Kolme syytä huonoon pesutulokseen
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/25a66df4-8128-459c-95ce-9811e6c037a4
Kokenut korjaaja suostuu käyttämään vain yhtä astianpesuainetablettia
12
88
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä korjaaja tietää
"– Se on Fairyn Original -astianpesuainetabletti. Sen olen todennut kaikkein parhaaksi. Se ei vaahtoa, eikä ole kymmenen vuoden käytön aikana tehnyt korroosiota koneen muoviosille."- Anonyymi
Lidlin saksalaisilla laatutableteilla olen ladannut ruotsalaisen laadukkaan koneeni annostuslokeron.
Edullinen tuote ja pesutulos hyvä.
- Anonyymi
Xtra-tabletti tällä kertaa, mitä milloinkin. En ole huomannut pesutuloksessa mitään vikaa. Pesen täysiä koneellisia ja puhdista ritilän aika usein. En esihuuhtele paitsi pidän lavuaarin pohjalla jonkin aikaa paistivuokia, kun muuhun tarkoitukseen valutan vettä. Siinä irtoaa reunoihin jämähtänyt karsta. Nostan koneeseen.
Käytän myös jauhetta, annostelen tarpeen mukaan. Jos koneessa on isompia astioita, ainetta tarvitsee vähemmän. Kirkastetta en käytä koskaan. - Anonyymi
Fairyn mainosmies
- Anonyymi
Vähämäki suosittaa välttämään erityisesti liimapuristettuja pesuaineita eli kovia tabletteja. Syy on se, että ne eivät aina sula kokonaan, varsinkin jos käyttää pikaohjelmia.
– Koneen pohjalle jää aina pieni määrä pesuainetta ja sehän tarkoittaa sitä, että astioihin jää pesuainetta, joka ei ole turvallista. - Anonyymi
Olen käyttänyt muutamia eri merkkejä ja malleja. En ole huomannut niissä paljon mitään eroa.
- Anonyymi
Mistä näkee onko aiheutunut korroosiota koneen muoviosille. Mulla ainakin ihan siistit ja tasaiset ne muoviosat, jotka silmällä näkyvät.
Onko niitä muoviosia muualla, jossakin näkymättömissä?
Entä nuo tabletin jäämät. Minne ne kertyy, jos niitä jää? Ei näy ainakaan niissä osissa, mitkä puhdistan. Mahtaako niille jäämille löytyä joku piilo sisempänä? - Anonyymi
Lidlin tableteilla on käytetty 9-10 vuotta konetta 6 hengen perheessä. Vieraita käy runsaasti joten toinen uudempi kone on kodinhoitohuoneessa, jotain 6 vuotta vanha.
Vesi on oman kaivon vettä. Yhdellä velpojalla kaupungin vettä ja siinä mangaania, kone pitää putsailla "puukolla" 2-3 kertaa vuodessa. - Anonyymi
Laiskat akat latovat astioita koneeseen pesten joka päivä turhaan oman perheen astioita tuhoavat siten vesiä ja luontoa ja levittävät juttua halustaan suojella mutta vain läskipersettään
- Anonyymi
Olen aina luottanut käsinpesuun ja Sunlight astianpesuaineeseen.
- Anonyymi
Minä käytän kyllä useita, enkä vaan yhtä. Joka käyttökerralla laita uuden koneeseen.
- Anonyymi
Minä käytän linkissä olevaa parasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803