Hei, minulla on virtsatietulehdus eikä puolukkamehu auta,, mikä neuvoksi? Soitin jo 112 ja pitivät minua pellenä, olisiko appelsiini mehu parempi. Tauti tarttui yhdynnän aikana T: jano
Virtsatietulehdus
8
982
Vastaukset
- Anonyymi
c-vitamiini pore 1kk kuurina. Uskoisin auttavan. Mutta jos sukupuolitauti tms. silloin ei riitä. Antibioootille vaaan terkkuun.
- Anonyymi
Kannattaa kokeilla risiiniöljyä aamuin ja illoin, noin puoli kahvikupillista riittää kerta-annokseksi.
- Anonyymi
Kyllä risiiniöljy on hyvä yskänlääke ! Mutta ei se auta virtsatie tulehdukseen vaan siihen tarvitaan kefeksiini kuuri !
- Anonyymi
Sysmässä samat taudit kaikilla. Kärsi vaan kuten muutkin.
- Anonyymi
No onkos kaikki käynneet samalla reijällä ? Vai onko alapää hygenia jäänyt hoitamatta ! Ja ootko katsonut etteivät ole satiaisia !
- Anonyymi
Ei puolukka tehoa on väärä marja. Karpalo on se oikea.
- Anonyymi
Eihän siinä mittää, kanferttitippoja pumpuliin ja pyyhkäsy pari-tai kolmekertaa vuorokaudessa, noin viikon ajan, jos ei helpota, niin toista tää. Kyl se siitä sitten. Makumatkoihin aniskarkkeja, pyydä isopussukka. Varaa kuitenkin vodaa vierees,voi olla tarvetta, noin enshätään. Koiran purulelu olis hyvä myös olla lähellä. Ilmoita naapureille tekemisistäsi ajoissa. Noin parivuorokautta aikaisemmin, miel. kirjeellä. Äläkä ota vastuuta omastatekemisistäs, vaan siirrä se kuulijalle. T. Nante. Pohjoiskarjala. Hyrynsalmi.
- Anonyymi
Oletko ollut 16A Leppäkorven kerrostalon rappukäytävässä, kun siellä harrastetaan seksiä rapuissa, kuin ennen vanhaa muissa tiloissa? Voi tulla niitä virtsatulehduksia alapäähän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184250Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223279Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611898Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51277Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1521120Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin95844- 63745
- 176730
- 30717