Annoin ilmaiseksi Paapalle.

Anonyymi

Olin opiskelun sivussa käynyt aikoinaan siivoamassa muutaman vanhuksen luona. Yksi sotaveteraani oli myös asiakkaanani. Kämppä siistiksi ja perusasiat kuntoon... siitä sain maksuksi 30 markkaa. Tuo herrasmies oli tosi mukava, vaikka oli sodassa menettänyt toisen jalkansa ja oikeaan silmään oli tullut sirpale, eikä sillä nähnyt kunnolla. Aina iloinen, ei koskaan pahalla päällä, eikä kiukutellut. Kerran menin omilla avaimillani sisään ja näin miehen katselevan tuollaista miestenlehteä. Hän laittoi sen piiloon, kun tulin huoneeseen. " Tämä on tällaista, tämän seksinkin kanssa" hän tokaisi. Hymyilin ja nykkäsin. Huoneisto tuli siivottua.
Asuin poikaystäväni kanssa silloin samassa rapussa. Ajattelin tuon miehen lausahdusta, enkä jotenkin päässyt siitä eroon. Niinpä seuraavalla kerralla puin päälleni poikaystäni minulle ostamat viininpunaiset sukkanauhaliivit ja rintsikat. Sukat myös ja korkkarit laitoin kassiin. Pitkä poplari päälle. Avasin oven ja mies tervehti minua kuten ennenkin, mutta huomautti, että sun piti tulla vasta ensi viikolla. Niin, vastasin, mutta minulla on muuta asiaa. Avasin takkini ja kaivoin kassista korkkarit. Menin miehen vuoteen viereen seisomaan. Haluutko Sinä ? kysyin.
Pienen jutustelun jälkeen nousin miehen päälle hajareisin, ja vanhan sotaratsun lemmenkalu työntyi sisääni. Ei siinä kauaa mennyt. Mies tarjosi rahaa, jonka ensin otin, mutta sitten ojensin takaisin. Jotenkin enkehdannut otta maksua tuossa tilanteessa. Olin joskus kyllä harrastanut maksullista seksiäkin.

1

8086

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voiko miehetkin mennä jonkun luokse maksua vasten?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      32
      2628
    2. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      11
      1312
    3. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      336
      1037
    4. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      45
      932
    5. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      45
      884
    6. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      849
    7. Miksi nainen nukut huonosti

Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
      Ikävä
      61
      764
    8. Niin siinä Kävi

Ettemme koskaan saaneet toisiamme
      Ikävä
      44
      750
    9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      44