Mustalais tyttö

Anonyymi

(Tarina ei ole totta)

Oli aurinkoinen päivä hyvinkäällä. Kävelin paikallisessa kauppakeskuksessa ja olin matkalla kauppaan. Näin kaupan edessä penkeillä kauniin mustalais tytön hameessa, hänellä oli mustat hiukset joissa oli ruskeita raitoja. hän ei voinut olla yli 20. Kävelin tytön ohi ja hän katsoi minua silmiin, suklaan ruskeilla isoilla silmillä. mutta kääntyi sitten pois. Kävelin kauppaan ja unohdin jutun. Ostin ruokaa illaksi ja yhden energiajuoman jota joisin matkalla. Maksoin ostokset ja näin jälleen saman kauniin tytön, nyt hän käveli minua kohti määrätietoisesti. Tuijotimme toisiamme silmiin. Hän avasi suunsa ja kysyin, ”hei kuule, annatko ton juoman” menin lukkoon enkä osannut vastata heti. ”No sano ny?” Kysyi tyttö tiuskaisten. Sain sanotuksi ”joo no... ota vaan miks et ota omaa?” Ja kaduin heti sanoja, en tajunnut että tuo kuulostaisi töykeltä ja jopa rasistiselta, kyllähän hän sen ostaakkin voisi... samaa ajatteli tyttökin joka sanoi ”ai että ku oon romani nii mä voin vaa ottaa vai?” Vastasin ”ei ei ei, anteeksi en ajatellut” tyttö katsoi minua päinja hymyili ”pidäkkö sä muo muute kauniina?” Innostuin ja sanoin heti ”no todellakin pidän”. Tyttö ilahtui ja vastasi ”iha totta? Kato ku minu mies on sukuloimassa ja ei oo louvookaa ja on vähän tylsää” nyt aloin innostua, voisiko tyttö todella tarkoittaa sitä?

Vastasin ”no sittenhä pitää jotain sulle keksiä” en ymmärtänyt mikä minuun meni, oli n yleensä ujo naisten kanssa, tässä kohtaa sanottakoon että olen 30vuotta ja muutamassa suhteessa vasta ollut. Tyttö punastui ja sanoi ”kuuleha, sain hyvän idean, sä vaikutat siltä ettet levittele asioita, tai jos levität nii ei käy hyvi sulle” viimeinen kommenti sai minut jopa vähän pelkäämään, entä jos tämä onkin ansa...

Tyttö lähti kävelemään vessoja kohti ja huusi ”tule, vai pelkäätö sä muo” lähdin heti perään ennen kuin edes ajattelin asiaa. Tyttö avasi invavessan oven ja sulki oven. Otin riskin ja kysyin, ”tota noin, mitäs sä aijot?” Kyllä minä tiesin ja toivoin mitä tyttö haluaisi. ”No jos annat ton energiajuoman, ja pari kymppiä? Vai eikö kelpaa vai?” Nyökkäsin iloisena ja sanoin ”tietty käy” tyttö laski pöntön kannen ja istui sen päälle, hän vetäisi painavan hameensa ylöspäin ja alta paljastui mustat röyhelö pikkarit. Hän veti minut lantiosta lähemmäsja avasi vyön ja veti kerralla housut ja boxerit alas, tuntui että tytöllä oli kiire. Hän laski pikkarit pois ja alta paljastui sileä iho joka oli täysin karvaton. Hän työnsi itsensä pöntölle niin että hän oli puoliksi makuullaan sen päällä, menin heti reijälle, se oli uskomattoman tiukka, voisi jopa luulla tytön olevan neitsyt. Aloin panemaan tyttöä kovaan tahtiin ja hänen kultaiset korvakorunsa heiluivat sen tahtiin. Hän huudahti muutaman kerran nautinnosta mutta oli muuten hiljaa. Tätä asentoa jatkui muutama minuutti kunnes tyttö sanoi ”oota et voi tulla mun pilluun, mä käännyn nii tuu peppuun vaan” en ollut uskoa korviani, tyttö kääntyi ja meni maahan nelinkontin, hän veti taas hameensa ylös ja tarjosi nyt pyöreää sileää pyllyä. Kysyin tytöltä ”syljelläkö?” Mutta tyttö vastasi yllättäen, ”älä älä, se on likasta, ota saippuuaa tosta mut älä hyvä mies sylje” tottelin käskyä ja levitin saippuaa reijälle. Painauduin hiljaa olettaen reijän olevan kireä mutta se antoikin heti vastaan. Aloin panemaan lujaa sillä tuntui että tulen milloin vain, nyt paine kasvoi niin paljon että spermaa alkoi valumaan tämän kauniin tytön perseeseen. Se tuntui ja näytti ihanalta. Tyttö nousi ylös ja otti paperia ja pyyhki molemmat reikänsä. Hän sanoi ”ja rahat sitte nyt, 100€ ja juoma” menin sanattomaksi, tyttö oli puhunut muutamasta kympistä.”kuulitko, me sovittii älä peruuta nyt” otin lompakon ja sisälläni muljahti, ei minulla ollut sataa euroa lompakossa. ”No mitä!paljo sul on sano nyt” näytin lompakkoa ja sielä lojuvia kolikoita ”kuule nyt on sellane ryssykoulu, ois pitäny uskoa ettei tollasella kaajella rahaa löydy, me mennää nyt automaatille ja annat mitä siel on, jos ei löydy nii anna toi sormus” minulla oli sormessani kullan värinen krääsä sormus, mietin hetkenja sanoin ”no ota tää sormus ja nää kolikot ja juoma”

Helpotukseksenk tyttö sanoi, ”no oikei, käy kaupassa ja osta pari pulloa lisää ja kaks malboron valkosta nii riittää” toimin miten tyttö sanoi ja hain hänelle tavarat kaupasta ja annoin sormuksen. Tyttö ei sanonut mitään ja käveli pois kauppakeskuksesta, jäin hetkeksi seisomaan paikoilleni miettimään tapahtumaa.

1

3098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkoitus ei ole loukata ketään!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe