Moikka! Meillä tukiperheenä toiminut perhe ei kyennyt sitoutumaan tukiperheen rooliin. Olo on aika ankea kun ajattelen lapsiani jotka ovat joutuneet suorastaan kärsimään elämässään aivan liikaa, ja saavat tästä nyt lisää kärsimystä kestettäväksi. Onkohan uutta tukiperhettä mahdollista saada, ja meneeköhän siinä kovinkin kauan että sellainen löytyisi?elämän monista kriiseistä johtuen mietin myös sitä,onko mitään järkeä pyytää(ja saada) uusi tukiperhe? On suorastaan pöyristyttävää että aikuiset ihmiset väittävät jaksavansa ja haluavansa auttaa ja vielä välittävänsä, ja tekevät sitten näin. lapsilla tulee suuri suru, taas ihmisiä jotka tulevat ja lopulta menevät.
Uusi tukiperhe
Anonyymi
1
730
Vastaukset
- Anonyymi
Pahimmassa tapauksessa vuosien odotusaika. Riippuu missä asut. Jaksaminen on hyvin laaja käsite,ehkä heidän elämässään tapahtui jotakin sellaista josta eivät kerro. Olemme itse tukiperhe mutta otamme vain ihan pieniä lapsia,yksi lapsi käy siis useammin kuin sen yhden viikonlopun. Enempää emme ota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804