Suolaa haavoihin :(

Anonyymi

Ikäänkuin joku heittäis suolaa "haavoihin" kun radiossa soi juuri äsken Kaipaus, en voi sua unohtaa pois.

Ja mulla on kova ikävä sua ystäväni!

19

60

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuin myös Isto <3

• Anonyymi

En ole kaipaamasi Isto. Kuka sitten lieneekään.

t. aloittaja

• Anonyymi

Olehan nyt Maarit rauhassa.

• Anonyymi

En ole mikään Maarit, olen mies!

t. aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole mikään Maarit, olen mies!

t. aloittaja

Nytkö olet mies? Taidat olla niinku mitä häh!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kuule sikiöstä alkaen ollut aina mies! Senkin pervo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö sinä oikeasti tajua, että se on ollut mies koko ajan? Tämä teidän höynyys tulee aina yhtä suurena yllätyksenä minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kuule sikiöstä alkaen ollut aina mies! Senkin pervo!

Kerrankin puhut totta, vaikka naisena jaksatkon ahkerasti esiintyä ja näiden tiettyjen daijujen ansiosta olet kannustettu jatkamaan tätä teatteriasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrankin puhut totta, vaikka naisena jaksatkon ahkerasti esiintyä ja näiden tiettyjen daijujen ansiosta olet kannustettu jatkamaan tätä teatteriasi

Voi jumaliste, naisena en ole koskaan esiintynyt. En ole sellanen perverssi niinkuin sinä!

• Anonyymi

No aina ei vaan oo onni myötä, sitä on vaan koottava arvokkuutensa ja nähtävä kaikki uudessa valossa.

• Anonyymi

Mut minkäs teet kun ikävä ja kaipaus vaivaa. Ja syyllisyys siitä että yhteydet katkes, mun oma vika oli se ettei enää olla yhteydessä. Se vaan jotenkin lopahti, en tajuu mikä muhun meni.

• Anonyymi

Samoin! T: Mn

• Anonyymi

Tuon tasoisen ihmisen luulis tietävän , miten otetaan yhteyttä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sä otat yhteyttä kun ei ole kotiosoitetta, ei sp-osoitetta eikä puh.numeroa ja numerotiedustelukaan ei anna puh.numbaa kun se on kai salainen. Tosin niin on mullakin salainen numero, ei kovin harvinaista nykyään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän mutta en ota. Minun eteeni pitää tehdä töitä jos minut haluaa, minä kun tiedän tasoni ihmissuhdemarkkinoilla. En kaihda yksinoloakaan koska niin kauan olen yksin kun joku mies ymmärtää tehdä töitä eteeni. Mn

• Anonyymi kirjoitti:

Miten sä otat yhteyttä kun ei ole kotiosoitetta, ei sp-osoitetta eikä puh.numeroa ja numerotiedustelukaan ei anna puh.numbaa kun se on kai salainen. Tosin niin on mullakin salainen numero, ei kovin harvinaista nykyään.

Jos tietää nimen, niin onko esim. facessa tai instassa?

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Jos tietää nimen, niin onko esim. facessa tai instassa?

Tiedän nimen mutta en ole varma onko se sama ihminen Facessa koska siinä Facessa ei ole etusivulla MITÄÄN tietoja muuta ku nimi, ei edes kuvia. Sitäpaitsi mulla ei ole tunnuksia Faceen (eikä muuten toistaiseks tulekaan).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän mutta en ota. Minun eteeni pitää tehdä töitä jos minut haluaa, minä kun tiedän tasoni ihmissuhdemarkkinoilla. En kaihda yksinoloakaan koska niin kauan olen yksin kun joku mies ymmärtää tehdä töitä eteeni. Mn

Nii ett saa paskan säkissä! Heh heh

• Anonyymi

Miten te oikeasti jaksatte näitä juttuja? Ja juu, sattuu kaikki kaunis, tulee kyyneleet silmiin jokaisesta romanttisesta biisistä. En ymmärrä miksi taas kirjoitin tänne. Ympärilläni on vaan tyhjyys ja kulissit joissa ajatuksetkin kaikuvat. Sivusta tämä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      110
      4320
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      75
      3124
    3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      315
      2881
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      62
      2352
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      77
      1572
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      77
      1398
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      98
      1352
    8. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      72
      1187
    9. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      77
      1148
    10. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1121
    Aihe