Missä on siskoni

Anonyymi

Olin heinäkuussa lomalla syntymäpaikkakunnassa Ristijärvi, siskoni on muistisairas, hän lähti kotoansa varkain 9.07 2021 iltapäivällä, etsintöjä on suoritettu useita poliisin toimesta, asiaa hoitaa Oulun poliisipiiri. Hän oli lähtiessä menossa Alajärvelle siskon luokse vaikka sisko on jo kuollut, ottiko joku hänet kyytiin, kun ei ole vielä löytynyt ja eletään 12.08 2021 Aikuiset lapset odottavat tietoa ja siskot,,,,,,

8

883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikä mitään ole kuulunut, yli kuukausi kulunut

• Anonyymi

Hei, ihmiset jauhaa täällä vuosikymmeniä vanhoista tapauksista. Mutta tälläiseen akuuttiin tapaukseen ei reagoida niillä paikkakunnilla joilla niin pitäisi?!!! ...
      Vaiko onko reagoitu??!!! ...

• Anonyymi

Sukulaiset voisivat aktivoitua noissa nykyajan bongo-bongo-rumpupaikoilla kuten insta tai naamakirja, - mita niita nyt on.
      Ainakin viime vuonna kadonnut Krista loytyi lopulta yleisovihjeen avulla - autostansa saatiin ensin selville, missa pain Suomea henkilo liikkui. Ja ammattilaiset sitten lopulta loysivat henkilon hukkuneena, valitettavasti.

• Anonyymi

Jo mutta tässä tapauksessa ei kadonnut autolla ajele ja ei taida monella 80v olla bongo rumpuja sun muitakaan nykyajan härpäkkeitä?

• Anonyymi

Lehtien mukaan poliisi on käyttänyt etsinnässä koiria. Tarkoittaako aloittaja ettei koirat löytäneet jälkiä joten epäillään että kadonnut olisi hypännyt autoon?

• Anonyymi

MurhaInfon kadonnut-osastolle jos kirjoittaa tapauksesta niin siellä on monia etsinnästä kiinnostuneita.
      Suomi 24:n kautta tällainen ketju uppoaa niin nopeasti muiden tarinoiden taakse, että harva huomaa kadonneen ehkä vielakin harhailevan jossakin edesmennyttä siskoaan etsimässä.

• Anonyymi

Löytynyt sadan metrin päästä katoamispaikastaan. Rauhaisaa matkaa.

• Anonyymi

Löytynyt parin sadan metrin päästä katoamispaikastaan...Onko häntä edes etsitty? Aika uskomatonta, 2 kk hänen katoamisensa jälkeen... Jösses ei oo todellista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5177
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1887
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe