VW ideologia

Anonyymi

VW konsernin lähtökohta on ollut valmistaa mahdollisimman halpoja autoja tavallisille ihmisille, kuinka on onnistunu niinku teijän mielestä?

Halpoja ovat laadultaan, vaan myyntihinnat pilvissä karamellikuoren takia, suorat viivat takaa tylsyyden

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nykyään ihan laadukkaita autoja, ulkonäöltään sopusuhtaisia ei mitään ärsyttäviä muotoilu kikkoja, tilat hyvät eikä hintakaan nykyisin muita kalliimpi ole.. Eipä ihme jos koko Euroopan eniten myytyjä autoja.

    • Anonyymi

      VW on vai yksi VW AGn automerkeistä ja sillä on oma roolinsa olla muotoilultaan tylsä ja konservatiivinen. Bentley, Lambo, Bugatti, Porsche hoitavat konsernin ei-niin-tylsää osaston. Ja hyvin hoitavatkin. Jokaisella niistä on muotoiluikonin status eikä niillä varsinaiseti jalkoihinkaan jää.

      • Anonyymi

        Älä sekota muita merlkkejä volkkarrin, Ei Lambo ole mikään VW eikä kukaan Lambon ostaja luule ostavansa volkkaria, päinvastoin jos Lamboissa olisi Volkkarin moottori, niitä ei ostais kukaan.

        VW vain osti Lambon tehtaan kun halvalla sai, oli menossa konkkaan, samoin Bentley, oli sekin menossa konkkaan. Näillä omistuksilla voi hämätä tyhmiä, mutta ei fiksuja kuten minä.

        Vaikka VW ostaisi Toyotan tehtaat, ei volkkarista tulisi hyvää ellei sitä VW merkkiä laiteta Toyotan keulaan jne. junou


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sekota muita merlkkejä volkkarrin, Ei Lambo ole mikään VW eikä kukaan Lambon ostaja luule ostavansa volkkaria, päinvastoin jos Lamboissa olisi Volkkarin moottori, niitä ei ostais kukaan.

        VW vain osti Lambon tehtaan kun halvalla sai, oli menossa konkkaan, samoin Bentley, oli sekin menossa konkkaan. Näillä omistuksilla voi hämätä tyhmiä, mutta ei fiksuja kuten minä.

        Vaikka VW ostaisi Toyotan tehtaat, ei volkkarista tulisi hyvää ellei sitä VW merkkiä laiteta Toyotan keulaan jne. junou

        Aika noloja nuo sinun juttusi, varsinkin kun vedit Toyotan lopuksi mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sekota muita merlkkejä volkkarrin, Ei Lambo ole mikään VW eikä kukaan Lambon ostaja luule ostavansa volkkaria, päinvastoin jos Lamboissa olisi Volkkarin moottori, niitä ei ostais kukaan.

        VW vain osti Lambon tehtaan kun halvalla sai, oli menossa konkkaan, samoin Bentley, oli sekin menossa konkkaan. Näillä omistuksilla voi hämätä tyhmiä, mutta ei fiksuja kuten minä.

        Vaikka VW ostaisi Toyotan tehtaat, ei volkkarista tulisi hyvää ellei sitä VW merkkiä laiteta Toyotan keulaan jne. junou

        Minä ainakin ostaisin sellaisen VW:n, jossa olisi Bentleyn kori, ja VW:n 1,0 Tsi bensakone! 😂🤣


    • Anonyymi

      Hyvät puolustuspuheet, 10 pistettä ja papukaijamerkki

    • Anonyymi

      Ei VW ole koskaan ollut halpa ainakaan Suomessa.

    • Anonyymi

      Kun puhut Aatun ajatuksesta, niin siitä on jo hieman kulunut aikaa ja maailma muuttunut. Oletko sinä huomannut sitä?
      Olihan taas poika liekeissä ja olevinaan nokkela, voi voi.

      • Anonyymi

        Vw on lanseerattu kansallissosialisteille ja Skoda sosialisteille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vw on lanseerattu kansallissosialisteille ja Skoda sosialisteille

        Voi sinua pientä sivistymätöntä poikaa.


    • Anonyymi

      Ei tosiaan halpa mutta huonoin

      • Anonyymi

        Niuvalainen mt vauhdissa.


    • Anonyymi

      Joissakin malleissa hinta noussut mutta viattomuus ja kesto ei samassa suhteessa.

      Edullisin golf variant bensa nyt maksaa suomessa 27 000 eur

      4 korista on ostettu uutena 20 000eur tai jopa 19xxx euroaikana


      7000eur ero on aika paljon.

      • Anonyymi

        Tässä tuli virhe, näköjään saa reiluun 25 000 uutta golffia. Vw sivu suomessa piilotti bensa, manuaaliyhdistelmän. Joka siis se kestävin varmin vaihteisto.


      • Anonyymi

        Kerro miten auton hinta vaikuttaa viattomuuteen?
        Taitaa se auto n ominaisuudet jne.. vaikuttaa hintaan enemmän. Hölmö.


    • Anonyymi

      Toyotalla paljon parempi laatu. Paljon vähemmän vikoja kuin noissa VAG puljun tekeleissä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe