Kysymys/vastaus - 3

Anonyymi

Tässä säikeessä voi kysyä apua satunnaisiin ristikko-ongelmiin.

44

695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ystävyys on kysymys.
      Se suojelee minua
      kun Tapio Huuhaa kasvaa.

    • Anonyymi

      En löydä Oskalan piiliksen vs. 1 lainkaan suoraa vihjettä. Kirjoitin isoilla kirjaimilla piilovihjeen.

      "Jos ongelmana on TEKSTIN HAHMOTUSHÄIRIÖ KÄRSIMYSTÄ KISAILU lievittää."

      Lause ei liity minusta mitenkään siihen, mikä saadaan piilivihjeestä kasaan.

      • Anonyymi

        Vihjeessä kerrotaan vain, että on ongelma, mutta ei mitään vihjettä sille, missä ns. suoran vihjeen osalta on ongelma. Ilmaistaan vain, että jokin lievittää jotain ongelmaa. Kyllä ns. suoran vihjeen suhteen konteksti pitäisi mielestäni ilmaista.

        Seuraava vihje toimisi:

        Jos pitää estää varastaminen TEKSTIN HAHMOTUSHÄIRIÖ KÄRSIMYSTÄ KISAILU lievittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihjeessä kerrotaan vain, että on ongelma, mutta ei mitään vihjettä sille, missä ns. suoran vihjeen osalta on ongelma. Ilmaistaan vain, että jokin lievittää jotain ongelmaa. Kyllä ns. suoran vihjeen suhteen konteksti pitäisi mielestäni ilmaista.

        Seuraava vihje toimisi:

        Jos pitää estää varastaminen TEKSTIN HAHMOTUSHÄIRIÖ KÄRSIMYSTÄ KISAILU lievittää.

        Vähän ehkä parempi:

        Jos ongelmana on varastaminen tai TEKSTIN HAHMOTUSHÄIRIÖ, KÄRSIMYSTÄ KISAILU lievittää.

        Tuossa on sekä suora vihje että piilovihje.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaa suuresti, että tällaisen kohtasin, ei ollut suuri ilo löytää, vaikka niin joku väittäisi.

        Jännityksellä odotamme kauanko Tapiolla menee tämän tajuamiseen. Voi sitä selitysten tulvaa mikä sen jäkeen lähtee käyntiin. Tulee varmasti, että kyllä ne muutkin ja enhän minä voinut tajuta kun… saadaan taas rentoa keskustelua viikko kaupalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännityksellä odotamme kauanko Tapiolla menee tämän tajuamiseen. Voi sitä selitysten tulvaa mikä sen jäkeen lähtee käyntiin. Tulee varmasti, että kyllä ne muutkin ja enhän minä voinut tajuta kun… saadaan taas rentoa keskustelua viikko kaupalla.

        Vihjeet ketjuttuvat, mitä en voi pitää oikeana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihjeet ketjuttuvat, mitä en voi pitää oikeana.

        Suoraksi vihjeeksi ei minusta kelpaa myöskään se, että viitataan asian löytyvän piilovihjeestä. Suoran vihjeen viittaama asia pitää minusta löytyä aidosti suorasta vihjeestä eikä vasta piilovihjeen ratkaisemisen kautta. Vihjeiden täysi ketjutus on minusta piilisten perusidean vastaista toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suoraksi vihjeeksi ei minusta kelpaa myöskään se, että viitataan asian löytyvän piilovihjeestä. Suoran vihjeen viittaama asia pitää minusta löytyä aidosti suorasta vihjeestä eikä vasta piilovihjeen ratkaisemisen kautta. Vihjeiden täysi ketjutus on minusta piilisten perusidean vastaista toimintaa.

        Tiedän kyllä, mitä Jukkis ja kumppanit tällaisesta ajattelevat, minusta tässä on kyse pelisääntöjen rikkomisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihjeet ketjuttuvat, mitä en voi pitää oikeana.

        Jos nyt haluat hyvää sosiaalista kanssakäymistä netissä, tyydyt siihen, että mielestäsi olet oikeassa ja muut ovat omaa mieltään. Varmasti joku on samaa mieltä kanssasi, mutta älä sen perusteella ala yleistää! Siinä pähkinänkuoressa ongelmasi täällä. Siis pitää tyytyä siihen, että kaikki ei ole mustavalkoista ja on mielipiteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt haluat hyvää sosiaalista kanssakäymistä netissä, tyydyt siihen, että mielestäsi olet oikeassa ja muut ovat omaa mieltään. Varmasti joku on samaa mieltä kanssasi, mutta älä sen perusteella ala yleistää! Siinä pähkinänkuoressa ongelmasi täällä. Siis pitää tyytyä siihen, että kaikki ei ole mustavalkoista ja on mielipiteitä.

        Niin varmasti. Mutta joskus myös minun ei ole täällä annettu olla omaa mieltäni. Eräs kirjoittaja pyrki väen väkisin minun muuttamaan mielipiteeni tietyssä asiassa. Se tuntui ikävältä painostukselta. Yritetään kunnioittaa eriäviä mielipiteitä puolin sun toisin.

        No tähän piiliskysymykseen tarvittaisiin Juha Neitolan mielipide, mutta hän ei sitä tule tänne eikä omaan foorumiini kertomaan. Vaikka en Neitolasta persoonana pidä, hän on kyllä minusta paras henkilö sen arvioimiseen, onko piilis laadittu sääntöjen mukaan vai ei. Arvostan Neitolan mielipidettä tässä suhteessa enemmän kuin kenenkään toisen. Koska "erotuomaria" ei saada paikalle, asiasta ei kannata enempää kiistellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmasti. Mutta joskus myös minun ei ole täällä annettu olla omaa mieltäni. Eräs kirjoittaja pyrki väen väkisin minun muuttamaan mielipiteeni tietyssä asiassa. Se tuntui ikävältä painostukselta. Yritetään kunnioittaa eriäviä mielipiteitä puolin sun toisin.

        No tähän piiliskysymykseen tarvittaisiin Juha Neitolan mielipide, mutta hän ei sitä tule tänne eikä omaan foorumiini kertomaan. Vaikka en Neitolasta persoonana pidä, hän on kyllä minusta paras henkilö sen arvioimiseen, onko piilis laadittu sääntöjen mukaan vai ei. Arvostan Neitolan mielipidettä tässä suhteessa enemmän kuin kenenkään toisen. Koska "erotuomaria" ei saada paikalle, asiasta ei kannata enempää kiistellä.

        Eli totuudeksi jää sinun javavaiseksi todistetulla kielikorvalla räpelletty totuus? Tämä on taas niin pääpalstalta tuttua Tapiota. Ei voi kuin oksentaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli totuudeksi jää sinun javavaiseksi todistetulla kielikorvalla räpelletty totuus? Tämä on taas niin pääpalstalta tuttua Tapiota. Ei voi kuin oksentaa.

        Eräs henkilö ei usko, vaikka Juha N. kertoisi, että vihje ei äöytä piiliksen kriteerejä.

        Jos ajatelkaan koko vihje suorana vihjeenä, lukituskaapeli ei liity sisällöllisesti mitenkään lukihäiriöisen ongelmiin muuten kuin että lukihäiriöinen saattaa jakaa sanan väärin. Liittymä ratkaisusanaan on tällöin minusta liian kaukaa haettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli totuudeksi jää sinun javavaiseksi todistetulla kielikorvalla räpelletty totuus? Tämä on taas niin pääpalstalta tuttua Tapiota. Ei voi kuin oksentaa.

        Sinun piti sina olla oikeassa, vaikka Eki tai Juha N. oli toista mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli totuudeksi jää sinun javavaiseksi todistetulla kielikorvalla räpelletty totuus? Tämä on taas niin pääpalstalta tuttua Tapiota. Ei voi kuin oksentaa.

        Ratkaisusana on esillä, selitäpä nyt kieliasiantuntija vihje rautalangasta vääntäen.

        Piilovihje on seuraava:

        ”tekstin hahmotushäiriö” = LUKI ”kärsimystä” = TUSKAA ”kisailu” = PELI. LUKI TUSKAA PELI > LUKITUSKAAPELI.

        Sitä ei tarvitse selittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ratkaisusana on esillä, selitäpä nyt kieliasiantuntija vihje rautalangasta vääntäen.

        Piilovihje on seuraava:

        ”tekstin hahmotushäiriö” = LUKI ”kärsimystä” = TUSKAA ”kisailu” = PELI. LUKI TUSKAA PELI > LUKITUSKAAPELI.

        Sitä ei tarvitse selittää.

