Löytyisikö joku joka haluaisi auttaa pariskuntaa pk-seudulta. Meillä on 1 lapsi mutta emme voi saada toista yhteistä lasta miehen huonon spermanlaadun takia. Luovutus tapahtuisi muumimuki menetelmällä. Etsimme tervettä miestä jolla hyvät elintavat. Luovutus mielellään anonyymisti, mutta myös osallistumisesta lapsen elämään voidaan keskustella.
Pariskunta etsii siittiöiden luovuttajaa
18
1385
Vastaukset
- Anonyymi
Asun 100km päästä , joku antiseptinen purkki minne voi lirauttaa/tyhjentää ?
- Anonyymi
Ehkäpä on parempi ettet lisäänny.
- Anonyymi
galvanoitu ämpäri?
- Anonyymi
Asun 100km päästä , onko pitkä matka?
- Anonyymi
on jos tulet kävellen
- Anonyymi
Tämä aloitus on tullut todellakin oikeaan paikkaan !!!
- Anonyymi
Kiva 🙂
- Anonyymi
Täysin sama ongelma kun edellisellä kirjoittajalla. Toiveena saada vielä yksi lapsi mutta kotona se ei onnistu ja hoitoihin on jo tuhlattu riittävästi rahaa. Onko olemassa terveitä rehellisiä nuoria miehiä jotka ihan vain auttamisen halusta auttaisivat ja luovuttaisivat muumimuki-menetelmällä spermaa? Jos on saa ilmoittautua. Niin jutellaan lisää.
- Anonyymi
Laita viestiä hannuhaap86@tutanota.com niin jutellaan lisää!
- Anonyymi
Osoitteeseen s_soluja_luovutan@meiliboxi.fi kun postia laitatte niin jutellaan ja katsotaan voiko homma edetä.
- Anonyymi
Mielenkiintoista anttonio246@gmail.com
- Anonyymi
Voin auttaa lahjoittaja2019@gmail.com
- Anonyymi
Mikä.on sähköposti.
- Anonyymi
Täällä taas mies joka haluaisi lapsen mutta vaimo ei enää pysty siihen. Olemme yhdessä pohtineet kumppanuusvanhemmuutta. Muumimukimenetelmällä eli koti-inseminaatio. Haluamme olla lapsen elämässä aktiivisesti ja kannan vastuuni isänä myös taloudellisesti. Pirkanmaa. Naisen tulisi olla sinkku. Mikäli et halua olla lapsen elämässä lainkaan tai vain osittain,sekin sopii.
Mä voin luovuttaa luonnollisin menetelmin
Mä voin luovuttaa siittiöitä luonnollisin menetelmin
Tai muumimuki menetelmällä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16010544
Lauri Tähkä raiskasi naisen
Mikähän himo joillain on raiskaamiseen, Laurillekin taatusti bändäreitä riittäisi jonoksi asti vapaaehtoisina valmiina k2064405KT: Ella Kanninen paljastaa vakavasta syöpäepäilystä: "Valmistauduin pahimpaan"
Ella Kanninen on mm. Puoli seitsemän ja Ellan matkassa -sarjojen toimittaja-juontaja. Pari vuotta sitten hän sai järkytt333455Joensuussa lapsen kuolema-Lieksalainen äiti
Näin kirjoitellaan. Surullinen tapaus. Todella surullinen.462422Onko laastarisuhde ainoa keino päästä yli?
Olisiko mitään ideaa aloittaa laastaritapailusuhde sellaisen ihmisen kanssa, jolle tietäisi myös itse olevansa laastari?741493Jos merkitsen sulle jotain
Niin ujuta tänne joku pieni varma tunniste, jonka vain me kaksi voisimme tietää. Olen niin rikki ja epätoivoinen ilman69941Leikki-ikäinen lapsi kuollut Joensuussa
kirjoitti Iltalehti verkkosivuilla, että syyllinen on toinen vanhempi ja huoltaja. Karmeaa. Pitäisi sosiaalityöntekijöid6867Porkka jaksaa jatkaa pridekeskustelujaan somessa
Kyllä vetää tiukille pridepuheen pitämisen jälkeenkin. Kuinka ihminen voikaan olla noin huomion hakuinen? Somekanavilla117788Tekisi mieli muuttaa
Suosittele hyvää paikkakuntaa. Mä saan töitä mistä vaan. Mitä kauemmaksi pääsen yhdestä miehestä, niin unohdan varmasti.131778En unohda sinua koskaan
Tiedän vain ja tunnen sen sydämessäni, etten tule koskaan unohtamaan ja pääsemään yli sinusta. No, jos näin kovaa kolaht44776