Haluaisin tietää että onko yhtää tyttöjä jotka käyttää vaippoja. En ole mikään pervo mut oon vaa miettiny et ois kiva tutustuu vaippoja käyttävään tyttöön. Tulkaa ilmottaa ja kertoo vaikka teijä Snapchat nimet. Kiitos
Onko yhtään tyttöjä jotka käyttää vaippaa
10
2004
Vastaukset
- Anonyymi
Mun snappi on vappu_keppuli
- Anonyymi
En pääse kirjautuu tälle käyttäjälle mut addasin sut Snapis
- Anonyymi
Haluutko hyväksyy mun kaveri pyynnön snapissa?
- Anonyymi
Voisinko addaa sut kanssa snäpissä olen itsekin vaippailija
- Anonyymi
Kerro snappi
- Anonyymi
Täytyy olla joku peso joka kirjoittelee ja siten saa hyvää uskovat nuoret ottamaan yhteyttä häneen. Vaippaa käyttää vauvat, ja jos joku aikuinen niitä muka käyttää ilman että siihen on edes tarvetta niin silloin pitää ottaa yhteyttä terveyskeskukseen , ennenkö menee kokonaan sekaisin vaippojensa kanssa.
- Anonyymi
Jokainen saa kuule pukeutua vaikka sanomalehteen jos haluaa.
- Anonyymi
Tunge se terveyskeskus nyt v*****si, ihmisillä on oikeus saada kiksinsä siitä mistä sattuvat saamaan, tämä fetissi ei loukkaa eikä satuta ketään. Ihan uteliaisuudesta, mitä luulet, että ylibuukatussa Vuosaaren terveyskeskuksessa (tai terveysasemiksi pruukataan kutsua nykyisin) mahdettaisiin sanoa, jos soittaisin sinne ja kertoisin, että tarvitsen apua lailliseen seksuaaliseen fetissiini, joka ei aiheuta minulle terveydellistä haittaa? Ihanko oikeasti minulla olisi mielestäsi oikeus yhteiskunnan varoilla järjestettävään terapiaan, josta ei edes todennäköisesti olisi mitään hyötyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunge se terveyskeskus nyt v*****si, ihmisillä on oikeus saada kiksinsä siitä mistä sattuvat saamaan, tämä fetissi ei loukkaa eikä satuta ketään. Ihan uteliaisuudesta, mitä luulet, että ylibuukatussa Vuosaaren terveyskeskuksessa (tai terveysasemiksi pruukataan kutsua nykyisin) mahdettaisiin sanoa, jos soittaisin sinne ja kertoisin, että tarvitsen apua lailliseen seksuaaliseen fetissiini, joka ei aiheuta minulle terveydellistä haittaa? Ihanko oikeasti minulla olisi mielestäsi oikeus yhteiskunnan varoilla järjestettävään terapiaan, josta ei edes todennäköisesti olisi mitään hyötyä?
Joo, ja sitten toki eri asia se, että vanhemmat miehet etsii seuraa nuorista (alaikäistä) vaippatytöistä, se ei tietenkään ole ok, mutta muuten tämä on ihan harmiton fetissi, joka ei näy kenestäkään päällepäin.
- Anonyymi
Sä et näköjään ymmärrä muita ihmisiä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1456783Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142488Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471700Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141391Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711097
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631053Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63966