        "Luki tuskaäpeli" saattaa lukihäiriöinem srn lukea, mutta tuskaapeli ei tarkoita mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Luki tuskaäpeli" saattaa lukihäiriöinem srn lukea, mutta tuskaapeli ei tarkoita mitään.

        Saattaa lukihäiriöinen sanan muutenkin jakaa (vaikka piilovihjeen esittämällä tavalla), mutta itse ratkaisusana ei liity mitenkään lukihäiriöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ratkaisusana on esillä, selitäpä nyt kieliasiantuntija vihje rautalangasta vääntäen.

        Piilovihje on seuraava:

        ”tekstin hahmotushäiriö” = LUKI ”kärsimystä” = TUSKAA ”kisailu” = PELI. LUKI TUSKAA PELI > LUKITUSKAAPELI.

        Sitä ei tarvitse selittää.

        Asian voi tulla selittömään foorumiinikin, jos oimmentissa ei ole minkäänlaista mollausta eikä piikittelyä. Vähäistäkin mollausta ja piikittelyä sisältävän selityksen poistan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asian voi tulla selittömään foorumiinikin, jos oimmentissa ei ole minkäänlaista mollausta eikä piikittelyä. Vähäistäkin mollausta ja piikittelyä sisältävän selityksen poistan.

        Toiselta foorumilta, tuttua menoa...

        Tapio-Huuhaa kirjoitti:
        Eipä näemma kannata Apple-porukalle mainita puutteista tai varsinkaan ehdottaa parannusehdotuksia. [:(]

        Vastaus:
        Asiaa ei ainakaan paranna se että postaat saman viestin 4-5 eri foorumille..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asian voi tulla selittömään foorumiinikin, jos oimmentissa ei ole minkäänlaista mollausta eikä piikittelyä. Vähäistäkin mollausta ja piikittelyä sisältävän selityksen poistan.

        Vaikka selitys olisi looginen, saatan silti pitää ns. suoraa vihjettä reilun pelin hengen vastaisena, sillä suora vihje on suurelle osalle liian hankala hahmottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa lukihäiriöinen sanan muutenkin jakaa (vaikka piilovihjeen esittämällä tavalla), mutta itse ratkaisusana ei liity mitenkään lukihäiriöön.

        Mikä tahansa pitkä sana voi olla lukihäiriöiselle ongelma, joten tässä mielessä ratkaisusanoja voisi olla vaikka kuinka paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka selitys olisi looginen, saatan silti pitää ns. suoraa vihjettä reilun pelin hengen vastaisena, sillä suora vihje on suurelle osalle liian hankala hahmottaa.

        14:39: "Koska "erotuomaria" ei saada paikalle, asiasta ei kannata enempää kiistellä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        14:39: "Koska "erotuomaria" ei saada paikalle, asiasta ei kannata enempää kiistellä."

        Turha luulo! Tästä vouhkaa eräs pari viikkoa helposti, vaikka ei koskaan etsi virheitä ja haluaa vain ja ainostaan auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha luulo! Tästä vouhkaa eräs pari viikkoa helposti, vaikka ei koskaan etsi virheitä ja haluaa vain ja ainostaan auttaa.

        Olisin nyt halukas tietämään, miten Jukkis tai joku muu tämän selittää. Se ei tietenkään tarkoita, että minun on pakko olla samaa mieltä.

        Jukkis tuli joskus selittämään omaa kantaansa, joskin jouduin poistamaan hänen kommenttinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin nyt halukas tietämään, miten Jukkis tai joku muu tämän selittää. Se ei tietenkään tarkoita, että minun on pakko olla samaa mieltä.

        Jukkis tuli joskus selittämään omaa kantaansa, joskin jouduin poistamaan hänen kommenttinsa.

        Tajuatko miten absurdi tämä toinen kappale on suhteessa ekaan?


      • Anonyymi

        Lainaus: 12. Ylläpito 15.8.2021 klo 22:44
        PM, totta töriset, voisi tosiaan sanoa, että vihje ei ole täydellinen, onneksi piilosanamainen osa on nappisuoritus, niin puutosta tuskin huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainaus: 12. Ylläpito 15.8.2021 klo 22:44
        PM, totta töriset, voisi tosiaan sanoa, että vihje ei ole täydellinen, onneksi piilosanamainen osa on nappisuoritus, niin puutosta tuskin huomaa.

        Tämä kauhea Ylläpitoko poistaa aina negatiiviset kommentit?

        Onko jollakin muulla sivustolla ylläpito, joka pystyy paremmin pitämään kaikki trollit, provokaattorit ja jankkaajat kurissa?

        "Pääfoorumin" haukkumista on usein vaikea ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kauhea Ylläpitoko poistaa aina negatiiviset kommentit?

        Onko jollakin muulla sivustolla ylläpito, joka pystyy paremmin pitämään kaikki trollit, provokaattorit ja jankkaajat kurissa?

        "Pääfoorumin" haukkumista on usein vaikea ymmärtää.

        "Tässä säikeessä voi kysyä apua satunnaisiin ristikko-ongelmiin."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainaus: 12. Ylläpito 15.8.2021 klo 22:44
        PM, totta töriset, voisi tosiaan sanoa, että vihje ei ole täydellinen, onneksi piilosanamainen osa on nappisuoritus, niin puutosta tuskin huomaa.

        Ylläpitokin siis myönsi, että vihje on vajaa, kuten minä ja PM nimimerkki olimme todenneet. Vajaita tai muuten virheellu'isiä vihjeitä Oskalalla oli joskus melko paljon. Nykyisin ne ovat äärimmäisrn harvinaisia. Mineen vuoteen ei ole ollut ainuttakaan.

        Nyt joku jo ehti haukkumaan :

        "Eli totuudeksi jää sinun javavaiseksi todistetulla kielikorvalla räpelletty totuus? Tämä on taas niin pääpalstalta tuttua Tapiota. Ei voi kuin oksentaa."

        Tämä tuntuu niin erään ex-nettitutun kirjoittelulta kuin vain voin.

        Kun ylläpito kertoisi virheen olevan todellinen, ex-nettituttu kyllä keksisi selityksen ja vääntäisi väärän oikeaksi. Ei taida tällä kertaa sanoa mitään vastaan, koska asian ilmaisi PM enkä minä. Jos minä olisin vielä Sanariksen foorumissa kirjoittamassa sansn kuin PM, puolusteluja sataisi ja vänkäämIstä seuraisi. Minun suhteen kun ex-nettitutun pitäisi aina olla oikeassa. Jos en ole samaa mieltä, seuraisi mollauslitania.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kauhea Ylläpitoko poistaa aina negatiiviset kommentit?

        Onko jollakin muulla sivustolla ylläpito, joka pystyy paremmin pitämään kaikki trollit, provokaattorit ja jankkaajat kurissa?

        "Pääfoorumin" haukkumista on usein vaikea ymmärtää.

        Hyvä, ettö PM nisti asian ja Ylläpito siihen asiallisesti kommentoi.

        On sen moderaattori kieltämättä nykyisin varsin hyvin ajan tasalla. Eräs kirjoittaja saa vieläkin vähän ilkeillä, mutta melko vähän. Tilanne ennen moderaattoria oli kamala.

        Omalla foorumilla ei ole mitään trolleja, mollaajia tai piikittelyä.

        Ei ole ollut kertaakaan jankkaamistakaan. Sitä jossakin määrin sietäisin. Ex-nettituttukaan ei ole tullut jankkaamaan. Hän ei tule, koska hän ei osaa olla mollamatta ja tietää, että siksi hänen kommenttinsa armotta poistetaan.

        Provokaattoreitakaan ei ole ilmennyt, joskin jos niitä tulisi, minulla olisi vaikeusia erottaa oike mielipide provokaatiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuatko miten absurdi tämä toinen kappale on suhteessa ekaan?

        "Tajuatko miten absurdi tämä toinen kappale on suhteessa ekaan?"

        Ei siinä ole mitään ristiriitaa. Jos oma kanta tuodaan esille siten, että kommentissa on mukana mollauslitania, sen tietenkin poistan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tajuatko miten absurdi tämä toinen kappale on suhteessa ekaan?"

        Ei siinä ole mitään ristiriitaa. Jos oma kanta tuodaan esille siten, että kommentissa on mukana mollauslitania, sen tietenkin poistan.

        Sinulla onkin ihan oma todellisuutesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläpitokin siis myönsi, että vihje on vajaa, kuten minä ja PM nimimerkki olimme todenneet. Vajaita tai muuten virheellu'isiä vihjeitä Oskalalla oli joskus melko paljon. Nykyisin ne ovat äärimmäisrn harvinaisia. Mineen vuoteen ei ole ollut ainuttakaan.

        Nyt joku jo ehti haukkumaan :

        "Eli totuudeksi jää sinun javavaiseksi todistetulla kielikorvalla räpelletty totuus? Tämä on taas niin pääpalstalta tuttua Tapiota. Ei voi kuin oksentaa."

        Tämä tuntuu niin erään ex-nettitutun kirjoittelulta kuin vain voin.

        Kun ylläpito kertoisi virheen olevan todellinen, ex-nettituttu kyllä keksisi selityksen ja vääntäisi väärän oikeaksi. Ei taida tällä kertaa sanoa mitään vastaan, koska asian ilmaisi PM enkä minä. Jos minä olisin vielä Sanariksen foorumissa kirjoittamassa sansn kuin PM, puolusteluja sataisi ja vänkäämIstä seuraisi. Minun suhteen kun ex-nettitutun pitäisi aina olla oikeassa. Jos en ole samaa mieltä, seuraisi mollauslitania.

        Ex- nettituttu on minun ohella pahin ristikoista jankkaja. Jos Ylläpito ei olisi todennut vihjettä vajaaksi. hän okisi varmaan tullut jankkaamaa 'n asiasta monta pöivää. Kunpa eräs ex-nettituttu nyt vai pysyidi "pääfoirumissa", jankkaamista olisi paljon vähem,än. Meni tämäkin säie sitten jankkaamisekisi ja pitää aloittaa uusi säie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, ettö PM nisti asian ja Ylläpito siihen asiallisesti kommentoi.

        On sen moderaattori kieltämättä nykyisin varsin hyvin ajan tasalla. Eräs kirjoittaja saa vieläkin vähän ilkeillä, mutta melko vähän. Tilanne ennen moderaattoria oli kamala.

        Omalla foorumilla ei ole mitään trolleja, mollaajia tai piikittelyä.

        Ei ole ollut kertaakaan jankkaamistakaan. Sitä jossakin määrin sietäisin. Ex-nettituttukaan ei ole tullut jankkaamaan. Hän ei tule, koska hän ei osaa olla mollamatta ja tietää, että siksi hänen kommenttinsa armotta poistetaan.

        Provokaattoreitakaan ei ole ilmennyt, joskin jos niitä tulisi, minulla olisi vaikeusia erottaa oike mielipide provokaatiosta.

        Ehkä sinun foorumisi ja vaikkapa Suomi24:n moderoinnissa onkin vissi ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ex- nettituttu on minun ohella pahin ristikoista jankkaja. Jos Ylläpito ei olisi todennut vihjettä vajaaksi. hän okisi varmaan tullut jankkaamaa 'n asiasta monta pöivää. Kunpa eräs ex-nettituttu nyt vai pysyidi "pääfoirumissa", jankkaamista olisi paljon vähem,än. Meni tämäkin säie sitten jankkaamisekisi ja pitää aloittaa uusi säie.

        Sori, että suututtaa niin paljon, että oikolukua on jäänyt tekemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sinun foorumisi ja vaikkapa Suomi24:n moderoinnissa onkin vissi ero.

        Tässä langassa on pelkkiä anonyymeja, mutta puhutaan minä- ja sinä-muodoissa! Tämä on siis jonkun kihon oma kanava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä langassa on pelkkiä anonyymeja, mutta puhutaan minä- ja sinä-muodoissa! Tämä on siis jonkun kihon oma kanava.

        "Meni tämäkin säie sitten jankkaamisekisi ja pitää aloittaa uusi säie."

        Voi ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä langassa on pelkkiä anonyymeja, mutta puhutaan minä- ja sinä-muodoissa! Tämä on siis jonkun kihon oma kanava.

        Mielestäni tunnistan ex-nettitutun Jukkisen. Kun Jukkis ei voi Sanariksrn foorumissa kenenkään kanssa jankata eikä hän voi esittää tuttuamolauslitaniaansa, Jukkis itten tuli tänne kanssani jankkamaan ja esittämään tuttuja mollauslitanioitaan.

        Tosin on Jukkis Sanariksen foorumissa lähtöni jälkeen esittänyt ihan saman mollauslitanian nimimerkille "Peter". Näitä mollauslitanioita moderaattori ei poistanut. Tosin ne saattoivat hävitä tietokantavauriossa. Uudemmissa ei Jukkisen mollauslitanioita taida olla.

