsyttämään. Nyt siinä näkyy ensin vain kaksi ketjua ja samaa typistämistä (=tyhmentämistä) tehdään joka paikassa. Siinä on ne s**tanan kaksi ketjua ja vanhempia saa "kaivaa haudoistaan". Jotain v*tun suosituksia täälläkin vain saa. Aina saa rullata päivän ennen kuin pääsee siihen haluamaansa.

        Ei se ole keskustelua että roiskitaan vain dramaattisia viestejä, jotka saa paljon "tykkäyksiä". Viesti siellä ja viesti täällä ilman järjen häivää. Joku käy täällä aina v*ttuilemassa mulle ja katoaa sitten perustelematta väittämiään. Yhtä tyhjän kanssa joko Suomi nykyään, aivottomia tyhjäntoimittajia. Ei ihmekään kun rahat loppuu, kun kukaan ei tee mitään töitä vaan vain somettaa ja naputtelee tietokonetta.

        Ottaisin asian kevyemmin, jos en tietäisi että nimenomaan KASVOIKKAIN ei enää keskustella ja tämä on jo kansallinen ongelma (maailmanlaajuinen?). Kun kukaan ei keskustele, kukaan ei mitään tajuakaan. Media tarkoituksella myös syöttää vain omien rahallisten tarkoitusperiensä mukaan viestejä esiin eli jäljelle jää vain kasa p*skaa. Pelkkää mainoshuttua.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe