Annoin ilmaiseksi Paapalle.

Anonyymi

Olin opiskelun sivussa käynyt aikoinaan siivoamassa muutaman vanhuksen luona. Yksi sotaveteraani oli myös asiakkaanani. Kämppä siistiksi ja perusasiat kuntoon... siitä sain maksuksi 30 markkaa. Tuo herrasmies oli tosi mukava, vaikka oli sodassa menettänyt toisen jalkansa ja oikeaan silmään oli tullut sirpale, eikä sillä nähnyt kunnolla. Aina iloinen, ei koskaan pahalla päällä, eikä kiukutellut. Kerran menin omilla avaimillani sisään ja näin miehen katselevan tuollaista miestenlehteä. Hän laittoi sen piiloon, kun tulin huoneeseen. " Tämä on tällaista, tämän seksinkin kanssa" hän tokaisi. Hymyilin ja nykkäsin. Huoneisto tuli siivottua.
Asuin poikaystäväni kanssa silloin samassa rapussa. Ajattelin tuon miehen lausahdusta, enkä jotenkin päässyt siitä eroon. Niinpä seuraavalla kerralla puin päälleni poikaystäni minulle ostamat viininpunaiset sukkanauhaliivit ja rintsikat. Sukat myös ja korkkarit laitoin kassiin. Pitkä poplari päälle. Avasin oven ja mies tervehti minua kuten ennenkin, mutta huomautti, että sun piti tulla vasta ensi viikolla. Niin, vastasin, mutta minulla on muuta asiaa. Avasin takkini ja kaivoin kassista korkkarit. Menin miehen vuoteen viereen seisomaan. Haluutko Sinä ? kysyin.
Pienen jutustelun jälkeen nousin miehen päälle hajareisin, ja vanhan sotaratsun lemmenkalu työntyi sisääni. Ei siinä kauaa mennyt. Mies tarjosi rahaa, jonka ensin otin, mutta sitten ojensin takaisin. Jotenkin enkehdannut otta maksua tuossa tilanteessa. Olin joskus kyllä harrastanut maksullista seksiäkin.

1

7831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voiko miehetkin mennä jonkun luokse maksua vasten?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      75
      5962
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      27
      5427
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      21
      3128
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      182
      2588
    5. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      244
      2433
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      20
      2223
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      103
      1561
    8. Elokapinan mielenosoitussarja alkaa

Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,
      Maailman menoa
      359
      1452
    9. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      75
      1333
    10. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1226
    Aihe