        Tässä säikeessä Jukkis-oletettu tosin ei esitä koko mollauslitaniansaa kuten erässä toisessa säikeessä, mutta tutulta tuntuu silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä langassa on pelkkiä anonyymeja, mutta puhutaan minä- ja sinä-muodoissa! Tämä on siis jonkun kihon oma kanava.

        Jos kirjoitan anonyyminä, hyvin usein spekuloidaan, olenko kirjoittaja. Usein tyylini tunnistetaan. Ihan samoin Jukkiksen kirjoittelun tunnistaa asiasisällöstä ja hänen käyttämistään solvauksista. En nyt usko, että kukaan yrittäisi matkia Jukkista. Jos matkii, varsin onnistunut suoritus. Mutta kun kaikessa näkyy pitkän ajan tietämys Sanariksen foorumin kirjoitteluista, on matkintaan vaikea uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kirjoitan anonyyminä, hyvin usein spekuloidaan, olenko kirjoittaja. Usein tyylini tunnistetaan. Ihan samoin Jukkiksen kirjoittelun tunnistaa asiasisällöstä ja hänen käyttämistään solvauksista. En nyt usko, että kukaan yrittäisi matkia Jukkista. Jos matkii, varsin onnistunut suoritus. Mutta kun kaikessa näkyy pitkän ajan tietämys Sanariksen foorumin kirjoitteluista, on matkintaan vaikea uskoa.

        Mitä ajattelet, kun tänne tulee uusi vieras? Tajuaako hän mitään? Onko tämä enää "sisäpiirin" jutustelua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ajattelet, kun tänne tulee uusi vieras? Tajuaako hän mitään? Onko tämä enää "sisäpiirin" jutustelua?

        Ei varmaan. Minun ja Jukkisen kiistelyllä on kahdeksan vuotta pitkä historia. Sen voi ymmärtää vain v. 2013-2017 Sanariksen foorumia ahkerasti käyttänyt. Viimeksi oletetussa kommentissa oli kirjoitusvirhe, mutta kai niitä kaikille voi tulla.

        Oletettuihin Jukkiksen kommentteihin pitäisi jättää kaiketi vastaamatta, mutta se on vaikeaa, sillä kommenteissa on usein piikittelyä ja painostusta. Jukkis joskus tuki minua ja antoi ihan asiallisia kommentteja. Oli välillä kuin ystävä. Mutta toisinaan hän heittäytyi jankkaamaan, piikittelemään ja painostamaan.

        Mutta häiritsee montaa varmaan myös se, etyä jos kirjoitan anonyyminä, laitetaan perään jokin kommentti.


    • Anonyymi

      Tein uuden säikeen. Tässä ei kannata enää ristikko-ongelmia käsitellä. Ongelmien vatvomistakaan tuskin enää kannattaa tämän enempää.

      Toki tulee joku kyllä takuuvarmasti trollaamasn uuden säikeen ja sitten taas pitää luoda uusi säie. Viime aikoina on ollut hirveä määrä trollaamista ja kai se jatkuu. Ei siihen kai moderaattorikaan osaa puuttua.

      Minä en oikein osaa anonyyminä ketään matkia, jotta säilyisin halutessani anonyyminä. Näin trollit saavat syyn kirjoittaa. Tosin jos en itse aloita säikeitä, ehkä trolleja on vähemmän. Ei trolleja taida joka säikeessä olla. Aika vaikeaksi trollut ovat kirjoitteluni tehneet.

      Valitettavan huonoksi tämän sivuston taso on mennyt. Myönnän, että olen tason laskuun suurelta osin syyllinen, mutta en suinkaan ota koko tason laskua omaksi syykseni.

    • Anonyymi

      Näemmä erään trollin luoma Kysymys vastaus - 5 on poistettu. Joku muukin kuin minä on kyllästynyt trollaamiseen. Minä en ole pyytänyt trollisäikeen poistamista, mutta joku toinen on - eivät säikeet muuten lähde. Toivottavasti no 4 säästyisi trolleilta.

      Trollatkaa kaikki trollit tätä säikettä, jos trollaaminen on niin kivaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2037
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      109
      1487
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1164
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      481
      1105
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      60
      1058
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      902
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe