Oli juhannus aatto paloi kokko. mieleni oli matala ja aatokseni katala.
neito tuo joka koskaan ei luokseni lempeä tuo,.
se mieleni masensi.
olin liikkeellä ajatuksin typerin ja se mieleni mykersi.
olin siis tosi typerä.
olisi pitänyt tajuta neidosta nyrpeästä.
olin typerä.
JUHANNUS AATTO
Anonyymi
3
164
Vastaukset 3
- Anonyymi
Juhannusaatto on kuin hapantunut juusto
Sitä kun panee pyllyyn, niin on juustoperse
Anukseen marjoja oli Hanneksen motto
Tupakaton laituri - Anonyymi
en nyt tuota persiistäni kaiva myönnä oli mieltä vailla. se totuus on aivan, liika viina aiheutta usein kärsimyksen ja piinan tätä sanoessa häpeän todella en tahdo otella.
- Anonyymi
tästä ei tule mitään modernia vaan kopeata ja nopeata pika humalaa siihen ei toivo väliin edes jumalaa tai uutta humalaa. kumma juttu asia on tuttu kääntynyt on nuttu ANTEEKSI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568