Olin ollut kavereiden kanssa ja kävin vessassa ja huomasin vähän verta alushousuissani... edellis yönä mua oli vähän särkenyt päähän ja pari päivää sitten vähän tai aika paljonkin sattunut vatsaan. Alkoivatko menkkani? Ja kannattaako puol äitille kertoa? Ja muten kerron? Olisiko tämä hyvä? "Nimi" "mulla saatto ehkä alkaa menkat... mä huomasin kun kävin vessassa tänään että mun housuissa oli verta ja kun pyyhin se paperi oli punainen..." mä oon aivan pihalla mitä kannattaa tehdä?
Alkoivatko menkkani?
Anonyymi
3
107
Vastaukset
- Anonyymi
Menkkasi ovat hyvin saattanut alkaa ja puol äidillesi olisi hyvä kertoa niin hän osaa auttaa sinua!
- Anonyymi
Mulla alkoi kaks päivää sit ekat kuukautiset. Oon siis vähä aikaa sit täyttänyt 12w. Voiko kuukautiset kestää vaan 2-3päivää? Ja mul ei oo hirveesti sattunu alavatsaan tai mitää? Tuleeko ne kivut sit myöhemmin?? Auttakaa! T. :)
- Anonyymi
Alussa kuukautiset voivat olla lyhyet itselläni kesti myös pari ekaa kertaa vain 3pv. Ja kivut voivat voimistua iän myötä mutta joillekkin ei edes tule kipuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405585
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2234551Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️364484Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?724305Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264272Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603775- 963142
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.203035Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273031Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102140