Lahden Em historiikki ja sm.

Anonyymi

Mitenkäs löytyykö perjantailta toimivaa paikkaa? Ykkösellä näyttäis olevan joku ja kolmosella toinen.

17

1289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mistä saa karttoja ja rallipasseja

      • Anonyymi

        Järjestäjän nettisivuilla luettelo myyntipaikoista. Itse kävin tänään ostaa Hartolan Neste Jari-Pekasta.


    • Anonyymi

      Toivottavasti ratamestari ja alueratamestarit yhdessä turvallisuuden kanssa laittavat ainakin niihin "tiedettyihin" ulosajopaikkoihin merkit ja merkkivahdit. Onhan kyseessä kuitenkin arvokilpailu.

      • Anonyymi

        Just näin, liinahomppelit ym runkipellet voi mennä kattomaan jokkista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin, liinahomppelit ym runkipellet voi mennä kattomaan jokkista.

        Juu ek 9/12 tuli vaaran merkki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ek 9/12 tuli vaaran merkki

        Onko 7/10 huomioita?


      • Anonyymi

        Toivotaan, että ensi vuoden ratamestarit ja turvatarkkailijat siirtävät tämän rallin pikataipaleet kestopäällysteiselle rataosuudelle että kukaan ei suistu tieltä ulos ja mikäli suistuu on riittävät turva-alueet olemassa. Siirtymät tulee siirtää pelkästään moottoritielle, koska ralliautoista on hankala nähdä sivuille, joten risteyksiin näitä laitteita on turha ajattaa turvallisuuden kustannuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan, että ensi vuoden ratamestarit ja turvatarkkailijat siirtävät tämän rallin pikataipaleet kestopäällysteiselle rataosuudelle että kukaan ei suistu tieltä ulos ja mikäli suistuu on riittävät turva-alueet olemassa. Siirtymät tulee siirtää pelkästään moottoritielle, koska ralliautoista on hankala nähdä sivuille, joten risteyksiin näitä laitteita on turha ajattaa turvallisuuden kustannuksella.

        loistava idea kymiring?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan, että ensi vuoden ratamestarit ja turvatarkkailijat siirtävät tämän rallin pikataipaleet kestopäällysteiselle rataosuudelle että kukaan ei suistu tieltä ulos ja mikäli suistuu on riittävät turva-alueet olemassa. Siirtymät tulee siirtää pelkästään moottoritielle, koska ralliautoista on hankala nähdä sivuille, joten risteyksiin näitä laitteita on turha ajattaa turvallisuuden kustannuksella.

        Huomaa, että kaveri ei ole paljoo ralliautossa istuskellut. Voin kertoa sinulle, että sieltä ralliautosta näkee ihan joka suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa, että kaveri ei ole paljoo ralliautossa istuskellut. Voin kertoa sinulle, että sieltä ralliautosta näkee ihan joka suuntaan.

        Huomaa, että joillekin kirjoittelijoille luetun ymmärtäminen ei ole se vahvin laji. Onneksi on istuttu ralliauton kyydissä niin on jotain mistä kirjoitella nettifoorumeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa, että joillekin kirjoittelijoille luetun ymmärtäminen ei ole se vahvin laji. Onneksi on istuttu ralliauton kyydissä niin on jotain mistä kirjoitella nettifoorumeille.

        Joo, niin varmaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko 7/10 huomioita?

        On alussa


    • Anonyymi

      Mitäs huomiota lauantaina on reitillä?

    • Anonyymi

      Kemppainen pitää pilkkanaan isompia 1300 Opelila.

    • Anonyymi

      ei toimi

    • Anonyymi

      on hurjaa.

    • Anonyymi

      80-90 luvun taitteessa hurjia runkipaikkoja,ei ollut kännyköitä millä varoittaa kavereita yleensä la-puhelin kilpurissa ja huolto -autossa..T

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe