Olin opiskelun sivussa käynyt aikoinaan siivoamassa muutaman vanhuksen luona. Yksi sotaveteraani oli myös asiakkaanani. Kämppä siistiksi ja perusasiat kuntoon... siitä sain maksuksi 30 markkaa. Tuo herrasmies oli tosi mukava, vaikka oli sodassa menettänyt toisen jalkansa ja oikeaan silmään oli tullut sirpale, eikä sillä nähnyt kunnolla. Aina iloinen, ei koskaan pahalla päällä, eikä kiukutellut. Kerran menin omilla avaimillani sisään ja näin miehen katselevan tuollaista miestenlehteä. Hän laittoi sen piiloon, kun tulin huoneeseen. " Tämä on tällaista, tämän seksinkin kanssa" hän tokaisi. Hymyilin ja nykkäsin. Huoneisto tuli siivottua.
Asuin poikaystäväni kanssa silloin samassa rapussa. Ajattelin tuon miehen lausahdusta, enkä jotenkin päässyt siitä eroon. Niinpä seuraavalla kerralla puin päälleni poikaystäni minulle ostamat viininpunaiset sukkanauhaliivit ja rintsikat. Sukat myös ja korkkarit laitoin kassiin. Pitkä poplari päälle. Avasin oven ja mies tervehti minua kuten ennenkin, mutta huomautti, että sun piti tulla vasta ensi viikolla. Niin, vastasin, mutta minulla on muuta asiaa. Avasin takkini ja kaivoin kassista korkkarit. Menin miehen vuoteen viereen seisomaan. Haluutko Sinä ? kysyin.
Pienen jutustelun jälkeen nousin miehen päälle hajareisin, ja vanhan sotaratsun lemmenkalu työntyi sisääni. Ei siinä kauaa mennyt. Mies tarjosi rahaa, jonka ensin otin, mutta sitten ojensin takaisin. Jotenkin enkehdannut otta maksua tuossa tilanteessa. Olin joskus kyllä harrastanut maksullista seksiäkin.
Annoin ilmaiseksi Paapalle.
Anonyymi
1
8743
Vastaukset 1
- Anonyymi
Voiko miehetkin mennä jonkun luokse maksua vasten?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591561- 261194
- 851048
- 42867
- 65826
- 92794
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15759Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19715Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131715- 115686
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �146621Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31615- 4612
- 43601
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45570Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t74557- 19556
- 44538
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä25531Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke17487