UUTISET
UUTISETULKOMAAT
" Sairaanhoitaja rokotti Saksassa jopa 8 900 ihmistä suolavedellä aidon koronarokotteen sijaan
Punaisen Ristin hoitajan motiivi on epäselvä"
Että sitten tällainen uutinen tänään iltapäivälehdessä.
Tästähän epäilystä olen kirjoittanut jo aika päivää sitten.
Koronarokotus suolavedellä
3
63
Vastaukset
Ei ketään kiinnostanut suolavesi-skandaali.
Monella on nyt näin kesällä natrium-arvot matalat.
Ota koronatokote, se pitää suolatasapainosi balanssissa.
Näin ainakin Punaisen Ristin sairaanhoitaja voisi kirjoittaa sloganissaan.- Anonyymi
Kaikkea voi sattua, mut tuo tapaus on äärimmäisen harvinainen kuitenkin, turha alkaa pelätä tms. Koronarokotteen ottaminen on ihan varmasti se vähemmän harmia aiheuttava, se pitää aikuisten ymmärtää. Jos hyvin suuri määrä jättää ottamatta sen, virus leviää aivan älyttömästi ja voimakkaampana iskee, sairaanhoito romahtaa ja ruumiita tulee urakalla.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea voi sattua, mut tuo tapaus on äärimmäisen harvinainen kuitenkin, turha alkaa pelätä tms. Koronarokotteen ottaminen on ihan varmasti se vähemmän harmia aiheuttava, se pitää aikuisten ymmärtää. Jos hyvin suuri määrä jättää ottamatta sen, virus leviää aivan älyttömästi ja voimakkaampana iskee, sairaanhoito romahtaa ja ruumiita tulee urakalla.
Ano 20:48
Mistä tiedät, että tapaus on harvinainen?
Kautta aikojen on heikompia kansalaisia karsittu kovalla kädellä.
Nuoret, vahvat jatkavat elämää ja sukua.
Ei siinä ketjussa tarvita heikkoja lenkkejä.
Me vanhat olemme jo 60. ja kuoleman välissä.
Meille maaseudun väelle on tehty rokotteen ottaminen hankalaksi.
Annetaan vain ilta- ja viikonloppuaikoja.
Matkaa yli 30 km.
Bussit eivät kulje, omaa autoa ei ole, kaverikyytiä on turha kerjätä.
Taksi maksaa yli 100 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497